Дунев - пълни мизерници.

Кой къде си е изпатил
Потребителски аватар
l_m_b
потребител
потребител
Мнения: 103
Регистриран: 27 яну 2005, 12:56
Модел на автомобила: Форд Фиеста 1.3mi '94
Местоположение: София
Контакти:
Status: Извън линия

Дунев - пълни мизерници.

Мнение от l_m_b » 09 яну 2006, 20:46

Който е чел за моята сага в електрооборудване сигурно е запознат какво ми се случи в този "сервиз". За останалите, ето резюме...


На мокро време, дъжд, киша и т.н., когато минавах през локви колата почваше да гърми и трещи, работеше на 2 цилиндъра. Предположението ми беше, че са кабелите на свещите, ма нейсе нали са сравнително нови, отидох на диагностика, да се ръсна с 30лв ама да съм спокоен.

Да ама там ми казаха, че това било бобината на запалването. Да ама тя струва 180 лв. На три места я намерих, при самите Дуневи излизаше най-евтино. Смениха я - никакъв ефект! Прекарах я през една локва и край - бие ток от кабелите, детонации....

Казаха ми: ъъъъ..... то такова, оставете тук да видим какво и има, тоя път наистина ще намерим проблема.

Обажда ми се приемчика и ми казва:
може би е от кабелите, ще ги сменим и ако до два дена има проблем, може да ги върнете... Но бобината... тя също не работеше - ей сега колегата пробва със старата, и веднага дава проблем! С новата няма проблем.

Съмнително почва да става, ама отивам да си я взема. Питам го обаче - къде са ми старите части? Той ми казва че кабелите са в багажника. Само че на мен не ми беше интересно къде са кабелите, а къде е бобината.

Ха така... Бобината я няма. Айде всички да я търсим, няма я и няма. Приемчика ме пита - абе ти оня ден не си ли я взе? Аз му казах че не съм и че днес ми е казал по телефона, че са пробвали дали колата работи със старата бобина. Още 15 минути търсене. Приемчика дойде и ме убеди, че не може да допусне да си мисля такива неща, и че бобината 100% е сменена. ОК, искам си старата!

Знаете ли, има недоразумение, колегата днес не е пробвал със старата и новата, пробвал бил в събота. А чистача сигурно я е заврял някъде, но тя си била моя и искат да ми я върнат. Затова, ако може да ми звъннат утре като дойде чистача да каже къде е бобината и да ми я върнат.

Стана ми криво и малко обидно да се занимавам с тях. Обаче няма да ги оставя докато не ми върнат бобината... И през уикенда смятам да постна във всеки един клуб - на рено, пежо, опел и т.н. тази случка, за да предпазя следващите жертви и да им отнема малко клиенти, ей така за кеф.
Форд Фиеста
1.3mi
09.1994

Потребителски аватар
S@sel@
потребител
потребител
Мнения: 597
Регистриран: 28 яну 2005, 23:39
Модел на автомобила: ex.Фиеста 1.1 mi `94 / ex.Фокус 1.8 115к.с.
Местоположение: deep in Colorado mountains
Status: Извън линия

Мнение от S@sel@ » 10 яну 2006, 09:31

Мен няма нужда да ме предпазваш от Дуневци... Преди 15000 км ми заявиха категорично, че двигателя е за основен ремонт! Премериха дори компресията- мъка- 5-6-7 излезнаха всички цилиндри. Е в МП не го казаха това, а най странно е че колата регенерира като гущер и компресията и се качва- сигурно е от маслото - сега съм с ЛикиМоли а преди с Валволинец. Мдааа така ще да е- вече е около 11-12 на всички цилиндри. Сега обаче мисля дали да взема да сложа пак Валволинец че ако я карам така и продължи да расте.... ми кат стане 15 какво ще я правя?


ПС как ще си познаеш, че ти връщат твойта бобина а не някоя друга от автоморга?
БОГ създаде хората, COLT ги направи равни!

