Тестово шофиране 12.09
Публикувано: 14 сеп 2020, 12:35
				
				Тествах оранжевия Ford Ranger. Първо ми направи впечатление супер удобната шофьорска седалка. Имаше си всички необходими реглажи. Изпълнението на салона очевидно с годините се е подобрило мнооого чувствително. Като визия, разположение и усещане вътре всичко направено много добре. Единствено ми липсваше информация на таблото за това на коя предавка съм когато съм в режи D. Пък и не само – На таблото не видях информация като местиш скоростния лост да изписва в коя позиция е текущо. Има информация само когато си лоста е в позиция S и сменяш предавките ръчно. Тук трябва да отбележа, че поради ограниченото време не съм оглеждал всичко много детайлно и не е изключено да съм пропуснал тази информация по таблото… Но дори и да е така дизайна търпи критика, защото според мен тази информация трябва да е видима от пръв поглед, когато става дума за автоматична скоростна кутия.
По отношение на двигателя – стандартен дизелов агрегат. Моето мнение е, че ако го караш празен или не много натоварен може би става. Но ако го ползваш по-често, за да пренасяш разни неща, с посочената товароносимост от 1700 kg, може би този мотор му е малко слабичък. Но пък няма да м удава много да мърда от пътя. Като е празен и задницата му е лека, дори и с включено 4х4.
Скоростно кутия - Малко мудно реагира на педала на гаста, но може би за такъв тип автомобил е нормално. За раптора разбрах, че реагира по-адекватно и по-бързо, но за съжаление не ми остана време да го тествам. До колкото разбрах автомата подлежи на обучение, така че може би с времето и на рейнджъра да се научи да реагира по-бързо….
Като усещане за пътя – седиш високо, имаш чудесна видимост навсякъде. Управлението е много добро. Струва ми се, че окачването му е малко по меко токлото трябва, което допуска малко да се клати по завоите, но пък иначе минава през неравности добре, което допринася за добрия комфорт при возене.
			По отношение на двигателя – стандартен дизелов агрегат. Моето мнение е, че ако го караш празен или не много натоварен може би става. Но ако го ползваш по-често, за да пренасяш разни неща, с посочената товароносимост от 1700 kg, може би този мотор му е малко слабичък. Но пък няма да м удава много да мърда от пътя. Като е празен и задницата му е лека, дори и с включено 4х4.
Скоростно кутия - Малко мудно реагира на педала на гаста, но може би за такъв тип автомобил е нормално. За раптора разбрах, че реагира по-адекватно и по-бързо, но за съжаление не ми остана време да го тествам. До колкото разбрах автомата подлежи на обучение, така че може би с времето и на рейнджъра да се научи да реагира по-бързо….
Като усещане за пътя – седиш високо, имаш чудесна видимост навсякъде. Управлението е много добро. Струва ми се, че окачването му е малко по меко токлото трябва, което допуска малко да се клати по завоите, но пък иначе минава през неравности добре, което допринася за добрия комфорт при возене.


 .
 . . Кугата, ами много по-добре е в сравнение с първата Куга втора генерация, която карах, но все още не е колата която бих карал с удоволствие. Поставили са уникален дисплей на таблото, красив и мултифункционален, менюто за смяна на режимите на двигателя и възможностите да се променя работата му ми хареса много, въпреки че само на спортния режим двигателя оживява. Другия дисплей, този на радиото и навигацията, дето в последната минута са се сетили за него и са го забучили върху таблото, не мога да го възприема. Спирачките са отвратителни, направо са опасни за сигурността, никакъв свободен ход, още като ги пипнеш и сработват с прекалена сила, това е всекидневен автомобил а не състезателен.
