Страница 6 от 6

Re: Ford - Focus III Wagon, facelift, 1.0 EcoBoost ( 125 кс ), S&S, 2015 г.

Публикувано: 01 апр 2024, 19:45
от LORDA83
Привет на всички! Имам питане относно с педала на съединителя.

Накратко... Фокус 3-ка, фейслифтов, след 2015 година, на под 65 000 км. пробег ( този от тази ми, основната публикация )
Натискам педала на съединителя и си работи коректно... но след определен брой натискания и най-вече когато го задържа поради някаква причина по-дълго на полусъединител и включена скоростна предавка... след, като пусна педала той просто си остава долу, в ламарината и не се връща сам. След това подпъхвам крак под него, или пък с ръка се навеждам, вдигам го без проблем и при следващо натискане пак си работи безпроблемно, докато не му скимне да " заседне " пак долу при някое поредно натискана. Като най-често това се случва, както вече описах, когато задържа по-продължително на полусъединител и включена, скоростна предавка.

Според вас и тези, които са имали сходен проблем с точно това поколение Фокуси - какъв може да е проблема при кола на под 70 000 км и този модел?

Четох из нета, че много хора сменят с афтърмаркет и по-добри от заводските, възвръщателните пружини на самия педал. ( прилагам примерни снимки от нета с въпросната пружина ) Сменят се лесно, за 5 минутки, в домашни условия и са евтини като цяло... по 20-30 лв. Как ви се струва, може ли тази пружина да е проблема при мен?
Освен нея като евентуален проблем и някакви горна и долна помпа, за която обаче си трябвало сервиз и като цена и разправия е все едно сменяш съединител.

Споделете вижданията и мненията си конкретно за този модел, на тези километри и по конкретния, описан при мен случай и симптоматика. Благодаря ви!
434390994_10233581694110012_4891566205886055291_n.jpg
434320108_10233581694230015_8414946902478216476_n.jpg

Re: Ford - Focus III Wagon, facelift, 1.0 EcoBoost ( 125 кс ), S&S, 2015 г.

Публикувано: 01 апр 2024, 20:03
от ЯЛТА
Горната помпа на съединителя дава фира.

Re: Ford - Focus III Wagon, facelift, 1.0 EcoBoost ( 125 кс ), S&S, 2015 г.

Публикувано: 01 апр 2024, 20:14
от LORDA83
ЯЛТА написа:
01 апр 2024, 20:03
Горната помпа на съединителя дава фира.
На около колко километра се очаква да се скапва тя? На 60 000 не е ли адски малко за такъв проблем?

Re: Ford - Focus III Wagon, facelift, 1.0 EcoBoost ( 125 кс ), S&S, 2015 г.

Публикувано: 01 апр 2024, 20:21
от LORDA83
ЯЛТА написа:
01 апр 2024, 20:03
Горната помпа на съединителя дава фира.
Въпросната пружина съответно да я пипам ли? Визуално е като нова тази на колата ми, като току що сложена от магазина, без никакви следи от износване, или прашинка дори по нея... макар, че тия в нета дето гледам, че си я сменят една строшена не съм видял, и въпреки това се оплакват от заводските на Форд... особено на ST и RS модификациите всички гледам, че си сменят конкретната пружина с афтърмаркети.

Re: Ford - Focus III Wagon, facelift, 1.0 EcoBoost ( 125 кс ), S&S, 2015 г.

Публикувано: 01 апр 2024, 21:25
от Ozzie
За съединителя не мога да кажа нищо, но пак разгледах снимките, та да питам със SYNC 2 или SYNC 3 е колата?
Дисплея тъч ли е и медията поддържа ли Андроид ауто / Епъл кар плей?

Re: Ford - Focus III Wagon, facelift, 1.0 EcoBoost ( 125 кс ), S&S, 2015 г.

Публикувано: 01 апр 2024, 21:42
от ЯЛТА
LORDA83 написа:
01 апр 2024, 20:14
На около колко километра се очаква да се скапва тя? На 60 000 не е ли адски малко за такъв проблем?
Е а кой може да каже на колко от тези 60 000 км левият крак си е почивал върху педала на съединителя.

