Страница 1 от 1

Ford Bronco II, 2,9 V6, 1989

Публикувано: 21 апр 2022, 07:29
от LSB
Здравейте колеги,
Нов съм във форума. Скоро се регистрирах. След дълго чакане най-после получих желания оригинален ретро автомобил. Прикачвам снимки. Разгледах форума за теми свързани с него, но намерих много малко информация. Както виждате на снимките, автомобила е с лека щета. С него трябваше да дойдат и нови части, за да подменим компроментираните, но за съжаление ще се позабавят с месец. До тогава ще се постарая да мине обслужване и основен преглед, за да съставя план за реставрацията му. Ще съм благодарен ако ме насочите към сервиз/майстор който има опит с този или сходен модел, за да избегна експерименти.
Поздрави

Re: Ford Bronco II, 2,9 V6, 1989

Публикувано: 21 апр 2022, 20:02
от F Focus
Честита придобивка, много се кефя на ретро-автомобилите!
Тук имаме сериозни реставратори, но ако никой не се отзове влез в "Офроуд-Форумът (там съм mbenz, ама не влизам често), където има доказали се специалисти по истинските 4х4 "жипки"-казвам ти го, като бивш офродаджия-дълги години имах прекрасна Тойота-Ленд Крузър от същата година LJ-70, 2.5 TD, но тя си е за втора кола и по стечение на обстоятелствата се наложи да я продам...а, такива коли повече няма да се произведат... :evil:
Проблемите ти са решими, най-важното е рамата да не е тръгнала да гние, че тогава спасение няма, или ако има е доста компромисно-надявам се, че си наясно, щото в такъв случай "упражнението" не си заслужава. Разбира се двигателят как е, раздатъчна кутия, ск. кутия, карета и т.н.
Успех с реставрацията и ни дръж в течение!

Re: Ford Bronco II, 2,9 V6, 1989

Публикувано: 22 апр 2022, 00:46
от LSB
Днес го гледах отдолу. Никаква ръжда, с изключение на задното гърне, което са смачкали при товаренето в Германия. От някъде прокапва антифриз като се запали и после спира. Тампона на стабилизиращата щанга и втулките на биалетките са за смяна. Има омаслявания на няколко места. Двигателят работи като часовник иначе. Налягане, температури и тн всичко е ок. Има разни дреболии по интериора. Дай ми координати на добър реставратор щом ги знаеш, моля!
Поздрави

Re: Ford Bronco II, 2,9 V6, 1989

Публикувано: 22 апр 2022, 13:16
от F Focus
Тук има двама-трима реставратори на автомобили истински мераклии, но според мен на теб ти трябва специалист запознат с особенностите на истински 4х4 автомобил, където всичко е механично, а не електронно управляемо. Освен това въпросните манияци-реставратори работят за кеф по собствените си коли, хоби им е, и не знам приемат ли поръчки? Ако желаят ще откликнат.
С цял преден мост ли си, и наблюдава ли се т.н. Шими-ефект? Т.е. при увеличаване на скоростта да започва тресене в предницата? Ако е така карай полека, че ще се претрепеш! Задължително смени всички гумени и гумено-метални тампони по окачването с австралийски силиконови-най-добрите са, и са вечни! Оказва се, че австралийците правят най-качествените елементи за окачването на истинските "жипки" от-до, щото там, като отидеш на 1000, или повече километра в пустощта и нещо по колата те предаде си дотам-хеликоптер и да стигне до теб няма да може да се върне-демек няма да дойде!
Силиконовите втулки са с 3 различни твърдости-сини, жълти и червени, подредени от най-меки, към най-твърди-ако няма да се състезвааш ти трябват сини, "Добинсънс" е доказана фирма, в офроуд-форума ги внася patrol-fen на съвсем човешки цени.
Регистрирай се там, пиши, че аз те пращам(там съм с максимален рейтинг, за разлика оттук, но и разликата м/у форумите и потребителите е голяма, което ще усетиш :wink: ), постни снимки, опиши си проблемите, и при който откликнал да идеш няма да сгрешиш!
Не знам защо си търсил точно такова добиче, но това си е истинска "жипка", годна за офроуд, което е мнооого далече от що-годе съвременните СУВ-кенефи, та разликата е от небето до земята и малцина вдяват по темата.
Като оправиш теча на антифриз(дотогава не тръгвай на дълъг път) после замени всички масла( в ск. кутия, раздатъчна кутия, диференциали), гресирай каретата(надявам се, че имат гресьорки), антифриза, всички филтри и прочие.
Поздрави!

Re: Ford Bronco II, 2,9 V6, 1989

Публикувано: 23 апр 2022, 21:15
от LSB
Много благодаря за съветите!