Никога повече клиент на МОТО ПФОЕ

Кой къде си е изпатил
Потребителски аватар
Dimitar Mihov
потребител
потребител
Мнения: 156
Регистриран: 23 апр 2013, 14:24
Модел на автомобила: Ford Fusion 1.4 TDCi
Ford Fiesta 1.0 EcoBoost
Местоположение: Пловдив
Status: Извън линия

Никога повече клиент на МОТО ПФОЕ

Мнение от Dimitar Mihov » 10 май 2013, 21:57

Скъпи приятели, позволявам си да пиша и да разкажа моята история, за да не се случи на някой друг колега. Писмото по-долу съм адресирал до всички адреси на Форд и Мото Пфое, които намерих. Ако някой знае други може да препраща ;)

Здравейте,

Пиша това писмо с огромно огорчение. Шофирам Ford Focus Mk1 от 3 години и съм заклет фен на марката, нещо което могат да го потвърдят всички хора около мен, на които понякога им омръзва с непрекъснатите ми хвалби към колите, произвеждани от концерна.

Както казах пиша това писмо с огромно огорчение и съжалявам, че се налага изобщо да коментирам подобно нещо. Днес 10.05.2013 г, закарах автомобила си оторизирания ви сервиз в град Пловдив. Имах предварително записан час, защото ми се налагаше да сменя VVS датчика на скоростомера, който се намира над скоростната кутия. Понякога правеше "номера" скоростомера отчиташе момента скорост, като това водеше и до грешки в работата на мотора и загуба на мощност. Както и да е закарах колата в сервиза, която беше приета от г-н Марчо Камбуров. Същият ми сподели, че понякога има проблем с изваждането на този датчик, понеже клеясвал и можело да се счупи при демонтажа. Господинът любезно ми обясни как вашите механици внимателно ще пробват да го свалят, имало специални спрейове, с който може да се напръска датчика, за да излезе по-лесно и т.н. Каза ми, че момчетата ще внимават и ако не могат да го свалят без да се счупи ще ми се обадят да реша, дали да продължат. Всичко това се случи в 9.15 тази сутрин. Приеха колата, вкараха я в халето, вдигнаха я на подемника и започнаха да работят. Господин Камбуров ми каза да изчакам, защото ако всичко мине както трябва за смяната били необходими около 20-30 мин. Обявената цена беше около 130 лв. с монтажа (101.60 датчика с отстъпка, затова, че се прави при вас + труд). Дотук добре. След около 10-15 мин. ми казаха, че няма да стане без пръскане на спрей и ще трябва да оставя колата за около час-два. Това стана в 9.30. И оттук започват мъките.

Около 15.00 ч. ми се обади същият г-н Камбуров, който ми заяви, че са счупили датчика на колата и ще се наложи демонтиране на скоростната кутия, за да се извади счупения датчик, след това бил необходим и стенд. Попитах колко струва всичко това, а той ми отговори около 200 лв. за демонтажа на кутията + 43 лв. за стенда. Всичко това по вашите часови ставки. Помолих ги да не правят нищо, докато отида и с колегата ми потеглихме към сервиза.

Отидохме в сервиза и директно попитах г-н Камбуров какво ще правим с колата ми. Той ми отговори същото, че трябва да се сваля скоростната кутия и няма друг вариант. Попитах, кой ще заплати за всичко това, защото в един момент за ремонт от 120 лв. сметката набъбна на 363 лв. А това както и да го смятаме си е почти една средна работна заплата за град като Пловдив. Казаха ми, че аз трябва да си платя. На въпроса защо никой не ме уведоми по телефона, че датчика не може да бъде изваден и аз да реша, дали да продължат (щях да си взема колата на секундата между другото ако ми се бяха обадили ), той взе да вдига рамене и ми каза: "Ами счупи се, какво да направим ..." Отново попитах защо не ми се обадиха. Той ми каза: " ... и вие какво щяхте да направите ..."

