Нишата при акумулатора

Екстериор и интериор.
Потребителски аватар
Goshko
потребител
потребител
Мнения: 37
Регистриран: 30 авг 2005, 11:45
Модел на автомобила: Escort 1.8 16v RDA EFI - 92g
Местоположение: София
Status: Извън линия

Нишата при акумулатора

Мнение от Goshko » 04 яну 2006, 10:53

Колеги, кажете ми при вас как е. Имате ли предпазна пластмаса под процепите пред предното стъкло откъдето се взима въздух за вентилатора за купето? Аз такова нещо нямам! В резултат тази ниша ми се пълни с вода - мокри акумулатора и алармата и кой знае още какво. Кажете ако заводски има нещо предпазно какво е то и да го търся ли по морги.
Мерси предварително.

Потребителски аватар
Goshko
потребител
потребител
Мнения: 37
Регистриран: 30 авг 2005, 11:45
Модел на автомобила: Escort 1.8 16v RDA EFI - 92g
Местоположение: София
Status: Извън линия

Мнение от Goshko » 05 яну 2006, 10:54

Хм, май никой не е имал такъв проблем. Все пак не мен ми се струва, че все пак трябва да има нещо предпазно. На Голфа има една пластмаса там и цялата ниша си е суха... Споделете.

Потребителски аватар
kEFi
потребител
потребител
Мнения: 2863
Регистриран: 17 яну 2005, 13:19
Модел на автомобила: Eskort 1.6 16V EFi
Местоположение: София
Status: Извън линия

Мнение от kEFi » 05 яну 2006, 11:26

Фабрично си е така и на нищо не пречи. Има си оттичане...ако ти става басейн - почисти си шумките от дупката (в единия или двата края)

Потребителски аватар
Goshko
потребител
потребител
Мнения: 37
Регистриран: 30 авг 2005, 11:45
Модел на автомобила: Escort 1.8 16v RDA EFI - 92g
Местоположение: София
Status: Извън линия

Мнение от Goshko » 05 яну 2006, 16:08

Благодаря за отговора :) Почвам активно почистване докато не стигна и видя отводнителни отвори!

escort93
потребител
потребител
Мнения: 6
Регистриран: 13 фев 2006, 22:16
Модел на автомобила: Escort 1.8D '93
Местоположение: София
Status: Извън линия

Мнение от escort93 » 24 мар 2006, 16:05

Провери дали не ти тече вода върху акумулатора, защото от това може да възникне проблем, който е доста неприятен - кипи киселината,излива се и в купето влиза миризмата. На мен ми казаха, че имало някакъв капак за кумулатора по принцип,обаче не съм го виждал на нито един форд.

Потребителски аватар
kEFi
потребител
потребител
Мнения: 2863
Регистриран: 17 яну 2005, 13:19
Модел на автомобила: Eskort 1.6 16V EFi
Местоположение: София
Status: Извън линия

Мнение от kEFi » 24 мар 2006, 16:17

За да кипне акумулатора от дъжд трябва буквално да е залят от вода, за да се осъществи контакт между + и - Предполагам и затова релефа на горната им част е такъв, че да не образува равна повърхност...

Потребителски аватар
kurshuma
потребител
потребител
Мнения: 240
Регистриран: 18 авг 2005, 20:16
Модел на автомобила: Escort 1.8D 98 Endura de
Местоположение: София жк. "Гоце Делчев"
Контакти:
Status: Извън линия

Мнение от kurshuma » 24 мар 2006, 16:56

Моето скромно мнение е че се пълни с вода и се разрежда течноста /електролит/мисля беше избяга ми някаде в речника думата
А за пласмасата над акумолатора аз я имах на ескорта не е нищо особено пласмаса на която пише Форд и според мен просто мо сложи някав капак отгоре аз реших проблема със сух акумулатор забравяж че съществува като консуматив :wink:

Потребителски аватар
mrdds
потребител
потребител
Мнения: 3127
Регистриран: 23 фев 2006, 12:26
Модел на автомобила: S max 2.0 Diratec HE 2007 titanium
Местоположение: Пловдив
Status: Извън линия

Мнение от mrdds » 24 мар 2006, 17:07

escort93 написа:Провери дали не ти тече вода върху акумулатора, защото от това може да възникне проблем, който е доста неприятен - кипи киселината,излива се и в купето влиза миризмата. На мен ми казаха, че имало някакъв капак за кумулатора по принцип,обаче не съм го виждал на нито един форд.
Ела да ти го покажа на моя!!!

веден
потребител
потребител
Мнения: 185
Регистриран: 20 авг 2005, 22:12
Модел на автомобила: Ford Escort 1,6 i 16v '93г.
Status: Извън линия

Мнение от веден » 24 юли 2006, 00:06

Нишата има два отвора за оттичане точно в средата, а откъм двигателя на тези отвори има едни леки пластмасови капачета, които разбира се не задържат водата но ги има. Друг е въпроса че водата се стича по кечето което е там и на практика то изгнива. Поне при мен е така. А на акумулатора наистина имам оригинален капак и най-интересното е че като си купих български акумулатор с плоски клеми отлично се закопча и на него, явно нашите са копирали всичко точно.

Потребителски аватар
Goshko
потребител
потребител
Мнения: 37
Регистриран: 30 авг 2005, 11:45
Модел на автомобила: Escort 1.8 16v RDA EFI - 92g
Местоположение: София
Status: Извън линия

Мнение от Goshko » 10 авг 2006, 10:31

Почистил съм всички отвори за отводняване. Не се събира повече вода там. Мерси. Моля ви, обаче, ако някой е имал проблем с вода в купето (на шофьорската стелка има винаги локва когато вали) да сподели как се борил за отсраняването му. Когато поливам с шише предното стъкло водата се стича в проблемната ниша и оттам някак си влиза между панела с предпазители и капе в краката. Gross problem.

