Некъдърници в с. Марково Пловдивско

Кой къде си е изпатил
Отговори
angelmr
потребител
потребител
Мнения: 11
Регистриран: 02 авг 2010, 14:05
Модел на автомобила: Eskort 1.6 16V комби
Status: Извън линия

Некъдърници в с. Марково Пловдивско

Мнение от angelmr » 02 авг 2010, 14:48

Надявам се да бъда полезен на някого ако му се налага да търси автосервиз. Колкото и да му се налага да не ходи там. Става дума за сервиза в бившето ТКЗС, не ги знам какво име са му сложили. Известни са понеже единия от двамат абратя е състезател.
От години сме им ползвали услогите, като ползването на услугите се е изчерпвало в един сменен ремък и два комплекта карета на две разлини коли за десетина години.
Проблемите ми започнаха след като си купих форда. Много скоро след като го взех забелязах лек теч на хидравлична течност. След половин година каране теча се усили и реших да го оправя. Отидох естествено при тези хора при които винаги съм ходил. Казаха ми че нова рейка не е практично да се слага заради цената. Алтернативата беше втора употреба или ремонт. Не успяха да намерят кой да я ремонтира, но намериха рейка втора употреба (или поне те така казаха). Колата ми стоя една седмица в сервиза и ремонта ми струваше 400 лева. След ремонта усилието за завъртане на волана с хидравликата беше забележимо по-голямо от колкото на другите коли без хидравлика. На няколко случая затягането на волана в следствие на намалели обороти на двигателя едва не доведе до инцидент.
Веднага след като си я взех обаче забелязах друг теч. Оказа се износен семеринг на скоростната кутия. И него ми го ремонтираха срещу скромната сума от 200 лева. След като си взех колата обаче , тя поработи 10-15 килоометра и двигателя започна ужасно да прекъсва. Гениите го бяхя измили но се оказаха достатъчно некъдърни за да не се сетят че свещите на този двигател са вертикални. Канала за свещите беше пълен с вода до степен да ги покрива напълно. Аз ги изсуших и си казах че повече при тези хора няма да ходя, но от там се почнаха мъките. Двигателя продължи да прекъсва. Свещите ми се видяха попрегорели и ги смених. Положението се оправи, но пак прекъсваше съвсем леко. В последствие се оказа че и термометъра е повреден. Не показва реалната температура, а в повечето време въобще не показваше нищо. Не мога да гарантирам че се е повредил в следствие на измиването, но е много вероятно. В следствие на повредения темометър двигателя прегря и се наложи да се шлайфа главата. В последствие след зимния сезон лекото прекъсване на двигателя сериозно се влоши. След тримесечно търсене на причината, се оказа че кабелите са повредени от навлязлата вода, която е стояла цяла зима. В пристъп на химическо вдъхновение ги закрепих с WD40, който действа и като контактен спрей, но всеки момент очаквам да се прецакат напълно.
Но с това не се свършиха изненадите. Точно 11 месеца след прословутия ремонт на рейката тя отново протече. Закарах колата на друг сервиз, този път при мой познат. Оказа се че на рейката вместо семеринги са били сложени О-пръстени. Този път смяната на рейката с ремонта и отне по-малко от два дни и разликата в усилието на волана е чувствителна. В движение в момента при изключен двигател усилието е сравнимо с това преди с включен двигател. Но отново не се е свършило. Отново по-малко от година след ремонта на семеринга на скоростната кутия, той отново тече. Все още не съм оправил този теч, понеже е съвсем слаб, но и той е на ред.
Равносметката ми за тази година след започването на ремонтите е грубо сметнато около 1200 лева. Половината от които дадени за ремонти на местата където въпросните "майстори" са оклепали, и за повторни ремонти на нещата които те са ремонтирали веднъж.
Така че ако някой има нужда от ремонт, най-добре за него е да не ходи там. За негово добро е.
Eskort 1.6 16V комби

Отговори

Върни се в “НЕ ходете там”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 18 госта