ИЗДЪНКАТА НА ФОРД!
- la4o
- потребител
- Мнения: 2269
- Регистриран: 19 яну 2005, 10:59
- Модел на автомобила: Mondeo '07 2.0 TDCi
- Местоположение: София, център
- Контакти:
- Status: Извън линия
добре де, защо сега говорите така... какво са ни разкатали? какво е по различно при представителите на GM? дават им частите без пари? или им поддържат колите и им дават по някой лев за из път...
Какво ще напишете в писмото? Скъпо ни е? ми те в Кьолн, не ги дават по евтино частите...
Ще напишете, че монтьорите са некадърни? ОК, казах го по нагоре... първо го напишете на шефовете им, след това на шефовете на шефовете и тогава пишете до Кьолн или където и да е...
Това са несериозни неща... ако искате някой сериозно да ви обърне внимание бъдете и вие сериозни... ето, казах в една друга тема... дайте да видим документа в който пише лаНда... кажете едно име и един конкретен случай, обосновете се... и готово... така в момента нищо не правим... лаем, а кервана си върви... и ще си върви докато просто лаем...
Съжалявам, че съм по остър. Не приемайте поста ми като защита на МП! В никакъв случай... но тези които искате да пишете писмо, поне веднъж говорихте ли с някой за да му обясните проблема и да поискате разрешаването му?
Винаги съм бил много против отправянето на недоказани обвинения...
В Маранело не може да си представите колко са зле... последните ми 4 Ферарита ги върнах щото накладките свършваха докато ги изкарам от магазина... достоверно ли ви звучи?
Мисля, че трябва да има много по строг модерaторски контрол в този раздел... иначе той става повече вреден от колкото полезен...
Поздрави,
la4o
P.S Чета и препрочитам цялата тема... понеже може би няма да стане ясно от това което написах (написах го на един дъх) Нямам против, писането до централата... наскоро си мислех да пиша на централата на Тошиба, поради проблеми с лаптопа ми и местния официален сервиз... но преди това наистина ще опитам всички възможни начини за решение на проблема тук и ако седна да пиша на централата ще приложа всички, документи... гаранционни карти, протоколи от ремонти, номера на сменени части и т.н...
Какво ще напишете в писмото? Скъпо ни е? ми те в Кьолн, не ги дават по евтино частите...
Ще напишете, че монтьорите са некадърни? ОК, казах го по нагоре... първо го напишете на шефовете им, след това на шефовете на шефовете и тогава пишете до Кьолн или където и да е...
Това са несериозни неща... ако искате някой сериозно да ви обърне внимание бъдете и вие сериозни... ето, казах в една друга тема... дайте да видим документа в който пише лаНда... кажете едно име и един конкретен случай, обосновете се... и готово... така в момента нищо не правим... лаем, а кервана си върви... и ще си върви докато просто лаем...
Съжалявам, че съм по остър. Не приемайте поста ми като защита на МП! В никакъв случай... но тези които искате да пишете писмо, поне веднъж говорихте ли с някой за да му обясните проблема и да поискате разрешаването му?
Винаги съм бил много против отправянето на недоказани обвинения...
В Маранело не може да си представите колко са зле... последните ми 4 Ферарита ги върнах щото накладките свършваха докато ги изкарам от магазина... достоверно ли ви звучи?
Мисля, че трябва да има много по строг модерaторски контрол в този раздел... иначе той става повече вреден от колкото полезен...
Поздрави,
la4o
P.S Чета и препрочитам цялата тема... понеже може би няма да стане ясно от това което написах (написах го на един дъх) Нямам против, писането до централата... наскоро си мислех да пиша на централата на Тошиба, поради проблеми с лаптопа ми и местния официален сервиз... но преди това наистина ще опитам всички възможни начини за решение на проблема тук и ако седна да пиша на централата ще приложа всички, документи... гаранционни карти, протоколи от ремонти, номера на сменени части и т.н...