Re: Ford - Focus III Wagon, facelift, 1.0 EcoBoost ( 125 кс ), S&S, 2015 г.

Публикувано: 01 апр 2024, 22:08
от LORDA83
Ozzie написа:
01 апр 2024, 21:25
За съединителя не мога да кажа нищо, но пак разгледах снимките, та да питам със SYNC 2 или SYNC 3 е колата?
Дисплея тъч ли е и медията поддържа ли Андроид ауто / Епъл кар плей?
2 е. Тъч е, да, а Андроид / Епъл може да закачиш към Синка през Блутута и да си пускаш медия / аудио файлове от телефона на него.
Може допълнително да се инсталира софтуер даже и да си изкараш дисплея на самия телефон, на дисплея, на Синка в колата.

Re: Ford - Focus III Wagon, facelift, 1.0 EcoBoost ( 125 кс ), S&S, 2015 г.

Публикувано: 01 апр 2024, 22:10
от LORDA83
ЯЛТА написа:
01 апр 2024, 21:42
LORDA83 написа:
01 апр 2024, 20:14
На около колко километра се очаква да се скапва тя? На 60 000 не е ли адски малко за такъв проблем?
Е а кой може да каже на колко от тези 60 000 км левият крак си е почивал върху педала на съединителя.
40 на 60 се кара градско - извънградско, но в града ( Пловдив ) си се " скача и виси " бая по педалите като цяло.

Re: Ford - Focus III Wagon, facelift, 1.0 EcoBoost ( 125 кс ), S&S, 2015 г.

Публикувано: 01 апр 2024, 23:00
от Coldgrave
Значи аз преди около 2 години сменях горна помпа. При мен колата е 2015 Фокус Фейслифт. Когато правих смяната пробега беше 183к. Имай напредвид че ако помпата ти е тръгнала може и да протече, и от там да почнеш да губиш спирачна течност. Подмяната ми излезна 319 лева. А за долната се сваля куутията, или поне така ми обясниха в сервиза.

Re: Ford - Focus III Wagon, facelift, 1.0 EcoBoost ( 125 кс ), S&S, 2015 г.

Публикувано: 01 апр 2024, 23:04
от ivchotr
За конкретния съединител и аз не мога да кажа нищо конкретно, но имам един въпрос - щом пружината струва 20 лева, защо просто не я смениш? Така ще получиш бърз отговор и на въпроса за помпите. По принцип 60 000 км могат да са и много и малко за скапване на помпа. Зависи от броя натискания на педала. За по-старите помпи се продаваха ремонтни комплекти. Гледам в Нет-а, че и за Фокус 3 се продават такива, което при правилната им смяна би следвало да ти спести доста средства. Ако не се оправят нещата само със смяната на пружината, де.

Re: Ford - Focus III Wagon, facelift, 1.0 EcoBoost ( 125 кс ), S&S, 2015 г.

Публикувано: 15 апр 2024, 13:34
от LORDA83
6.4 среден разход на бензин, като за смесено във вечно задръстен град и светофари, като в Пловдив + средни, поддържани скорости по магистралите от по 130-140 - бива. При шофиране като баба, с поддържана скорост 80, на прав, равен участък, без да се докосват спирачки, скоростни лостове, предавки и волана - максималното възможно, което може да се свали е 4-4.2 литра разход.
438223349_1159573234984361_4312461683029228649_n.jpg

Re: Ford - Focus III Wagon, facelift, 1.0 EcoBoost ( 125 кс ), S&S, 2015 г.

Публикувано: 15 апр 2024, 15:16
от ivchotr
Сложи някоя друга снимка, че току-виж и теб те давали по телевизията :D

Re: Ford - Focus III Wagon, facelift, 1.0 EcoBoost ( 125 кс ), S&S, 2015 г.

Публикувано: 15 апр 2024, 15:50
от ЯЛТА
ivchotr написа:
15 апр 2024, 15:16
Сложи някоя друга снимка, че току-виж и теб те давали по телевизията :D
Ааааа, снимката е правена когато е повдигната на крик, когато е на немска магистрала, и още, и още..........