Диагностика в сервиз Форд Люлин

Кой къде си е изпатил
Отговори
seth777
потребител
потребител
Мнения: 7
Регистриран: 27 сеп 2007, 11:15
Модел на автомобила: Escort
Status: Извън линия

Диагностика в сервиз Форд Люлин

Мнение от seth777 » 07 окт 2009, 15:08

Здравейте Колеги,
бих искал да ви покажа маил, които днес по-рано пуснах.
Пратен е до господата мениджъри в Сервиз Форд Люлин.
Поздрави,
Ники


Здравейте Господа,
поради ред причини реших вчера на 06.10.2009 да посетя вашият фирмен сервиз и да ми баде направена диагностика на моя старичак форд.
С трепет пристигнах точно в предварително записания час ( 08:00 ) и бях приет от г-н Т.
В 08:15 мин ми бяха готови вси4ки документи, но колата ми не беше прегледана, защото няма свободно място.
След като изчаках до 09:00 и колата стоеше отвън аз реших че все пак е по-добре да отида на работа и да се върна по-късно.
В 10:03 ми беше съобщено че т.нар MAF филтър е повреден и срещу 330 лв може да бъде сменен.
Аз отказах и благодарих за диагностиката.
Сигурно се питате защо тогава ви пиша този емаил, ами пиша ви поради няколко много неприятни факта :
а) Защо има записване на часове след като не се спазват?
б) Защо трябваше да чакам 15 минути някои да ми обърне внимание, когато си получавах обратно колата?
в) Защо когато се прибрах установих, че въпросния MAF филтър не е закачен обратно и сам карал без него ??????????

Искам само да кажа, че съм бил в много по-нереномирани сервизи от вашия и там хората не "забравят" да закачат кабелите, които са откачили.
Ами ако беше приятелката ми или майка ми и вие и бяхте сменили гума без да и завиете болтовете.
Искам също така да отбележа факта, че въпросната част в търговската мрежа може да бъде намерена до 100 лв по-евтино и затова е срамно да поддържате високи цени а да работите некачествено.
Поздрави,
Н.Г.

П.С. Бих искал съшо така да знаете, че тази случка ще бъде отразена във форума на Форд, чийто член съм.
Последна промяна от seth777 на 08 окт 2009, 15:27, променено общо 1 път.

Потребителски аватар
essex
потребител
потребител
Мнения: 2401
Регистриран: 28 окт 2008, 14:15
Модел на автомобила: Форд Фокус СТ170
Местоположение: София
Status: Извън линия

Re: Диагностика в сервиз Форд Люлин

Мнение от essex » 07 окт 2009, 15:56

Много хубаво че споделяш :lol: _friends_
По-добре 10мин закъснял, но поне жив и здрав.

Потребителски аватар
paci
Модератор
Модератор
Мнения: 7883
Регистриран: 18 яну 2005, 07:52
Модел на автомобила: Fiesta MK4 Zetec-S 1.4 16V 90 коня
Местоположение: Плевен
Status: Извън линия

Re: Диагностика в сервиз Форд Люлин

Мнение от paci » 07 окт 2009, 23:11

При некоректни стойности от някой датчик или както в случая сензор (а не филтър), е по-добре да бъде откачен.
Тогава компа задава усреднени стойности за този датчик и работата на двигателя е по-приемлива.

Само да не останеш с аПсолютно грешни впечатления, че МП с ми легнали на сърце.
Легнали ми бяха та ми излезе през носа :evil:

С буквички като "4" и "а" вместо "ъ", чекай ти да те вземат на сериозно!

Като каза за гайки!
Ако им оставите да ви правят нещо за което се налага да свалят колелетата, гледайте като си получавате автомобила да не са омазани гайките с масло или грес.
Особенно ако сте алуминиеви джанти не можете да развиете гайките след това.
2 ключа поломих след ремонт в МП по ходовата ми част.
Добре, че не се наложи някъде на път да сменявам гума, защото щях да си вия като чакал, че нали в МП ми е "подържан" автомобила. :evil:

seth777
потребител
потребител
Мнения: 7
Регистриран: 27 сеп 2007, 11:15
Модел на автомобила: Escort
Status: Извън линия

Re: Диагностика в сервиз Форд Люлин

Мнение от seth777 » 08 окт 2009, 09:52

Здравейте,
верно малко юнашката го написах маила, но мисля че се разбира каква е идеята :)
А дали е филтър или сензор, честно ми е все тази. Аз не сам специалист и не искам да ставам, затова и ходя по сервизи.
Ето го и отговора :

Здравейте г-н Г.,



Първо, искам да Ви благодаря за подадения сигнал и да се извиня от името на сервиза за причиненото неудобство.