Потребителски аватар
Brock
потребител
потребител
Мнения: 2226
Регистриран: 15 фев 2005, 11:49
Модел на автомобила: Mondeo 1.6 16V - 94г. - комби АГУ
Местоположение: София, Гео Милев
Контакти:
Status: Извън линия

Мнение от Brock » 10 яну 2006, 09:48

S@sel@ написа:Сега обаче мисля дали да взема да сложа пак Валволинец че ако я карам така и продължи да расте.... ми кат стане 15 какво ще я правя?
... е как к`во - ми минавяй на дизелово гориво, а като минеш 30, тогава ще му мислиш сериозно 8)

:twisted:

Потребителски аватар
l_m_b
потребител
потребител
Мнения: 103
Регистриран: 27 яну 2005, 12:56
Модел на автомобила: Форд Фиеста 1.3mi '94
Местоположение: София
Контакти:
Status: Извън линия

Мнение от l_m_b » 10 яну 2006, 16:22

S@sel@ написа:ПС как ще си познаеш, че ти връщат твойта бобина а не някоя друга от автоморга?
Отговор - никак :? .

Ама сега ми се обади оня "приемчик" и ми вика - ако искаш, ще ти сложим старата и ще ти върнем парите, само да не оставаш с лоши впечатления... Не знам вече какво да кажа, да се смея или да плача. Страх ме е нарочно да не ми прецакат нещо гадовете, вече видях че не са стока. В крайна сметка реших да не се ядосвам, че ще стана на 40 някой невротик.

Друго - сигурно съм пропуснал да кажа - около 1 месец преди това ходих на Дунев, нещо ми се счуваха някакви гадни детонации, тихи от време на време, предимно на бензин. Диагностика пи кафета, гледа - вика - карай, ИДЕАЛНА Е! Тея припуквания са силно казано детонации, има ги на всяка кола.

Е, да ама пръсна дъжд и... край, не беше идеална.

Сега сложих новите кабели и ми се струва че литна, пак си е моята кола :P

Дунев съкс... :roll:
Форд Фиеста
1.3mi
09.1994

Потребителски аватар
rejo
потребител
потребител
Мнения: 234
Регистриран: 22 сеп 2005, 01:10
Модел на автомобила: FIESTA 1.3i 2005, бензин
Местоположение: София, жк Младост 1
Контакти:
Status: Извън линия

Мнение от rejo » 11 яну 2006, 11:20

Нещо напоследък като се разрастват тез сервизи и имат приемчици, развалят качеството на услугите, увеличава се цената за извършване на услугата и се губи грижата за клиента, а се гледа само за парите. Приемчиците гледат как само да те накарат повече неща да си смениш или ремонтираш и това много ме дразни.

Потребителски аватар
Brock
потребител
потребител
Мнения: 2226
Регистриран: 15 фев 2005, 11:49
Модел на автомобила: Mondeo 1.6 16V - 94г. - комби АГУ
Местоположение: София, Гео Милев
Контакти:
Status: Извън линия

Мнение от Brock » 11 яну 2006, 12:57

Не случайно, ако сте забелязали, вече няма бензиностанция и газстанция на Дунев - там горивото беше ОТВРАТИТЕЛНО

:twisted:

Потребителски аватар
pepy1
Модератор
Модератор
Мнения: 4242
Регистриран: 18 май 2005, 22:38
Модел на автомобила: бивш форд ескорт 1.6i 16v zetec Ghia Combi'96
бившо пежо 306 комби 1,9 ТД пак комби и Сеат ибиза 3 цилиндров 1.4 дизел
Местоположение: шоп от Младост-4
Контакти:
Status: Извън линия

Мнение от pepy1 » 02 фев 2006, 20:54

на един приятел с дърто бмв в Дунев на картинг пистата му сменят термостат вече 4 дни а това е работа за 1час
времето е като парите-никога не стига

Потребителски аватар
Dragonwagon
потребител
потребител
Мнения: 127
Регистриран: 27 ное 2005, 16:18
Модел на автомобила: EX - Escort '94 Zetec 1,8i
Местоположение: София
Контакти:
Status: Извън линия

Мнение от Dragonwagon » 03 фев 2006, 15:00

Я да се самоцитирам: ;)
Dragonwagon написа:В ДУ-ДУнев са егати смотльовците. Аз съм ходил там и само си дадах парите. Бяха много любезни и абсолютно безполезни. Помотаха се, нищо не видяха и ми казаха, че колата си е бомба. А ми беше изгоряла Ламбдата!!!!! Сами си направете извод!
... Biz zum bitteren ende!