- snaiperisto
- потребител
- Мнения: 963
- Регистриран: 11 мар 2006, 22:59
- Модел на автомобила: Мондео , Ескорт кабрио...и Honda CBR 600F3
- Местоположение: София-Кв. Бенковски
- Status: Извън линия
Знам че моето мнение не ви трогва осебено , но :
1. Съединител (първично вграждане) да даде "фира" на 70 000 е скандално , Хюндайте карат по около 200 000 , та и повече - такси в Софията , в задръстването , па и като те гони аренда от 35лв. на смяна-не даваш на колата да стъпва на земята.
2.Скърцане по наште пътища не може да има ако колата е качествена , купето е с качествени материали и колата не е на 66 години , щото мойто ауди е на 23г. и не скърца , нито предишното , нито по-предишното...а Мондеото ми скърца , а е на 11г..
3.Вярно е че разхода зависи предимно от начина на каране , но защо се изключва повреда в автомобила , с тия електроники , сонди , датчици и кви ли не простотий вероятноста да се пре.бе нещо е огромна(като се има впредвид марката на автомобила).
4.Хората в МП са прави само в едно: ако си беше купил Мерцедес за 42000лв. на другата година щеше да струва 37000 , то ние много добре знаем как се обезценява Форд...е в МП малко са прекалили , но това ще ти е за урок.
5.За накладките мога да кажа че може би малко са подранили , ако някой ти обяснява че той карал по-малко км. от теб , то не е лошо да оцени факта че твойта кола е нова , спирачните апарати са нови , дисковете също и накладките са ти "първично вграждане" (демек:по "истински" от неговите "истински" , които си мисли че купува).
Е , за друго не се сещам...........
1. Съединител (първично вграждане) да даде "фира" на 70 000 е скандално , Хюндайте карат по около 200 000 , та и повече - такси в Софията , в задръстването , па и като те гони аренда от 35лв. на смяна-не даваш на колата да стъпва на земята.
2.Скърцане по наште пътища не може да има ако колата е качествена , купето е с качествени материали и колата не е на 66 години , щото мойто ауди е на 23г. и не скърца , нито предишното , нито по-предишното...а Мондеото ми скърца , а е на 11г..
3.Вярно е че разхода зависи предимно от начина на каране , но защо се изключва повреда в автомобила , с тия електроники , сонди , датчици и кви ли не простотий вероятноста да се пре.бе нещо е огромна(като се има впредвид марката на автомобила).
4.Хората в МП са прави само в едно: ако си беше купил Мерцедес за 42000лв. на другата година щеше да струва 37000 , то ние много добре знаем как се обезценява Форд...е в МП малко са прекалили , но това ще ти е за урок.
5.За накладките мога да кажа че може би малко са подранили , ако някой ти обяснява че той карал по-малко км. от теб , то не е лошо да оцени факта че твойта кола е нова , спирачните апарати са нови , дисковете също и накладките са ти "първично вграждане" (демек:по "истински" от неговите "истински" , които си мисли че купува).
Е , за друго не се сещам...........
...дрън-дрън...мноо важно...
- mrdds
- потребител
- Мнения: 3127
- Регистриран: 23 фев 2006, 12:26
- Модел на автомобила: S max 2.0 Diratec HE 2007 titanium
- Местоположение: Пловдив
- Status: Извън линия
Лаем си само,така е.
Ако колегата divford смята,че оплакванията му са основателни да пише до началството.Но ако аз бях началник,дори и в Кьолн нямаше да му сменя колата с нова затова,че съединителя му свършил,притискателя се пукнал и накладките се изтрили след 50 хил.
Моите уважения,чее на 50г. и е сменил 18 автомобила
но явно очакванията му са били други когато е броил парите на МП.
Ако колегата divford смята,че оплакванията му са основателни да пише до началството.Но ако аз бях началник,дори и в Кьолн нямаше да му сменя колата с нова затова,че съединителя му свършил,притискателя се пукнал и накладките се изтрили след 50 хил.
Моите уважения,чее на 50г. и е сменил 18 автомобила
но явно очакванията му са били други когато е броил парите на МП.
- MegatroniC
- потребител
- Мнения: 717
- Регистриран: 29 апр 2006, 22:42
- Модел на автомобила: Fiesta MK IV Ghia 1,25i 16V Zetec-S
Honda Jazz II 1.3 iDSI - Местоположение: Бургас
- Контакти:
- Status: Извън линия
Писъл съм на няколко пъти писма на централата на МП с това да изкажа възмущението си от магазина им в Бургас че, продават някой части и аксесоари в пъти по-скъпи от съответните в магазините на МП в други градове. Срамота е да карам колеги от Пловдив да купуват от там и да ми пращат по куриер та да ми излезе по евтино !!!la4o написа:добре де, защо сега говорите така... какво са ни разкатали?
