Багажника подрънква

Екстериор и интериор.
racer11
потребител
потребител
Мнения: 836
Регистриран: 11 окт 2005, 16:26
Модел на автомобила: ескорт '96 1.8 115 к.с.
Местоположение: София
Status: Извън линия

Багажника подрънква

Мнение от racer11 » 22 ное 2005, 11:01

Пробвах с пластмасовите тампони /тези, които се контрират с винт/ но без особен резултат.А сега ми влиза и вода, защото е прекалено вдигнат багажника. Дайте идеи как да съм тих и в същото време сух? Аз си мислех за някакви допълнителни /меки/ тампони. Някой пробвал ли е такъв ъпгрейд?

racer11
потребител
потребител
Мнения: 836
Регистриран: 11 окт 2005, 16:26
Модел на автомобила: ескорт '96 1.8 115 к.с.
Местоположение: София
Status: Извън линия

Мнение от racer11 » 22 ное 2005, 11:03

колата е хечбек с 5 врати

Потребителски аватар
kEFi
потребител
потребител
Мнения: 2863
Регистриран: 17 яну 2005, 13:19
Модел на автомобила: Eskort 1.6 16V EFi
Местоположение: София
Status: Извън линия

Мнение от kEFi » 22 ное 2005, 11:53

Ако не си удрян отзад - може да се направи малка корекция от пантите, ключалката и тампоните на двата калника. Погледни дали имаш пролука в уплътненията (отсрани вижда ли се в купето)...

racer11
потребител
потребител
Мнения: 836
Регистриран: 11 окт 2005, 16:26
Модел на автомобила: ескорт '96 1.8 115 к.с.
Местоположение: София
Status: Извън линия

Мнение от racer11 » 22 ное 2005, 16:39

удрян съм в левия заден калник, но леко.а с корекциите пробвах и с ключалката и не ще - до крайно долно положение е.в момента се вижда отстрани в купето, но това е понеже тампоните на калниците са прекалено отвъртени. та за това ми влиза и вода...

Потребителски аватар
kEFi
потребител
потребител
Мнения: 2863
Регистриран: 17 яну 2005, 13:19
Модел на автомобила: Eskort 1.6 16V EFi
Местоположение: София
Status: Извън линия

Мнение от kEFi » 22 ное 2005, 16:56

racer11 написа:удрян съм в левия заден калник, но леко.а с корекциите пробвах и с ключалката и не ще - до крайно долно положение е.в момента се вижда отстрани в купето, но това е понеже тампоните на калниците са прекалено отвъртени. та за това ми влиза и вода...
Ами...навий ги! Ако не помогне - явно има нужда от опъване!

racer11
потребител
потребител
Мнения: 836
Регистриран: 11 окт 2005, 16:26
Модел на автомобила: ескорт '96 1.8 115 к.с.
Местоположение: София
Status: Извън линия

Мнение от racer11 » 22 ное 2005, 17:06

е да, ама като ги навия и започва един концерт отзад... ще ги навия /за да не влиза вода/ и ще мъча пак ключалката и пантата. ако не стане ще сложа "направи си сам" тампони долу. пък да видим какво ще стане

Потребителски аватар
Brock
потребител
потребител
Мнения: 2226
Регистриран: 15 фев 2005, 11:49
Модел на автомобила: Mondeo 1.6 16V - 94г. - комби АГУ
Местоположение: София, Гео Милев
Контакти:
Status: Извън линия

Мнение от Brock » 22 ное 2005, 17:27

А можеш ли да разбереш, откъде ТОЧНО идва този шум?

Има едни тампони отстрани на рамката, които фиксират капака като го затвориш. Обикновено са пластмасови или гумени. Пробвай да ги намажеш за проба, с масло или нещо мазно /вазелина за устни на жена ти също ще свърши работа/ и виж дали шумът ще спре.

:twisted:

racer11
потребител
потребител
Мнения: 836
Регистриран: 11 окт 2005, 16:26
Модел на автомобила: ескорт '96 1.8 115 к.с.
Местоположение: София
Status: Извън линия

Мнение от racer11 » 22 ное 2005, 17:30

Brock написа:А можеш ли да разбереш, откъде ТОЧНО идва този шум?

Има едни тампони отстрани на рамката, които фиксират капака като го затвориш. Обикновено са пластмасови или гумени. Пробвай да ги намажеш за проба, с масло или нещо мазно /вазелина за устни на жена ти също ще свърши работа/ и виж дали шумът ще спре.

:twisted:
не е такъв шум. направих тест - барт ми кара, аз отзад гледам при свалени задни седалки - целия багажник подскача по неравностите и дрънчи от към ключалката.

Потребителски аватар
Brock
потребител
потребител
Мнения: 2226
Регистриран: 15 фев 2005, 11:49
Модел на автомобила: Mondeo 1.6 16V - 94г. - комби АГУ
Местоположение: София, Гео Милев
Контакти:
Status: Извън линия

Мнение от Brock » 22 ное 2005, 17:40

Тогава предполагам си пробвал да регулираш капака от бравата, както и там където се заключва тя /незнам как точно се казва/ и също така от самите панти на вратата

:twisted:

racer11
потребител
потребител
Мнения: 836
Регистриран: 11 окт 2005, 16:26
Модел на автомобила: ескорт '96 1.8 115 к.с.
Местоположение: София
Status: Извън линия

Мнение от racer11 » 22 ное 2005, 17:50

Brock написа:Тогава предполагам си пробвал да регулираш капака от бравата, както и там където се заключва тя /незнам как точно се казва/ и също така от самите панти на вратата

:twisted:
само от пантите не съм пробвал - но си мисля, че пир мен не може да се регулире нищо от там.какво имаш предвид?

