Още за Мото-Пфое

Кой къде си е изпатил
john1
потребител
потребител
Мнения: 4
Регистриран: 29 ное 2007, 09:37
Модел на автомобила: Ford Focus 07
Status: Извън линия

Мнение от john1 » 11 дек 2007, 16:59

cossy написа:Не може да обобщавате, че русенското е като в София, затова и колегата да не се обижда. Във Велико Търново, много го хвалеха, но за Варна и София - Люлин, аз не съм доволен :evil:
Не знам кой е доволен от Мото Пфое във В.Търново. Аз лично не съм - напротив, разочарован съм страшно много. Описал съм си проблемите с тях в рубриката "Не ходете там".

Потребителски аватар
Feel The Difference
потребител
потребител
Мнения: 175
Регистриран: 13 мар 2007, 21:18
Модел на автомобила: Focus Anniversary 5 врати 1.6 TDCi 90к.с.
Местоположение: София, Сухата Река
Status: Извън линия

Мнение от Feel The Difference » 15 дек 2007, 16:19

евгени тодоров написа:истината е една - ако имаш нов автомобил,заради гаранцията волю-неволю си в МП,иначе трябва да си луд,за да им плащаш европейска цена за ремонта,изпълнен с балканско качество и платен със заплатка от бананова република...Пример-в МП-Русе поръчах една 50 грамова пластмаска ,която се вгражда на мястото на серийния касетофон на Форд Ка,за да си монтирам компакт-диск.ЦЕНА-66 лева!!!!Плюс 2 седмици чакане.Нищо чудно,докато поръчвах,надзърнах зад гърбовете на 6 служители ,седнали на лукс-бюра в шоу-рума-онли покер на комповете!!Е,някай трябва да им плати заплатки,нали?
Доколкото съм запознат, няма търговска фирма в България(а съм почти сигурен,че и никъде по света), която да е с толкова малоумно ръководство, че да плаща европейски заплати на търговците ако не продават.
Така че Тодоров тук не си прав, поне това е моето мнение :idea: :!:

Потребителски аватар
elido
потребител
потребител
Мнения: 81
Регистриран: 02 яну 2008, 23:10
Модел на автомобила: Ескорт GLX,1.3 ,hatch back,93г.
Местоположение: София
Status: Извън линия

Мнение от elido » 06 яну 2008, 11:49

По отношение на МП-Люлин-некомпетентни и ...нямам думи повече.
Случка :Края на Ноември отивам заради краткотрайно притропване от време на време отпред.Карам я там и решителния им отговор беше (цитирам):Разбита предница-ще сменяваме всичко...
След като разбрах,че месец след като купих колицата,ще трябва да хвърля кажи-речи още толкова за предна част-просто се прибрах и замислих да се "отърва"от нея.Седмица по-късно брат ми я взе и ми я върна след 4 часа(като междувременно си е вършил и неговата работа) и каза "готова е ".Оказа се някакаква селенова втулка и с това се реши проблема ми.
Съвет няма да давам-решете сами дали може да се разчита на компетентността на майсторите им.

Потребителски аватар
paci
Модератор
Модератор
Мнения: 7883
Регистриран: 18 яну 2005, 07:52
Модел на автомобила: Fiesta MK4 Zetec-S 1.4 16V 90 коня
Местоположение: Плевен
Status: Извън линия

Мнение от paci » 06 яну 2008, 16:45

elido написа: ...
Е аз поне от към диагностициране на проблема нямам ядове.
Достатъчно грамотен съм да ми покажат къде е проблема, евентуално да ида при друг човек от които също съм доволен защото е доста грамотен. И като съвпаднат мненията действаме.
Ще е идеално ако в профила си добавиш какъв е двигателя на Ескорта ти и годината на произвдоство, за да се ориентираме горе-доло за каква селенова втулка става дума заради която са искали да ти сменят цялто окачване.