ОК, казах го по нагоре... първо го напишете на шефовете им, след това на шефовете на шефовете
Това са несериозни неща... ако искате някой сериозно да ви обърне внимание бъдете и вие сериозни...
кажете едно име и един конкретен случай, обосновете се... и готово... така в момента нищо не правим... лаем, а кервана си върви... и ще си върви докато просто лаем...
... но тези които искате да пишете писмо, поне веднъж говорихте ли с някой за да му обясните проблема и да поискате разрешаването му?
...
Ни вопъл ни стон, глас в пустиня и тъй нататък
- chaosdd
- потребител
- Мнения: 585
- Регистриран: 09 мар 2006, 09:17
- Модел на автомобила: Ford Mondeo 1.6 EcoBoost 160 к.с. 2011
- Местоположение: София
- Status: Извън линия
Щом сме почнали с номерацията:snaiperisto написа:Знам че моето мнение не ви трогва осебено , но :
1. Съединител (първично вграждане) да даде "фира" на 70 000 е скандално , Хюндайте карат по около 200 000 , та и повече - такси в Софията , в задръстването , па и като те гони аренда от 35лв. на смяна-не даваш на колата да стъпва на земята.
2.Скърцане по наште пътища не може да има ако колата е качествена , купето е с качествени материали и колата не е на 66 години , щото мойто ауди е на 23г. и не скърца , нито предишното , нито по-предишното...а Мондеото ми скърца , а е на 11г..
3.Вярно е че разхода зависи предимно от начина на каране , но защо се изключва повреда в автомобила , с тия електроники , сонди , датчици и кви ли не простотий вероятноста да се пре.бе нещо е огромна(като се има впредвид марката на автомобила).
4.Хората в МП са прави само в едно: ако си беше купил Мерцедес за 42000лв. на другата година щеше да струва 37000 , то ние много добре знаем как се обезценява Форд...е в МП малко са прекалили , но това ще ти е за урок.
5.За накладките мога да кажа че може би малко са подранили , ако някой ти обяснява че той карал по-малко км. от теб , то не е лошо да оцени факта че твойта кола е нова , спирачните апарати са нови , дисковете също и накладките са ти "първично вграждане" (демек:по "истински" от неговите "истински" , които си мисли че купува).
Е , за друго не се сещам...........
1. На 70 000 км, не е нормално да се смени съединител, но пък е съвсем възможно. Виждал съм автомбил на 1000 км със стопен съединител. Оказа се, че е имало зверско буксуване и пр. Не казвам, че този случай е такъв може да има нещо общо. 2.0 TDCi 136 к.с. има много голям въртящ момент (340 Нм макс.) и при каране на полусъединител с повече газ може да има проблеми преждевременно. Напомням, че прехвалената Toyota Avensis 2.0 дизел 115 к.с.от продължителни тест на Ауто Билд смени съединител на 80 000 км. Възможно е да искара и 300 000 км. Зависи от експлоатацията.
2. Виждал съм както непродаваеми, така и скърцащи Мерцедеси. За скърцането: при промяна на температурите (студ особено) и с течение на експлоатацията пластмаси и уплътнения (и най-качествените) губят своите свойства. Тогава на помощ идват съответните спрейове и препарати и за 2 мин. в 99% от случаите въпроса е решен (не и при френските коли де - те си хлопат повече, вкл. от окачването). Автомобилите с еднообемна каросерия (като C-MAX) са по предразположени към скърцане на пластмасите в купето от седаните например.
3. За разхода съм написал по-горе. И моя Focus може да харчи 10, но не ме питайте при какво юркане. Не казвам, че случаят е такъв, но лесно може да се засече.