Разбира се поисках да говоря с управителя. На моя въпрос кой трябва да поеме отговорност, г-н Ненов ми заяви: "Ами ние какво да направим?!? Те тия датчици са проблемни и така се чупят!" Що за наглост дами и господа?!? Това ли е реномирания сервиз на световна марка. Тези датчици така се чупели... Евала! Опитах се да обясня с нормален тон, че според мен някак си не е редно без да ме уведомят, да счупят част по колата ми и после да ми казват, че аз съм си виновен и аз трябва да си нося отговорността. Най-нормалното нещо в подобен случай е да предложат да поемат част от ремонта. Нищо подобно! С цялата си наглост ми заявиха, че единственото, което могат да направят е да ми направят малка отстъпка и ремонта да ми струва 300 лв. Попитах няма ли друг начин да излезем от положението, те ми заявиха че няма. Всичко това стана около 16.00 ч.

Взех си колата, на секундата, без да ги оставям да правят повече поразии по нея. Кой знае какво щеше да стане, ако се бях съгласил на ремонта. Може би после щяха да ми кажат, че трябва да сменям и съединител и полуоски ... или Бог знае какво.

Колегата ме посъветва пътьом да минем през автосервиз "Дакар". Намира се на бул. Източен в Пловдив, на около 2 км. от Мото Пфое. Вече нямах избор, тъй като колата явно вече не можеше да се управлява в това състояние и склоних. Изключително любезни и отзивчиви момчета! Искам да ви кажа, че точно за 30 мин. извадиха въпросния счупен от Мото Пфое датчик БЕЗ да демонтират или да се докосват до скоростната кутия и монтираха новия, разбира се алтернативен. Услугата ми струваше точно 80 лв. и отне не повече от 30-45 мин. Какво стана с онези 363 ли ще попитате? Ами и аз това питам?!? В интерес на истината момчетата повече се затрудниха заради "компетентната" намеса на вашите механици в Мото Пфое, защото бяха счупили датчика и беше по-трудно изваждането му. В 17.15 аз вече най-накрая шофирах щастлив колата си, за съжаление не благодарение на вас, господа.

Всичко, което написах по-горе може да се провери и има документи и свидетели за всяко едно нещо, което съм написал. Искам да кажа, че съм изключително разочарован от некомпетентното отношение във фирмения ви сервиз в град Пловдив. Лично според мен обичаната от мен марка автомобили не заслужава толкова позорен сервиз. Преди ходенето ми по мъките много приятели ме съветваха по никакъв повод да не ходя в Мото Пфое, не ги послушах, за което съжалявам. Носи се ужасна слава на сервиза ви в града и ви уверявам, че ще направя всичко по силите си, да разкажа моята история на всички познати и приятели, които имам, така че никой да не попада повече в ръцете на тези "кадърни" господа.

Искрено мислех да закупя на по-късен етап от вас, новата Фиеста, тъй като както казах обичам от все сърце марката. Уверявам ви, че това няма да се случи! Не искам никога повече да бъда ваш клиент!

С огорчение:

Димитър Михов
гр. Пловдив
10.05.2013 г.

Потребителски аватар
форд мк2
потребител
потребител
Мнения: 828
Регистриран: 11 фев 2005, 12:24
Модел на автомобила: ex. Escort VII Turnier 1.8 td 90hp; ex. Renault 19 TD;
Skoda Octavia 1.9TDI; Skoda Fabia 1.9 SDI; Fiat Multipla JTD
Местоположение: София
Контакти:
Status: Извън линия

Re: Никога повече клиент на МОТО ПФОЕ

Мнение от форд мк2 » 13 май 2013, 11:08

_friends_ Колега не се коси. Почти всички фирмени сервизи в БГ са с подобно "качество" на обслужване.
Не се отказвай от Фиестата, просто не я взимай от тука! Примерно аз за себе си съм решил - НЕ на новите коли и фирмените сервизи. Карай "нов внос" от Западна Европа /предимно Германия и Австрия/ на възраст под 10 години и си гледай кефа.
Be happy

Потребителски аватар
opex
потребител
потребител
Мнения: 2514
Регистриран: 25 авг 2008, 22:06
Модел на автомобила: Escort '97 1.8i
Местоположение: София
Status: Извън линия

Re: Никога повече клиент на МОТО ПФОЕ

Мнение от opex » 13 май 2013, 15:14

де факто грешката е, че се ходи в мото пфое.
хората трябва да знаят, че когато си купят форд не трябва да ходят там, или бмв в дару кар, или мерцедес в балкан стар и т.н.
в официалните сервизи има ужасно много некадърници, а клатенето с цените отделно е жестоко. Е, да, знам че в някой от сервизите на мото пфое имало "наш" човек, който добре работел, по-точно така съм чувал, само че една птичка пролет не прави пък и шанса да се уцели е доста минимален.
та какво да кажа на края - 'съжалявам за мъките' или 'много се радвам за случая (като имам предвид че се радвам за поредния провал на мото пфое)'.. защото очевидно както България в момента, трябва да падне ниско и заоре нещо и да се закопае в тинята, за да се види какво представлява, че евентуално да се осъзнае и промени нещо в посока на горе. _friends_
Нося отговорност за това, което съм казал и което съм имал предвид - Не нося отговорност за това, което е разбрал някой отсреща!