Потребителски аватар
Openeye
потребител
потребител
Мнения: 34
Регистриран: 15 май 2006, 09:53
Модел на автомобила: Ford Escort 1.6i CVH EFI Ghia '91
Местоположение: София
Status: Извън линия

Мнение от Openeye » 15 май 2006, 11:28

Мммдааа...... Дунев ! Пълна измекярщина. Ето и моите патила при тях:
Ford-чето гореше много и отивам аз при тях за диагностика, закачиха колата на компютъра. Правиха там каквто правиха и идва при мене по едно време онзи и ми вика: "запушен ти е аспуха ела да видиш". Бърка вътре с едно желязо и вади някаква вата и вика "тука тая вата се е задръстила с боклуци, разпднала се е и ти е запушила гърнето....." Стори ми се чудно бях сменял гърнето преди няма и три години, тогава дадох пари за хубаво гърне, а и колата е на газ. Казах му ги аз тия работи, обаче онзи вика: "сменай гърнето....".
Е добре отидох при едни други "майстори", смених гърнето + работа + една две заварки тук там, всичко 90 лева. Покарах една седмица колата и се оказа, че пак харчи много ! Изобщо не е било от гърнето !!! :x :x :x Повече не съм и стъпвал при тях.
Преди този случай имах и една друга случка пак при тях (трябваше още тогава да им тегля една и да не се връщам, ама тогава поне не се набутах с пари и не отдадох такова значение на случката) Значи отидох при тях да огледат ходовата част на колата (шарнири, накрайници , тампони, да няма някой скъсан маншон, това-онова общи работи). Гледаха и всичко там се оказа О.К. Обаче казаха, че съм имал сериозен теч от водната помпа :shock: и трябвало да се смени веднага. Това въобще не го повярвах, защото на два-три дена задължително вдигам капака на колата и проверявам нивото на маслото, спирачната течност, хидравликата, антифриза и т.н. ...... и въобще не съм имал загуба на антифриз !!! не повече от 100-200мл. на 5-6 месеца, нормално е изпарява се. Даже искаха освен водната помпа като работели там да сменят и ремъците, че било удобно ! Категорично им отказах. Всички ремъци ги бях сменил преди 30 хил.км. в Мото-Пфое.
От тогава карам вече 20хил.км. и нямам никаква загуба на антифриз ! Водна помпа искали да сменят......... :twisted: :twisted: :twisted: .......по добре да си сменят стила на работа с клиенти.

Потребителски аватар
chains
потребител
потребител
Мнения: 1161
Регистриран: 08 мар 2005, 23:25
Модел на автомобила: Mondeo 1.8 TDI `94 CLX Turnier & Focus 1.6 V16 `00 Turnier
Местоположение: Sofia
Status: Извън линия

Мнение от chains » 15 май 2006, 18:00

Абе това е нищо!!! Взе си брат ми една тигра /доста хубава/, взимаме я караме я - отлично. На магистралата вдигна 190, добро постижение като за 1.4 и двама пасажери от по 100+кг. И така обаче за спорта решаваме да я закараме да я мернат, и къде, къде хаиде в Дунев /на картинг пистата/ - там идва едно момче и гледая /говори иначе образовано/ почва да мери и........ цил 1 комп. 12.3 /О`к/ цил 2 - 12 /опа/ цил 3 - 5 /страшно/ цил 4 - 10 /?????/ И така тоя започва да ме гледа в очите и да ми разправя глупости - некви свити сегменти и т.н. накрая ми вика оставия тука ще я пълним с газ, ще се разпуснат сегментите ще е О`к /трая си правя се на малоумен, защото ми идеше да му счупа главата - не съм толкова та колата си върви чудесно и не гори много/ платих им 30 лв???? От там /понеже съм технически грамотен и знам, че при такава разлика в компресията двигателя ще подскача като щур, ще гори масло и т.н./ веднага в "Prospeed" /не им казвам нищо - правя се на ударен/ взима я човека, отваря капака мери и чудо всички цилиндри с комп. 12.5 !!!!!!! След което човека ми даде лист на който черно на бяло пишеше час, дата и кой какво е свършил и за последна добра изненада цена 10лв !!!

