Brunner's scorpio 2.9 24V 1998
Публикувано: 24 мар 2017, 23:24
Още един звяр от Кьолн .На 23 март 2017г. стъпи на българска земя колата на нашия приятел Brunner. Директно от платформата и при нас за пълно обслужване и инспекция.Колата е от най-последните модели на производството 1998г. Cosworth 2.9i 24V Ghia оборудване. Седяла е в гараж няколко години.В следствие на това трябва да я преведем в топ състояние.
Няма как пътя от Германия до Бг оставя следи.......
Колата е ниво на оборудване Ghia с индивидуални екстри:
Велурени седалки с механично помпане на лумбалната опора и ел. регулиране във височина на щофьорската седалка, плафони в областа на краката, кожен волан с дърво, борд компютър, двузонов климатроник, отопление на предното стъкло и дюзите, пълен ел пакет и ел люк, отопление на седалките, дистанционно управление на централното заслючване, аларма , фарове за мъгла, тракшън контрол, 4 въздушни възглавници, автономна печка за отопление webasto, теглич, и др......
Колата е седяла няколко години без да се кара в гараж.
Затова започваме първо със спирачните апарата и в частност преден ляв.
Развиването на двата болта държащи апарата бе не по-малко предизвикателство от премахването на корозията от диска,супорта и буталото....
Махнахме и кората под двигателя
Целия спирачен апарат беше свален и разглобен.Буталото беше почистено от корозията проникнала малко зад уплътнението му.След това се смазаха всички подвижни части с грес и се прогониха ходовете им.Последва монтаж, обезвъздушаване и вече предно ляво функционира перфектно.
Задната броня имаше удар отзад и трябваше да се свали.Така че запретнахме ръкави и.....
Има малко работа по задните вежди и маската под задната броня, но всичко по реда си....
Няма как пътя от Германия до Бг оставя следи.......
Колата е ниво на оборудване Ghia с индивидуални екстри:
Велурени седалки с механично помпане на лумбалната опора и ел. регулиране във височина на щофьорската седалка, плафони в областа на краката, кожен волан с дърво, борд компютър, двузонов климатроник, отопление на предното стъкло и дюзите, пълен ел пакет и ел люк, отопление на седалките, дистанционно управление на централното заслючване, аларма , фарове за мъгла, тракшън контрол, 4 въздушни възглавници, автономна печка за отопление webasto, теглич, и др......
Колата е седяла няколко години без да се кара в гараж.
Затова започваме първо със спирачните апарата и в частност преден ляв.
Развиването на двата болта държащи апарата бе не по-малко предизвикателство от премахването на корозията от диска,супорта и буталото....
Махнахме и кората под двигателя
Целия спирачен апарат беше свален и разглобен.Буталото беше почистено от корозията проникнала малко зад уплътнението му.След това се смазаха всички подвижни части с грес и се прогониха ходовете им.Последва монтаж, обезвъздушаване и вече предно ляво функционира перфектно.
Задната броня имаше удар отзад и трябваше да се свали.Така че запретнахме ръкави и.....
Има малко работа по задните вежди и маската под задната броня, но всичко по реда си....