Задни греди Ескорт

Екстериор и интериор.
styncho
потребител
потребител
Мнения: 40
Регистриран: 27 сеп 2005, 21:05
Модел на автомобила: Escort 1.6 16V
Status: Извън линия

Задни греди Ескорт

Мнение от styncho » 10 окт 2005, 19:35

Здравейте.Вчера гледах Ескорта на канал и видях че гредите на които е закрепен задния мост за много "изгнили".Опасно ли е това и подлежат ли на изкърпване-сложна ли е процедурата и колко би ми струвало?

Потребителски аватар
cossy
потребител
потребител
Мнения: 4564
Регистриран: 22 яну 2005, 22:20
Модел на автомобила: Ескорт 1.6 -> 2.0 16V
Status: Извън линия

Мнение от cossy » 10 окт 2005, 22:24

Ами... това си е болежка май при ескортите, защото не се вижда лесно, а ръждата си работи... :) Разбира се, че може да се поправи, а цената-според майстора и това с какви препарати ти "омаже" ламарините :) Не мога да говоря на изуст, трябва да идеш при някой мастер и да питаш :)

racer11
потребител
потребител
Мнения: 836
Регистриран: 11 окт 2005, 16:26
Модел на автомобила: ескорт '96 1.8 115 к.с.
Местоположение: София
Status: Извън линия

Мнение от racer11 » 11 окт 2005, 10:08

обикновено ръждата е повърхностна и не се налага кърпене, а само почистване и обработка с антикорозионен препарат. така че не е болка за умиране...

Jinxy
потребител
потребител
Мнения: 330
Регистриран: 29 юни 2005, 16:01
Модел на автомобила: Ford FOCUS 1.8 TDCi 115ps
Местоположение: Botevgrad
Status: Извън линия

Мнение от Jinxy » 11 окт 2005, 10:19

Аз ползвам преобразовател на вюрт и съм много доволен. Е малко е скъп (70 лв. за литър), но при нас (Ботевград) на едно място го продават и наливно. Просто ти сипват в по-малко шишенце. Наистина е много добър. Теста който го доказва напълно за мен е една жигулка. Преди около 2 години я чукнаха отзад и само я изчукаха и ч намазахме с него. Без никакво друго покритие отгоре и до днес си е перфектно.

petkoff_pl
потребител
потребител
Мнения: 1581
Регистриран: 07 окт 2005, 16:18
Модел на автомобила: Dacia Sandero Stepway 2021
Местоположение: Благоевград
Status: Извън линия

Мнение от petkoff_pl » 11 окт 2005, 12:59

Преобразувателя за ръжда на WURTH наистина е перфектен, но за него трябва да се знае. ВАЖНО!!! Ако не използвате цялото количество отсипете в друг съд и там топете с четчицата защото ако попадне ръжада в него не може да се съхранява.

styncho
потребител
потребител
Мнения: 40
Регистриран: 27 сеп 2005, 21:05
Модел на автомобила: Escort 1.6 16V
Status: Извън линия

Мнение от styncho » 11 окт 2005, 19:24

Благодаря за съвета за преобразувателя но е късно - гредите имат дупки и като натисна с отверка местата с ръжда тя няправо влиза вътре.

Потребителски аватар
adis_78
потребител
потребител
Мнения: 55
Регистриран: 23 фев 2005, 11:34
Модел на автомобила: лачен фокусник mk1.5
Местоположение: Sofia
Status: Извън линия

Мнение от adis_78 » 19 окт 2005, 21:29

Това с тези греди е кофти номер - най-вече че те първо изгниват и след това им проличава - т.е. гният отвътре навън и в един момент цялостта се държи само от боята отвън. Карах почти година така и нямаше пробс.
Лятото правих моята, но незнам колко струваше, защото правих на куп много неща и цената беше комплексна. Най-голямата хамалогия е свалянето на резервара.

R17
потребител
потребител
Мнения: 2
Регистриран: 08 ное 2005, 13:36
Модел на автомобила: Burgas
Местоположение: Escort 1.6 D
Status: Извън линия

Мнение от R17 » 18 ное 2005, 03:21

Вчера се върнах от майстора олекнал с 300 лева.Вярно че освен гредите смених и веждите + 2-3 кръпки по дъното и праговете.Все пак за по-малко от 80лв. на греда ще е чудо,заштото за да стане както трябва наистина се налага сваляне на резервоара и евентуално и амортисьорите.Дано не съм лош пророк но ако я надигнат на една страна маслото от диференцияла изтича и се налага доливане.Аз "долях" 2.2л.Също и спирачна течност.Има и добра новина:не пречи много ако си останат неоправени.Няма опастност пружините да влязат в багажника.Все пак това е Форд,а не Опел.