Освен това - научих и за чиптунинга им и сериозно се замислих да си откарам Форда

Потребителски аватар
Openeye
потребител
потребител
Мнения: 34
Регистриран: 15 май 2006, 09:53
Модел на автомобила: Ford Escort 1.6i CVH EFI Ghia '91
Местоположение: София
Status: Извън линия

Мнение от Openeye » 16 май 2006, 21:12

Забравих да спомен още нещо на, което станах свидетел в Дунев докато ми проверяваха ходовата част. Един Сеат Толедо на техен клиент оставен там да нощува излезе от халето с мръсна газ и пили гуми в продължение на 9-10 метра !!! шофиран от техен "монтоьр" с мазни дрехи в салона !!! Стоя си аз и питам един: "К'во става тука..?" той ми отговаря: "от три дни се опитват да я запалят тая кола, и явно са успяли...." и се хили !!! Викам си на акъла три дни не е палена и веднага с мръсна газ и то през зимата !!! Човечеца само ако знаеше какво му се случва с колата....
Въобще не ходете в този сервиз тия там са е_ _ _ и аграрите !!!
Ride Out Of The Ordinary

Потребителски аватар
ford4o
потребител
потребител
Мнения: 47
Регистриран: 30 дек 2005, 14:31
Модел на автомобила: Skoda Fabia 3 1.2 TSi
Местоположение: София
Status: Извън линия

Мнение от ford4o » 30 май 2006, 22:10

Ми аз мога да кажа че съм доволен от този сервиз.Ходил съм 3-4 пъти и не са ме разочаровали.Направиха ми добра центровка на газовата и като цяло съм доволен.

vasilnikov
потребител
потребител
Мнения: 55
Регистриран: 25 сеп 2006, 08:21
Модел на автомобила: Ford Eskort 1,6 EFI
Status: Извън линия

Мнение от vasilnikov » 25 сеп 2006, 16:49

Аз лично не мисля да ходя на един колега беше същата сага ма не за бобина а за дюзите на инжекциона,само че той кара опел.и сега след като му смениха всички дюзи със чисто нови колата му прекъсва само дето се оръси с 500 лв и никакво подобрение,ма това е нищо тако му нулираха бордкомпютара че се му дава некаква грешка от тогава!Аз лично мойто фордче ще си го права сам но там няма да го закарам!!

XR3
потребител
потребител
Мнения: 6
Регистриран: 14 мар 2006, 22:28
Модел на автомобила: Ford escort XR3 1.6i
Местоположение: Sofia
Status: Извън линия

Мнение от XR3 » 05 окт 2006, 14:51

И аз не съм доволен от тях.

Потребителски аватар
100jan
потребител
потребител
Мнения: 157
Регистриран: 22 ное 2006, 19:52
Модел на автомобила: продаден форд ескорт 1.6 16v EFI
Местоположение: софия
Status: Извън линия

за Дунев

Мнение от 100jan » 20 дек 2006, 11:24

колеги те търсят сума ти време диагностик и приемчик/в JOBS/,какво изскате да разбират.аз имах големи премеждия там това лято с Голф2.колата е карах три пъти в сервиза за едно и също нещо-пишман станах,но като си платил чакаш проблема да е отстранен.накрая ми писна и след голям скандал ми върнаха парите,но загубеното време,нерви -не.

Потребителски аватар
traqn_savov
потребител
потребител
Мнения: 932
Регистриран: 03 май 2007, 20:23
Модел на автомобила: citroen xsara 1.4i 99 silverlight
Местоположение: VARNA
Status: Извън линия

Мнение от traqn_savov » 07 май 2007, 07:31

В голям сервиз е така..

Апък във нашият клиента постоянно ми виси на главата и ме гледа какво правя, някой път е нервиращо, особенно ако нещо се закучи.. но така клиента е по спокоен. :D :D :?
Форум на българските неспециалисти.
Траян Савов:
Генерален спонсор на Глобул-ад, Виваком, еон българия и ром-петрол....

а мен кой ще спонсорира.?!!?!!?

