Кората на тавана на Escort комби-97г.

Екстериор и интериор.
dims
потребител
потребител
Мнения: 8
Регистриран: 15 юни 2007, 22:43
Модел на автомобила: Ескорт-97,1.6 16v Zetec
Местоположение: София
Status: Извън линия

Кората на тавана на Escort комби-97г.

Мнение от dims » 15 юни 2007, 22:46

Как се сваля тази кора,някой ако знае да пише!!!

Потребителски аватар
верени
потребител
потребител
Мнения: 19
Регистриран: 28 апр 2007, 18:34
Модел на автомобила: Ford eskort 1,8 16v
Местоположение: Ямбол
Status: Извън линия

Мнение от верени » 30 юни 2007, 23:46

Оф ф ф ф , колега и моят таван е като дюшек ( ако го гледаш легнал- а аз често го използвам за спане :D ) и съм мислил да го свалям за лепене , не ми се вижда трудно ( трябва да се махнат корите от гредите , да се махнат сенниците , огледалото и плафоните.........доста е като работа и за това така си го карам. Мисля че можеш и сам да се справиш,не ти трябва сервиз или някаква специализирана помощ. :idea:

dims
потребител
потребител
Мнения: 8
Регистриран: 15 юни 2007, 22:43
Модел на автомобила: Ескорт-97,1.6 16v Zetec
Местоположение: София
Status: Извън линия

Мнение от dims » 11 юли 2007, 20:16

мерси за отговора,аз мисля все пак да пробвам първо със спинцовка с лепило да инжектирам под плата,ако не стане така ще се сваля. :roll:

Потребителски аватар
kEFi
потребител
потребител
Мнения: 2863
Регистриран: 17 яну 2005, 13:19
Модел на автомобила: Eskort 1.6 16V EFi
Местоположение: София
Status: Извън линия

Мнение от kEFi » 11 юли 2007, 22:27

dims написа:мерси за отговора,аз мисля все пак да пробвам първо със спинцовка с лепило да инжектирам под плата,ако не стане така ще се сваля. :roll:
Ако успееш - драсни! Аз лично не успях!

Потребителски аватар
Антон Маринов
потребител
потребител
Мнения: 304
Регистриран: 15 яну 2007, 08:42
Модел на автомобила: преди- FORD ESKORT 1997/ 1.8 TD/90ph
сега - VOLVO V70 2001/2,5 TD/140ph
Местоположение: В.Търново
Status: Извън линия

Мнение от Антон Маринов » 12 юли 2007, 22:02

Пиши как е че и аз съм със такъв проблем!
Изображение

dims
потребител
потребител
Мнения: 8
Регистриран: 15 юни 2007, 22:43
Модел на автомобила: Ескорт-97,1.6 16v Zetec
Местоположение: София
Status: Извън линия

оправих я най-накрая

Мнение от dims » 03 авг 2007, 20:41

Колеги,не се плашете,става мноо лесно,но не се лъжете след като отлепите стария плат да го слагате на ново,трудно се олучват разните му там отворчета.Копувате си нов за около 15-18 лв.,в зависимост от това комби или не.Ползвайте лепило ц-200 ,150гр са си достатъчни и задължително с по-твърда ПВЦ четка се сваля дунапрена от кората.И така с около 20лв. операцията приключва :lol: Мога да се похваля че стана по-добре от оригинала :P .

Светльо
потребител
потребител
Мнения: 31
Регистриран: 08 юни 2007, 09:42
Модел на автомобила: Ескорт 1,6 16V 94г.
Местоположение: София
Status: Извън линия

Мнение от Светльо » 22 авг 2007, 16:32

Ха, това май си е типично за Ескортите.... и аз го имам този проблем... с тавана на комбито... ама все ми се искаше да стане със спринцовка... Да опитвам ли въобще? Някой успял ли е до сега, нека пише.. :cry:

Потребителски аватар
paci
Модератор
Модератор
Мнения: 7883
Регистриран: 18 яну 2005, 07:52
Модел на автомобила: Fiesta MK4 Zetec-S 1.4 16V 90 коня
Местоположение: Плевен
Status: Извън линия

Мнение от paci » 22 авг 2007, 23:32

Светльо написа:Ха, това май си е типично за Ескортите....
Имам познат тапицер и съм виждал и на други марки отлепени тавани.
Малко престараване, неграмотност, мързел ...
Нежелание да се търси информация за пране на тавана понеже Българина "всичко знае" и действа !

Последно видях и един начупен. Човека даже се беше опитал да си го тапицира сам.
А моя човек се чудеше как да му го реставрира.
Не беше Фордовски!!!

dims
потребител
потребител
Мнения: 8
Регистриран: 15 юни 2007, 22:43
Модел на автомобила: Ескорт-97,1.6 16v Zetec
Местоположение: София
Status: Извън линия

Мнение от dims » 24 авг 2007, 00:41

Аз,лично да си призная мислех да мина по лесния начин,с лепилце в спринцовка,но изниква логичния въпрос-с какво лепило да напълня спринцовката? За да не се стига до там да вкарвам десетина приятелчета да ми подпират тавана докато стегне лепилото :P , си викам,че трябва да е бързо съхнещо.Да ама не,то от секундното лепило си остават едни гадни следи и твърди петна по плата,вярвайте ми на никого няма да му харесат.За тва се налага сваляне и там цялата процедура както съм я описал по-горе. :lol:

hristas
потребител
потребител
Мнения: 5
Регистриран: 29 юли 2007, 22:45
Модел на автомобила: Форд Ескорт 1.8 Д
Местоположение: Разград
Status: Извън линия

Мнение от hristas » 21 сеп 2007, 22:46

Здравей!Имам опит в това, което те интересува.Купих си скоро Форд Ескорт 1.8 Д.Таванът беше разлепен и провиснал точно над задните седалки.Ядосах му се и смъкнах цялата кора.Разлепих плата, между който и кората имаше тук таме здрав тънък дунапрен, което е и връзката между двете.Измих с четка кората от останалия дунапрен и узпрах плата.И там ми беше грешката - последният леко се сви.Купих си Хелмевект лепило и с помощта на двама мои приятели започнахме мъчителното лепене.Залепихме го, но тук-таме изби лепило и стана грозно.Още веднъж му се ядосах и го разлепих целия плат.Попадна ми изкуствена кожа (черна), и цвета на колата за късмет е същият.Абсолютно сам с една кутия лепило от същото - 0,750 кг.и четка от всичко по 1 лв. залепих цялата кожа за 1 час - като тръгнах от сенниците към задната врата - мажех на участъци, защото лепилото изсъхва бързо и придържах с ръце, докато стегне малкоСлед като свърших изчаках около половин час и започнах изрязването на отвора за люка и лампионите, пробих с отвертка отвори за ръкохватките и украйчих с ножица кората по целият периметър.Така бях готов и пристъпих къ монтажа.Стана перфектно и на когото го покажа не вярва, че съм го правил сам.Ако и ти не вярваш в моя успех мога да ти го снимам и да го видиш.Дано ти бъда полезан с моя опит.Чао и успех!
hristas

Отговори

Върни се в “КУПЕ”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 8 госта