mkV

Снимки и обща информация на Вашите коли
Потребителски аватар
brslv
потребител
потребител
Мнения: 152
Регистриран: 29 яну 2007, 20:41
Модел на автомобила: escort mkV Zetec 2.0T
Местоположение: търговище
Status: Извън линия

mkV

Мнение от brslv » 04 фев 2007, 18:57

mkV,1.4i,92
Моторът смених с zetec1.6 с изпилена глава с 2мм, спортен филтър и никакви гърнета. Колелетата от 13" пораснаха на 15" и сега са 17".Някой може да каже че е селски тунинг, ама човек ако има средства ще прави не 1.4 а косуарт.
Прикачени файлове
18.JPG
23.JPG
26.JPG

Потребителски аватар
Dundee
потребител
потребител
Мнения: 852
Регистриран: 22 яну 2006, 14:48
Модел на автомобила: Mondeo Mk4 2.5T
Местоположение: София
Status: Извън линия

Мнение от Dundee » 04 фев 2007, 19:08

Абе няма защо да обръщаш голямо внимание на коментарите, щом имаш мерак и те кефи, прави каквото искаш по колата си. :wink:
Тоя тип джанти много ми харесват. Ама като за мен - не повече от 14" :)
Изображение

Потребителски аватар
foca
потребител
потребител
Мнения: 147
Регистриран: 25 дек 2006, 15:28
Модел на автомобила: escort mk1 с матор vlovo...
Местоположение: Видин
Status: Извън линия

Мнение от foca » 04 фев 2007, 20:40

добре си я по4нал! браво, но пеиката за кво ти е ? /на последното не се сърди / :wink:

Потребителски аватар
brslv
потребител
потребител
Мнения: 152
Регистриран: 29 яну 2007, 20:41
Модел на автомобила: escort mkV Zetec 2.0T
Местоположение: търговище
Status: Извън линия

Мнение от brslv » 04 фев 2007, 22:06

радвам се че ви харесва. пейката разбира се е само за фаца, иначе преди имах от стандартните ескортовски спойлери, ама вече не ме кефи/пък и доста имат такива/
Прикачени файлове
11.JPG
3.JPG

Потребителски аватар
minov
потребител с
потребител с
Мнения: 33
Регистриран: 28 авг 2006, 15:59
Модел на автомобила: Escort
Местоположение: Белово
Контакти:
Status: Извън линия

Мнение от minov » 04 фев 2007, 23:41

Колега станала е супер особенно отпред. Само ако ти се дават 160-180лв за едни кристални стопове ще стане перфектна и от пред. Със здраве и без авариино да си я караш. :)

Потребителски аватар
Loud
потребител
потребител
Мнения: 39
Регистриран: 04 фев 2007, 19:09
Модел на автомобила: Ford Escort 1.8 D
Местоположение: Montana City
Status: Извън линия

Мнение от Loud » 04 фев 2007, 23:49

foca написа:добре си я по4нал! браво, но пеиката за кво ти е ? /на последното не се сърди / :wink:
Секи му харесва различно :wink: Мен лично без пейка

Потребителски аватар
mugurdi4
потребител
потребител
Мнения: 135
Регистриран: 23 фев 2005, 19:33
Модел на автомобила: EX-Ford Escort 1.6L-80PS/5800rpm;125Nm/3000rpm LPG '84
Ford Fiesta 1.4LPG '11
Местоположение: София,България
Status: Извън линия

Мнение от mugurdi4 » 05 фев 2007, 20:15

minov написа:Колега станала е супер особенно отпред. Само ако ти се дават 160-180лв за едни кристални стопове ще стане перфектна и от пред. Със здраве и без авариино да си я караш. :)
Tи какво казаааа :lol:
Хм, колата е малко циганийка, за моя вкус, но на всеки както си му хареса! :wink: Мн безавариини !!!
Създаден да бъде
FORD!

