Слабо парно...

Екстериор и интериор.
iztreshtql
потребител
потребител
Мнения: 532
Регистриран: 27 юли 2007, 23:16
Модел на автомобила: Mitsubishi Lancer 2.0 DI-D 140hp Instyle
Местоположение: Sofia
Status: Извън линия

Слабо парно...

Мнение от iztreshtql » 01 дек 2007, 09:19

Понеже не съм много на "ти", да си питам без срам, много слабичко е почнало да духа парното вътре. Като е студено даже едвам издухва джамовете. Това не е било НИКОГА, винаги вентилацията в купето е била на МНОГО ВИСОКО НИВО, предполагам че филтъра за купето ми е за смяна, кажете дали е от това и къде да го търся? Ако е онова в нестандартната форма, в черната кутия го знам :), ама не знам между "филтър на купе" и "въздушен филтър" има ли разлика :)?

Потребителски аватар
debug
потребител
потребител
Мнения: 1582
Регистриран: 07 фев 2007, 01:29
Модел на автомобила: триврат Focus Zetec 2.0 99г; Mazda 626 GC купе 84г.; BMW E36 96г.
Местоположение: Пловдив
Status: Извън линия

Мнение от debug » 01 дек 2007, 11:47

Филтърът за климатика се намира под дясната пластмаса, която е под чистачките. Малко гадно се сваля. Освобождаваш зъбчетата от към двигателя, развиваш болта, който е на връзката между двете пластмаси (главата му е скрита с пластмасово черно калпаче), дръпаш нагоре. По-лесно става, ако спреш чистачките в позиция отвесно нагоре (пускаш ги и изключваш от контакт, така че да останат нагоре). Може да се счупи някоя от щипките (две общо). По шест лева са в МП. Задръства се общо взето за 10000 километра по родните пътища.
Изображение

Изображение

iztreshtql
потребител
потребител
Мнения: 532
Регистриран: 27 юли 2007, 23:16
Модел на автомобила: Mitsubishi Lancer 2.0 DI-D 140hp Instyle
Местоположение: Sofia
Status: Извън линия

Мнение от iztreshtql » 01 дек 2007, 13:31

Това е странно, защото като сменявам масло, сменявам всички видове филтри, вкл. и този на климатика, а маслото е сменяно може би преди 4-6000км, не повече. Може и само да си въобразявам, ама все пак ми се струва че слабичко духа.
Благодаря за отговора!

Потребителски аватар
debug
потребител
потребител
Мнения: 1582
Регистриран: 07 фев 2007, 01:29
Модел на автомобила: триврат Focus Zetec 2.0 99г; Mazda 626 GC купе 84г.; BMW E36 96г.
Местоположение: Пловдив
Status: Извън линия

Мнение от debug » 01 дек 2007, 13:43

Ами какво да ти кажа - моя се задръсти за има-няма 6000 км. много боклук има по улиците / във въздуха... Ако духането се усилва значително след като пуснеш рециркулацията на въздуха, т.е. да върти само вътре - значи проблемът е във филтъра.
Изображение

Изображение

iztreshtql
потребител
потребител
Мнения: 532
Регистриран: 27 юли 2007, 23:16
Модел на автомобила: Mitsubishi Lancer 2.0 DI-D 140hp Instyle
Местоположение: Sofia
Status: Извън линия

Мнение от iztreshtql » 01 дек 2007, 14:01

Бъстед. Като го пусна да върти вътре, повече от осезателно се засилва. Така че явно в него е проблема. От къде да си взема нов и колко парички? Разбира се не някакви измишлиотини, нищо качествено.

Потребителски аватар
debug
потребител
потребител
Мнения: 1582
Регистриран: 07 фев 2007, 01:29
Модел на автомобила: триврат Focus Zetec 2.0 99г; Mazda 626 GC купе 84г.; BMW E36 96г.
Местоположение: Пловдив
Status: Извън линия

Мнение от debug » 01 дек 2007, 18:14

Два пъти купувам от Мото Пфое - около 40 лева. Обаче не си заслужава, и без това се скапва за отрицателно време. Другият път ще търся нещо на Bosch или Mann - мисля, че са около 20 лева.
Изображение

Изображение

iztreshtql
потребител
потребител
Мнения: 532
Регистриран: 27 юли 2007, 23:16
Модел на автомобила: Mitsubishi Lancer 2.0 DI-D 140hp Instyle
Местоположение: Sofia
Status: Извън линия

Мнение от iztreshtql » 01 дек 2007, 20:12

Бомба, ще се разходя до Бош да видя, ама първо да се справя със свалянето :).

Отговори

Върни се в “КУПЕ”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 5 госта