Страница 1 от 1
Неизвестна сигнализация
Публикувано: 09 сеп 2008, 20:19
от velesks
Здравейте колеги, член съм на форума на Нисан, но ми се налага да се обърна за помощ към Вас. Дъщеря ми е студентка в САЩ и се наложи да вземе колата на брат си за временно ползване, а връзка с него в момента нямам. Колата е Форд Фокус, 2.0/или 2.5- не съм на 100% сигурен/, производство 2000 година/+- 1год/. Светнала и е жълта сигнална лампа символът на който ще се опитам да прикача към поста, ама дано да се справя, че не съм от "цифровото" , от съм от "аналоговото/ поколение, демек 54ти набор. Идея нямам какво може да бъде това и до колко е опасно.

Ако някой знае нека ми подскаже моля. Определено е нещо по двигателя ама....., нямам представа какво точно.
ПП. Оказа се, че снимката е голяма и не я приема, а нямам нужната програма за да я променя. Мейла ми е
velesks@yahoo.com . Ако някой има желание да я види, мога да му я пратя по пощата.

Представлява нещо като схемичка на двигател и свети с постоянна жълта светлина, т.е. не мига сигнално. >:D<:
Re: Неизвестна сигнализация
Публикувано: 09 сеп 2008, 20:48
от pepy1
прати я на
karaganev@abv.bg .ще я компресирам и ще я кача тук
щом светлината е жълта -значи предупреждава не е фатално ,но ако е червена -не е добре
Re: Неизвестна сигнализация
Публикувано: 09 сеп 2008, 20:50
от velesks
Май се справих със снимката.
Re: Неизвестна сигнализация
Публикувано: 09 сеп 2008, 20:58
от pepy1
http://www.clubford.org/forum/viewtopic ... 35&t=16351" onclick="window.open(this.href);return false;
виж това дали може да ти помогне
Re: Неизвестна сигнализация
Публикувано: 09 сеп 2008, 21:23
от velesks
С руския съм на "ти" и си мислех, че имам декодиране на всички шрифтове, ама този ме пребори. Не можах да го "преведа" на смислен език, само маймунки излизат. Нещо съдбата не е с мен тази вечер.
Re: Неизвестна сигнализация
Публикувано: 09 сеп 2008, 22:07
от velesks
Благодаря
pepy1!!!

Ръководството което ми прати не можах да го декодирам, но пък ми даде друга идея. Намерих нужната информация. Не е фатално, обаче спешно трябва да се ходи на сервиз. Нищо, тъкме вече е време щерката да разбере, че в тоя живот всяко удоволствие се заплаща

Re: Неизвестна сигнализация
Публикувано: 09 сеп 2008, 23:20
от debug
Този символ е "повреда в двигателя", американците му викат "MIL - Mulfunction Indicator Lamp" - и светва при какви ли не повреди - от прегряване до неработеща ламбда сонда. Какъв точно е проблемът ще се види на компютърна диагностика.
За да не ти излиза на маймуница най-вероятно трябва да зададеш на Windows-а за не-unicode-ските символи да използва кирилица - няма връзка с шрифтовете.
Re: Неизвестна сигнализация
Публикувано: 11 сеп 2008, 17:40
от velesks
Ще довърша темата все пак. Проблема се оказа слабо затегната капачка на резервояра за бензин. След дозатягане на капачката и разкачане на инсталацията от плюсовата клема на акумулатора всичко си дойде на място.
Re: Неизвестна сигнализация
Публикувано: 18 сеп 2008, 00:35
от diesel1.6
velesks написа:Ще довърша темата все пак. Проблема се оказа слабо затегната капачка на резервояра за бензин. След дозатягане на капачката и разкачане на инсталацията от плюсовата клема на акумулатора всичко си дойде на място.

леле, аз си искам ескортите завинаги!
То на мене не жълта лампа, ами сценичен прожектор ще ми светне....

Карал съм си със спукана глава, слаб акумулатор, с олио, замръзнал антифриз.. естествено, вземайки съответните мерки да с еоправи работата. Амо това, от америка до бг да стигне въпросът че ми е отвита капачката.. е лудост!
Няма ли системка да си казва грешките както си на пътя, и да се оправя проблема? Ама те пък онезе не знаят какво е резервоар, и къде му е капачката.
Re: Неизвестна сигнализация
Публикувано: 18 сеп 2008, 09:24
от mrdds
velesks написа:Ще довърша темата все пак. Проблема се оказа слабо затегната капачка на резервояра за бензин. След дозатягане на капачката и разкачане на инсталацията от плюсовата клема на акумулатора всичко си дойде на място.
Внушил си си ,че това е проблема,но всъщност няма как компютъра да разбере,че капачката ти нее затегната докрай.Просто няма измервателни уреди за следене на това състояние.
При изключване на акумултора си изчистил появилата се грешка в паметта на компютъра.А грешката вероятно е дошла от моментно неработещо състояние на нещо по двигателя(където вече има електронен уред,който ще отчете изменението или липсата на работен процес).
Ако все пак капачката нее била затегната компютъра е отчел слабо налягане в горивната система-имаше един сензор за налягането на горивото преди инжекторите-евентуално той е отчел липса на налягане,тъй като резервара стои отворен и помпата не може да направи налягане.
Както и да е,оправили сте се.