Потребителски аватар
Brock
потребител
потребител
Мнения: 2226
Регистриран: 15 фев 2005, 11:49
Модел на автомобила: Mondeo 1.6 16V - 94г. - комби АГУ
Местоположение: София, Гео Милев
Контакти:
Status: Извън линия

Мнение от Brock » 10 авг 2006, 11:13

Goshko написа:Почистил съм всички отвори за отводняване. Не се събира повече вода там. Мерси. Моля ви, обаче, ако някой е имал проблем с вода в купето (на шофьорската стелка има винаги локва когато вали) да сподели как се борил за отсраняването му. Когато поливам с шише предното стъкло водата се стича в проблемната ниша и оттам някак си влиза между панела с предпазители и капе в краката. Gross problem.
Прегледай дали не ти е скъсано някое от гумените уплътнения около жилото за километража и снопа с кабели, които минават от купето към моторния отсек. Може някое от тях и да е разместено - най-вероятно от там пропуска вода. :idea: Ако намериш проблем там, най-лесно е да "замажеш" със силикон.

:twisted:

Потребителски аватар
penataa
потребител
потребител
Мнения: 105
Регистриран: 17 май 2006, 12:48
Модел на автомобила: escort 92
Местоположение: Sofia
Status: Извън линия

Мнение от penataa » 10 авг 2006, 13:54

Ей тая ниша ми .........разказа играта та купувам нов акомулатор ,а той бил препълнен и тече помалко.Когато вали на местото до шофьора басейн ужас един де започнах да разглобявам и се оказа че заварката под акомулатора изгнила от киселината и водата направо в купето .Тенекиджията вика сваляме таблото мокета и заварка .Ама аз нали се правя на умен - преобразувател+боди999 +грунд + боя два месеца не е шавнало ще видим важното е че вода няма а която влезне през решетката под стъклото изтича в под калника и от там на земята

Потребителски аватар
Dundee
потребител
потребител
Мнения: 852
Регистриран: 22 яну 2006, 14:48
Модел на автомобила: Mondeo Mk4 2.5T
Местоположение: София
Status: Извън линия

Мнение от Dundee » 10 авг 2006, 14:11

Goshko написа:Почистил съм всички отвори за отводняване. Не се събира повече вода там. Мерси. Моля ви, обаче, ако някой е имал проблем с вода в купето (на шофьорската стелка има винаги локва когато вали) да сподели как се борил за отсраняването му. Когато поливам с шише предното стъкло водата се стича в проблемната ниша и оттам някак си влиза между панела с предпазители и капе в краката. Gross problem.
Когато карах на брат ми ориона по същия начин ми капеше през блока с бушоните и правеше локвичка в краката. Максимално бързо го оправяй, щото водата върху платката може да ти създаде огромни грижи ако на неподходящо място даде на късо. Проблемът при мен беше в уплътнението на предното стъкло. В горния ъгъл стъклото беше някак си отлепено от уплътнението, леко се мърдаше като го натиснеш с пръсти от вътре навън. През тая цепнатинка водата се просмукваше навътре към купето. Оправих го като напълних цепнатината със силикон. Друг вариант е ако имаш каско - чупиш целия джам и застрахователят ти купува нов. :twisted:
Аз не го предпочетох, щото стъклото е с реотанчета, а новото със сигурност нямаше да може да се подгрява.
Изображение

веден
потребител
потребител
Мнения: 185
Регистриран: 20 авг 2005, 22:12
Модел на автомобила: Ford Escort 1,6 i 16v '93г.
Status: Извън линия

Мнение от веден » 10 авг 2006, 21:49

Някой по-горе спомена нещо за реотаните на предното стъккло . На моя Ескорт не ми рабптят тези реотани а предпазителя е здрав. Къде другаде трябва да се погледне . Някой има ли мнение.

Потребителски аватар
Goshko
потребител
потребител
Мнения: 37
Регистриран: 30 авг 2005, 11:45
Модел на автомобила: Escort 1.8 16v RDA EFI - 92g
Местоположение: София
Status: Извън линия

Мнение от Goshko » 12 авг 2006, 10:50

Проблема е решен! Въпреки че бях набедил нишата при акумулатора, проблема се оказа в шибедаха. След 4 литра вода (2 празни бутилки от Ариана) изсипани на предното стъкло и в нишата не протече от никъде. После полях шибедаха и хоп появи се теч. Покрай предното стъкло водата влиза в пластмасите и се стича покрай предпазителите в краката ми. Снадката - метална тръбичка - гумен маркуч горе при шибедаха беше разкачена. При това гумения маркуч не достигаше с около 1 сантиметър. (Сега ми светва, че колата е удряна преди мен около предната шофьорска врата - покривените ламарини са издърпали този маркуч от снадката и затова ми е бил къс) От една химикалка отрязах пластмасова тръбичка около 3 см. омотах малко с бишоп за да се натъпче хубаво в металната тръбичка от шибедаха и малко в другия край за да натъпча маркуча и Оле - готов. Още една Арианка биде излята въху покрива, шибедаха и отводнителите от двете му страни и теста мина успешно. :)
Длъжен бях да споделя с вас - други колеги с шибедаси да имат впредвид. Благодаря на всички за отговорите.

Отговори

Върни се в “КУПЕ”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 21 госта