Страница 1 от 1

Теч в купето

Публикувано: 24 дек 2012, 15:51
от taralion 1
Колата е от подписа и при дъжд в шофьорските крака влиза вода. Под стелката се събира вода и кичето е мокро. Отделението под чистачките е чисто и няма боклуци. Под таблото с бушоните има два гумени маншони откъдето влизат кабелите в купето. Первазите на ламарината е подвита около 2 мм. и са напъхани маншоните. Именно от там имам съмнения че влиза водата. При опипване с ръка в отделението при педалите, ми се струва, че е влажно от към лявата колонка. От там ли влиза водата или има друго място?

Re: Теч в купето

Публикувано: 24 дек 2012, 17:16
от paci
Маншона на кабелите.
Или е пробит-скъсан или е изваден.

Re: Теч в купето

Публикувано: 24 дек 2012, 21:00
от angel_8604
100% маншона на кабелите водата се стича по рамото на чистачката и капе върху маншона имах такава фиеста и проблема беше идентичен _friends_

Re: Теч в купето

Публикувано: 25 дек 2012, 01:10
от taralion 1
Почистване и силикон, друго не се сещам.

Re: Теч в купето

Публикувано: 13 фев 2016, 22:09
от taralion 1
Повдигам темата отново. Колата стоеше в гараж, но се наложи да стане улична. :( След няколко дъждове в шофьорския отсег се напълни с вода. Вчера вдигнах стелките и кичетата така, че остана по гол под. На сутринта имаше хубава локвичка с вода след дъжда през нощта. Маншоните с кабелите съм ги оправил и не влиза оттам. Отсега с чистачките е чист, няма боклуци и клапите за изтичане на водата са свободни. Имам чувството, че се стича от вътрешната страна на пластмасата от ляво долу в краката. То не че от дясно не тече там, но е по-малко и се стича на стелката тип легенче. От къде е теча и как да го отстраня? :roll:

Re: Теч в купето

Публикувано: 15 фев 2016, 09:06
от форд мк2
taralion 1 написа:Отсега с чистачките е чист? :roll:

По мое мнение и опит някъде там ти е проблема. Не се вижда с просто око, но ако зачистиш ще изкочи ръждичка. При ескорта там е акумулатора, в този отсек. Ами протече в пасажерските крака, а видимо ламарината бе здрава. Зачистих и като изкочиха едни "язви", не ми се говори.....

п.п. Още един жокер - погледни уплътненията на прозореца и за ръжда около рамката.

Re: Теч в купето

Публикувано: 15 фев 2016, 11:30
от Nebhotep
Виж тук, назевисимо че касае Ескорт и Мондео мк3, може да останала нерешена ситуацията и в следващите модели:

http://www.clubford.org/forum/viewtopic ... 0%B5%D1%87
http://clubford.org/forum/viewtopic.php ... A3#p495810

http://www.clubford.org/forum/viewtopic ... %BC%D0%BA3

Re: Теч в купето

Публикувано: 16 фев 2016, 08:43
от taralion 1
Разгледах проблемите, но нещо не мога да го оприлича с някой от тях. Стича се от вътрешната страна по долната пластмаса в краката от ляво. Явно идва някъде от към колонката.

Re: Теч в купето

Публикувано: 18 фев 2016, 13:57
от форд мк2
taralion 1 написа:Разгледах проблемите, но нещо не мога да го оприлича с някой от тях. Стича се от вътрешната страна по долната пластмаса в краката от ляво. Явно идва някъде от към колонката.
Отиваме на крайния вариант, но ще ти трябва помощник. Влизаш вътре и помощник с маркуч или 10 литрови бутилки полива внимателно предните детайли на колата. Звучи "смешно", но като няма готово решение теча ще го хванеш само така.

Re: Теч в купето

Публикувано: 19 фев 2016, 00:54
от canevplamen
На моя Ескорт така течеше ,но отдясно мястото до шофера се пълнеше.Оказа се ръжда на колонката,като забърнах гумата уплътняваща предното стъкло до колонката и се видяха дупки от ръжда.запълних със силикон и проблема се реши :)

Re: Теч в купето

Публикувано: 21 фев 2016, 13:02
от valio57
При мен е същото но жсе още не ми тече в купето. Иначе ръждата на лявата колонка която държи предното стъкло и същевременно е каса на предната(шофьорската) врата. Като го видях и ме хвана страх. Та чакам да се пооправи малко времето и ще го оправям това. Или ще го заварявам или само с кит. Още хе знам. Но от тавана та чак до предния капак се е надигнала боята. Или си погледни под колата,под калника как са ламарините. И там може да е. Камъчетете разбиват там боята при движение и там може да е. Или ако има пластмасов подкалник зад него се събира фина кал и подържа там постоянно мокро и ламарината бързо ръждясва.