Потребителски аватар
divinity
потребител
потребител
Мнения: 229
Регистриран: 22 окт 2005, 15:04
Модел на автомобила: Escort 1.8 D
Местоположение: Sofia
Status: Извън линия

Мнение от divinity » 05 фев 2007, 21:44

Много пренаточена изглежда!
Джантите 17-ките с какъв размер гуми са? Защото съм чувал, че 17-ките са максимума, което влиза в калника :?
Бях с едни 16-ки, но ми изпадаха зъбите, сега минах на 15-ки, представям си какво е при теб, ама важна е визията :wink:
"...Искам да съм дизел и да съм такси, Лепа Брена с мен в едно легло да спи..."

Потребителски аватар
brslv
потребител
потребител
Мнения: 152
Регистриран: 29 яну 2007, 20:41
Модел на автомобила: escort mkV Zetec 2.0T
Местоположение: търговище
Status: Извън линия

Мнение от brslv » 05 фев 2007, 22:12

Арките на калниците са малко поорязани. Иначе отпред са 225х45х17 и минават на 2мм под "чашките"/не знам как точно се казва тва дето държи пружината/ на пружините и при пълен завой стържат на подкалниците. Задните са 235х45х17 и имат фланци около 20мм за да не стържат на същите чашки странично.
За кристалните стопове ми писна щото по магазините само за голфове и mkVI

1.8d
потребител
потребител
Мнения: 1156
Регистриран: 19 яну 2006, 20:07
Модел на автомобила: БМВ Е46 320d Комби 2001г 136к.с
Местоположение: Стара Загора
Status: Извън линия

Re: mkV

Мнение от 1.8d » 06 фев 2007, 11:47

brslv написа:......, спортен филтър и никакви гърнета. .....
Само да попитам.....като тръгнеш на дълъг път не ти ли гръмва главата,аз веднъж с Ескорта ми се наложи да пътувам 20-тина километра без гърне,докато отида до един познат да ми го завари...ами като слязах от колата бях като замаян :roll: Човека ми говори,а аз не го чувам :lol:
Изображение
.....Защо съм с ТУРБОДИЗЕЛ,когато няма да се заяждам....

Потребителски аватар
mrdds
потребител
потребител
Мнения: 3127
Регистриран: 23 фев 2006, 12:26
Модел на автомобила: S max 2.0 Diratec HE 2007 titanium
Местоположение: Пловдив
Status: Извън линия

Мнение от mrdds » 06 фев 2007, 14:00

да и на мен ми направи първо това впечатление.И аз веднъж карах без последно гърне и все едно бях в танк.Особенно между 90 и 120км/ч е някакъв ужасен реонанс.Или трябва да го юркаш над 120 или с 80.Сигурно и при колегата е така,но както се казва "от глад умри-гъзар бъди"......в случая "от главодолие умри-гъзар бъди"

Потребителски аватар
nikolovvd
потребител
потребител
Мнения: 4952
Регистриран: 15 май 2006, 16:18
Модел на автомобила: Mitsubishi X
Местоположение: Видин
Status: Извън линия

Мнение от nikolovvd » 06 фев 2007, 14:04

Колега brslv!
Това, което правиш е достойно за възхищение. Много от хората в този форум биха се заели с това, което правиш ти, НО ....
За това са необходими няколко неща, подредил съм ги по важност от моя гледна точка:

1. Време.
2. Закрито пространство (поне 25-30 кв.м).
3. Специално оборудване.
4. По-специални умения.
5. Много знания и опит.
6. Пари.
7. Дебели нерви и много хъс.

Затова, който ти казва, че тунинга ти е по-особен да покаже какво може и тогава да коментира. Според мен наблягаш повече на силовия тунинг, а не на оптичния. С тези параметри колата е за пистови изпълнения, а не за изложения. Това не означава, че външния вид трябва да е лош, но всеки прави това, което може и както го може. След време като натрупаш опит тези "грешки на разтежа" ще изчезнат. И нека тези, които бъркат цилиндър с бутало или не са виждали аксиален лагер да се ограничат със спама.

Добре дошъл при нас и поздравления за постигнатото!

