Механизъм за отваряне на предния капак S-max 06-13
- Nebhotep
- потребител
- Мнения: 1977
- Регистриран: 07 юли 2008, 15:26
- Модел на автомобила: Ford S-Max Titanium,105 kW (143 PS) year 2008, 6 speed manual Ford Escort MK VІІ Turnier`97 1.6 16v CLX
- Местоположение: София
- Status: Извън линия
Механизъм за отваряне на предния капак S-max 06-13
Възможни са два варианта на проблеми:
1. Капакът не се затваря, защото жилото е заклинило и не се връща;
2. Капакът не се отваря- жилото е заклинило или е скъсано.
Днес реших да проверя как се държи механизма за отваряне на капака на моя автомобил, тъй като четох в нета доста отзиви за конструктивни недостатъци на жилото и самия механизъм.
Свалянето на механизма е лесно:
1. Махаме пластмасовата кора над радиатора. Държи се на три щипки от страната към двигателя и две копчета в ляво и дясно;
2. Механизмът се държи на два болта от ляво и дясно, които развиваме с ключ №10. Внимавайте при работа с ключовете, за да не пробиете някоя ламела на радиатора на климатика!
3. След като отвиете болтовете издърпвате надолу самия механизъм и изваждате отдясно през отверстието. Най- добре да не разкачате буксата или жилото, работа може да се свърши и без разглобяване.
Ето как изглежда самата ключалка:
Ето каква гледка се откри пред мен след махане на гумената шапчица под пластмасовия палец, на който е закачено жилото:
Оплетката на жилото на това място буквално е изгнила и жилото е започнало да ръждясва.
Предприемаме следните процедури:
1. Пръскаме на следните места: върху пружината, на жилото под гумената шапчица и в края на Г-образния маншон, първо с контактен спрей за премахване на ръждата, след това със силиконов спрей, а след това обилно смазваме с лека гресираща смазка.
2. След като напръскаме, раздвижваме хубаво жилото с пластмасовия палец наляво надясно и сглобяваме в обратна последователност.
Явно форумните легенди се оказват истина, проблемът се установява, както на автомобилите до 2010 г., така и след нея!!!
И това на автомобил, който се кара точно от 3.5 години на територията на България!
Конструктивният недостатък е в попадане на влага в маншона на жилото и последващото му ръждясване и скъсване.
Вече имам едно на ум, независимо че съм смазал, влагата рано или късно ще разкаже играта на жилото!
1. Капакът не се затваря, защото жилото е заклинило и не се връща;
2. Капакът не се отваря- жилото е заклинило или е скъсано.
Днес реших да проверя как се държи механизма за отваряне на капака на моя автомобил, тъй като четох в нета доста отзиви за конструктивни недостатъци на жилото и самия механизъм.
Свалянето на механизма е лесно:
1. Махаме пластмасовата кора над радиатора. Държи се на три щипки от страната към двигателя и две копчета в ляво и дясно;
2. Механизмът се държи на два болта от ляво и дясно, които развиваме с ключ №10. Внимавайте при работа с ключовете, за да не пробиете някоя ламела на радиатора на климатика!
3. След като отвиете болтовете издърпвате надолу самия механизъм и изваждате отдясно през отверстието. Най- добре да не разкачате буксата или жилото, работа може да се свърши и без разглобяване.
Ето как изглежда самата ключалка:
Ето каква гледка се откри пред мен след махане на гумената шапчица под пластмасовия палец, на който е закачено жилото:
Оплетката на жилото на това място буквално е изгнила и жилото е започнало да ръждясва.
Предприемаме следните процедури:
1. Пръскаме на следните места: върху пружината, на жилото под гумената шапчица и в края на Г-образния маншон, първо с контактен спрей за премахване на ръждата, след това със силиконов спрей, а след това обилно смазваме с лека гресираща смазка.
2. След като напръскаме, раздвижваме хубаво жилото с пластмасовия палец наляво надясно и сглобяваме в обратна последователност.
Явно форумните легенди се оказват истина, проблемът се установява, както на автомобилите до 2010 г., така и след нея!!!
И това на автомобил, който се кара точно от 3.5 години на територията на България!
Конструктивният недостатък е в попадане на влага в маншона на жилото и последващото му ръждясване и скъсване.
Вече имам едно на ум, независимо че съм смазал, влагата рано или късно ще разкаже играта на жилото!
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 30 госта