Потребителски аватар
GAZ66
потребител
потребител
Мнения: 76
Регистриран: 14 дек 2010, 17:59
Модел на автомобила: ФОРД сиера 1.8 td
Местоположение: Варна
Status: Извън линия

Re: Никога повече клиент на МОТО ПФОЕ

Мнение от GAZ66 » 13 май 2013, 19:57

Не знам защо първо се ходи в Мото Пфое и после се оплакват от този сервиз.
Трябваше първо да попиташ тук във форума ,къде да го смениш този датчик.
И до колкото знам този форум и Мото Пфое нямат нищо общо,понеже на няколко места пишеш (Вашите механици;сервиза ви.....)

Посещавай по често форума и ще имаш по малко главоболия с разни сервизи.
Няма утре,всичко е днес.

Любо
Администратор
Администратор
Мнения: 2510
Регистриран: 01 ное 2005, 13:48
Модел на автомобила: Мондео 2,0i; 107kW, 2006г.
Ford Ka 1,3 DuraTec 51kW 2003г.
Местоположение: София - Надежда 1
Контакти:
Status: Извън линия

Re: Никога повече клиент на МОТО ПФОЕ

Мнение от Любо » 13 май 2013, 22:39

Аз доколкото схващам човека просто се оплаква тук, като на потенциални клиенти на МП.
Според мен това писмото което е адресирано до FoMoCo и представителството.
Dimitar Mihov написа:Скъпи приятели, позволявам си да пиша и да разкажа моята история, за да не се случи на някой друг колега. Писмото по-долу съм адресирал до всички адреси на Форд и Мото Пфое, които намерих. Ако някой знае други може да препраща ;)
не до нас като техен форум, иначе си прав и напълно подкрепям :)
GAZ66 написа:...Трябваше първо да попиташ тук във форума ,къде да го смениш този датчик.
И до колкото знам този форум и Мото Пфое нямат нищо общо,понеже на няколко места пишеш (Вашите механици;сервиза ви.....)

Посещавай по често форума и ще имаш по малко главоболия с разни сервизи.

Потребителски аватар
dimkar
потребител
потребител
Мнения: 1364
Регистриран: 03 мар 2007, 23:21
Модел на автомобила: Nissan
Местоположение: Сопот
Status: Извън линия

Re: Никога повече клиент на МОТО ПФОЕ

Мнение от dimkar » 14 май 2013, 00:02

Преди няколко години се обадих на Мото-Пфое-Пловдив. Казах им, че не ми работят 1 и 3 степен на вентилатора и не ми работи светлината за заден ход. Попитах ги дали имат плочка за вентилатора и датчик за светлината за заден ход. Отговорът беше ела еди кога с еди колко си часа. И аз отивам. Вкарват ми колата в сервиза и след половин час ми казват: Г-не, не ви работи 1 и 3 степен на вентилатора и не ви работи светлината за заден ход. Но нямаме наличните части. За диагностика дължите 60 лв. Е, голямо псуване падна. Ебах ти и специализирания сервиз. След като съм им казал какви точно са повредите ще ми искат пари за диагностика. И след това с цялото си нахалство ще ми кажат, че нямали необходимите части. Че за какво ме извикаха тогава. Ебал съм ти и оторизираният сервиз. Гола вода са. Повече не съм и стъпил в сервиза. Щом една проста Фиеста МК4 не могат да оправят, представям си как се справят с по-новите модели.