Потребителски аватар
brslv
потребител
потребител
Мнения: 152
Регистриран: 29 яну 2007, 20:41
Модел на автомобила: escort mkV Zetec 2.0T
Местоположение: търговище
Status: Извън линия

Мнение от brslv » 06 фев 2007, 18:53

много благодаря на nikolovvd, но всичко дето е изброил влиза в т.7. що се отнася до гюрултията от ауспуха наистина е неприятно на дълг прав път/магистрала/, но ако я ръчкаш из завои само като слушаш ти се пълни душата. за дълго имам орион 1.6,91/карб/. иначе има разлика дали караш без гърне или с цяла тръба до края/някак си данданията остава назад/само някой да не си помисли че искам да кажа че съм по-бърз от звука. карал съм една калибра със сменено крайно гърне с такова от мотор. вътре си е съвсем добре, но като карам зад нея, вярвайте не се седи.

Потребителски аватар
brslv
потребител
потребител
Мнения: 152
Регистриран: 29 яну 2007, 20:41
Модел на автомобила: escort mkV Zetec 2.0T
Местоположение: търговище
Status: Извън линия

Мнение от brslv » 03 мар 2008, 23:37

Новите ми кирийки:
-предни спирачки от мондео-260мм
-задни дискови от фокус
-две бурии
-задната седалка хартиса
-табло от мондео
-комп., маф, дроселна клапа, fuel rail с дюзи от 1.8/115к.с./
Вече имам чаркуляци за още два форда.
Прикачени файлове
5.JPG
6.JPG
7.JPG

teodor4o
потребител
потребител
Мнения: 77
Регистриран: 13 яну 2008, 11:21
Модел на автомобила: мл 320 , рекстън 270
Местоположение: stara zagora
Status: Извън линия

Мнение от teodor4o » 04 мар 2008, 22:42

много дива машина . кефи ме много :D
MONDEO 2.0 16V , REXTON 270 CDI 198 hp . ML 320 I.

Потребителски аватар
Bijutera
потребител
потребител
Мнения: 1850
Регистриран: 12 авг 2007, 14:51
Модел на автомобила: Ford Fusion 1.6 16V
Местоположение: София
Status: Извън линия

Re: mkV

Мнение от Bijutera » 05 мар 2008, 18:00

евала за ракетата,много готино излглежда,все едно от Need For Speed си я докарал :wink: :wink:

Потребителски аватар
deshi
потребител
потребител
Мнения: 369
Регистриран: 13 сеп 2007, 12:31
Модел на автомобила: Capri 2300 turbo
Puma 1.7
Status: Извън линия

:)

Мнение от deshi » 05 мар 2008, 19:16

На мен лично ми харесва ..... браво надявам се д а се видим на сабора
live and let die

Потребителски аватар
mrdds
потребител
потребител
Мнения: 3127
Регистриран: 23 фев 2006, 12:26
Модел на автомобила: S max 2.0 Diratec HE 2007 titanium
Местоположение: Пловдив
Status: Извън линия

Мнение от mrdds » 05 мар 2008, 23:06

ае брато...как си отваряш вратите бре *00147*
ти немаш дръжка......на вратата

Потребителски аватар
brslv
потребител
потребител
Мнения: 152
Регистриран: 29 яну 2007, 20:41
Модел на автомобила: escort mkV Zetec 2.0T
Местоположение: търговище
Status: Извън линия

Мнение от brslv » 06 мар 2008, 09:52

Тия дни даже минах преглед. Нищо не казаха, че няма брави, че няма задна седалка, пък че двигателя сменян-кой ти гледа. Като и дадох зор да я кача на валяците щеше да се гътне халето от грохот-две тръби 45мм от мястото на катализатора до отзаде/гърнетата отзад са само за фаца, по-скоро са накрайници/, а онзи вика що ти е чистачката посредата/не ти ли пречи/. Дано още някоя годинка да бъдем страната на неограничените възможности.

Потребителски аватар
billy_boy
потребител
потребител
Мнения: 845
Регистриран: 01 фев 2006, 12:40
Модел на автомобила: Audi a4 1.8TQ AJL, караше Sierra
Местоположение: София
Контакти:
Status: Извън линия

Мнение от billy_boy » 06 мар 2008, 10:31

Как направи чистачката?
Изображение
Изображение

Отговори

Върни се в “МОЯТА КОЛА”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Google [Bot] и 16 госта