Ето как се справих със задна ми броня:)))
-
- потребител
- Мнения: 9
- Регистриран: 02 апр 2008, 11:07
- Модел на автомобила: Escort '96 1.8 16V 115кс Combi
- Местоположение: София
- Status: Извън линия
Ето как се справих със задна ми броня:)))
http://www.snimka.bg/album.php?album_id=399139" onclick="window.open(this.href);return false;"
Последна промяна от ZorroTr на 12 юли 2009, 22:27, променено общо 1 път.
- cjbolland2
- потребител
- Мнения: 105
- Регистриран: 04 мар 2009, 15:51
- Модел на автомобила: Ford Fiesta MK4(97),Endura-E-75H.P.
- Местоположение: гр.Раковски
- Status: Извън линия
Re: Ето как се справих със задна ми броня:)))
майстора си е майстор =D>:
- essex
- потребител
- Мнения: 2401
- Регистриран: 28 окт 2008, 14:15
- Модел на автомобила: Форд Фокус СТ170
- Местоположение: София
- Status: Извън линия
Re: Ето как се справих със задна ми броня:)))
колега айде да ти дам мойта броня да я направиш като твойта
>:D<:

По-добре 10мин закъснял, но поне жив и здрав.
- paci
- Модератор
- Мнения: 7883
- Регистриран: 18 яну 2005, 07:52
- Модел на автомобила: Fiesta MK4 Zetec-S 1.4 16V 90 коня
- Местоположение: Плевен
- Status: Извън линия
Re: Ето как се справих със задна ми броня:)))
Теловете къде изчезнаха?
Доста грубо беше работил с тях.
Резултата от снимките е перфектен.
Дано си ползвал хубав кит.
Ще й се радваш малко ако кита е неподходящ или до 1вото натискане.
Доста грубо беше работил с тях.
Резултата от снимките е перфектен.
Дано си ползвал хубав кит.
Ще й се радваш малко ако кита е неподходящ или до 1вото натискане.
-
- потребител
- Мнения: 9
- Регистриран: 02 апр 2008, 11:07
- Модел на автомобила: Escort '96 1.8 16V 115кс Combi
- Местоположение: София
- Status: Извън линия
Re: Ето как се справих със задна ми броня:)))
Извинявам се, че не бях писал нищо към линка. Просто нямах време:)))
Ето какво измислих и както се вижда на практика е станало прилично:))) (поне аз така мисля)
Първо "шинирах" пукнатините със ел. кабел 1.5 квадрата за по-малките пукнатини и с 2.5 за по-сериозните, най-малко за да не се появят нови докато работя с нея - дупки по 4мм (до такъв размер стигнах, за да можеше да влезне кита после в тях). После стъклопласт с полиестерна смола от вътре. След като изсъхна, полиуретанова пяна, за да запълня дупката след като изрязах старата.
Изрязах краищата на телчетата и ги минах с шкурка малко по-дълбоко, за да останат под кита.
След всичко това матирах цялата броня с шкурка, почистих с коресилин и мацнах кита. Сложих повечко за да извая някаква прилична форма, близка до оригинала. Кита отново полиестерен за да се сърже със смолата в дупките. Стана като камък, но пък падна и голямо шкурене.
На края водна шкурка 480, Кореселин и на края боята.
На пръв поглед стана добре, но ако се загледаш, има малко неравности. Но за първи опит става:)))
Цялата операция ми излезна 3 дни работа като 2 от тях чаках да изсъхнат смолата и пяната и един ден кит, шкурене и боя. Всичко това ми излезна около 60 лв и всичко си намерих в Бриколаж.
Ето какво измислих и както се вижда на практика е станало прилично:))) (поне аз така мисля)
Първо "шинирах" пукнатините със ел. кабел 1.5 квадрата за по-малките пукнатини и с 2.5 за по-сериозните, най-малко за да не се появят нови докато работя с нея - дупки по 4мм (до такъв размер стигнах, за да можеше да влезне кита после в тях). После стъклопласт с полиестерна смола от вътре. След като изсъхна, полиуретанова пяна, за да запълня дупката след като изрязах старата.
Изрязах краищата на телчетата и ги минах с шкурка малко по-дълбоко, за да останат под кита.