Потребителски аватар
DigiPro
потребител
потребител
Мнения: 4336
Регистриран: 08 фев 2005, 23:15
Модел на автомобила: служебен C-Max 1,0 EcoBoost
ex служебен B-Max 1,0 EcoBoost
ex служебен Fusion 1,4 Duratec 16V.
ex Fiesta Si 1,6 16V MK3,5
ex Fiesta 1,1i MK3
Местоположение: Велико Търново
Контакти:
Status: Извън линия

Re: Никога повече клиент на МОТО ПФОЕ

Мнение от DigiPro » 14 май 2013, 09:24

dimkar написа:Щом една проста Фиеста МК4 не могат да оправят, представям си как се справят с по-новите модели.
Чудесно се справят за разлика от останалите гаражни майстори. Казвам го от личен опит с оторизирания сервиз за В. Търново. По другите места не мога да коментирам, но съм сигурен, че и там има поне по един-двама кадърни майстори. А това, че политиката на повечето фирмени сервизи е да вземат скъпо е отделен проблем. Но съгласете се, че иначе няма как да се поддържа сервизна база, работници, да се инвестира в обучение на кадри и апаратура, да се плащат високи данъци и т.н.

Потребителски аватар
dimkar
потребител
потребител
Мнения: 1364
Регистриран: 03 мар 2007, 23:21
Модел на автомобила: Nissan
Местоположение: Сопот
Status: Извън линия

Re: Никога повече клиент на МОТО ПФОЕ

Мнение от dimkar » 14 май 2013, 10:02

Аз не се оплаквам от цените им, а от стила им на работа.
dimkar написа:...След като съм им казал какви точно са повредите ще ми искат пари за диагностика. И след това с цялото си нахалство ще ми кажат, че нямали необходимите части. Че за какво ме извикаха тогава...
За мен вече са история. При тях мога да отида, само за да си взема евтини свещи за Фиестата. За друго просто не ми трябват. :)

Потребителски аватар
DigiPro
потребител
потребител
Мнения: 4336
Регистриран: 08 фев 2005, 23:15
Модел на автомобила: служебен C-Max 1,0 EcoBoost
ex служебен B-Max 1,0 EcoBoost
ex служебен Fusion 1,4 Duratec 16V.
ex Fiesta Si 1,6 16V MK3,5
ex Fiesta 1,1i MK3
Местоположение: Велико Търново
Контакти:
Status: Извън линия

Re: Никога повече клиент на МОТО ПФОЕ

Мнение от DigiPro » 14 май 2013, 10:21

dimkar написа:При тях мога да отида, само за да си взема евтини свещи за Фиестата. За друго просто не ми трябват. :)
Е то за 10+ годишна кола най-добре човек да чете и пита по форумите и сам да си я ремонтира.

Потребителски аватар
dimkar
потребител
потребител
Мнения: 1364
Регистриран: 03 мар 2007, 23:21
Модел на автомобила: Nissan
Местоположение: Сопот
Status: Извън линия

Re: Никога повече клиент на МОТО ПФОЕ

Мнение от dimkar » 14 май 2013, 15:02

Е, чак пък толкова. Има и други сервизи с качествени майстори.
П.П. И пак не си ме разбрал. За мен не е проблем да си поддържам колата в мото-пфое, ако ще да стане и на 20 години.

Потребителски аватар
ЯЛТА
Потребител
Потребител
Мнения: 10831
Регистриран: 22 юли 2010, 14:52
Модел на автомобила: FORD MONDEO 1.8 TD, 90 hp., GHIA, ENDURA D, SW, MK-2, 2000 year.
***********************
Ford Puma, 1.6, 2002 year, 103 hp.
http://clubford.org/forum/viewtopic.php ... __________
АМБИЦИЯТА Е ПОСЛЕДНОТО УБЕЖИЩЕ НА НЕУДАЧНИКА. О.Уайлд
Местоположение: СОФИЯ, и чат пат на луната.
Контакти:
Status: Извън линия

Re: Никога повече клиент на МОТО ПФОЕ

Мнение от ЯЛТА » 15 май 2013, 00:54

А пък аз, все си мисля че в комуникацията е проблема.
Мисли ГЛОБАЛНО действай ЛОКАЛНО

Потребителски аватар
dimkar
потребител
потребител
Мнения: 1364
Регистриран: 03 мар 2007, 23:21
Модел на автомобила: Nissan
Местоположение: Сопот
Status: Извън линия

Re: Никога повече клиент на МОТО ПФОЕ

Мнение от dimkar » 15 май 2013, 20:36

Е, то си е твоя работа. :)

