мото пфое
-
- потребител
- Мнения: 7
- Регистриран: 30 май 2007, 11:56
- Модел на автомобила: mondeo
- Местоположение: Sofia
- Status: Извън линия
мото пфое
бих искала да споделя нещо с всички в този форум и дано го четат и някои хора, от които зависи нещо в мото пфое:(
жалко е, че единственият специализиран сервиз не може да обезпечи качествено обслужване- за огромно мое съжаление ще кажа, че хората, на които попаднах /а те не бяха малко/ са абсолютно некомпетентни- не само, че не откриха проблема, не само, че взеха пари за нищо, но колата е по-зле и от преди, възмутително е! Инъче някакви госпожи два пъти ми се обаждаха дали съм доволна от обслужването- от какво да съм доволна всъщност, след като там освен да взимат пари, нищо друго не правят?!
жалко е, че единственият специализиран сервиз не може да обезпечи качествено обслужване- за огромно мое съжаление ще кажа, че хората, на които попаднах /а те не бяха малко/ са абсолютно некомпетентни- не само, че не откриха проблема, не само, че взеха пари за нищо, но колата е по-зле и от преди, възмутително е! Инъче някакви госпожи два пъти ми се обаждаха дали съм доволна от обслужването- от какво да съм доволна всъщност, след като там освен да взимат пари, нищо друго не правят?!
- paci
- Модератор
- Мнения: 7883
- Регистриран: 18 яну 2005, 07:52
- Модел на автомобила: Fiesta MK4 Zetec-S 1.4 16V 90 коня
- Местоположение: Плевен
- Status: Извън линия
Върна ли се да мрънкаш ?
Щото и аз имах забележки и се върнах и ми намериха друг проблем който и сам видях и като си го оправя и няма резултат пак ще мрънкам
Един омазан Windows найш как се оправя без чиста преинсталация ?
Е същото е и според мен и със старите коли, ръчкаш едно то се изплези на друго място
Щото и аз имах забележки и се върнах и ми намериха друг проблем който и сам видях и като си го оправя и няма резултат пак ще мрънкам
Един омазан Windows найш как се оправя без чиста преинсталация ?
Е същото е и според мен и със старите коли, ръчкаш едно то се изплези на друго място
-
- потребител
- Мнения: 7
- Регистриран: 30 май 2007, 11:56
- Модел на автомобила: mondeo
- Местоположение: Sofia
- Status: Извън линия
толкова съм възмутена от тях, че повече въобще не искам да се занимавам с това. истината е, че не е за първи път. това, което ме успокоява е, че собствениците на форд четат този форум и се надявам, че ще имат все по-малко клиенти- дано тогава някой се замисли защо и как се е стигнало дотук:)
така, че колеги- моят призив е "за бога, братя, не ходете там!"- докато не си вземат поука разбира се, т.к специализираният сервиз е най-доброто, което можеш да направиш за колата си естествено- в нашия случай обаче, такъв няма:(
така, че колеги- моят призив е "за бога, братя, не ходете там!"- докато не си вземат поука разбира се, т.к специализираният сервиз е най-доброто, което можеш да направиш за колата си естествено- в нашия случай обаче, такъв няма:(
-
- потребител
- Мнения: 7
- Регистриран: 30 май 2007, 11:56
- Модел на автомобила: mondeo
- Местоположение: Sofia
- Status: Извън линия
не ходете там
люлинското:( после разбрах, че трябваше да отида в младост, обаче не разбрах- къде да отида- в експрес не искат автоматик, джемини също ника не ми харесват....
- samsung_bg
- потребител
- Мнения: 1992
- Регистриран: 24 сеп 2006, 13:51
- Модел на автомобила: Fiesta MK4 FUN 1.4 16V 90PS Zetec-S FHA '96г
- Местоположение: Габрово
- Status: Извън линия
- ewgeny
- потребител
- Мнения: 1639
- Регистриран: 23 фев 2005, 18:03
- Модел на автомобила: Sierra 1,6 OHC
- Местоположение: Варна (... и няма гараж)
- Status: Извън линия
Ае и аз да каже неща за тях. (цензура) майка (цензура) ще (цензура) заедно със (цензура) там където (цензура) и също (цензура) за да не им (цензура) (цензура)(цензура)(цензура)(цензура)(цензура)(цензура). Сам си го цензурирах за да не създавам работа на модераторите, но съм убеден, че схващате добрите ми намерения към тях.