Съжалявам за създаденото Ви негативно мнение, вероятно причинено от нелепо стечение на обстоятелства, но погледнато от друга страна повод да се запознаем.

Надявам се, че това не е първото Ви посещение в нашият сервиз и след изясняване на случая няма да бъде последното.

Уверявам Ви, че в днешният ден ще бъде направена проверка и задължително ще имате обяснение по случая с конкретен отговор до края на деня.



Поздрави,


...........


Управител филиал-Люлин


Малко е автоматичен, но пак поне има такъв:)
Поздрави,
Н.

Камен Стратиев
потребител
потребител
Мнения: 1
Регистриран: 08 окт 2009, 14:02
Модел на автомобила: Focus
Status: Извън линия

Re: Диагностика в сервиз Форд Люлин

Мнение от Камен Стратиев » 08 окт 2009, 14:13

Здравейте г-н Г,
Запознах се подробно с диагностката на Вашият автомобил Форд Ескорт с рег.№ РВ****ВР. Автомобилът е пристигнал в сервиз "Люлин-София" на "Мото-Пфое" ЕООД на 06.10.2009г в 8.00 сутринта. Приет е от приемчик Н. Т. и в 8.06часа е отворена поръчка за диагностика на двигателя на стент, с №01123918. Диагностиката, съгласно работната карта на механика П. Д. е започнала 9.16часа и е приключила в 10.10часа. Установено е за смяна MAF-sensor (не филтър). Сензорът е дефектирал, като по този начин е нарушавал работата на Ламбда-сондата и тя е работила само в крайни положения, което се е отразявало на работата на двигателя Ви, като той е работил само на крайно богата гориво-въздушна смес, и по тази причина сте посетили нашият сервиз. Тъй като Вие не сте приели да се смени MAF сензора, механикът го е изключил за да може да работи Ламбда сондата и да можете все пак да си ползувате автомобила, докато решите да го отремонтирате. Веднага след това приемчикът ви се е обадил, че може да си получите автомобила.Тъй като вие сте бил ангажиран, автомобилът Ви е бил предаден след 17.00 часа ( в 18.13 е фактурирана поръчката) от дежурният приемчик, за деня Д. Р., който има задължението да предава автомобилите на клиенти след 17.00 до 19.00часа. Приемчикът не е бил информиран предварително от Вас за точният Ви час на пристигане и през тези 15мин е издавал друг автомобил.
В Сервизите на Мото-Пфое е приета Германска система на организация на дейността. Тъй като предварително не се знае, каква е точно повредата, а само симтомите й, не може и предварително да се знае с точност до минути времетраенето на диагностиката и установяването на повредата. По тази причина имаме назначен Диспонент, който през времето за деня да разпределя ремонтите между отделните механици, така че всички записани и обещани за деня автомобили да бъдат прегледани и предадени. По този начин клиентите не губят време за приемане и предаване на автомобила си и могат през деня спокойно да си изпълнят ангажиментите които имат.
Резервните части, които се продават в сервизите на Мото-Пфое ЕООД са оригинални и носят 1 година заводска гаранция. Разбира се можете да намерите и по-ефтини, но те едва ли ще отговарят на нашите условия.
Уважаеми г-н Г., за Мото-Пфое ЕООД клиентът винаги е Номер 1, има специално обучени механици за Форд, вгражда само оригинални резервни части и по тази причина Ви съветвам да смените този сензор при нас, като ние ще Ви предоставим и специална 10% отстъпка за труд и материяли.
Като Ви благодаря за писмото, оставам
С Уважение,

K. S.

Service manager
Lulin, Sofia
Moto-Pfohe Ltd.