 . Кугата, ами много по-добре е в сравнение с първата Куга втора генерация, която карах, но все още не е колата която бих карал с удоволствие. Поставили са уникален дисплей на таблото, красив и мултифункционален, менюто за смяна на режимите на двигателя и възможностите да се променя работата му ми хареса много, въпреки че само на спортния режим двигателя оживява. Другия дисплей, този на радиото и навигацията, дето в последната минута са се сетили за него и са го забучили върху таблото, не мога да го възприема. Спирачките са отвратителни, направо са опасни за сигурността, никакъв свободен ход, още като ги пипнеш и сработват с прекалена сила, това е всекидневен автомобил а не състезателен. Маневерен е стряскащо повече, отколко се предполага. Ускорява изключително бързо, изненадващо скоклива и пъргава кола. Спирачките са чук, сърп и чук, коват толкова силно и плавно, че се чудиш какво става и как е възможно толкова хем приятно хем плавно хем бързо и точно навреме, колкото ти трябва според ситуацията, да спира. Всъщност има и момент с тях, в който може на някого да дойдат твърде спортно и рязко спиращи. Има всевъзможни настройки и глезотии, които правят изживяването при шофиране приятно.
 Маневерен е стряскащо повече, отколко се предполага. Ускорява изключително бързо, изненадващо скоклива и пъргава кола. Спирачките са чук, сърп и чук, коват толкова силно и плавно, че се чудиш какво става и как е възможно толкова хем приятно хем плавно хем бързо и точно навреме, колкото ти трябва според ситуацията, да спира. Всъщност има и момент с тях, в който може на някого да дойдат твърде спортно и рязко спиращи. Има всевъзможни настройки и глезотии, които правят изживяването при шофиране приятно. 
  В предишен тест драйв сме карали Мондео 2.0 HEV, а там определено се осещаше кога работи електромотора и кога не, че дори си имаше и много ясна идникация на арматурното табло
  В предишен тест драйв сме карали Мондео 2.0 HEV, а там определено се осещаше кога работи електромотора и кога не, че дори си имаше и много ясна идникация на арматурното табло  След общо почти три часа каране продължавах да не успявам да разгадая загатката с хибридната част, което ме глождеше отвътре и така излезнах на един двучасов тест драйв в който си бях поставил за цел да разгадая хибридното задвижване
   След общо почти три часа каране продължавах да не успявам да разгадая загатката с хибридната част, което ме глождеше отвътре и така излезнах на един двучасов тест драйв в който си бях поставил за цел да разгадая хибридното задвижване  .Като нормален водач на превозно средство и фен на големите машини останах приятно очарован от "камиончето",което въпреки размерите си се оказа доста маневрена и много удобна за управление машина, със своите режими на движение за пресечен терен,градско и извънградско шофиране.Друго което ми направи впечатление беше оборудването в кабината, което напомня за висок клас лимузина със всичките си екстри и системки сложени вътре и създаващи удобство и комфорт на водача и пътниците,също така освен удобството няма как да не спомена голямото пространство вътре, бутоните и тъч дисплеят който са поставени така ,че без усилие и протягане да са лесно достъпни без да има разсейване от страна на водача,относно визията мога да кажа ,че създателите и са се погрижили и за страничните наблюдатели да се насладят да гледат и обсъждат тази внушителна машина.В общи линии горещо препоръчвам  ford ranger raptor за едно изключително изживяване
.Като нормален водач на превозно средство и фен на големите машини останах приятно очарован от "камиончето",което въпреки размерите си се оказа доста маневрена и много удобна за управление машина, със своите режими на движение за пресечен терен,градско и извънградско шофиране.Друго което ми направи впечатление беше оборудването в кабината, което напомня за висок клас лимузина със всичките си екстри и системки сложени вътре и създаващи удобство и комфорт на водача и пътниците,също така освен удобството няма как да не спомена голямото пространство вътре, бутоните и тъч дисплеят който са поставени така ,че без усилие и протягане да са лесно достъпни без да има разсейване от страна на водача,относно визията мога да кажа ,че създателите и са се погрижили и за страничните наблюдатели да се насладят да гледат и обсъждат тази внушителна машина.В общи линии горещо препоръчвам  ford ranger raptor за едно изключително изживяване