Подмяна на задни греди на Ескорт комби
-
- потребител
- Мнения: 70
- Регистриран: 26 юни 2009, 14:27
- Модел на автомобила: Saxo 1,5D, Ford Escort 1,8D - за части, Ford Focus 1,8 TDDI
- Местоположение: Плевен
- Status: Извън линия
Подмяна на задни греди на Ескорт комби
Здравейте, предстои ми подмяна на задните греди на ескорта (комби 1996-та). Майстора ми иска 200 лева за тотална подмяна и обработка (или 120 лева за кърпеж с ламаринки но сам не го препоръчва).
Избрал съм цялостна подмяна (мисля че цената е добра), тоест реже всичко до пода (маха старите гнили греди) и на негово място сглобява нова греда от две части от 2 мм ламарина. При комбито моста е захванат за две уши и пружините влизат в гнезда в гредите, за сега ушите са здрави но леглата на пружините са пропаднали (за момента само едната).
Въпросът ми свързан с тази процедура е как най-лесно се източва нафтата и как се сваля резервоара (1,8Д) ?
Избрал съм цялостна подмяна (мисля че цената е добра), тоест реже всичко до пода (маха старите гнили греди) и на негово място сглобява нова греда от две части от 2 мм ламарина. При комбито моста е захванат за две уши и пружините влизат в гнезда в гредите, за сега ушите са здрави но леглата на пружините са пропаднали (за момента само едната).
Въпросът ми свързан с тази процедура е как най-лесно се източва нафтата и как се сваля резервоара (1,8Д) ?
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 4 госта