Потребителски аватар
Brock
потребител
потребител
Мнения: 2226
Регистриран: 15 фев 2005, 11:49
Модел на автомобила: Mondeo 1.6 16V - 94г. - комби АГУ
Местоположение: София, Гео Милев
Контакти:
Status: Извън линия

Мнение от Brock » 22 ное 2005, 17:57

Ми знам ли :roll: по принцип и от там може да се регулира. Разгледай преди да предприемаш "радикални" мерки по отстраняване на шума


:twisted:

racer11
потребител
потребител
Мнения: 836
Регистриран: 11 окт 2005, 16:26
Модел на автомобила: ескорт '96 1.8 115 к.с.
Местоположение: София
Status: Извън линия

Мнение от racer11 » 22 ное 2005, 18:01

при мен пантите на багажника са заварени за купето стойки, само захващането за самия багажник не мога да си го визуализирам сега.и не изглежда да могат да се регулират по някакъв начин. но ще проверя все пак, въпреки, че ще трябва да изразходвам 0.5 сек от ценното си време :D

Потребителски аватар
kEFi
потребител
потребител
Мнения: 2863
Регистриран: 17 яну 2005, 13:19
Модел на автомобила: Eskort 1.6 16V EFi
Местоположение: София
Status: Извън линия

Мнение от kEFi » 22 ное 2005, 20:38

А в затворено положение капака опира ли ти на задната броня?

В краен случай - всемаш метър-два гумен маркуч (за хидравлика, 2-3см диаметър) и го поставяш долу на леглото на капака. Ако трябва - слагаш двоен и....скърцането ще спре. Но си е временна и непрегледна мярка...

muko
потребител
потребител
Мнения: 207
Регистриран: 08 юли 2005, 20:28
Модел на автомобила: Hyundai Accent 1.4 95 ph
Местоположение: София, Люлин
Status: Извън линия

Мнение от muko » 22 ное 2005, 21:15

Същия проблем имах на Сиера хечбек - направо е неотстраним! :wink:

racer11
потребител
потребител
Мнения: 836
Регистриран: 11 окт 2005, 16:26
Модел на автомобила: ескорт '96 1.8 115 к.с.
Местоположение: София
Status: Извън линия

Мнение от racer11 » 23 ное 2005, 10:09

muko написа:Същия проблем имах на Сиера хечбек - направо е неотстраним! :wink:
ще я видим тази работа.аз съм упорит, само да се пооправи малко времето

Потребителски аватар
камино
потребител
потребител
Мнения: 26
Регистриран: 11 мар 2005, 14:19
Модел на автомобила: Мондео GLX 1.8 16V
Местоположение: България
Status: Извън линия

скърцане

Мнение от камино » 26 ное 2005, 18:05

Имам чуството че всички хечбеци скърцат :lol:
На моя мо лепнах от двойно лепящата се на всички точки на допиране и престана да скърца. Но след месец два всичко почна по старому. Музиката на 6 и твае спасението :wink:

NIKJAMa
потребител
потребител
Мнения: 675
Регистриран: 09 фев 2005, 13:35
Модел на автомобила: Mondeo Ghia `04 2.0 TDCI
Escort `90 XR3i convertible
Mitsubishi Colt `08 1.3 AT
Peugeot 4007 2.4 CVT
Местоположение: София
Контакти:
Status: Извън линия

Мнение от NIKJAMa » 26 ное 2005, 19:07

Ако ви потраква в хечбеците елате да ви повозя в комбито и ще ви мине мерака да си опряте вашите....:)

racer11
потребител
потребител
Мнения: 836
Регистриран: 11 окт 2005, 16:26
Модел на автомобила: ескорт '96 1.8 115 к.с.
Местоположение: София
Status: Извън линия

Мнение от racer11 » 27 ное 2005, 00:12

да се похваля. с 1 /една/ минута работа съм толкова тих, колкото сигурно и като нов не бил ескорта :D ще питате как - ами много лесно и малко случайно...както някои вече знаят,си смених уплътненията на предните врати.и ми останаха две поокъсани уплътнения...досещате се вече, нали?ами да, отрязах от едното 2 парчета по 20-30 см и ги сложих долу на багажника, от двете страни на ключалката.даже не се наложи да ги лепя -затиснах ги с уплътнението на багажника /ще постна снимки утре или в понеделник/ и воала! съмнявам се, че ще се износят, както става с двойно лепещото - доста по-здрави са.а пък ако все пак се износят - ще отделя още 50 см уплътнение /имам поне още 7 м :D /и 1 минута от ценното си време

не можело да стане :twisted:

racer11
потребител
потребител
Мнения: 836
Регистриран: 11 окт 2005, 16:26
Модел на автомобила: ескорт '96 1.8 115 к.с.
Местоположение: София
Status: Извън линия

Мнение от racer11 » 01 дек 2005, 16:41

това е най-доброто,което можах да направя с телефона :(
няма нищо особено за гледане.просто парчетата от уплътненията на вратите са поставени с вътрешния /плосък,а не тръбоподабен/ край към уплътнението на багажника.освен това са затиснати с уплътнението на багажника и не се наложи да се лепят...
Прикачени файлове
Picture47.jpg
(10.81 KБ) Свален 267 пъти
Picture46.jpg
(11.36 KБ) Свален 331 пъти

Jinxy
потребител
потребител
Мнения: 330
Регистриран: 29 юни 2005, 16:01
Модел на автомобила: Ford FOCUS 1.8 TDCi 115ps
Местоположение: Botevgrad
Status: Извън линия

Мнение от Jinxy » 18 дек 2005, 22:18

Мойе да е тъпо но при мен този шум бе от иначе перфектно поставения номер на колата.....
Подложих парче гума зад него и ОЛЕ.

Отговори

Върни се в “КУПЕ”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 2 госта