T punchev
потребител
потребител
Мнения: 427
Регистриран: 06 ное 2005, 18:55
Модел на автомобила: Mondeo 2.0 Zetec ST
Местоположение: София
Контакти:
Status: Извън линия

Re: Задни греди

Мнение от T punchev » 18 ное 2005, 15:04

Аз бих препоръчал да си го оправиш ,за да караш спокоино.Резервоара мисля че не е проблем,поне при мен не беше когато го свалях.

arabiata
потребител
потребител
Мнения: 103
Регистриран: 25 яну 2006, 17:40
Модел на автомобила: Фиеста
Местоположение: Sofia
Контакти:
Status: Извън линия

Мнение от arabiata » 28 авг 2006, 15:18

Колеги,за ремонта на гредите не е нужно да се вдига колата задължително!Всичко зависи от майстора.

Потребителски аватар
EscortMK51.3
потребител
потребител
Мнения: 575
Регистриран: 30 апр 2006, 04:07
Модел на автомобила: Cougar 2.0 16V Zetec '00,Mondeo MK1 1.6 '96 Zetec, Escort MK6 1.3 '93 HCS
Местоположение: Габрово
Status: Извън линия

Мнение от EscortMK51.3 » 20 дек 2006, 16:08

на моя Ескорт задната дясна беше станала на дреб и ми я показа майстера в 1 картонена кутийка...чак ми се доплака :? сега го направи, но ми вика - продавай я тая кола че няма да изкара много...

Потребителски аватар
paci
Модератор
Модератор
Мнения: 7883
Регистриран: 18 яну 2005, 07:52
Модел на автомобила: Fiesta MK4 Zetec-S 1.4 16V 90 коня
Местоположение: Плевен
Status: Извън линия

Мнение от paci » 20 дек 2006, 17:20

EscortMK51.3 написа: ... сега го направи, но ми вика - продавай я тая кола че няма да изкара много...
Да бееее ...
Преди 6 години така телевизора ми обиколи целия град и които го светне вика "продавай го няма да изкара много" - свети 2 часа след "майстори" и угасне.
Последните дето го барнаха ги питам да го метам ли и те аа не бе що бе телевизора е ОК.
Е на още си го гледа баща ми.
Бе майстори .....
EscortMK51.3, подбирай ги тия "майстори" щото преди доста години имаше една жестока катастрофа тук в нашия квартал и колата (Алфа) беше на 2, момчето на място.
Мноо ми е чудно как става това и мноо ме съмнява колата да е била катастрофирала и да е изпъната от "майстори".

Потребителски аватар
mrdds
потребител
потребител
Мнения: 3127
Регистриран: 23 фев 2006, 12:26
Модел на автомобила: S max 2.0 Diratec HE 2007 titanium
Местоположение: Пловдив
Status: Извън линия

Мнение от mrdds » 20 дек 2006, 17:32

някой би ли снимал как изглежда проблема.Тоест къде ръждясват и къде да гледам. *unknw* *00106*

T punchev
потребител
потребител
Мнения: 427
Регистриран: 06 ное 2005, 18:55
Модел на автомобила: Mondeo 2.0 Zetec ST
Местоположение: София
Контакти:
Status: Извън линия

Мнение от T punchev » 20 дек 2006, 22:48

За какво да продаваш колата заради едни греди,след като можеш да ги оправиш за около 200 лв и то много траино!Друг е въпроса ако искаш да взимаш нещо друго!

Потребителски аватар
Gate
потребител
потребител
Мнения: 553
Регистриран: 25 авг 2006, 19:58
Модел на автомобила: MONDEO MK 1 - 2.0GHIA ; 1.8 16v;
SierraXR4 2.0I;
Местоположение: София
Status: Извън линия

Мнение от Gate » 21 дек 2006, 02:16

Абе големи скъпчии тея майстори мене половината кола ми изкърпиха за 200лв.вкл.и предната греда,и трите нови направо(при познати)но предполагам,че и за други нямаше да излезне повече от 350лв.,а то бая кърпене падна :lol: сега като ги гледам гредите ще изкарат повече от всичко друго :lol: .Мойте се бяха сплескали от ладовите пружини.Вярно висока си седеше колата ма возия нанайси,но иначе нови изкарват година и са пак съм с леко разчекната задница!Да не правите подобна глупост с тея ладовите ,че няма сми!

Отговори

Върни се в “КУПЕ”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 18 госта