Потребителски аватар
kEFi
потребител
потребител
Мнения: 2863
Регистриран: 17 яну 2005, 13:19
Модел на автомобила: Eskort 1.6 16V EFi
Местоположение: София
Status: Извън линия

Re: Диагностика в сервиз Форд Люлин

Мнение от kEFi » 08 окт 2009, 20:09

=D>:

Потребителски аватар
essex
потребител
потребител
Мнения: 2401
Регистриран: 28 окт 2008, 14:15
Модел на автомобила: Форд Фокус СТ170
Местоположение: София
Status: Извън линия

Re: Диагностика в сервиз Форд Люлин

Мнение от essex » 09 окт 2009, 00:25

а ти колко си грешен :lol: :mrgreen:
По-добре 10мин закъснял, но поне жив и здрав.

seth777
потребител
потребител
Мнения: 7
Регистриран: 27 сеп 2007, 11:15
Модел на автомобила: Escort
Status: Извън линия

Re: Диагностика в сервиз Форд Люлин

Мнение от seth777 » 09 окт 2009, 11:49

Привет на всички,
искам само да кажа,че въпросния отговор ме кара само да задам още повече въпроси,
но няма да го направя, защото желта не ми е да се заяждам, а да отбележа, че не останах доволен от това което се случи.
Според мен е важно да се пускат такива теми, защото много хора като мен който не разбират през форумите се ориентират каде да отидат и каде не.
Поздрави,
Ники

Потребителски аватар
la4o
потребител
потребител
Мнения: 2269
Регистриран: 19 яну 2005, 10:59
Модел на автомобила: Mondeo '07 2.0 TDCi
Местоположение: София, център
Контакти:
Status: Извън линия

Re: Диагностика в сервиз Форд Люлин

Мнение от la4o » 28 окт 2009, 16:18

Попадам на тази тема 20 дни по-късно.

Бих искал да благодаря на г-н Стратиев, за това, че е проверил случая в подробности, регистрирал се е тук и е отговорил.

Също така бих искал да помоля нещо хората, които за в бъдеще пишат в този раздел. Няколко пъти ми се случва да трия постове на колеги които са недоволни от една или друга услуга и отправят гневни упреци към един или друг търговец. Почти винаги това се случва без да е потърсено мнението на търговеца или да е направен опит за рекламация. Често търговеца е настроен положително и добронамерено към нас. В тази връзка моля, когато не сте доволни и искате да ни предпазите, бъдете търпеливи поне до момента в който търговеца покаже ясно, че не е добронамерен и няма желание да отстрани проблема.

Поздрави,
la4o

Потребителски аватар
pepy1
Модератор
Модератор
Мнения: 4778
Регистриран: 18 май 2005, 22:38
Модел на автомобила: бивш форд ескорт 1.6i 16v zetec Ghia Combi'96
бившо пежо 306 комби 1,9 ТД пак комби и Сеат ибиза 3 цилиндров 1.4 дизел
Местоположение: шоп от Младост-4
Контакти:
Status: Извън линия

Re: Диагностика в сервиз Форд Люлин

Мнение от pepy1 » 28 окт 2009, 22:15

аз също съм недоволен от сервиза на МП вЛюлин ,да не говориме че можеше да отида в Младост ,но от Младост ме пратиха в Люлин -не виждам защо
пък и не е редно да се оплаче клиент за да се провери даден случай и да се взимат мерки -все пак това е загуба на личното време на клиента,както и да е този клиент е регистриран тук и се оплаква тук,като е казал на управата на МП Люлин,че ще уведоми авто-форумите за това че им е бил клиент и че според него не са си свършили работата а са му взели пари,естествено реакцията на управата е да провери първо форд форума и ...Бинго
клиента е клиент независимо дали е познат на шефа или не ,но явно това правило не важи за по-голямата част от фирмите в Бг ,в това число и Мп
в частност люлинското
времето е като парите-никога не стига

Kiko123
потребител
потребител
Мнения: 59
Регистриран: 21 юни 2009, 18:21
Модел на автомобила: Ford Focus 2002 1.8 TDCI 115hp
Местоположение: Sofia
Status: Извън линия

Re: Диагностика в сервиз Форд Люлин

Мнение от Kiko123 » 28 окт 2009, 22:38

В Люлин поне според са сбирщина некъдърници ( и си стоя зад думите).


Ще ви разкажа моята случка с тях. Отивам аз за диагностика на колицата, диагностицират, тестват и дават заключение - дюзите за смяна 2000+ лева ремонт защото и 4-те според тях не пускали.