4. Съвременните Fiesta и Focus (Mondeo не толкова) държат отлични цени на вторичния пазар. Търсят се защото освен, че са отлични автомобили, са адски надеждни и солидни механично. Не искам да ми вярвате - просто се поинтересувайте. В класацията за най-добри употребявани а-ли на най-авторитетното англисйко авто списание Whatcar, например, и трите модела на Ford са на 1-во място! В Германия не е по-различно, Focus е предпочитан употребяван автомобил и редовно печели такива класации. Погледнете продължителния тест на Auto Bild, Focus и Mondeo са в челото на класацията и пр. и пр.
5. За предни накладки на тежък автомобил с мощен двигател и потенциално интензивно каране, 50 000 км. е добре. Ако колегата е имал 18 автомобила, вероятно го знае.
Връщайки се на продължителния тест на Auto Bild, там абсолютно същия C-MAX гълта безпроблемно километри и радва тестващите. Засега е само с дребни ел. проблеми (дефектен акумулатор).
Като цяло съвременното поколение автомобили Ford, наред с другите им качества като всепризнатото поведение на пътя са адски солидни автомобили в механично отношени. Запознайте се със специализараната преса, информация и пр., аз съм никой, за да твърдя това. Познавам стотици доволни клиенти, недоволните се броят на пръстите на едната ми ръка и половината се срещат наоколо из форумите.
Истината е, че доволните са си доволни, но негативно настроените са тези, чието мнение се чува и влияе незаслужено зле.
http://www.motopfohe.bg/" onclick="window.open(this.href);return false;НАШЕТО МОТО - КЛИЕНТЪТ ЗА НАС С №1
Създадена на 26 юли 1991 година, обединяваща отличен екип от специалисти - съмишленици, водени от непрестанното желание за все по-пълното задоволяване на нарастващите нужди на клиентите на Форд. МОТО-ПФОЕ е една от водещите фирми сред вносителите на западни автомобили в България.
15 фирмени представителства в 14 града на България, като в повечето от тях продажби, сервиз и резервни части са "под един покрив".
Над 23 000 продадени нови автомобили.
Над 400 000 обслужени клиенти в сервизите на МОТО-ПФОЕ в цялата страна.
Постоянен стремеж да се повишава качеството и разширява спектъра на обслужването.
Хиляди доволни клиенти.
Тука във форума май няма регистрирани такива клиенти......
- licho
- потребител
- Мнения: 505
- Регистриран: 17 юли 2005, 13:19
- Модел на автомобила: Форд Фиеста 1.1 mi, 1992, Черна лимунзина с три врати
Фиат Браво 1.2 1999, Черна лимунзина с три врати - Status: Извън линия
моята кола е на 15 години втора употреба, трети собственик съм. гори 5 - 6 литра бензин А95 /100 извънградско, градско стига до 10 през зимата. харчи литър масло на 1000 1500 км. ако ти е много разхода си купи малолитражна кола и ще ти падне значително.
аз не разбирам защо мрънкате за скъпите части.
как мислите се продава евтино.
принципа на всякъде е един и същ плащаш малко и после те цакат с поддръжката. като не ви кефи форд карайте си нещо друго.
и аз не съм доволен от цените, но знам че хората в тези сервизи на мп ремонтират определени марки а не всичко!.
и като не ви харесва мп отворете станете дилъри или сервиз.
свържете с форд и действайте никой не ви е спрял.
има си норми и часове за която се върши дейността. има и телефони на всички служители на сайта. оплаквайте се. а има и обяви за работа, ако сте по добри започнете там.
има и комисия за защита на потребителите.
всеки си има право на избор. един път като си се излъгал в мп не отивай повече и това е. всеки ходил там има документи и може да си търси правата ако смята че не е наред нещо.
а и за две години да навъртиш над 70 000 км никак не е малко. нормално е да ти се чупят и износват някой неща.
аз не разбирам защо мрънкате за скъпите части.
как мислите се продава евтино.
принципа на всякъде е един и същ плащаш малко и после те цакат с поддръжката. като не ви кефи форд карайте си нещо друго.
и аз не съм доволен от цените, но знам че хората в тези сервизи на мп ремонтират определени марки а не всичко!.
и като не ви харесва мп отворете станете дилъри или сервиз.
свържете с форд и действайте никой не ви е спрял.