Баси ужаса :(

baligo
потребител
потребител
Мнения: 80
Регистриран: 27 фев 2007, 10:40
Модел на автомобила: Ford Fiesta 1.3 mi '94г.
Местоположение: София
Status: Извън линия

Мнение от baligo » 09 яну 2008, 21:47

Незнам за останалите филиали на МП, но този който е в Люлин не смятам да пазарувам повече оттам.
Какъв точно беше случая: В началото на декември 2007 г. отидох да си закупя долната пластмасова облицовка на волана. Касиерката направи справка в компютъра на базата номера на шасито и ми каза, че в момента я нямат тази част на склад. Попита ме дали искам да я поръчам, отговорих й - да като оставих и капаро (половината от сумата). Крайният срок на доставката беше 30.12. От МП ми се обадиха на 27.12. че частта е пристигнала. В близките дни не можех да отида да си я взема затова отидох на 07.01. Касиерката ми каза, че не мога да си взема поръчката, защото имали проблем със складовата програма. На следващия ден пратих мой роднина. Вчера вечерта получих тази облицовка и при отварянето на плика бях "приятно" изненадан. Тя изобщо нямаше нищо общо със оригиналната за моя автомобил. Причината беше, че касиерката е поръчала облицовката за следващия модел Fiesta, но не и за моя. Днес отидох отново в МП, беше същата продавачка и й казах че е направила грешка, при което тя ми отговори че не е възможно и ме попита дали съм й бил дал номера на шасито, когато съм си поръчвал тази част. 10 мин. я убеждавах, че тя е сгрешила. След което ме попита дали искам да я поръчам на ново, но трябва да доплатя още 6 лв. (цялата облицовка струва 37,90 лв.). В края на крайщата ми върнаха парите.
Последна промяна от baligo на 15 яну 2008, 22:37, променено общо 1 път.

Потребителски аватар
S@sel@
потребител
потребител
Мнения: 597
Регистриран: 28 яну 2005, 23:39
Модел на автомобила: ex.Фиеста 1.1 mi `94 / ex.Фокус 1.8 115к.с.
Местоположение: deep in Colorado mountains
Status: Извън линия

Мнение от S@sel@ » 15 яну 2008, 10:07

За МП София - намирам се на 10 мин от МП Люлин а ходя САМО в МП Младост... защо ли??? Там съм доволен от всичко /е не и от цените :P :wink: /. Има изключения, но са разбираеми поради факта, че някои части не се ремонтират а се подменят с нови. Което по- скоро е мой проблем, защото сигурно ще е по- добре да се смени цяла повредена част, вместо закърпващ ремонт. Но дори и цените преглъщам, защото разликата с мизерните гаражчета намалява, а там започват да коментират "... я! виж виж какво имало тук!... това пък за какво ли е???!". Та колата ми се прави в МП Младост, при Митко във В.Търново /*виж по- долу/ и при едни газаджии, които са най- кекавото звено в поддръжката. Заради тях имам кабел и софтуер за програмиране на газовата и се я настройвам сам вече!

За МП В.Търново- Там работеше един Митко, дето вече не е там. Той им правеше сервиза като хората, защото откакто не е там няма такива доволни изказвания. Сега работи нейде другаде и си има и компютърче за диагностика, и продължава да си е факир на фордовете. Ако имате проблем по ел частта - той е човека! Аз съм много доволен и от цените му.
БОГ създаде хората, COLT ги направи равни!

Потребителски аватар
pepy1
Модератор
Модератор
Мнения: 4778
Регистриран: 18 май 2005, 22:38
Модел на автомобила: бивш форд ескорт 1.6i 16v zetec Ghia Combi'96
бившо пежо 306 комби 1,9 ТД пак комби и Сеат ибиза 3 цилиндров 1.4 дизел
Местоположение: шоп от Младост-4
Контакти:
Status: Извън линия

Мнение от pepy1 » 15 яну 2008, 21:17

всички го хвалите -това е добре ама как да се дигна от тук до Търново
и после пеша до Сф , после чаканката 1 седмица примерно след това пак пеша до Търново
нямаме ли си такъв Митко и тук в София ,че 4 месеца вече съм без кола
времето е като парите-никога не стига

ivo_63
Потребител
Потребител
Мнения: 1260
Регистриран: 07 авг 2007, 10:35
Модел на автомобила: ford mondeo MK1 1.8 TD ex
ford focus 2 1.6 tdci 2007
Местоположение: ruse
Status: Извън линия