Потребителски аватар
urgan
Потребител
Потребител
Мнения: 1834
Регистриран: 16 яну 2009, 16:44
Модел на автомобила: Ford Mondeo 2.0 TDCi 131 h.p. Estate 02' Ghia
Engine code: FMBA
Status: Извън линия

Re: Никога повече клиент на МОТО ПФОЕ

Мнение от urgan » 16 май 2013, 08:46

Проблема са МП и техните тъпи принципи на работа, а не комуникацията. Ти със радио можеш ли да спориш, същите са и тия. Сега някак отиваш с ясен проблем казваш им какво и те ти казват същото и затова ти искат 60 лв, това нормално ли е. Във всеки един друг сервиз първо се върши работа после се иска пари, а не обратното както е в МП. Решението е да не се ходи там!
Изображение

Потребителски аватар
DigiPro
потребител
потребител
Мнения: 4336
Регистриран: 08 фев 2005, 23:15
Модел на автомобила: служебен C-Max 1,0 EcoBoost
ex служебен B-Max 1,0 EcoBoost
ex служебен Fusion 1,4 Duratec 16V.
ex Fiesta Si 1,6 16V MK3,5
ex Fiesta 1,1i MK3
Местоположение: Велико Търново
Контакти:
Status: Извън линия

Re: Никога повече клиент на МОТО ПФОЕ

Мнение от DigiPro » 16 май 2013, 10:58

А ако беше им казал следното: Имате ли на склад това и това? Да имаме. Кога да докарам колата за смяна на това и това и колко ще струва? Едикога си, ще струва ХХлв. Устройва ме/Не ме устройва - карм ви я/не ви я карам.
Аз като отида в магазина първо питам колко струва сиренето, после дали е по БДС, докога му е трайността и чак тогава ако ме устройва вадя парите и плащам. Нали не си правите илюзията, че може да влезе кола в сервиз и да излезе без да се плати? При нас в сервиза влезе ли техника за ремонт не излиза без да се плати поне минимална сума за диагностика и за загубеното време.

Потребителски аватар
urgan
Потребител
Потребител
Мнения: 1834
Регистриран: 16 яну 2009, 16:44
Модел на автомобила: Ford Mondeo 2.0 TDCi 131 h.p. Estate 02' Ghia
Engine code: FMBA
Status: Извън линия

Re: Никога повече клиент на МОТО ПФОЕ

Мнение от urgan » 16 май 2013, 11:08

Само че тука цената на диагностиката е колкото да се разреши проблема в друг сервиз, при вас колко е минималната цена на диагностиката? Доколкото чета колегата са се разбрали за цената, която е била 130 лв. Това че са счупили датчика си е за тяхна сметка не би трябвало да го плаща той. Ти като си купиш сирене от магазина и продавачката го изтърве на земята ще си платиш и това и новото ли? Мисля че не са много честни в това което правят МП да ти кажат че трябва да се сваля кутията за да се смени датчика, както и в последствие се оказва че може, само заради идеята да ти вземат парите.
Изображение

Потребителски аватар
DigiPro
потребител
потребител
Мнения: 4336
Регистриран: 08 фев 2005, 23:15
Модел на автомобила: служебен C-Max 1,0 EcoBoost
ex служебен B-Max 1,0 EcoBoost
ex служебен Fusion 1,4 Duratec 16V.
ex Fiesta Si 1,6 16V MK3,5
ex Fiesta 1,1i MK3
Местоположение: Велико Търново
Контакти:
Status: Извън линия

Re: Никога повече клиент на МОТО ПФОЕ

Мнение от DigiPro » 16 май 2013, 12:17

Аз имах впредвид случая на втория колега. По случая на първия - те са го уведомили, че не може да се развие лесно и има опасност да се счупи. Още тогава е можел да си вземе колата и да пита колко ще струва ремонта, ако се счупи датчика.
Според мен би било коректно да чуем и другата страна, а именно Мото-Пфое Пловдив, преди да правим генерални изводи.

