Не и в "Дружба-2" до Кауфланд

Кой къде си е изпатил
Отговори
borbon
потребител
потребител
Мнения: 24
Регистриран: 13 ное 2007, 15:04
Модел на автомобила: Мондео 95г. 2000к.см. 136к.с.4х4
Местоположение: София
Status: Извън линия

Не и в "Дружба-2" до Кауфланд

Мнение от borbon » 28 яну 2008, 16:26

Колеги, писах по въпроса с моят проблем в "Ходова част", а сега го поствам и тука за да го имате в предвид.
В ходовата част на моето Мондео се появи необясним за мен звук, който ми се случи на дълъг път и ме притесни, дали ще се прибера.
Нямах възможност да легна отдолу, беше тъмно а и е ниско не мога да видя много. Минаваха ми през главата лагери, карета и т.н.
На другия ден отидох в сервиза и обясних на тоя дето се представи за майстор, какъв ми е проблема. Обясних му че чувам този звук отзад отдясно. Той каза да я оставям и като може ще вдигне да види какво е и ще ми звънне за да ми каже и съответно аз да си решавам, да я прави ли или не.
След два часа ми се обади по телефона и ми обясни, че я е вдигнал и не е каре, а лагер и ми каза за кви пари се говори.
Казах му че ще го правим, колкото и да струва.
Купих го, струваше ми 210 лева и 40 лева за работа.
Смени го, тръгнах и след 5 км. същата работа.... Едва се добрах до Враца.
Реших да проверя маслото на диференциала и го закарах на канал за смяна на масла. До като хората си вършеха работата им обясних за кво става въпрос. Те огледаха въртящите се елементи по ходовата част и... :P е тва е ... Отдолу има една предпазна ламарина, която ми е закачала на кардана. Това ми е бил проблема, а не лагери и главини...
Елементарно е и сигурно ще си кажете толкова ли го усети. Не го усетих защото сигурно си бех втълпил, че е каре или лагер. Подведе ме и загряването на диска Няма значение. Нали на така наречения майстор за това му плащам..
мислех да ида и да се разправям, но защо ли да си тровя нервите... парите няма да ми върне..
сега си имам една здрава главина, която той ми върна
Кой изгорял, изгорял...

Но Вие пропускайте сервиза до Кауфланд в Дружба-2. Там ще Ви направят ремонт и на това дето не е за ремонт

Vaklin
потребител
потребител
Мнения: 622
Регистриран: 26 яну 2006, 17:50
Модел на автомобила: Puma 1.7 Zetec-s в процес на тунинговане
Местоположение: Козлодуй
Status: Извън линия

Мнение от Vaklin » 28 яну 2008, 21:39

За каква кола става въпрос? :shock:
_______________________________________
Ваклин Христов
Автомобилна диагностика ЕООД
П.К. 79
3320 Козлодуй

Ремонт на дизелова горивна апаратура.

Потребителски аватар
pepy1
Модератор
Модератор
Мнения: 4778
Регистриран: 18 май 2005, 22:38
Модел на автомобила: бивш форд ескорт 1.6i 16v zetec Ghia Combi'96
бившо пежо 306 комби 1,9 ТД пак комби и Сеат ибиза 3 цилиндров 1.4 дизел
Местоположение: шоп от Младост-4
Контакти:
Status: Извън линия

Мнение от pepy1 » 28 яну 2008, 21:46

ееее аре бе стара пушка си вече ,излагаш се кмете или неможа да ги пребориш?
той казва моето Мондео ,а пък него го има в профила му
времето е като парите-никога не стига

Vaklin
потребител
потребител
Мнения: 622
Регистриран: 26 яну 2006, 17:50
Модел на автомобила: Puma 1.7 Zetec-s в процес на тунинговане
Местоположение: Козлодуй
Status: Извън линия

Мнение от Vaklin » 29 яну 2008, 06:04

И къде му е на Мондеото кардана?
_______________________________________
Ваклин Христов
Автомобилна диагностика ЕООД
П.К. 79
3320 Козлодуй

Ремонт на дизелова горивна апаратура.

