Пета врата на Мондео МК4 не се отваря
Публикувано: 01 яну 2015, 09:59
Здравейте колеги и за много години!
Имам Мондео МК4 Комби - доволно новата кола не прави проблеми, знаете, поради което досега съм бил пасивен потребител на събраното знание в нашия форум.
Ето обаче, че и на мен ми се яви досаден бъг, който не мога да отстраня към момента - преди два-три дни по време на пазаруване багажната ми врата отказа да се отваря. Ей така, изведнъж. Сутринта при - 11 се отваряше, а по-късно при по-високи температури и загрято купе, отказа. Логично, насочих се към бушоните - проверих всички (в моторния отсек, под жабката и...успях през задната седалка да легна в багажника и проверя разположените там бушони), тъй като не намерих ел. схема на веригата - здрави до един. Предположих - лоша връзка и се надявах изваждането на всеки един бушон пооделно да я преодолее, ядец! Предполагам, че ключалката преминава през реле и понеже не чувам дори опит за щракане на командваната верига, свалих релетата в багажния отсек, за да премеря съпротивление по командващата верига - предстоящо.
Преди да продължа, реших, мъдри мои съфорумци, да се допитам до вас, за да не тръгна в погрешна насока. Благодаря предварително за вашите мнения и предложения!
Имам Мондео МК4 Комби - доволно новата кола не прави проблеми, знаете, поради което досега съм бил пасивен потребител на събраното знание в нашия форум.
Ето обаче, че и на мен ми се яви досаден бъг, който не мога да отстраня към момента - преди два-три дни по време на пазаруване багажната ми врата отказа да се отваря. Ей така, изведнъж. Сутринта при - 11 се отваряше, а по-късно при по-високи температури и загрято купе, отказа. Логично, насочих се към бушоните - проверих всички (в моторния отсек, под жабката и...успях през задната седалка да легна в багажника и проверя разположените там бушони), тъй като не намерих ел. схема на веригата - здрави до един. Предположих - лоша връзка и се надявах изваждането на всеки един бушон пооделно да я преодолее, ядец! Предполагам, че ключалката преминава през реле и понеже не чувам дори опит за щракане на командваната верига, свалих релетата в багажния отсек, за да премеря съпротивление по командващата верига - предстоящо.
Преди да продължа, реших, мъдри мои съфорумци, да се допитам до вас, за да не тръгна в погрешна насока. Благодаря предварително за вашите мнения и предложения!