има си норми и часове за която се върши дейността. има и телефони на всички служители на сайта. оплаквайте се. а има и обяви за работа, ако сте по добри започнете там.
има и комисия за защита на потребителите.
всеки си има право на избор. един път като си се излъгал в мп не отивай повече и това е. всеки ходил там има документи и може да си търси правата ако смята че не е наред нещо.
а и за две години да навъртиш над 70 000 км никак не е малко. нормално е да ти се чупят и износват някой неща.
Човек това звучи гордо, но всичко може да се очаква от него!
-
- Администратор
- Мнения: 2511
- Регистриран: 01 ное 2005, 13:48
- Модел на автомобила: Мондео 2,0i; 107kW, 2006г.
Ford Ka 1,3 DuraTec 51kW 2003г. - Местоположение: София - Надежда 1
- Контакти:
- Status: Извън линия
Като се замисля това наистина е много. Аз за три съм навъртял 60 хил. км. и смятам, че е много, но такъв ми е ежедневния маршрет, че няма начин. А някъде по книгите за Мондео четох че средно статистически е нормално да се минава 10 000 км на година Реално погледнато тия статистики не са правени за БГ, значи са западна Европа. Извод: Явно наистина километрите които навъртав на година са доста.licho написа:... а и за две години да навъртиш над 70 000 км никак не е малко. нормално е да ти се чупят и износват някой неща.
По тая логика 70 000 км за две години -> тая кола е карана много, много здраво. Тук искам да отбележа, че това важи може би за всички марки и модели или поне не се сещам за нещо дето да изкарва по 35 000 км /год. и да не прави проблеми.
- la4o
- потребител
- Мнения: 2269
- Регистриран: 19 яну 2005, 10:59
- Модел на автомобила: Mondeo '07 2.0 TDCi
- Местоположение: София, център
- Контакти:
- Status: Извън линия
моята кола, навъртя 70 000 за първата календарна година. това може да се провери в МП... може да се провери и какво и е правено нека кажем така... освен брони (N пъти) нищо много страшно
и мойта претърпя оценка и аз не съм доволен, но... на 270 000 км. с доста забележки по ламарините м/у 3500 - 4000 лв. "да ама аз мога да я продам за повече пари..." е да ама който я купи ще си я бие в главата, а ако я купи от МП ще я вземе с тяхната гаранция, а тя струва пари
пиша това за да се обоснова, че всичко се базира на някакви принципи... мога да пиша още много, но няма смисъл надявам се че вече всички разбрахте за какво говоря в трите си поста в тази тема
Поздрави,
la4o
и мойта претърпя оценка и аз не съм доволен, но... на 270 000 км. с доста забележки по ламарините м/у 3500 - 4000 лв. "да ама аз мога да я продам за повече пари..." е да ама който я купи ще си я бие в главата, а ако я купи от МП ще я вземе с тяхната гаранция, а тя струва пари
пиша това за да се обоснова, че всичко се базира на някакви принципи... мога да пиша още много, но няма смисъл надявам се че вече всички разбрахте за какво говоря в трите си поста в тази тема
Поздрави,
la4o
- kEFi
- потребител
- Мнения: 2863
- Регистриран: 17 яну 2005, 13:19
- Модел на автомобила: Eskort 1.6 16V EFi
- Местоположение: София
- Status: Извън линия
Сори, ама ТОВА са пълни глупости! Ай първо си оправи понятията и после го напиши отново!licho написа:моята кола е на 15 години втора употреба, трети собственик съм. гори 5 - 6 литра бензин А95 /100 извънградско, градско стига до 10 през зимата. харчи литър масло на 1000 1500 км. ако ти е много разхода си купи малолитражна кола и ще ти падне значително.
аз не разбирам защо мрънкате за скъпите части.
как мислите се продава евтино.
принципа на всякъде е един и същ плащаш малко и после те цакат с поддръжката. като не ви кефи форд карайте си нещо друго.
и аз не съм доволен от цените, но знам че хората в тези сервизи на мп ремонтират определени марки а не всичко!.
и като не ви харесва мп отворете станете дилъри или сервиз.
свържете с форд и действайте никой не ви е спрял.
има си норми и часове за която се върши дейността. има и телефони на всички служители на сайта. оплаквайте се. а има и обяви за работа, ако сте по добри започнете там.