мп Русе

Мнение от ivo_63 » 29 яну 2008, 11:22

абсолютно не сте прави - по-некадърни от мп русе няма.Всички са пълни безхаберници там за коли - за покер он лайн мже да са №1 не споря

евгени тодоров
потребител
потребител
Мнения: 4
Регистриран: 31 окт 2007, 07:20
Модел на автомобила: Фордове КА и Фокус 1.6 комби
Местоположение: Русе
Status: Извън линия

Мнение от евгени тодоров » 28 фев 2008, 18:29

айде ако има тука някой фен или работещ в МП , да ми обясни : мой приятел , подведен от суперлативите ми за моя фокусник 1.6 бензин, си купи същия - внесен от италия , само че хечбек.пропушваше леко , но не се оправи нито с промивки , нито с присадки , нито с нови масла.почна яко да пуши.В грамотен свободен сервиз / необвързан с някоя марка/ му свалиха главата - ключа на масления сегмент само на един цилиндър -втори-беше близо 2 мм !!! другите цилиндри-перфектни.водя го в МП - искаме сегменти.минута - две бърникане в компа , номер на мотора , ала - бала - и ето го отговора : НЕ предлагаме сегменти !!

Аджеба , като се счупи някой купен от Вас нов Форд , какви сегменти му слагате бе , юнак? - попита моя човек.От Жук ли?

свиване на рамене....и толкова. разбира се , 24 часа по-късно пристигнаха поръчаните нови сегменти от една готина софийска фирма - Мале за 130 нови бълг.лева - супер цена! сега фокуса върви като гръм!!!

защо е така ?
защо МП са скъпи на триците и евтини на брашното?
как може да продават оригинални свещи Моторкрафт по 7 кинта парчето - супер цена - и в същото време за пикливата лайсна на бронята под фара ,която не тежи по-вече от 10 гр. да искат 108 лева ?
как може нещо толкова важно като сегменти да не го предлагат? Ами ако съм купил колата от тях , но вече не е в гаранция , какво правим?или може би има сегменти , но само за коли , които им правят моторите в техния сервиз.
не ми идва нищо друго в главата освен псувни и цинизми.......

зорлем покрай МП ще намразя марката и иначе съвсем не лошия автомобил. но какво ми е виновна колата.....

хубава работа , ама БЪЛГАРСКА !

Потребителски аватар
debug
потребител
потребител
Мнения: 1582
Регистриран: 07 фев 2007, 01:29
Модел на автомобила: триврат Focus Zetec 2.0 99г; Mazda 626 GC купе 84г.; BMW E36 96г.
Местоположение: Пловдив
Status: Извън линия

Мнение от debug » 04 мар 2008, 17:10

Още от едно време за 1,6 Zetec SE се предлага САМО цял оборудван блок (с все карантия). Не знам защо е така, при положение, че за 1,8 и 2,0 има всичко по отделно - кеф ти сегменти, кеф ти бутала. Проблемът обаче не е точно в МП, а по-скоро във Форд, понеже в Микрокат въобще не съществуват такива позиции за 1,6 :shock: Иначе всичко, което го има в Микрокат, могат да ти го доставят.
П.П. Тая ламаринка може и да е 108 лева , ама това е нищо в сравнение с пластамасовата централна конзола с карбонова апликация за Фокус РС на скромната сума от 5020лв :shock: :twisted: ("само" 1100 ако имаш РС).
Изображение

Изображение

Потребителски аватар
maxpoint
потребител
потребител
Мнения: 1265
Регистриран: 30 юли 2007, 14:11
Модел на автомобила: Черният лебед и бялата лястовица....
Местоположение: София
Status: Извън линия