Любо
Администратор
Администратор
Мнения: 2511
Регистриран: 01 ное 2005, 13:48
Модел на автомобила: Мондео 2,0i; 107kW, 2006г.
Ford Ka 1,3 DuraTec 51kW 2003г.
Местоположение: София - Надежда 1
Контакти:
Status: Извън линия

Мнение от Любо » 29 яну 2008, 09:02

pepy1 написа:ееее аре бе стара пушка си вече ,излагаш се кмете или неможа да ги пребориш?
той казва моето Мондео ,а пък него го има в профила му
И аз ти казвам виж в профила му. Там ми се мирна нещо то сорта на 4х4 :shock: а тия май, май са с кардан :wink:

borbon
потребител
потребител
Мнения: 24
Регистриран: 13 ное 2007, 15:04
Модел на автомобила: Мондео 95г. 2000к.см. 136к.с.4х4
Местоположение: София
Status: Извън линия

Мнение от borbon » 29 яну 2008, 13:30

Vaklin написа:За каква кола става въпрос? :shock:
Форд Мондео 95г. 136 к.с. 2.0 4х4 :)
С кардан са и съответно с 2 диференциала. При евентуално превъртане на предния мост автоматично се включва и задния.

Vaklin
потребител
потребител
Мнения: 622
Регистриран: 26 яну 2006, 17:50
Модел на автомобила: Puma 1.7 Zetec-s в процес на тунинговане
Местоположение: Козлодуй
Status: Извън линия

Мнение от Vaklin » 29 яну 2008, 17:37

Ахааа... Драгстер!
_______________________________________
Ваклин Христов
Автомобилна диагностика ЕООД
П.К. 79
3320 Козлодуй

Ремонт на дизелова горивна апаратура.

Glam4ata
потребител
потребител
Мнения: 1
Регистриран: 19 ное 2008, 14:25
Модел на автомобила: Ford Mondeo 4x4
Status: Извън линия

Re: Не и в "Дружба-2" до Кауфланд

Мнение от Glam4ata » 19 ное 2008, 16:10

мондеото е 4х4 и е с така наречениа тракшън контрол аз имах същия проблем обаче го реших на момента катерех из витоша и ми закачи на камък и започна едно щтракане все едно е смляно карето на кардана и понеже не се занимавам с пишман майстори веднага се таркулнах под него с мисълта да откача кардана и да се прибера само на предно предаване и тогава видях въпросната ламарина натиснх я и проблема изчезна.Мога и с други съвети да помогна двигателя ми духна клапаните информативно питах в няколко сервиза колко ще ми е ремонта? центата се движеше около 1500лв и както знам че 97% са пишман майстори си го напраих сам излезе ми кам 500-600 лв като само двата комплекта гидори"Rico" са около 200 лв ..та откакто го купих това мондео нещо ми се виждаше доста спънато за 136кс оказа се че този двигател има една екосистема която чрез вакуми вкарва част от изгорелите газове в колекторите което по пътя на логиката прецаква горивната смес рискувах и я махнах и разликата е огромна колата стана като пушка дигна 200 и учудващото е че го направи на метан ето ви и клип да го видите http://www.vbox7.com/play:83e2c7f3" onclick="window.open(this.href);return false;" onclick="window.open(this.href);return false; можеше и още но при заснемането направих грешка че бях сложил и втората ръчна спирачка на дясната седалка и това не ми даде вазможност да тествам на МАХ .преди това вдигаше с триста мъки 170 и умира.А какъв старт има сега не е истина доста често като тръгвам на светофарите и като гледам в огледалото се чудя дали не тръгнах на червено

ivailodm
потребител
потребител
Мнения: 106
Регистриран: 01 фев 2009, 19:16
Модел на автомобила: MONDEO - 1998 GHIA 2.0 Zetec 16v
Status: Извън линия

Re: Не и в "Дружба-2" до Кауфланд

Мнение от ivailodm » 01 фев 2009, 19:45

Онзи ден си купих Мондео 1998г. 2000куб. бензин. По същия начин ми изглежда доста спънато за тия коне. Когато влиза в обороти мошноста не се вдига. Да не говорим че доста бавно набира. Възможно ли е и аз да имам този проблем?

Отговори

Върни се в “НЕ ходете там”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 10 госта