Не ходете при Венци на Позитано

Кой къде си е изпатил
Отговори
vkamenen
потребител
потребител
Мнения: 7
Регистриран: 18 ное 2012, 13:31
Модел на автомобила: C-Max
Status: Извън линия

Не ходете при Венци на Позитано

Мнение от vkamenen » 07 юли 2021, 08:50

Ще ви разкажа за сервиза на Венци на ул. Позитано 169 в София. Мисля че във форума на Мерцедес ми го препоръчаха (освен Мерцедеса имам и Форд и затова пиша тук)

В София няма много сервизи, които да могат да закачат 124-ка (купе 136 коня, пълен инжекцион, двигател 111) на компютърна диагностика. Венци беше единственият, когото бях открил. Затова за проблеми с електрониката съм ходил и преди при него. Даже бях сменял бобина и дюза, както и амортесьори.

Точно преди една година заведох 124-та на тенекиджия, че имаше ръжда. Започнахме от 400 лв и в крайна сметка дадох 2000, макар да си взех колата светнала като коледна елха (лампичките на таблото), с неработещо автоматично заключване и кой знае още с какви проблеми. Онзи едва ли не ми каза, че си е била така и като съм я давал... но за него друг път.

Закарах Мерцедеса при Венци във връзка с лампичките. Разбрахме се да погледне защо колата не върви добре на ниска скорост, а също и автоматичното заключване, което тенекиджията беше повредил. Може би трябваше да се замисля още тогава, защото смяната на дюзата повече от година преди това беше за да се оправи същия проблем, а с новите амортесьори колата беше станала прекалено мека и не понасяше дори четири човека в нея. Но на тези неща така и не бях обърнал голямо внимание, а и поради липса на майстори с техника за прочитане на компютъра пак отидох при него.

Венци ми държа Мерцедеса ПЕТ МЕСЕЦА. В началото му се обаждах всяка седмица, накрая стигнах до две обаждания на ден.

За лампичките Венци заяви, че е сменил целия сноп кабели в купето. Бил поръчал от някого да му го направи и след някакви неразбории каза че го е сменил. Лампичките се били оправили.

За това че не върви на ниска скорост причината били дюзите. Мисля, че това с дюзите се въртя около два месеца - търсене, поръчване, проба-грешка. Факт е че не поръчах нови дюзи, щото са 700лв. Накрая заяви, че ги е сменил. Имало само един проблем - колата пак не вървяла добре...

Тогава започна сагата с бензиновата помпа - той заяви, че ако я сменя колата ще тръгне. Разбрахме се да сложи нова, поисках също да ми смени масло, филтри и казах че трябва да мина преглед. За 30 лв ще мине вместо мен. Съгласих се. Занесох му масло. Макар всичко да трябваше да стане лесно и бързо, минаха няколко седмици, стана месец. Бил сложил новата помпа, но се счупила някаква пластмаса и той се опитвал да направи подобна по схема от някого от форумите. Така и не видях тая пластмаса, а като питах къде е ми каза, че била някъде - между помпата и кардана и не се виждала. Един ден заяви, че бил сменил пластмасата и аз отидох да видя какво е положението. Венци го нямаше, там беше само помощникът му. Питах го какво правят по колата и той ми каза, че току що са сменили бензинова помпа и масло. Нямало никакъв проблем с никаква пластмаса. Венци дойде, но не исках да го конфронтирам, за да не злепоставя помощника му. Каза, че ще ми се обади да дойда да си я взема веднага като мине преглед, едва ли не утре. Да, ама не. Мина нова седмица, после втора. Не помня - може и повече да са били. Вече му звънях по два пъти на ден. Имало някакви проблеи със задните спирачки, трябвало да се сменят гумичките... Един ден каза да идвам. Отидох. Лампичката за фаровете светеше - ако съм сменял задните фарове щяла да изгасне. На бас.... Поисках да я видя как върви и я покарах по уличките. Направи ми впечатление, че е загряла. Зачудих се кога е загряла, тя не загрява лесно и то през зимата. Не бях сигурен, че я е оправил, но и не ми прекъсваше по време на тоя 5 минутен тест. Тя обикновено прекъсва, когато няма кой да я види. При опит за паркиране се чу стържещ звук. Тогава дори не разбрах какво е. Венци заяви, че ми я е направил като часовник. Бил сменил и свещите, макар да не съм му поръчвал.