Потребителски аватар
urgan
Потребител
Потребител
Мнения: 1834
Регистриран: 16 яну 2009, 16:44
Модел на автомобила: Ford Mondeo 2.0 TDCi 131 h.p. Estate 02' Ghia
Engine code: FMBA
Status: Извън линия

Re: Никога повече клиент на МОТО ПФОЕ

Мнение от urgan » 16 май 2013, 12:43

Да хубаво е да се чуе и тяхната страна, но много се съмнявам някой да каже нещо, крият се като мишки в такива ситуации. Те и двата случая горе долу се вписват с тяхната некоректна политика която имат. Сега колегата защо не е попитал кое колко ще струва незнам, може би и затова е отишъл да му кажат, но да ти повторят същите неща които той им казва това не е диагностика. Ходил съм по МП за диагностика точно, "ми всичко е наред няма грешки, дай 60 лв" ако това им е диагностиката мерси. И колата си излезе с проблема с който влезе в сервиза. Не ме разбирай погрешно, щом си доволен от някой от сервизите им ходи, но аз лично не съм и няма да стъпя повече при тях освен за някои части. Има доста по малки сервизи които си вършат в пъти по добре работата и цените са им доста по наормални, така че всеки сам си решава.
Изображение

Потребителски аватар
dimkar
потребител
потребител
Мнения: 1364
Регистриран: 03 мар 2007, 23:21
Модел на автомобила: Nissan
Местоположение: Сопот
Status: Извън линия

Re: Никога повече клиент на МОТО ПФОЕ

Мнение от dimkar » 16 май 2013, 12:59

Каквото и да си говорим, по-добре от заглавието на темата няма да го кажем. :lol: Пък който иска, да продължава да ги пробва.

Потребителски аватар
mrdds
потребител
потребител
Мнения: 3127
Регистриран: 23 фев 2006, 12:26
Модел на автомобила: S max 2.0 Diratec HE 2007 titanium
Местоположение: Пловдив
Status: Извън линия

Re: Никога повече клиент на МОТО ПФОЕ

Мнение от mrdds » 16 май 2013, 13:32

dimkar написа:Преди няколко години се обадих на Мото-Пфое-Пловдив. Казах им, че не ми работят 1 и 3 степен на вентилатора и не ми работи светлината за заден ход. Попитах ги дали имат плочка за вентилатора и датчик за светлината за заден ход. Отговорът беше ела еди кога с еди колко си часа. И аз отивам. Вкарват ми колата в сервиза и след половин час ми казват: Г-не, не ви работи 1 и 3 степен на вентилатора и не ви работи светлината за заден ход. Но нямаме наличните части. За диагностика дължите 60 лв. Е, голямо псуване падна. Ебах ти и специализирания сервиз. След като съм им казал какви точно са повредите ще ми искат пари за диагностика. И след това с цялото си нахалство ще ми кажат, че нямали необходимите части. Че за какво ме извикаха тогава. Ебал съм ти и оторизираният сервиз. Гола вода са. Повече не съм и стъпил в сервиза. Щом една проста Фиеста МК4 не могат да оправят, представям си как се справят с по-новите модели.
Същата схема и при мен преди години с фокуса.Затегна ключалката на капака,нали само с ключ се отваря.Върти сучи,не ще да отвори капака.Викам си това само в Мото Пфое ще го оправят.Отидох и абсолютно същата схема.Вкараха я вътре,аз през прозореца гледам.Дойде един монтьор врътна наляво врътна надясно изкара ключа и почна да пише.После приемчика ме извика и започна:Не се отваря,трябва разпробиване на патрона,смяна на брава,нов патрон,труд всичко 300лв ще правим ли.
След което заплатих диагностиката и един ключар го оправи с един спрей за 30 мин. и 20лв.

Не знам как работят другите сервизи на Мото Пфое,но в Пловдив са гола вода....

Потребителски аватар
pepy1
Модератор
Модератор
Мнения: 4777
Регистриран: 18 май 2005, 22:38
Модел на автомобила: бивш форд ескорт 1.6i 16v zetec Ghia Combi'96
бившо пежо 306 комби 1,9 ТД пак комби и Сеат ибиза 3 цилиндров 1.4 дизел
Местоположение: шоп от Младост-4
Контакти:
Status: Извън линия

Re: Никога повече клиент на МОТО ПФОЕ

Мнение от pepy1 » 16 май 2013, 20:43

не че МП Люлин и Младост са цветета -същите л...а са
не ми се разказва -много е дълго
времето е като парите-никога не стига

Отговори

Върни се в “НЕ ходете там”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 7 госта