Кате, ти като жена, най-добре разпитай за читав майстор и каквото да има, първо се консултираш с него. Колкото по-малко народ пипат колата, толкова по-малко ще се налага да я пипа някой изобщо.
Кате, ти като жена, най-добре разпитай за читав майстор и каквото да има, първо се консултираш с него. Колкото по-малко народ пипат колата, толкова по-малко ще се налага да я пипа някой изобщо.
Sierra 1,6 OHC из дупките си карам!
-
- потребител
- Мнения: 7
- Регистриран: 30 май 2007, 11:56
- Модел на автомобила: mondeo
- Местоположение: Sofia
- Status: Извън линия
не ходете там
евгени, съгласна съм с теб- само, че кажи един добур майстор-за 2 години смених десетима:((
-
- потребител
- Мнения: 7
- Регистриран: 21 яну 2007, 10:29
- Модел на автомобила: FORD FOCUS 1.6 Ti-VCT
- Status: Извън линия
Аз също имах някои резерви по отношение на МП, но предполагам, че те се породиха най-вече в МП Люлин, където майсторите те връщат поне с 10 години назад.
В същото време съвсем наскоро колата ми се повреди в гаранция и в МП Младост се справиха много бързо и хората се държаха много отзивчиво /и по-специално Димитър Чулев/
И накрая - ако отворите последния авто билд ще видите колко са лоши оценките на сервизите в Германия. Явно нещата не са абсолютно положителни никъде.
В същото време съвсем наскоро колата ми се повреди в гаранция и в МП Младост се справиха много бързо и хората се държаха много отзивчиво /и по-специално Димитър Чулев/
И накрая - ако отворите последния авто билд ще видите колко са лоши оценките на сервизите в Германия. Явно нещата не са абсолютно положителни никъде.
- ImpossibleMan
- потребител
- Мнения: 565
- Регистриран: 17 авг 2006, 20:33
- Модел на автомобила: Ford Fiesta 1.4 Titanium 2011
- Местоположение: Селеметя
- Status: Извън линия
Това е техника и то сложна. Не е като едно време, да отвориш книжката за повреди и разлиствайки 2 или 3 страници да се сетиш къде е проблема! Грешки винаги стават, а понякога и ние сме много мнителни. Искаме всичко да е перфектно, но няма как да стане. А за Ауто Билд. Това си е жълта пресаса и сервизите на Форд имат задоволителна оценка. За мен това е добре, тъй като списанието търси под вола теле. Мен например днес ми откриха една повредена щипка на бронята, за която бях забравил да спомена. Значи имат 6 от моя страна! На всичко отгоре дефекта беше добре завоалиран и не си личеше. Оправиха ми това, което искам и по-точно повдигането на дясната седалка. За щастие колата си е ОК и няма проблеми вече година. Даже ми смениха и консумативи безплатно. Спорих в една тема за това, но факта си е факт. Цените са високи, но хората се стараят . Става въпрос за Мото Пфое - Русе. Нямам причина досега да не им вярвам, въпреки, че в началото имах известни съмнения, поради някои недоразумения. Нали знаете. Като е нова колата ти се иска всичко да е перфектно и ако може да се подобрява с времето!
Сещам се за една случка в казармата преди 16 години. На моя Зил му сменяха съединител, а се оказа, че е полуоска! Хе, даже и в армията ни правят прости грешки, какво остава за цивилния живот
Сещам се за една случка в казармата преди 16 години. На моя Зил му сменяха съединител, а се оказа, че е полуоска! Хе, даже и в армията ни правят прости грешки, какво остава за цивилния живот
- Feel The Difference
- потребител
- Мнения: 175
- Регистриран: 13 мар 2007, 21:18
- Модел на автомобила: Focus Anniversary 5 врати 1.6 TDCi 90к.с.
- Местоположение: София, Сухата Река
- Status: Извън линия
И сега от всички писания стана ли ясно какво всъщност е най-важното
За да има развитие в разрешаването на всички тези недоразумения е необходимо ние като клиенти да си търсим правата когато сме ощетени
Имайте предвид, че не случайно в МП има отдел за клиентско задоволство - за да може да се следи точно работата на служителите и отношението им към клиентите.
