D&D Trade или Д и Д Трейд

Кой къде си е изпатил
Отговори
thenoh
потребител
потребител
Мнения: 11
Регистриран: 08 сеп 2016, 17:36
Местоположение: Sofia
Status: Извън линия

D&D Trade или Д и Д Трейд

Мнение от thenoh » 21 мар 2017, 23:03

"Сервизът" се занимава с ремонти на автоклиматици, като същите индивиди се занимават и с климатици за дома.

Като за начало ще споделя две мнения, които ако бях прочел по-рано, нямаше да си закарам колата там
http://bmwpower-bg.net/forums/viewtopic ... 51f3f8bdb0
https://forum.setcombg.com/%D1%87%D0%B5 ... trade.html

Сега и моята история - научих за тях от интернет и реших да ги пробвам. ( да се чуди човек, защо не проверих за мнения за тях). Закарах им колата - надуха я с една машина и всичко беше наред - нямало пропуски и т.н. Заредиха ми фреон за 60 лв. и си тръгнах по живо по здраво. Да де, ама на следващата година изведнъж климатика пак изчезна. Реших отново да отида при тях, защото бях останал с добро впечатление от обслужването им предния път. Закарах колата, надуха я тоя път явно повече и изведнъж се чу БУМ и се оказа, че бях останал без изпарител. Казаха ми ремонт 400 лв. и да си купя нов изпарител. И още тук ми направи лошо впечатление, че първоначално бяха намерили изпарител за 200 лв. а после изведнъж стана 267 лв. Тогава им казах, че аз ще си намеря изпарителя и искам само да ми го монтират. Така и стана намерих го, поръчах го и им го закараха директно в сервиза. Първоначално ми казаха, че ремонта бил много трудоемък и се сваляло цялото табло и щяло да отнеме 1 седмица. Съгласих се и им закарах колата в понеделник на обяд. Не щеш ли в сряда сутринта ми се обадиха да ми кажат, че до ранния следобяд щели да са готови. Зарадвах се и на следващия ден, защото същия ден бях зает, отидох да си я взема. Още докато господин уредника прибираше парите ми каза, че по таблото имало страшно много изпочупени неща. Преди тях някакви некадърници били пипали и били изкъртили някои тайни винтчета и че въздуховодите ми били потрошени. За въздуховодите бях съгласен, но за другите неща не бях особено убеден. В последствие, когато се качвах в колата щях да се разплача... Вътре беше толкова мръсно, сякаш прасета бяха минавали. Кожата на топката на скоростния ми лост беше тръгнала да се къса, а сега я намерих разпрана цялата. Също така незнайно защо сенника от шофьорската страна беше прещипан с лайсната, която минава по рамката на врата. Явно бяха сваляли лайсната и след това некадърно без да погледнат я бяха сложили и бяха прещипали сенника. Също така вече имам висящ кабел с букса, който е изкъртен от някъде, тъй като на самия кабел се вижда счупената щипка, която е трябвало да го държи. За капак на всичко днес забелязах, че стоповете ми светят постоянно без да съм натиснал спирачката. Порових малко по английските форуми и видях, че причината най-вероятно е разкачена букса, точно над педала на спирачката - за мое учудване, когато се опитах да сложа буксата, тя влезе много лесно. Когато обаче си дръпнах ръката видях, че отново се разкачи и поглеждайки видях, че буксата е счупена. И за цвят след "ремонта", който въпросните господа бяха направили, започна да се чува един много дразнещ звук наподобяващ скърцане от дясната страна на таблото.

Преценете на ваш риск дали бихте отишли да ви бърникат по колата!

poroka
Търговец
Мнения: 22
Регистриран: 03 юни 2009, 13:48
Модел на автомобила: Ford Fiesta
Status: Извън линия