Платих и се прибрах в къщи. В следващите дни пътувах извън града. Ето равносметката: Задните спирачки издаваха ужасен звук и никак не работеха, АБС-ът беше спрял да работи също, контролната лампа за изгоряла крушка светеше, от бензиновата помпа капеше бензин, автоматичното заключване продължаваше да не работи. Най-лошото от всичко беше, че тя беше станала още по-нетърпима на ниска скорост - прекъсваше, давеше се, подскачаше.

Обадих му се да я погледне. Бил зает. Казах му че тече бензин и се нави да я докарам след няколко дена. Отидох. Смениха нещо по помпата и казаха, че готова. Поисках да погледне и другите неща и ми отговори, че не можело. Бил направил голям компромис да я погледне, защото капел бензин и било спешно. Да съм се обадил по-нататък.

Повече не стъпих там.

Намерих един майстор, който ми поправи контролната лампичка и автоматичното заключване. Друг майстор за 15 минути установи оправи прекъсванията на ниска скорост - оказа се, че вакумният маркуч от компютъра е стар и се разпада.

Забравих да напиша, че по време на ремонта при Венци, той ми изгуби ключовете с дистанционното. Каза че алармата ми била евтина италианска и че щял да ми сложи друга. Алармата ми беше на Леси, при това от скъпите. Имаше и доста датчици закачени на нея - микровълнов, шоков и ГСМ модул. Казах му, а той каза че не било така и че са ме били излъгали някъде. Накрая явно се увери, че съм прави и няколко седмици търси упътване за алармата преди да я оправи.

Равносметката от петте месеца, в които ми нямаше колата е че я намерих в по-лошо състояние, от колкото я дадох. Не бих казал, че бях похарчил много пари при Венци, но ми беше скъсал нервите и загубил времето. Не познавам по-нагъл и по-лъжлив човек от него. Бих добавил също и че е некадърен, макар да има някакъв опит.

Този човек заслужава да стане известен. Сервизчето му не издава касови бележки, не е обозначено, но при него ходели полицаи и други длъжностни лица. Подобни места са като ракови образувания. Те се крепят от силните на деня и тормозят всички останали.

Ето как изглежда сервиза и адреса му:

https://www.google.com/maps/@42.6999042 ... 384!8i8192

Горещо препоръчвам... да стоите далеч.

bizu
потребител
потребител
Мнения: 106
Регистриран: 13 фев 2008, 00:01
Модел на автомобила: Ford C-Max 2009 2.0i 145Hp LPG
Местоположение: София
Status: Извън линия

Re: Не ходете при Венци на Позитано

Мнение от bizu » 07 юли 2021, 17:20

Този надпис на гаража от тебе ли е? :D

vkamenen
потребител
потребител
Мнения: 7
Регистриран: 18 ное 2012, 13:31
Модел на автомобила: C-Max
Status: Извън линия

Re: Не ходете при Венци на Позитано

Мнение от vkamenen » 07 юли 2021, 18:16

bizu написа:
07 юли 2021, 17:20
Този надпис на гаража от тебе ли е? :D
Не е от мене, но вероятно има причина за него :)
Чух, че са го крали и палили преди. Няма случайни неща.

Потребителски аватар
ЯЛТА
Потребител
Потребител
Мнения: 10831
Регистриран: 22 юли 2010, 14:52
Модел на автомобила: FORD MONDEO 1.8 TD, 90 hp., GHIA, ENDURA D, SW, MK-2, 2000 year.
***********************
Ford Puma, 1.6, 2002 year, 103 hp.
http://clubford.org/forum/viewtopic.php ... __________
АМБИЦИЯТА Е ПОСЛЕДНОТО УБЕЖИЩЕ НА НЕУДАЧНИКА. О.Уайлд
Местоположение: СОФИЯ, и чат пат на луната.
Контакти:
Status: Извън линия