Re: Още за Мото-Пфое

Мнение от maxpoint » 14 мар 2008, 20:50

За да не пускам нова тема ще ви разкажа накратко че за пореден път се убеждавам в некомпетентността или незнанието на служителите на МП -люлин .Преди 3 дни отивам там за да сменя маслото на двигателя и ги помолих да прегледат предницата защото има някакво потропване от дясно при преминаване през неравности. разгледаха я от долу и казаха че няма нищо разбито или скъсано....ок
...-но защо тропа ги питам?-качи се младежа направи едно кръгче
...-вярно че тропа
...-качваме я на тресачката
...-предни аморт.-69%-ок задни аморт.-81%-ок
...-не са амортисьори сменяме ги под 50%-
...-добре де няма ли начин да разберем все пак какво тропа?
...-ами най вероятно тропането идва от рейката :-/: ...-направо ме ударй тока :mrgreen:
....-смениха ми маслото и си тръгнах по живо по здраво. Днес времето беше прекрасно и реших да разглобя от дясно /даже се римува :D /амортисьора-леко омаслен и изненадааа - 3-4 сантиметра ход на стеблото без никакво съпротивление :(: -тресачката на МП просто е "перфектна"...както и да е смених и двата предни аморт. +лагерите +тампоните и цял следобяд се кефя как стъпва или по -точно все едно не стъпва на земята *00133*
та мисълта ми е че там са най-добри в смяната на консумативи или иначе казано да правят бързи пари без да влагат средства за обучение на кадърни кадри :evil:
Трябва да можеш да псуваш,но не може да псуваш където не трябва /maxpoint/

WesT79
потребител
потребител
Мнения: 118
Регистриран: 10 ное 2007, 13:02
Модел на автомобила: Ford Fiesta 1.3
Местоположение: Плевен
Контакти:
Status: Извън линия

Re: Още за Мото-Пфое

Мнение от WesT79 » 29 май 2008, 21:43

Днеска преберах колицата от Мото-то, малко соленичко да ви кажа, дано работата да струва, ще питам тук таме приятели и колегите в форума и после ще споделя мнение.. :oops:
ИзображениеИзображение

Потребителски аватар
pich18bg
потребител
потребител
Мнения: 33
Регистриран: 13 сеп 2006, 09:19
Модел на автомобила: Ford Focus 1.6 TDCI , Opel Astra 1.6 16 V
Местоположение: SF
Контакти:
Status: Извън линия