Re: D&D Trade или Д и Д Трейд

Мнение от poroka » 23 мар 2017, 12:52

Да разкажем и нашата гледна точка относно ремонта. За съжаление не сме направили снимки този път на таблото при свалянето както и на интериора на автомобилът ,когато ни беше докаран, за да представим ситуацията с "скъсания" лост и другите неща по интериора,както и чистотата на автомобила.
Два дни След като автомобилът беше издаден на клиента, подстъпи обаждане от него с оплакванията относно евентуалните пропуски, които може би сме допуснали. Ние го поканихме съвсем учтиво отново в сервиза, за да прегледаме допълнително и каквото е пропуснато от нас да бъде отремонтирано или закачено,ако не е закачено. Все пак сме хора, допускат се подобни пропуски. Ние носим отговорност за труда който сме извършили и имаме желание всеки един наш клиент да остане доволен. Клиента обаче вместо да докара отново колата ,за да погледнем все пак дали нещата са така както ги представя по телефона, той каза,че нямал време и нямало отново да дойде при нас. От там нататък вие преценете кой крив кой прав и дали реално половината от написаното е било така преди ремонта и след него. Разглобяваването на автомобилно табло представлява доста трудна задача и не във всеки автосервиз биха се наели и биха се справили с това за 2 дни. Доколкото разбираме клиента вместо да е доволен ,че не сме го държали без кола цяла седмица, той отново е недоволен. Да не говорим ,че всеки един наш клиент подписва протокол, с който се съгласява с състоянието на автомобила и качеството на извършения ремонт преди да вземе автомобила си от сервиза. Ако клиента не е съгласен и не е доволен от извършената от нас работа ние просто не издаваме колата докато не подпише протокола си, защото главната ни цел от години е да имаме само доволни клиенти, което явно в България се оказва доста трудна за постигане цел.
Относно описаните проблеми:
- Обяснихме предварително,че радиаторчето от 200 лева не е за същата кола и не отговаря още по телефона. Понякога доставчиците правят грешка при търсенето.
- Относно времетраенето на услугата. Такъв ремонт попринцип трае около 3 дни, но понякога се случва да се затрудним при разглобяване и сглобяване, затова винаги казваме на клиента минимум 5 , за да не остане разочарован ако му забавим колата.
- Относно скоростния лост - беше закъсан още когато приехме колата, възможно е когато сме вадили таблото да сме го закачили и да се е доскъсал. приемаме критиката, ако трябва ще поръчаме нова кожа, независимо ,че беше вече скъсана до половина.
- Относно чистотата в автомобила. Прасета не знаем дали са минавали,но колата беше цялата в кучешки косми навсякъде когато пристигна в сервиза.
- Относно счупените щипки и въздуховоди. Клиента каза ,че знае за тях и не беше хич изненадан.
- Относно буксата на педала, беше счупена и захваната с бяла свинска опашка, закачихме я и решихме да я оставим така, защото се държеше без да излиза. Когато автомобилът беше взет от сервиза стоповете работеха както трябва.
- Остана прещипания сенник с лайсната. Въможно е ! Затова поканихме клиента ,за да я откачим и закачим както трябва.
- При условие, че автомобилът е бил с това табло толкова дълго време и в един момент то се сваля цялостно , половината вънтчета вътре и въздуховоди са счупени, нормално е след свалянето да има един период от време, през който таблото да улегне хубаво към металните греди под него. Съвсем възможно е това скърцане да се получава от опиране на пластмасите в металните греди отдолу. Но при условие,че клиента не иска да докара автомобила за допълнителен оглед при нас, което така и така е препоръчително след известно време,когато е извършван подобен ремонт, ние как можем да погледнем и евентуално да оправим и този проблем?!?!!?
И все пак , отворени сме да погледнем отново колата да сложим 2 свински опашки на тази висяща букса при педала и да презакачим лайсната при сенника. Относно кожата на скоростите ,вероятно сме я докъсали ще поръчаме нова за наша сметка. Ще се радваме да се видим пак и да изгладим отношенията. Грешки се допускат, но не трябва да се преувеличава толкова много в подобни ситуации, да не се представя точно и ясно цялата ситуация, а да се пропускат съществено важни неща, защото по този начин хората остават с едно доста грешно впечатление.

thenoh
потребител
потребител
Мнения: 11
Регистриран: 08 сеп 2016, 17:36
Местоположение: Sofia
Status: Извън линия

