пластмасови вежди мк3 фиеста

Екстериор и интериор.
Потребителски аватар
licho
потребител
потребител
Мнения: 505
Регистриран: 17 юли 2005, 13:19
Модел на автомобила: Форд Фиеста 1.1 mi, 1992, Черна лимунзина с три врати
Фиат Браво 1.2 1999, Черна лимунзина с три врати
Status: Извън линия

пластмасови вежди мк3 фиеста

Мнение от licho » 04 окт 2006, 01:14

интересувам се дали има такива. идеята е да покрива настоящите с цел да не се събира мърсотия и други ръждообразуващи вещества. от няколко дни заглеждам по разни опели и двойки голфове че има такива неща, явно тях ги яде много повече ръждата.
:lol:
:) Човек това звучи гордо, но всичко може да се очаква от него!

Потребителски аватар
DigiPro
потребител
потребител
Мнения: 4336
Регистриран: 08 фев 2005, 23:15
Модел на автомобила: служебен C-Max 1,0 EcoBoost
ex служебен B-Max 1,0 EcoBoost
ex служебен Fusion 1,4 Duratec 16V.
ex Fiesta Si 1,6 16V MK3,5
ex Fiesta 1,1i MK3
Местоположение: Велико Търново
Контакти:
Status: Извън линия

Мнение от DigiPro » 04 окт 2006, 09:36

Такива работи има на Fiesta XR2i и на RS Turbo. Ако си намериш много лесно се монтират на двуврато купе. на 4-врато трябва да се преработват малко задните вежди заради вратите.
Ето ти една снимка как стоят.
Изображение

Потребителски аватар
chains
потребител
потребител
Мнения: 1161
Регистриран: 08 мар 2005, 23:25
Модел на автомобила: Mondeo 1.8 TDI `94 CLX Turnier & Focus 1.6 V16 `00 Turnier
Местоположение: Sofia
Status: Извън линия

Мнение от chains » 05 окт 2006, 18:51

Не се заглеждай по опелите и голфовете - помисли си защо в по-новите модели спряха да ги слагат? Преди време имах голф ІІ с големите брони, вежди, прагове и лайсни на вратите - та принципно е така те пазят от корозия или по-скоро от ударите на изхвръкналите от колелата по време на движение камъчета, но проблема идва от това, че с времето в следствие на слънцето през лятото и студа през зимата те се деформират и понеже са кухи /тоест между тях и ламарината има празно пространство/ започват да се пълнят с прах и влага, които бързо се превръщат в нещо като тиня, а и през зимата в тях прониква и солта от улиците - превръща се в ужасен коктейл. Лошото е, че след зимния сезон като отидеш на автомивка и си поръчаш пълно измиване /и отгоре и отдолу/ не можеш да премахнеш този коктейл и той продължава тихо и методично да си яде скритата от очите ламарина без въобще да подозираш!

Потребителски аватар
licho
потребител
потребител
Мнения: 505
Регистриран: 17 юли 2005, 13:19
Модел на автомобила: Форд Фиеста 1.1 mi, 1992, Черна лимунзина с три врати
Фиат Браво 1.2 1999, Черна лимунзина с три врати
Status: Извън линия

Мнение от licho » 07 окт 2006, 15:58

chains написа:Не се заглеждай по опелите и голфовете - помисли си защо в по-новите модели спряха да ги слагат? Преди време имах голф ІІ с големите брони, вежди, прагове и лайсни на вратите - та принципно е така те пазят от корозия или по-скоро от ударите на изхвръкналите от колелата по време на движение камъчета, но проблема идва от това, че с времето в следствие на слънцето през лятото и студа през зимата те се деформират и понеже са кухи /тоест между тях и ламарината има празно пространство/ започват да се пълнят с прах и влага, които бързо се превръщат в нещо като тиня, а и през зимата в тях прониква и солта от улиците - превръща се в ужасен коктейл. Лошото е, че след зимния сезон като отидеш на автомивка и си поръчаш пълно измиване /и отгоре и отдолу/ не можеш да премахнеш този коктейл и той продължава тихо и методично да си яде скритата от очите ламарина без въобще да подозираш!
аз го имам същият проблем на задните вежди. две ламарини са една върху друго и има процеп и там се събира кактвото не трябва и затова се скапват веждите бързо на този модел, особено ако са правени допълнително, моите ламарини са малко криви и има дупки, освен да ги напълня с нещо.
:) Човек това звучи гордо, но всичко може да се очаква от него!

Потребителски аватар
chains
потребител
потребител
Мнения: 1161
Регистриран: 08 мар 2005, 23:25
Модел на автомобила: Mondeo 1.8 TDI `94 CLX Turnier & Focus 1.6 V16 `00 Turnier
Местоположение: Sofia
Status: Извън линия

Мнение от chains » 07 окт 2006, 16:50

Има едно сиво Боди 930 /течна гума/ - почистваш и напълваш с него - има много добри антикорозионни качества. Отначало в кутията е доста гъсто, но с разредител го разреждаш до желаната консистенция.

Потребителски аватар
gmivanko
потребител
потребител
Мнения: 270
Регистриран: 02 юли 2006, 02:40
Модел на автомобила: Peugeot 205 GTI16 & 405 1.9GRi Renault Espace2 2.1TD
Местоположение: Елин Пелин
Контакти:
Status: Извън линия

Мнение от gmivanko » 07 окт 2006, 22:15

Попринцип такива вежди се слагат на по-мощните модели на дадения модел кола. Напримерно неписано правило е... колкото е по-мощна колата, толкова са й по-широки лайсните и разбирасе и на веждите се появяват лайсни :idea: :wink: . А не,ч е са го измислили за да крие ръжда или тем подобни мръсотии... този ефект вече се получава примерно от немиенето на колата редовно или ако не я измият хубаво и тогава там почва да ръждясва и да гние след това :? . А иначе кадето викаш че имаш разтояние между ламарините на задната вежда... наистина какво ти каза колегата chains го направи с някакво такова BODY... за да запечатиш/спреш ръждата :wink:
Изображение Изображение

Отговори

Върни се в “КУПЕ”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 17 госта