Re: Още за Мото-Пфое

Мнение от pich18bg » 18 сеп 2008, 00:20

Нека и аз да споделя мнението си за софийските сервизи на МП. Понеже съм от Дружба и посещавам откакто е открит МП Младост. Още докато имах Мондеото(94г. 1.8 ТД комби) отивам да ми сменят обогатителя на помпата(поддържа по-високи обороти на двигателя,докато е студен,и като загрее ги намаля), та добрите майстори ми правят някаква си диагностика на ДВГ-то и ми звънят и ми казват ама колата си пали и е много добре :-/: Както и да е накрая успях да им обясня какво трябва да сменят, за капак всичките излишни операции които бяха извършили искаха да ги заплатя, и тогава последва луд скандал във фоайето на сервиза.
Година след тази случка ме сполетява "щастието" да си закупя чисто нов Фокус 2 1.6 TDCI . Още на 3 месец изгоря клаксона. Аз със моите скромни познания успях да установя че не е нито бушон нито реле ами е самия клаксон. Записвам си час за сервиз, отивам и казвам: "клаксона е изгорял да го смените", казват добре ще ви се обадим (това става в 09:00 сутринта). В 17:00 се обаждам аз след като никой не ми звъни цял ден и ми съобщават невероятното откритие (за тях естествено) :"клаксона ви е изгорял" - при което аз се изхилвам по телефона и осъзнавам вече колко са зле тия "майстори". Оказва се че такъв артикул изобщо не се поддържа на склад :roll: следва нов скандал,при който им казвам да ми дадат друг автомобил понеже моя е в гаранция и в случая е неизправен. А те "хубавци мамини" ми предлагат Rent-a-car (да им плащам 35 евро на ден да ми дадат друг автомобил), не били длъжни да ми осигурят друг автомобил, като се прибрах си проверих договора с тях, и наистина така са го написали че не можеш нищо да кажеш, ще цитирам по памет : "Ако нещо на автомобила се повреди то се сменя за тяхна сметка,а ако дадената част не е налична в склада ще бъде сменена колкото е възможно по бързо" демек даже и не се задължават с някви срокове за доставка на частите от Германия. Та след скандала си поръчвам клаксона и обещават да ми се обадят като пристигне, нищо подобно, след 15 дни отивам в МП Младост и вече всички ме питат от мацката на информация до касиерката: " а вие за клаксона ли бяхте", казвам да, оказва се че е дошъл ама няма кой да звънне. Искам да си запиша час, ми то главния приемчик го няма а само той записва часове, :roll: та си оставих телефона да ми се обадят - звънна въпросния приемчик записаха ми час сутринта , отидох и за 20 минути беше готова.
Когато го карах Фокуса за смяна на масло , нарочно го карах сутринта към 09:00 със записан час естествено, с идеята по обед да си го взема , да ама не. Винаги ми звънят в 17:00 че е готова да ида да си я взема.
Никой не може да ме убеди че смяна масло и филтри отнема цял ден.Знам че не само мойта кола е в сервиза,ама все пак за тва има много майстори в тоя сервиз а не само един.
За тия неща дето говореше един колега по нагоре, че проверявали цялата кола дали всичко е ок, светлини и прочие, тоа нещо го прави приемчика преди да я вкара в халето, и само проверява фарове,мигачи стопове и клаксон нищо повече, а и дали някъде е одраскана, да не ги обвиниш после че е тяхна вина.
И последното ми преживяване което ме накара да пусна този пост, миналата седмица на Фокуса започна нещо да свири отпред при двигателя. Отначало си беше като турбина , реших че е нормално, но се засилваше всеки ден все -повече и повече. Откарах я на майстор, който ми даде диагноза че турбината е заминала =:: викам си чакай бе тая кола е на 35 000 км и само на 2,5 години (на нова година изтече гаранцията). Отивам на друг,той потвърждава диагнозата на първия и така стигам до майстор на Турбини в орландовци, и естествено диагноза турбина.
1000 ми иска да я ремонтира,1500 лв нова турбина в МП
Намирам 1000 лв. и я откарвам да я прави пича в Орландовци, сваля и се оказва че от липса на мазане на оста на турбината се е изкривила и е запекла,върти се трудно и за тва свири.
Сменяват я и следваща задължителна стъпка смяна масло. Отивам за смяна масло, майстора като го източи това ми ти масло,което е дефакто на 5 000 км(в мото пфое дават да изкара 20 000 км с една смяна) ,сменено когато колата беше на 30 000 км в МП (беше още в гаранция), се хвана за главата вика тва откога не е сменявано викам от преди 5 000 км, сваля масления филтър - ужас немам думи мръсен все едно не е сменяван никога.
Та се оказва че причината за блокажа на турбото е шибано масло, което е сложено от МП естествено, ама дали верно са го сменявали като съм и я карал не се знае.
Повече не мисля да стъпя в този сервиз, по добре сам да си я ремонтирам, ония са толко некадърни че немам думи
А иначе верно ,като минеш през сервиза после ми се обаждат да ме питат дали съм доволен.
Последния път като и казах на тая дет ми звънна че не съм доволен и тя запецна , ами как ,защо и като тръгнах да и обяснявам и бърза да ми затвори телефона.
За последанат седмица отнесоха толко псувни от мене че нема докъде.
Както каза един колега по нагоре, тя колата може би си е хубава ,ама шибаната ни държава и цялата ни оправия е такава, че ше намразиме марката заради лошото обслужване,породено от липса на контрол и добре обучен персонал.