има и комисия за защита на потребителите.
всеки си има право на избор. един път като си се излъгал в мп не отивай повече и това е. всеки ходил там има документи и може да си търси правата ако смята че не е наред нещо.
а и за две години да навъртиш над 70 000 км никак не е малко. нормално е да ти се чупят и износват някой неща.
По въпроса с "хилядите доволни клиенти" разбирайте фирмени клиенти - там само се плаща и не се пита много! Друго е обаче, ако си изкарваш парите от джоба!
Конкретно - съединителя за дизелов или какъвто и да е автомобил е разчетен съобразно въртящия момент и е предвиден да го издържа! Стандартно разчета е при пълно натоварване да затормозява към 75-80% от капацитета т.е. има резерв. От производителя! Ако такъв дефектира в гаранционния срок (гаранциите в БГ си е друга дълга тема) - сменя се БЕЗПЛАТНО! Глупости от рода на това, че собственика е юркал колата са безпочвени! Колата е затова - да се кара, а не да стои на изложения. Ако "компетентен служител" Ви обяснява, че причината е в юнашко каране - да го докаже! А дефектиралия диск си е факт, при това доказан.
П.П. Не става въпрос за марката Форд, а за обслужването! Всички коли дефектират - някои повече, други по-малко... Но шмекерии от този род са недопустими! В една нормална държава досега да са им скъсали г..а с дела за подобни реакции и отношение!
Последна промяна от kEFi на 05 яну 2007, 20:12, променено общо 1 път.
- chaosdd
- потребител
- Мнения: 585
- Регистриран: 09 мар 2006, 09:17
- Модел на автомобила: Ford Mondeo 1.6 EcoBoost 160 к.с. 2011
- Местоположение: София
- Status: Извън линия
Съединител може да се стопи и за 20 минути при "добро" желание.
Същия този съединител може да искара и 300 000 км., също при добро (без кавички) желание.
Дефектните съединители сдават багажа веднага, не след 70 000 км.
Както и да е, спорът е излишен.
Недопустимо е обаче да заклеймим марка или модел, само защото някой си е стопил съединителя преждеврменно.
Недопустимо обаче е лошо обслужване от сервиза. Лафът за отсрещния шоурум е престъпен. С общо плюене и оплакване обаче, нищо няма да се промени.
Същия този съединител може да искара и 300 000 км., също при добро (без кавички) желание.
Дефектните съединители сдават багажа веднага, не след 70 000 км.
Както и да е, спорът е излишен.
Недопустимо е обаче да заклеймим марка или модел, само защото някой си е стопил съединителя преждеврменно.
Недопустимо обаче е лошо обслужване от сервиза. Лафът за отсрещния шоурум е престъпен. С общо плюене и оплакване обаче, нищо няма да се промени.
-
- потребител
- Мнения: 207
- Регистриран: 08 юли 2005, 20:28
- Модел на автомобила: Hyundai Accent 1.4 95 ph
- Местоположение: София, Люлин
- Status: Извън линия
Колеги, аз съм убеден, че дивфорд е експлоатирал колата безмилостно и че периода на подмяна на накладки и съединител е нормален, но това наистина не извинява МП. В клон Люлин дори не можеш да платиш закупените части и консумативи с банкова карта, а само като мафиот - в брой. Тука не става дума за издънка на Форд, а за това, че с отношението си към нас вредят и на марката и на клиентите. Да, знам, че децата в Етиопия умират от глад и въпреки това свикваме, но тука проблема далеч не е толкова глобален - едни господа печелят от продажби на автомобили Форд и само на думи мислят за клиентите си.
Това е просто хелп за нас и за марката Форд от господин Пфое и съдружници.
Това е просто хелп за нас и за марката Форд от господин Пфое и съдружници.
Колкото повече, толкова повече!
Мечо Пух
Мечо Пух
- Rick
- потребител
- Мнения: 660
- Регистриран: 18 сеп 2005, 03:36
- Модел на автомобила: SCORPIO 2.9 V6 Ghia '93 FOCUS 1.6 Trend '08
- Местоположение: Пловдив
- Контакти:
- Status: Извън линия
Айде и аз да се включа (да не остана по назад ), та аз писах на друго място по темата и сега като чета също си мисля няколко неща.