Потребителски аватар
mistyrain
потребител
потребител
Мнения: 178
Регистриран: 23 сеп 2006, 01:02
Модел на автомобила: Escort 94 1.8 TDi
Местоположение: Sofia\Lom
Status: Извън линия

Мнение от mistyrain » 29 май 2007, 18:23

кажи кой е вашиq да доида и аз че мен ми трqбва сега сервиз :)

svetlin
потребител
потребител
Мнения: 30
Регистриран: 02 юли 2007, 13:14
Модел на автомобила: Ford Focus'01 - 1.8 TDDI
Местоположение: Sofia
Status: Извън линия

Мнение от svetlin » 09 юли 2007, 11:31

И аз повече няма да стъпя в Дунев.
Колата не палеше когато е топла /никакъв звук/ - оставих им я за смяна на ремъци и да видят защо не пали и да го поправят.
Вечерта си я взех - приемчика каза че стартера е ок - направили му профилактика, ако пак откаже да пали да я докарам и да си поиграят за да видят от какво е... /профилактиката с монтаж и демонтаж на стартер ми излезе 45 лева/.
Още на следващия ден пак не запали, запалих на бутане и при тях. Приемчика каза да я оставя - на другата сутрин щели да я видят. Прозвуча ми нелогично, щото сутринта ще е студена и ще запали... Не я оставих а отидох при един познат и заедно с него установихме че шалтера на стартера създажа проблем - като го подчукнеш по кожуха и пали.
Оставих я в един сервиз да сменят шалтера и когато си я вземах попитах какво е било състоянието на стартера и т.н. Майстора ми каза че според него стартера НЕ Е СВАЛЯН СКОРО.
Няма причини да не му вярвам.
Замислих се дали са ми сменени роклата и ремъка или и те само са платени... та ще ходя някъде да погледнат и да ми кажат за всеки случай.

Това са моите преживявания с ДУНЕВ
Нямам доказателства и няма да се разправям за 45 лева, но ме загубиха като клиент.

unaccesser
потребител
потребител
Мнения: 1
Регистриран: 04 авг 2007, 23:20
Модел на автомобила: escort
Status: Извън линия

по-калпав сервиз в София няма!

Мнение от unaccesser » 04 авг 2007, 23:55

................................
Последна промяна от unaccesser на 14 апр 2011, 13:41, променено общо 1 път.

Dimitonov
потребител
потребител
Мнения: 7
Регистриран: 20 ное 2007, 21:03
Модел на автомобила: Escort VII 1,8 16V - 1995
Местоположение: София
Status: Извън линия

Мнение от Dimitonov » 20 ное 2007, 21:31

Аз явно съм много упорит и откакто си купих Ескорта, все при Дунев ходя и Все не оставам доволен.
Само ще кажа три скучая:
1. Стрелката на температурата на охладителя ми показваше постоянно студено. Закарах я в Дунев и ми смениха термостата. Ей тая стрекла проработи .... точно 3 дена. Поспе пак същото. Реших да отида в друг сервиз и там ми смениха температурния датчик за половината пари :-) Това беше през 2005г, до сега нямам проблеми.
2. 2006 - колата ми започна да скърца при преминавания през дупки и при разклащане от всякакъв вид. Когато валеше дъжд, скърцането спираше. В Дунев ми изпосмениха маса части по предницата и накрая (понеже пак скърцаше) казаха, че кормилната рейка ми е износена и общо ремонта щял да ми струва към 400 лева. Е нямах пари и отидох при един майстор във Враца - Владо Йорданов (много съм доволен от него) та тои погледна колата, преслуша я със една слушалка и се оказа, че проблема е в шарнира.
3. Много скоро Форда спря да пали. Понеже сервиза ми е много близо до работата, викам абе хаиде, там ще карам колата. Пича ми върза кабела за горивната помпадиректно през един бушон, защото талото било сдало багажа. Карах я точно 2 седмици и сега пак спря да пали. В другите форуми четох за сервиза под моста Чавдар, мисля там да я закарам пък да видим. Стискам палци да го оправят, че вече нямам нерви. Цялата работа за 96 лева - с временно решение!!!

Но в Дунев НЕ СТЪПВАЙТЕ! Дори и да ви го похвали някой. Просто аз в продължение на 2 години и половина все там ходя и ме бръснат яко а и не мога да съм сигурен кога са свършили работата и кога не :-(

АМАН ОТ ДУНЕВ вече.

Отговори

Върни се в “НЕ ходете там”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 3 госта