Потребителски аватар
licho
потребител
потребител
Мнения: 505
Регистриран: 17 юли 2005, 13:19
Модел на автомобила: Форд Фиеста 1.1 mi, 1992, Черна лимунзина с три врати
Фиат Браво 1.2 1999, Черна лимунзина с три врати
Status: Извън линия

Re: Още за Мото-Пфое

Мнение от licho » 20 сеп 2008, 19:24

pich18bg написа:Нека и аз да споделя мнението си за софийските сервизи на МП. Понеже съм от Дружба и посещавам откакто е открит МП Младост. Още докато имах Мондеото(94г. 1.8 ТД комби) отивам да ми сменят обогатителя на помпата(поддържа по-високи обороти на двигателя,докато е студен,и като загрее ги намаля), та добрите майстори ми правят някаква си диагностика на ДВГ-то и ми звънят и ми казват ама колата си пали и е много добре :-/: Както и да е накрая успях да им обясня какво трябва да сменят, за капак всичките излишни операции които бяха извършили искаха да ги заплатя, и тогава последва луд скандал във фоайето на сервиза. ....
лесен тест за маслото. преди да я оставиш да ти го сменят извади щеката за маслото и ще го видиш тъмно или черно.
след като ти сменят маслото пак я извади и трябва да видиш светъл цвят. по това ще познаеш дали е сменено наистина или не.
:) Човек това звучи гордо, но всичко може да се очаква от него!

Потребителски аватар
pich18bg
потребител
потребител
Мнения: 33
Регистриран: 13 сеп 2006, 09:19
Модел на автомобила: Ford Focus 1.6 TDCI , Opel Astra 1.6 16 V
Местоположение: SF
Контакти:
Status: Извън линия

Re: Още за Мото-Пфое

Мнение от pich18bg » 23 сеп 2008, 17:20

licho написа:
pich18bg написа:Нека и аз да споделя мнението си за софийските сервизи на МП. Понеже съм от Дружба и посещавам откакто е открит МП Младост. Още докато имах Мондеото(94г. 1.8 ТД комби) отивам да ми сменят обогатителя на помпата(поддържа по-високи обороти на двигателя,докато е студен,и като загрее ги намаля), та добрите майстори ми правят някаква си диагностика на ДВГ-то и ми звънят и ми казват ама колата си пали и е много добре :-/: Както и да е накрая успях да им обясня какво трябва да сменят, за капак всичките излишни операции които бяха извършили искаха да ги заплатя, и тогава последва луд скандал във фоайето на сервиза. ....
лесен тест за маслото. преди да я оставиш да ти го сменят извади щеката за маслото и ще го видиш тъмно или черно.
след като ти сменят маслото пак я извади и трябва да видиш светъл цвят. по това ще познаеш дали е сменено наистина или не.

Ами , хубаво ама специално при дизела като смениш маслото, само за 20 секунди придобива тъмен цвят, да не кажа черен, така че това едва ли е начин да позная кво са направили (или какво не са)

Потребителски аватар
Murphy
потребител
потребител
Мнения: 73
Регистриран: 21 сеп 2008, 20:44
Модел на автомобила: Ford Escort 1.8 16V RS Style '96
Местоположение: PA City
Контакти:
Status: Извън линия

Re: Още за Мото-Пфое

Мнение от Murphy » 07 окт 2008, 02:33

И аз искам да се оплача от Мото Пфое Пазарджик! Ходих там да ги питам колко ще ми излезе смяна на ангренаж, ролки, двете външни предни карета, темп. датчик, смяна на антифриза и стенд. Първия ден ми изчислиха че нямало да е повече от 400 лева с труда. Ок записах час за другата сутрин. Свършиха си работата добре и тъкмно отивам радостен да си платя и онази ми издруса 602 лева сметка :shock: При което вдигнах скандал и онази която предния ден ми е изчислявала почна да развива теории че уж не била включила ддс-то и труда :evil: Хвърлих им парите и си тръгнах бесен! Повече няма да стъпя там!
Russian Roulette is not the same without a gun!