След обявяването на цифрата, реших да отида в Младост за 2-ро мнение. Отивам, разбира се без да казвам за Люлин. Закачват колата, тестове, мерения - заключение ГНП за смяна.

Поисках да говоря с някой управляващ в сервиза. Дойде ръководителят им - Чурилков. Обсъдихме 2-те диагностики и той каза идвай правиме ГНП-то ако не се оправи колата не плащаш и си тръгваш да си правиш дюзите. Навих се сменихме ГНП-то (с поръчка от Германия) и засега да чукнем на дърво почти 10К км и колата си е ок.


Затова за мен Люлин са едни бездарници и не бих пожелал и на най-големият си враг да се сблъска с тях.



А защо не си поисках 100-те лева за диагнсотика, които ми взеха....още се чудя. Да си купят книги с тия пари поне.


Айде и със здраве!

dzver
потребител
потребител
Мнения: 23
Регистриран: 02 май 2009, 10:23
Модел на автомобила: Orion 1.4
Status: Извън линия

Re: Диагностика в сервиз Форд Люлин

Мнение от dzver » 07 ное 2009, 15:23

На сервиз Мото-Пфое отдавна съм му сложил чертата и той за мен не съществува. Иначе два автомобила съм имал от марката от 1995 г до сега. До преди 4-5 години това беше основния сервиз който съм посещавал, но случаите в които са ме разочаровали не са един и два. Бих ви нахвърлял някои от случаите с последната кола която макар и на 18 години с огромното усилие и средства от моя страна е все още в "някакво" движение.
Още в началото имаше проблеми с ниските обороти и от време на време гаснеше при отпускане на газта. Колата два пъти съм я карал на диагностика. Първия път ми казаха че нищо и няма и вероятно това е от горивото. Втората диагностика ми я правиха на една от рекламните си кампании дето провеждаха по Нова година с безплатните прегледи на притежателите на форд и редовните си клиенти. Тогава лично разговарях с електрончика им и той ми каза че това е недостатък точно на тази модификация и да си я карам така.
Друг случай- поръчвам ръкохватка за стъклото на вратата като изрично записват цвета (сив) и след седмица ми се обаждат че поръчката е изпълнена. Отивам и си получавам черната ръкохватка. След уточняване на грешката ми казват любезно че ако изчакам биха направили нова поръчка за сива. Майната му си казах-все пак това кола не кара.
След време имах за смяна маншон на външно каре и по навик пак в Мото-Пфое. Ест пак го нямаха на склад и пак с поръчка - 22 лева. Когато вече бях разглобил колата разбрах че са ми доставили вътрешен маншон, който е с по-малък диаметър. Спестих си нервите да ходя да се разправям, а отидох до първия магазин на Козлодуй и си взех ментака за 8 лева и закърпих положението.
Вече сериозния проблем дойде когато счупих диференциал. Купих кутия втора ръка но тя си беше с някакъв проблем. Имаше едно плашещо виене и реших да не се занимавам с щуротии, а да вкарам колата в Мото-Пфое и да се доверя на боговете на Форд. По едно добро стечение на обстоятелствата по това време един от приемчиците беше приятел на мой близък и директно отидох при него. Думите му бяха: "Ще ти кажа при кого да отидеш. Изобщо не разчитай тук да я оправят. Няма специалисти по скоростни кутии" Човека се обади на познатия си и след час бях при него. Колата на другия ден беше като нова.
И такаа... последното ми приключение. Колата няколко пъти опита да ми прегрява но това ставаше рядко и не го взех на сериозно. И в един момент забелязах, че колата няма парно. Идеше зима и... хайде пак в "ЛЮБИМИЯ" ми сервиз. Казах за прегряването и за това че няма парно. Чаках във фоаето около 4-часовия им тест и накрая ми казаха че не откриват проблем по охлаждащата система а радиаторчето е запушено и за смяна. Веднага отидох в магазина им, но страстите ми се охладиха при цената от 250 лв. и ремонт 80 лв. Все пак ми се щеше като ще се разглобява таблото това да стане при тях защото разчитах да имат по-голям опит. Намерих радиатор от едно магазинче за 90 лв. и хаиде пак в сервиза. Извършиха смяната като не ми дадоха гаранция заради това че не съм пазарувал от техния магазин. Както и да е... парното вече работеше, но таблото не беше вече същото. Чуваше се дрънчене и по късно видях че не знам по каква причина са сваляли и панела с уредите и на декоративната пластмаса са счупили леглата на винтовете.
Да ама имаше парно до следващата есен. Отново отидох в Мото-Пфое и исках да ми кажат причината за запушването. След като им обясних как са извършили ремонта и разбраха че радиатора съм си го купил от друго място отговора им естествено беше че сам съм се прецакал с това. Че радиатора не е толкова елементарен и ако беше така и тяхния щеше да е 90 лв и сега нищо не могат да направят освен да го сменят с "оригинален".
При това полудях и псувните ми огласиха целия им спокоен салон. Дори очаквах да ме спре охраната им на излизане, но не... Никога повече не съм стъпвал в Шибания им сервиз. Колата наистина беше с проблеми по охлаждащата система. В сервиза дето ми оправиха скоростната кутия ми смениха гарнитурата на главата и от тогава колата не е прегрявала и не се е запушвало радиаторчето. :idea:
Иначе вече форда ми е на втора линия и се радвам, че не само смених марката но и националността на производителите. Бах тая "Германска система на организация на дейността, бах тоя шовинизъм. *00142*