Няма как управителите на компанията да гледат в ръцете на всеки един монтьор
Но аз лично не познавам човек, който се е оплакал от сервиза и никой да не му е обърнал внимание
Така се подобрява и качеството на работата и обслужването и т.н
За да има развитие в разрешаването на всички тези недоразумения е необходимо ние като клиенти да си търсим правата когато сме ощетени
Имайте предвид, че не случайно в МП има отдел за клиентско задоволство - за да може да се следи точно работата на служителите и отношението им към клиентите.
Няма как управителите на компанията да гледат в ръцете на всеки един монтьор
Но аз лично не познавам човек, който се е оплакал от сервиза и никой да не му е обърнал внимание
Така се подобрява и качеството на работата и обслужването и т.н
- Feel The Difference
- потребител
- Мнения: 175
- Регистриран: 13 мар 2007, 21:18
- Модел на автомобила: Focus Anniversary 5 врати 1.6 TDCi 90к.с.
- Местоположение: София, Сухата Река
- Status: Извън линия
Така си е, само че тук не.cocoff написа:За 11 дни в страни без "отдел за клиентско задоволство" се трансплантират сърце, бъбреци и черен дроб, и се прави основен ремонт на Боинг...
Ако няма резервната част се поръчва от Германия и си чакаш като пич 2 седмици доставката и после започва да се работи по колата...какво да кажа, колкото и да не ни харесва е факт. То това да е най-големия проблем, направо си е бял кахър
А защо колата ти е в Люлин да попитаме все пак и какво трябва да и се правими колата ми седи в МП- Люлин (не питайте що не е в МП Младост)вече 11 дни и...... дано си заслужава чакането после ще видим какви са ми впечатленията засега съм пас
- pepy1
- Модератор
- Мнения: 4778
- Регистриран: 18 май 2005, 22:38
- Модел на автомобила: бивш форд ескорт 1.6i 16v zetec Ghia Combi'96
бившо пежо 306 комби 1,9 ТД пак комби и Сеат ибиза 3 цилиндров 1.4 дизел - Местоположение: шоп от Младост-4
- Контакти:
- Status: Извън линия
малко е отклонение от темата ама ще кажаFeel The Difference написа:А защо колата ти е в Люлин да попитаме все пак и какво трябва да и се правими колата ми седи в МП- Люлин (не питайте що не е в МП Младост)вече 11 дни и...... дано си заслужава чакането после ще видим какви са ми впечатленията засега съм пас
в Люлин е защото като разговарях по телефона с началника на сервиза в Младост и му казах каква е колата коя година е и ме питаха къде е куплунга за диагностика като чуха че е в двигателния отсек пък и като разбраха в подробности че не пали и т.н. казаха отивай в Люлин тук неможем да ти помогнем въобще
диагноза - не пали ,проблема който аз установих че имам е че когато дам на контакт диода при часовника не свети т.е. устройството под него няма ток и не разпознава чипа в ключа това ми е фабричния имобилайзер при това положение не ми работи бенз. помпа и не достига ток до свещите -та това са мойте неволи
днес имах разговор с приемчика ми утре си взимам колата ,но .... следва продължение
времето е като парите-никога не стига
- Feel The Difference
- потребител
- Мнения: 175
- Регистриран: 13 мар 2007, 21:18
- Модел на автомобила: Focus Anniversary 5 врати 1.6 TDCi 90к.с.
- Местоположение: София, Сухата Река
- Status: Извън линия
- Feel The Difference
- потребител
- Мнения: 175
- Регистриран: 13 мар 2007, 21:18
- Модел на автомобила: Focus Anniversary 5 врати 1.6 TDCi 90к.с.
- Местоположение: София, Сухата Река
- Status: Извън линия
Браво, най-накрая са ти свършили работаpepy1 написа:ето го и продължението 80 лв. 23 ст. като сложиме на кантара +и- плюсовете натежават
извода за мен е : водете ежедневни телефонни разговори с вашия приемчик така упражнявате контрол (доколкото можете)
За съжаление си прав, прекалено мнооого трябва да ги тормозиш, че да свършат добра работа. Даже ако може да им стоиш на главата най-добре, НО затова ли си плаща човек
Само не разбрах как се казва този некомпетентния "началник сервиз" в Младост, с който си говорил преди това
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 19 госта