Re: Не ходете при Венци на Позитано

Мнение от ЯЛТА » 07 юли 2021, 22:05

Ми това не е никакъв сервиз, а просто един гараж, и некъф самозван майстор в него. Няма сила, която да ме накара да стъпя в това уж сервизче.
Мисли ГЛОБАЛНО действай ЛОКАЛНО

F Focus
потребител
потребител
Мнения: 1189
Регистриран: 25 сеп 2020, 17:56
Модел на автомобила: Форд Фокус 1.8 бензин 125к.с., 2006г.
Местоположение: София
Status: Извън линия

Re: Не ходете при Венци на Позитано

Мнение от F Focus » 07 юли 2021, 22:52

Като бивш заклет Мерцедесаджия(лично за мен марката приклю
чи през 1995г.) бих ти препоръчал сервиза, който е в края на бул."Владимир Вазов"(срещу Баухаус)-направи го бившият шеф на поддръжката на "Балканстар"(забравих му името).
И много си пази компютъра от кражба-знаеш, че се намира в/у левият подкалник, и ако не знаеш Мерцедес тогава са направили такъв софтуерен пиниз, че комп от същия модел, със същият двигател не става-или изобщо не пали, или пали някак, но не върви, или върви, но не върви...абе всякакви варианти, с които дори нашенските хакери не се справиха и вдигнаха ръце! Та е голям зор с проби на принципа опит-грешка!
Много автомати-слаби резултати!

aspasia
потребител
потребител
Мнения: 1412
Регистриран: 30 ное 2010, 19:10
Модел на автомобила: форд фокус-2000 1.6 16v
Местоположение: София
Status: Извън линия

Re: Не ходете при Венци на Позитано

Мнение от aspasia » 08 юли 2021, 08:50

Много време си чакал трябвало е още на след първата седмица да си я вземеш това не цялостна реставрация сервиза дето ползвам основният ремонт на двигателя ми го направиха за два дни. Какво да се прави има дост келеши които се правят на майстори ама то не е само в този сектор.

vkamenen
потребител
потребител
Мнения: 7
Регистриран: 18 ное 2012, 13:31
Модел на автомобила: C-Max
Status: Извън линия

Re: Не ходете при Венци на Позитано

Мнение от vkamenen » 09 юли 2021, 09:08

F Focus написа:
07 юли 2021, 22:52
Като бивш заклет Мерцедесаджия(лично за мен марката приклю
чи през 1995г.) бих ти препоръчал сервиза, който е в края на бул."Владимир Вазов"(срещу Баухаус)-направи го бившият шеф на поддръжката на "Балканстар"(забравих му името).
И много си пази компютъра от кражба-знаеш, че се намира в/у левият подкалник, и ако не знаеш Мерцедес тогава са направили такъв софтуерен пиниз, че комп от същия модел, със същият двигател не става-или изобщо не пали, или пали някак, но не върви, или върви, но не върви...абе всякакви варианти, с които дори нашенските хакери не се справиха и вдигнаха ръце! Та е голям зор с проби на принципа опит-грешка!
Благодаря за препоръката.
За съжаление знам за тая история с компютъра, защото минах през това - през 2008 го откраднаха и ми разказаха играта. В крайна сметка си намерих работещ заместител - трудно но си намерих.
Моят вид 124-ка е прехвален в много отношения. Най-големият проблем е че повечето от частите му нямат или никакви, или никакви качествени заместители, произвеждат се само от Мерцедес. Освен това си ръждясва - ламарината му не е кой знае каква. Контролът на горивото е доста "на око". Кабелите му се разпадат. Единственото е, че изглежда добре и вози отлично.
aspasia написа:
08 юли 2021, 08:50
Много време си чакал трябвало е още на след първата седмица да си я вземеш това не цялостна реставрация сервиза дето ползвам основният ремонт на двигателя ми го направиха за два дни. Какво да се прави има дост келеши които се правят на майстори ама то не е само в този сектор.
Така е. Твърде дълго бях търпелив, защото можех да си карам Форда. А после като напънах да си я взема нямаше как - бяха ме качили на въртележката.

Отговори

Върни се в “НЕ ходете там”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 19 госта