Потребителски аватар
samsung_bg
потребител
потребител
Мнения: 1992
Регистриран: 24 сеп 2006, 13:51
Модел на автомобила: Fiesta MK4 FUN 1.4 16V 90PS Zetec-S FHA '96г
Местоположение: Габрово
Status: Извън линия

Re: Още за Мото-Пфое

Мнение от samsung_bg » 07 окт 2008, 17:30

Murphy написа:И аз искам да се оплача от Мото Пфое Пазарджик! Ходих там да ги питам колко ще ми излезе смяна на ангренаж, ролки, двете външни предни карета, темп. датчик, смяна на антифриза и стенд. Първия ден ми изчислиха че нямало да е повече от 400 лева с труда. Ок записах час за другата сутрин. Свършиха си работата добре и тъкмно отивам радостен да си платя и онази ми издруса 602 лева сметка :shock: При което вдигнах скандал и онази която предния ден ми е изчислявала почна да развива теории че уж не била включила ддс-то и труда :evil: Хвърлих им парите и си тръгнах бесен! Повече няма да стъпя там!
Колега, ако са ти сменили всички тези неща за 600лв. трябва да си много доволен.
На мен само за ремъците и ролките ми искаха 500лв.
Изображение

Потребителски аватар
cenzor
потребител
потребител
Мнения: 3143
Регистриран: 30 авг 2006, 20:28
Модел на автомобила: Fiesta MK6 2004 1.3i/70hp
Местоположение: СОФИЯ
Контакти:
Status: Извън линия

Re: Още за Мото-Пфое

Мнение от cenzor » 07 окт 2008, 17:38

samsung_bg написа: Колега, ако са ти сменили всички тези неща за 600лв. трябва да си много доволен.
На мен само за ремъците и ролките ми искаха 500лв.
В Пазарджик ставката за труд трябва да е доста по-ниска от безумието в София ( последно май беше 36лв без ДДС на час тук).
Не е лошо колегата да сканира фактурата и да я сложи тук , ще е полезно за ориентир.
Изображение
Не отговарям на неграмотни постове.

Потребителски аватар
Ivaylo Georgiev
Администратор
Администратор
Мнения: 2418
Регистриран: 23 апр 2007, 10:38
Модел на автомобила: Focus 2010 1.6 Duratec 16v Ghia
Escort 1996 1.8 TD CLX
Местоположение: София, кв. Лозенец
Контакти:
Status: Извън линия

Re: Още за Мото-Пфое

Мнение от Ivaylo Georgiev » 07 окт 2008, 20:00

samsung_bg написа:
Murphy написа:...
....
Въпросът е принципен: всички цени в БГ трябва да са задължително обявени с ДДС. И ако в сервиза са го скрили първоначално, това говори за уникалната способност на нашенеца да побългари всичко хубаво и престижно и да накара хората да се откажат от него.

Потребителски аватар
Murphy
потребител
потребител
Мнения: 73
Регистриран: 21 сеп 2008, 20:44
Модел на автомобила: Ford Escort 1.8 16V RS Style '96
Местоположение: PA City
Контакти:
Status: Извън линия

Re: Още за Мото-Пфое

Мнение от Murphy » 08 окт 2008, 01:30

Ivailo_ Georgiev написа:
samsung_bg написа:
Murphy написа:...
....
Въпросът е принципен: всички цени в БГ трябва да са задължително обявени с ДДС. И ако в сервиза са го скрили първоначално, това говори за уникалната способност на нашенеца да побългари всичко хубаво и престижно и да накара хората да се откажат от него.
Точно за това говорим колега! Ако намеря фактурата ще ви я препиша да видите какви педали са! Не мога да я сканирам нямам скенер за жалост. От днес на татък ще си търся сервиз с по-приемливи цени и по-кадърни хора които работят вътре. Не искам мърляци с мазни гащеризони да ми сядат на прания салон при положение че има найлони за седалките и ги предупредих да сложат преди да седнат :evil: И после оная пача да ми каже 600 лева общо, е няма да стане!
Russian Roulette is not the same without a gun!

Отговори

Върни се в “НЕ ходете там”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 23 госта