MAX GEAR - София, до Парадайс

Кой къде си е изпатил
Отговори
vtodorov
потребител
потребител
Мнения: 3
Регистриран: 29 сеп 2018, 23:43
Местоположение: София
Status: Извън линия

MAX GEAR - София, до Парадайс

Мнение от vtodorov » 30 сеп 2018, 00:23

Направих си акаунт за да питам за сервиз на форд и докато търсех къде да я сложа, попаднах на този раздел. Та да ви се оплача и аз - колата е Хонда Сивик 1.7 дизел 2004-та. След като ползвах един гаражен майстор, който беше немърлив, реших да пробвам с друг по-голям сервиз с повечко апаратура. Първият ми досег беше следният - имах проблем с топло палене. По принцип датчик колянов вал е най-честата причина. Оставих им колата. 4-5 дена подред им звъня и всеки път не могли да възпроизведат проблема. Почти били сигурно че е колянов вал, ама може и да било от разпределителния. Взех си колата, отидох при майстора дето ми прави ходова част (и от който съм много доволен) и смених на сляпо датчика, проблемът изчезна.
Да кажем че това не е нещо фрапантно, изгубиха ми малко време. Но идва време за среща номер 2. 2 седмици по-късно започва да пуши бяло от колата. Диагнозата предварително е почти сигурна - турбо или горене на антифриз. Случи се юли, отпускарски сезон. Оставих им я да я диагностицират. Първо решиха все пак да източат горивото и да видят дали не е от него. После тръгнаха да развиват философии че най-вероятно е горивната помпа, понеже бях сложил екто дизел за прочистване от Лукойл, версията беше че нагара се откъртва и като попадне парченце в горивната помпа се прецаква.
Добре че не тръгнаха и нея да сменят (не помня как все пак се насочиха към турбо и глава). Та комуникацията беше тегава, на всеки 3-4 дена им звъня да ги подканвам да свършат нещо, те са "да да сега ще тестваме" "ся е лято отпуски знаеш как е" и т.н. Казаха че лесно се разбира дали е антифриз или турбина, щели да направят тест на газовете а и турбината лесно се виждало като не работи. Та ми казват диагноза спукана глава. Ще я пратят за шлайф при техен доверен сервиз. Питат ме дали да сменят и гарнитура и сегменти, че нали не са много скъпи а така и така е отворен двигателя. Казвам ОК. След 2 седмици чакане да се ошлайфа главата (все пак е отпускарски сезон, колегите им също са затрупани от работа!) всичко е готово. Викат ме в сервиза. Викат че главата не е била спукана, но са я позагладили ( :roll: ) 240лв. е сметката за това. Гарнитури, сегменти към 120. Вади и една фактура за дюзи че ходил в НН сервиз да види да не би от дюзите да е проблема - още едни 440лв. Казали че всичките дюзи са зле, ама то нали щяло много скъп да стане ремонта са рециклирали една (200лв.) и центровали останалите 3 (по 70-80лв. с прегледа на дюза). Без даже да е споменавал че ще карат дюзите на проверка. После ми показва колата и вика "между другото тука сега забелязахме като сглобихме колата, че турбото мята масло". Ще трябва да го рециклираме. Препоръча ми сервиз с който работи и не пропусна да наплюе някакъв друг, дето го били излъгали с некво турбо на волво. Както и да е, звънна и обявииха ремонт 550-850лв. в зависимост от проблема. Аз му казах да го сваля и праща на GR Turbo в Разлог. За тях съм чел само добри отзиви, мога да потвърдя - направиха перфектен ремонт на турбото. Излезе 520лв. Сглоби я, наля ми дизела дето беше източил преди това и се разделихме след точно 2 месеца киснене в сервиза и 1700лв. платени. При това на кола струваща преко сили 4000. Излишно е да казвам че повече при този не съм стъпал.
Цялата комуникация става с шефа на сервиза - Стефан, иначе в сервиза работят още 3-4 по-млади момчета.

Mondeicho
потребител
потребител
Мнения: 90
Регистриран: 26 дек 2014, 21:14
Модел на автомобила: Ford Mondeo, 2.0 Tdci, 96 kW, 2004 г.
Status: Извън линия

Re: MAX GEAR - София, до Парадайс

Мнение от Mondeicho » 30 яну 2019, 11:59

Ужас. Как е възможно да има такива сервизи, направо думи нямам - 2 месеца :shock: :shock: :shock:
За сумата изобщо не коментирам notworking

Отговори

Върни се в “НЕ ходете там”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 7 госта