До колкото знам гаранцията е примерно 3 години или 100 000 км. Ако не е опоменато друго, тогава значи клиента има право да си прави каквото иска, ако ще и за 1 година да ги мине тия 100 000. И пак са длъжни да му възстановят щетити които могат да възникнат по време на тая година. Никъде не пише че колата се кара по 10 или 15 000 на година. Ако повредата е умишлена имат право да откажат, НО трябва да имат доказателства. Имайки в предвид че колата е лизингова, значи човека си е посещавал МП за редовните смени на масла и филтри през тия години. Ако е имало дефект та са щели да го видят /ако са си гледали работата/ и е щял да бъде отстранен или поне отбелязан. Излишно е да се спори дали 70 000 е много или малко за нов съединител тъй като ако автомобила е в гаранция 100 000 то това няма никакво значение. Просто се сменя и край.
Всичко е в буквичките на прословутия договор който за жалост много често е "добре съобразен" с интересите на клиента и го забива в земята в подобна случка. Форда като кола няма нищо общо тук, има значение само коректноста и професионализма на фирмата представител.
Такова нещо като промоция, голямо намаление или безплатно не съществува, всичко се избива от някъде. Лизинга е една от тия "екстри" от която всички много си кефят, но в последствие откриват че май не са открили топлата вода.
Що се отнася до скърцането на купето, това вече наистина няма общо с гаранцията /освен ако не се е повредило нещо в последствие/, обаче има общо с качеството на колата. Никой не може да ме убеди че 2 годишна кола е нормално да скърца. Баща ми има нова Kia Cerato и тя също скърца като за световно, има и ръжда от обелената боя на ръбовете на багажника, топката на скоростния лост се развърта сама.
Хвали ми хвали новите коли Независимо че съм фен на Форд, не бих се изненадал /даже съм сигурен че е така/ ако и тяхното качество не е много по-различно в новия век.
До колкото знам гаранцията е примерно 3 години или 100 000 км. Ако не е опоменато друго, тогава значи клиента има право да си прави каквото иска, ако ще и за 1 година да ги мине тия 100 000. И пак са длъжни да му възстановят щетити които могат да възникнат по време на тая година. Никъде не пише че колата се кара по 10 или 15 000 на година. Ако повредата е умишлена имат право да откажат, НО трябва да имат доказателства. Имайки в предвид че колата е лизингова, значи човека си е посещавал МП за редовните смени на масла и филтри през тия години. Ако е имало дефект та са щели да го видят /ако са си гледали работата/ и е щял да бъде отстранен или поне отбелязан. Излишно е да се спори дали 70 000 е много или малко за нов съединител тъй като ако автомобила е в гаранция 100 000 то това няма никакво значение. Просто се сменя и край.
Всичко е в буквичките на прословутия договор който за жалост много често е "добре съобразен" с интересите на клиента и го забива в земята в подобна случка. Форда като кола няма нищо общо тук, има значение само коректноста и професионализма на фирмата представител.
Такова нещо като промоция, голямо намаление или безплатно не съществува, всичко се избива от някъде. Лизинга е една от тия "екстри" от която всички много си кефят, но в последствие откриват че май не са открили топлата вода.
Що се отнася до скърцането на купето, това вече наистина няма общо с гаранцията /освен ако не се е повредило нещо в последствие/, обаче има общо с качеството на колата. Никой не може да ме убеди че 2 годишна кола е нормално да скърца. Баща ми има нова Kia Cerato и тя също скърца като за световно, има и ръжда от обелената боя на ръбовете на багажника, топката на скоростния лост се развърта сама.
Хвали ми хвали новите коли Независимо че съм фен на Форд, не бих се изненадал /даже съм сигурен че е така/ ако и тяхното качество не е много по-различно в новия век.