След всичко това матирах цялата броня с шкурка, почистих с коресилин и мацнах кита. Сложих повечко за да извая някаква прилична форма, близка до оригинала. Кита отново полиестерен за да се сърже със смолата в дупките. Стана като камък, но пък падна и голямо шкурене.
На края водна шкурка 480, Кореселин и на края боята.
На пръв поглед стана добре, но ако се загледаш, има малко неравности. Но за първи опит става:)))
Цялата операция ми излезна 3 дни работа като 2 от тях чаках да изсъхнат смолата и пяната и един ден кит, шкурене и боя. Всичко това ми излезна около 60 лв и всичко си намерих в Бриколаж.
- paci
- Модератор
- Мнения: 7883
- Регистриран: 18 яну 2005, 07:52
- Модел на автомобила: Fiesta MK4 Zetec-S 1.4 16V 90 коня
- Местоположение: Плевен
- Status: Извън линия
Re: Ето как се справих със задна ми броня:)))
За материалите Ок.
Нищо не мога да кажа за тях, защото съм невежа.
Трябвало е да работиш с по-тънки телчета с нещо като телчетата за телбод за документи или тапициране.
Правят се съвсем малки отвори с поялник и леки каналчета в пластмсата за да потънат и да останат там за допълнителна осигуровка.
Аз не можах да направя каналчета и леко стърчаха, но не много понеже са тънки.
Малко повече кит отгоре и повече шкурене за да отнема и малко от телчетата и стана.
Кита беше някакъв за пласмаси и излезе добър.
Голямо куче блъснах със стария си Ескорт и за малко да се обърна в опита си да ги предпазя. 2 бяха, но едното просто не извади късмет. Скороста ми беше 80 на извънградско, без ограничения за участъка.
Почти ми беше смляна дясната част на бронята а имах и тунинг.
Сам се борих и за няколко часа стана перфе, но не ми липсваха парчета и не беше толкова раздробена както при теб.
Мисля, че няма да й се радваш много на твоята, но не се кахъри много като я изпраскаш пак, колкото и леко и банално да е
Поздравления, справил си се чудесно!!!
Нищо не мога да кажа за тях, защото съм невежа.
Трябвало е да работиш с по-тънки телчета с нещо като телчетата за телбод за документи или тапициране.
Правят се съвсем малки отвори с поялник и леки каналчета в пластмсата за да потънат и да останат там за допълнителна осигуровка.
Аз не можах да направя каналчета и леко стърчаха, но не много понеже са тънки.
Малко повече кит отгоре и повече шкурене за да отнема и малко от телчетата и стана.
Кита беше някакъв за пласмаси и излезе добър.
Голямо куче блъснах със стария си Ескорт и за малко да се обърна в опита си да ги предпазя. 2 бяха, но едното просто не извади късмет. Скороста ми беше 80 на извънградско, без ограничения за участъка.
Почти ми беше смляна дясната част на бронята а имах и тунинг.
Сам се борих и за няколко часа стана перфе, но не ми липсваха парчета и не беше толкова раздробена както при теб.
Мисля, че няма да й се радваш много на твоята, но не се кахъри много като я изпраскаш пак, колкото и леко и банално да е

Поздравления, справил си се чудесно!!!
-
- потребител
- Мнения: 9
- Регистриран: 02 апр 2008, 11:07
- Модел на автомобила: Escort '96 1.8 16V 115кс Combi
- Местоположение: София
- Status: Извън линия
Re: Ето как се справих със задна ми броня:)))
Реших го така, защото все пак сложих стъклопласт отвътре и разчитам той да държи. Телта я отхлабих леко преди да лепя и разчитам, че поне малко смола е влезнала в пукнатините за да ги спои. Трябваше да реша проблема само за да мина преглед иначе бронята стои 6 месеца в мазето:))) Пък не ми се даваше най-малко 180 лева за нова на грунд, като знам че утре някой некадърне шофьор ще ме закачи изотзад, както стана преди 10 дни и ако имах броня ), щеше да е на същия хал (разминах се с лека пукнатина на левия стоп:))) Ще я сложа за прегледа пък после да става каквото ще.
Поздрави
Поздрави
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 6 госта