Потребителски аватар
paci
Модератор
Модератор
Мнения: 7883
Регистриран: 18 яну 2005, 07:52
Модел на автомобила: Fiesta MK4 Zetec-S 1.4 16V 90 коня
Местоположение: Плевен
Status: Извън линия

Re: Диагностика в сервиз Форд Люлин

Мнение от paci » 08 ное 2009, 14:21

/

Потребителски аватар
sangals
Потребител
Потребител
Мнения: 240
Регистриран: 25 ное 2007, 00:13
Модел на автомобила: KA 1 2006 1.3i 60 PS
Mondeo MK ІІІ 2.0 TDCI Ghia Clipper(комби) 2006
Местоположение: Козлодуй
Status: Извън линия

Re: Диагностика в сервиз Форд Люлин

Мнение от sangals » 10 яну 2010, 05:30

Колеги,нямам пресни впечетления!Но преди три години по телефона запазих час/8.00/ три дни предварително,този беше свободен.Диагностика на стенд на инжекциона на Сиера.Сутринта бях там и на таблото си пишеше за моята бабичка!За две минути механик ми локализира проблема-датчика за оборотите на коляновия вал!Понеже го помолих да гледам/в разрез с практиката,понеже ми е евтина колата и не съм богат,бяха думите ми/и бях на крайната клетка до вратата,влязох от там!Извади ми датчика и търси в склада,но понеже нямали ми препоръча да си намеря от магазините-навсякъде ги имало,и да му го занеса.Докато ме чака ми предложи да избутаме колата настрана,да не плащам времето и като се върна за минута ще съм готов!Така и стана-донесох го,монтира го и на фактурата пишеше-диагностика-24 лв.,1 час труд,всичко 35 лева!От бул.Хр.Ботев взех датчика и там също коректно се договорихме ако не стане до час да го върна.Стана!
Това е моят опит с МП Люлин!

P.S.
Всъщност,защо да не кажа,че съм доволен от МП Люлин?!
Още P.S
Проблема не можаха да го решат в МП Монтана и още три частни гаражни "сервиза"преди това!
От МП Русе също съм доволен-сменях носачи и шарнири и свещи.

aspasia
потребител
потребител
Мнения: 1412
Регистриран: 30 ное 2010, 19:10
Модел на автомобила: форд фокус-2000 1.6 16v
Местоположение: София
Status: Извън линия

Re: Диагностика в сервиз Форд Люлин

Мнение от aspasia » 09 мар 2011, 17:25

ТРЯБВА ДА СЪМ СЕ ЧАЛНАЛ ИЛИ НЯКОЙ ДА МЕ ДРОГИРА ЗА ДА ЗАКАРАМ КОЛАТА СИ ВЪВ МП ИМА ТОЛКОВА ПО ДОБРИ СЕРВИЗИ НЯМА СМИСЪЛ ДА ИМ СЕ КУПУВАТ НЕЧОВЕШКО СКЪПИТЕ ЧАСТИ ВНОС ОТ КИТАЙ И ДА ТИ ВИКАМ ЧЕ СА MADE IN GERMANI!!! :P :P :P

Отговори

Върни се в “НЕ ходете там”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 9 госта