Re: D&D Trade или Д и Д Трейд

Мнение от thenoh » 23 мар 2017, 22:22

poroka написа:
23 мар 2017, 12:52
Да разкажем и нашата гледна точка относно ремонта. За съжаление не сме направили снимки този път на таблото при свалянето както и на интериора на автомобилът ,когато ни беше докаран, за да представим ситуацията с "скъсания" лост и другите неща по интериора,както и чистотата на автомобила.
Два дни След като автомобилът беше издаден на клиента, подстъпи обаждане от него с оплакванията относно евентуалните пропуски, които може би сме допуснали. Ние го поканихме съвсем учтиво отново в сервиза, за да прегледаме допълнително и каквото е пропуснато от нас да бъде отремонтирано или закачено,ако не е закачено. Все пак сме хора, допускат се подобни пропуски. Ние носим отговорност за труда който сме извършили и имаме желание всеки един наш клиент да остане доволен. Клиента обаче вместо да докара отново колата ,за да погледнем все пак дали нещата са така както ги представя по телефона, той каза,че нямал време и нямало отново да дойде при нас. От там нататък вие преценете кой крив кой прав и дали реално половината от написаното е било така преди ремонта и след него. Разглобяваването на автомобилно табло представлява доста трудна задача и не във всеки автосервиз биха се наели и биха се справили с това за 2 дни. Доколкото разбираме клиента вместо да е доволен ,че не сме го държали без кола цяла седмица, той отново е недоволен. Да не говорим ,че всеки един наш клиент подписва протокол, с който се съгласява с състоянието на автомобила и качеството на извършения ремонт преди да вземе автомобила си от сервиза. Ако клиента не е съгласен и не е доволен от извършената от нас работа ние просто не издаваме колата докато не подпише протокола си, защото главната ни цел от години е да имаме само доволни клиенти, което явно в България се оказва доста трудна за постигане цел.
Относно описаните проблеми:
- Обяснихме предварително,че радиаторчето от 200 лева не е за същата кола и не отговаря още по телефона. Понякога доставчиците правят грешка при търсенето.
- Относно времетраенето на услугата. Такъв ремонт попринцип трае около 3 дни, но понякога се случва да се затрудним при разглобяване и сглобяване, затова винаги казваме на клиента минимум 5 , за да не остане разочарован ако му забавим колата.
- Относно скоростния лост - беше закъсан още когато приехме колата, възможно е когато сме вадили таблото да сме го закачили и да се е доскъсал. приемаме критиката, ако трябва ще поръчаме нова кожа, независимо ,че беше вече скъсана до половина.
- Относно чистотата в автомобила. Прасета не знаем дали са минавали,но колата беше цялата в кучешки косми навсякъде когато пристигна в сервиза.
- Относно счупените щипки и въздуховоди. Клиента каза ,че знае за тях и не беше хич изненадан.
- Относно буксата на педала, беше счупена и захваната с бяла свинска опашка, закачихме я и решихме да я оставим така, защото се държеше без да излиза. Когато автомобилът беше взет от сервиза стоповете работеха както трябва.
- Остана прещипания сенник с лайсната. Въможно е ! Затова поканихме клиента ,за да я откачим и закачим както трябва.
- При условие, че автомобилът е бил с това табло толкова дълго време и в един момент то се сваля цялостно , половината вънтчета вътре и въздуховоди са счупени, нормално е след свалянето да има един период от време, през който таблото да улегне хубаво към металните греди под него. Съвсем възможно е това скърцане да се получава от опиране на пластмасите в металните греди отдолу. Но при условие,че клиента не иска да докара автомобила за допълнителен оглед при нас, което така и така е препоръчително след известно време,когато е извършван подобен ремонт, ние как можем да погледнем и евентуално да оправим и този проблем?!?!!?
И все пак , отворени сме да погледнем отново колата да сложим 2 свински опашки на тази висяща букса при педала и да презакачим лайсната при сенника. Относно кожата на скоростите ,вероятно сме я докъсали ще поръчаме нова за наша сметка. Ще се радваме да се видим пак и да изгладим отношенията. Грешки се допускат, но не трябва да се преувеличава толкова много в подобни ситуации, да не се представя точно и ясно цялата ситуация, а да се пропускат съществено важни неща, защото по този начин хората остават с едно доста грешно впечатление.
Смея да твърдя, че съм почтен човек, който не обвинява никого без причина.
За начало искам да Ви помоля да не изопачавате думите ми! След като сте ги забравили, аз ще Ви ги припомня:
Веднъж след като съм Ви се доверил и доверието ми е било подведено, няма да Ви се доверя втори път, че да си докарам колата отново при Вас. Това, че нямам време, е самата истина. Ако си спомняте, дойдох в обедната си почивка и за да докарам колата, и за да я взема. Но не смятам, че съм длъжен да Ви давам сметка за времето си. В този случай е некоректно да го използвате срещу мен в опита си да се защитите.
Сега да преминем към конкретните точки, които сте бил така добър да отделите:

1. Когато някой гласува доверие на някого, както аз Ви бях гласувал, като Ви оставих колата си, значи че вярва на отсрещната страна за нейната коректност. Не съм си и помислял да тръгна да проверявам дали случайно нещо някъде сте пропуснали, защото се очаква, че след като сте ми се обадили, сте оправили проблемите, а не сте създали нови! Освен това, именно с идеята, че частите може би трябва да се напаснат не съм Ви звънял веднага. Без да Ви визирам директно, искам да отбележа, че някои повреди така добре се замаскират, че могат да се открият след време. Мисля, че това отговаря на въпроса Ви, защо съм се обадил 2 дни по-късно.
2. Написал съм, че топката на скоростния лост беше закъсана, а Вие вместо да внимавате, сте я разпрали и дори не сте се опитали да я приведете във вида, в който ви я оставих.
3. Сенника и лайсната не мисля, че има смисъл да го коментирам.
Точки 2. и 3. са много говорящи за стила ви на работа. Позволете ми да Ви задам директен въпрос - Вашата работа не изисква ли внимание към детайла? (може и да съм перфекционист, но след като твърдите, че искате да имате доволни клиенти, не би следвало да допускате такива небрежности, нали??)
4. Преди да се нахвърляте да описвате за космите, мисля, че дължа едно уточнение. Нямам претенции за космите, защото много добре знам за наличието им на задните седалки, все пак имам питбул, с който ходя на планина и го возя отзад. Визирах конкретно парчетата дунапрен, които Бог знае откъде бяха нападали на предните стелки. Освен това, първоначално като пуснах климатика издуха някакви черни субстанции, които дори не мога да определя. Освен това имаше 1 срязана свинска опашка, която беше редом до дунапрена на стелките отпред.
5. Мисля, че и в горния пост съм споделил, че знам за въздуховодите! Писах за скърцането, което се чува и което ми се струва, че за 2 дни трябваше да се е напаснало вече, при все, че съм минавал, както по черен така и по асфалтиран път. Също така писах и за една букса, която преди я нямаше, а сега я виждам, че виси между педала на съединителя и педала на спирачката а щипката, която преди я е държала е счупена.
6. Много ми е интересно, след като не сте я счупили Вие буксата за спирачките и сте видели, че е била захваната със свинска опашка, каква е била е причината да свалите свинската опашка и да я оставите така? Написал сте, че се била закачала - еми явно при друсане по черни пътища се откача и затова е била със свинска опашка. И това само ако приемем, че вие сте невинни! (което за съжаление, не може да се докаже нито от Вас, нито може да се опровергае от мен, поради липсата на доказателства)
7. Чудно ми е с какво съм изразил негодувание от това, че сте свършили с ремоната по-рано?? Явно се опитвате да ме изкарате нерационален, но , уви, не се получава, защото съм написал, че съм се зарадвал от новината. Може пак да се върнете и да прочетете написаното.

Ще Ви помоля, да не се изкарвате толкова благороден, защото "прекаленият светец и Богу не е драг". Не желая да ме компенсирате по никакъв начин, особено правейки такива "жертви", да смените кожата на топката за Ваша сметка. За такъв тип компенсации мога да кажа само "след дъжд качулка" тъй като сам си оправих част от проблемите.
В заключение ще кажа, че целта на поста беше да споделя моя опит с Вашия сервиз на другите форумци и те сами да преценят дали да си закарат колите при Вас. Темата е в раздел не ходете там, защото аз не бих Ви посетил повече.

poroka
Търговец
Мнения: 22
Регистриран: 03 юни 2009, 13:48
Модел на автомобила: Ford Fiesta
Status: Извън линия

Re: D&D Trade или Д и Д Трейд

Мнение от poroka » 25 мар 2017, 13:15

Здравейте. Не мислим да превръщаме темата е в един безкраен спор. Мисля, че каквото зависи от нас, за да бъдем точни сме го написали в предишния пост и сме готови да поемем отговорност за всеки един наш пропуск, който по никакъв начин не се опитваме да омаловажим. Всеки прави пропуски или грешки, но не всеки е готов да води диалог, както и да обърне допълнително внимание по разрешаване на даден проблем. Ако размислите заповядайте в сервиза, ако не късмет. Това,че вие не желаете да имаме нормални отношения, за да възстановим добрия тон и добро впечатление е лично Ваш избор. Написахме каквото трябваше, явно не сте ни разбрали правилно. Всеки може да си отстоява своето собствено мнение. Пожелаваме Ви прохладен сезон.

thenoh
потребител
потребител
Мнения: 11
Регистриран: 08 сеп 2016, 17:36
Местоположение: Sofia
Status: Извън линия

Re: D&D Trade или Д и Д Трейд

Мнение от thenoh » 30 яну 2018, 20:07

не мога да се сдържа да не напиша какво се случи за тоя "прохладен сезон"!!!

2 месеца след ремонта трябваше да вляза в сервиз - причината: счупени кабели и изгоряла бубина. Оказа се, че хората дето са ми сменяли изпарителя на климатика са извадили кабелите потрошили са щипките и после са ги вързали със свински опашки. Един от кабелите е не е давал хубаво контакт и оттам беше заминала и бубината.

НО това не е всичко!