-
- потребител
- Мнения: 1543
- Регистриран: 17 окт 2006, 18:30
- Модел на автомобила: Fiesta 1.25 Zetec 16V
- Местоположение: София
- Status: Извън линия
А,бе, колега, оня ден в поликлиниката пикня дадох за изследване и за 12 лева получих разпечатани 6 изследвани показателя.... Твоите хора от МП (няма начин да нямаш роднини там при таз яростна защита),за 60 лева ми дадоха действително ОМАЗАН ЛИСТ С неграмотното "Л А Н Д А "-не си го измислям това. За жалост не съм на 20- 30 год, а за мой ужас не съм и на 40-50 , за да мисля, че с жалване пред висшестоящи инстанции, преки шефове и пр. нещо ще се промени.la4o написа:
... ето, казах в една друга тема... дайте да видим документа в който пише лаНда... кажете едно име и един конкретен случай, обосновете се... и готово... така в момента нищо не правим... лаем, а кервана си върви... и ще си върви докато просто лаем...
В очите на един монтьор (в МОНОПОЛЕН сервиз)ние сме досадни натрапници, а не източник на доходи. Ние им губим от времето за кафе и цигари...за сладка раздумка...
...Уволнен автомонтьор...смех, смех, смех...
- la4o
- потребител
- Мнения: 2269
- Регистриран: 19 яну 2005, 10:59
- Модел на автомобила: Mondeo '07 2.0 TDCi
- Местоположение: София, център
- Контакти:
- Status: Извън линия
cocof, аз може и да нямам роднини в МП за жалост, но правилния човек те попита за подробности...
това "не си го измислям" вече ми звучи още по "достоверно"... мисля че тази тема започна да издиша... след като разбрахме за колко пари се правя изследване на, както каза колегата, пикня...
несериозни сте...
без поздрави,
la4o
това "не си го измислям" вече ми звучи още по "достоверно"... мисля че тази тема започна да издиша... след като разбрахме за колко пари се правя изследване на, както каза колегата, пикня...
несериозни сте...
без поздрави,
la4o
- venom4o
- потребител
- Мнения: 2793
- Регистриран: 07 авг 2006, 18:26
- Модел на автомобила: Subaru Legacy GTB 2.0 turbo ,Volvo 960 3.0
- Местоположение: София- Банкя
- Status: Извън линия
Така.. според мен е възможно до има дефекти колата .. какво пречи.. Айде накладките според мен на 50к. километра е горе долу нормално.. Но за съединителя са прекалено малко 70 хиляди. Невярвам човек на 50 години да тръгва с мръсни ръчки на светофарите .Радвай се ,че е на 70 хиляди. Чичо ми на Ситроен Ксантия - чистонов през 95-та го купи.. 3-тия в България... 1.8 беше.. го смени на 10000 .. Както отказа и АБС , и хидравлика, и още МИЛИОНИ НЕЩА.. А доколкото марката форд..Тя е като другите марки!Спореднмен повечето нови коли- не казвам всички!- си имат доста сериозни недостатъци..Мога да кажа ,че по старите модели форд бяха много по здрави от сегашните... Сега не мога да говоря от опит .. Но според мен по високият клас ще е и по здрав.. В момента имам сиера.. Тя е на 19 години.. Карана е тук от 2001-ва -6 години преди тове карана в Австрия.. И мога да кажа ,че и преди мен за едни 6- месеца преди аз да я зема имаше един мърлио който я караше - Като я взех.. Смених съединителя веднага.. както и притискателния диск.. защото стария беше СИН .. просто ония го беше запалил от ръчки...фърлих много пари по тази кола.. Но само защото е среден клас.. смисъл..тя е джия купе.. НО мога мога съвсем смело да кажа ,че освен генерацията която бучи малко друг шум.. вибрации или СКЪРЦАНЕ нямам.. мотора е 0км.. беше на 240 хиляди ... Единствените модели форд.. който някой ми е хвалил са Гранада ,сиера ,Скорпио и капри .. макар ,че е и доста стар.. Имахме орион преди.. много проблеми.. постоянно се скапваше.. и напълно подкрепям колегите в това отношение.. По тези пътища какво искате? Естествено ,че ще скърца.. Повечето нови коли са направени с по евтини материали.. и са по нискокачествени.. Защо примерно вече правят пластмасови всмукателни колектори? Не защото е по -добре.. а ЗАщото са по евтини.. ЗАщо мерцедес започнаха да поръчват електрониката в тайван? Защото е по-евтино! Еми дайте да съб
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 23 госта