Днес реших, понеже е по-топло да пусна климатика да развърти компресора, за да разбие малко маслото и за мое учудване - нямаше никой. Компресорът дори не се включи. И преди някой да скочи да ми обяснява, че компресора не се включва на ниски температури, на моя явно му е прецакан датчика, защото винаги се е включвал, дори и на минусови температури. Та пробвах да го пусна днес и КУРЕЦ.

Накрая нека да обобщя - 600 лв ремонт на климатика, после 320 за бубината и кабелите и в момента 920 лв и ОТНОВО НЕРАБОТЕЩ КЛИМАТИК!

Толкова съм разочарован и възмутен, че нямам думи, с които да опиша изживяването си в тоя сервиз...

Но ми остава тая награда, че има Видов ден и рано или късно всеки си получава заслуженото!!!

poroka
Търговец
Мнения: 22
Регистриран: 03 юни 2009, 13:48
Модел на автомобила: Ford Fiesta
Status: Извън линия

Re: D&D Trade или Д и Д Трейд

Мнение от poroka » 26 яну 2019, 14:44

thenoh написа:
30 яну 2018, 20:07
не мога да се сдържа да не напиша какво се случи за тоя "прохладен сезон"!!!

2 месеца след ремонта трябваше да вляза в сервиз - причината: счупени кабели и изгоряла бубина. Оказа се, че хората дето са ми сменяли изпарителя на климатика са извадили кабелите потрошили са щипките и после са ги вързали със свински опашки. Един от кабелите е не е давал хубаво контакт и оттам беше заминала и бубината.

НО това не е всичко!

Днес реших, понеже е по-топло да пусна климатика да развърти компресора, за да разбие малко маслото и за мое учудване - нямаше никой. Компресорът дори не се включи. И преди някой да скочи да ми обяснява, че компресора не се включва на ниски температури, на моя явно му е прецакан датчика, защото винаги се е включвал, дори и на минусови температури. Та пробвах да го пусна днес и КУРЕЦ.

Накрая нека да обобщя - 600 лв ремонт на климатика, после 320 за бубината и кабелите и в момента 920 лв и ОТНОВО НЕРАБОТЕЩ КЛИМАТИК!

Толкова съм разочарован и възмутен, че нямам думи, с които да опиша изживяването си в тоя сервиз...

Но ми остава тая награда, че има Видов ден и рано или късно всеки си получава заслуженото!!!
Извиняваме се, че отговаряме толкова късно, но не сме забелязали последния Ваш абсурден коментар, който е написан единствено и само с цел клевета за бранда ни.
Господине Вие въобще наясно ли сте къде се намира бОбината ( на компресора) ??? Та тя какво общо има с изпарителя, който се намира вътре в таблото и ако тази бОбина е окъсена и е изгоряла заради пречупен кабел, или нещо подобно, автомобилът Ви няма да си тръгне от сервиза ни, защото компресорът няма да работи и климатикът няма да духа студено. Не искам да давам определения къде и при какви хора сте си закарали автомобила, за да Ви се обяснят тези неадекватни абсурдни твърдения, но всеки адекватен човек, поне малко разбиращ от автомобилни климатични инсталации би се изсмял и възмутил от подобни измислици! Не бива за всеки дефект по автомобилът Ви, който е на около 15 години по наш спомен да се свързва с определен ремонт, защото това, което сте написали изглежда малко като "ходих да ми сменят гумите и след тяхната "професионална" намеса ми се откачи бронята и ми изгоряха габаритите..."
Да обясня , за да се смени бОбината доколкото знаем, че се демонтира компресорът от автомобила...при това сваляне се източва фреонът и се откачат тръбите. С две думи след ремонта в нашия сервиз сте били при други хора, които както всички ние виждаме са наговорили един куп безмислици, сваляли са компресор, сменяли са бОбина и не видиш ли след около 6-8 месеца след това е изтекъл фреона, но НИЕ сме виновни и за това...осъзнайте се, защото това, което пишете е направо трагикомично. Освен това всеки един от нас, който поне малко се е интересувал и прочел по темата за автомобилните климатици знае, че при някои автомобили, когато по-дълго време при ниски температури не се пуска климатикът, част или целия фреон е възможно да изтече поради свиване на неомаслените уплътнения и о-пръстени по цялата система.
Крайно време е да потърсите проблема и в себе си, защото е най-лесно да се плюе просто ей така за щяло и нещяло от хора, които дори не разбират, че в очите на някои други хора като нас изглеждат смешно. Прочетете малко повече и помислете върху това, което сме написали. Надяваме се да осъзнаете, за кое сте прав и за кое не.

Поздрави.

Отговори

Върни се в “НЕ ходете там”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 2 госта