Да видим сега кой ще познае (централно заключване) Сиера

Екстериор и интериор.
Потребителски аватар
ewgeny
потребител
потребител
Мнения: 1639
Регистриран: 23 фев 2005, 18:03
Модел на автомобила: Sierra 1,6 OHC
Местоположение: Варна (... и няма гараж)
Status: Извън линия

Да видим сега кой ще познае (централно заключване) Сиера

Мнение от ewgeny » 27 дек 2006, 14:37

На моята Сиерка, като почна есенния сезон започнаха пак (миналата година прави почти същия проблем), заяждат механизмите за заключване! Дали са положителни или отрицателни температурите не се влияе, но ако е мокро, даже и само влажно времето, нещат да се заключват. Механизмите и централното са си оригинални. Ето сега например, е минус 1 градус обаче е сухо и няма проблем!
Sierra 1,6 OHC из дупките си карам!

cocoff
потребител
потребител
Мнения: 1543
Регистриран: 17 окт 2006, 18:30
Модел на автомобила: Fiesta 1.25 Zetec 16V
Местоположение: София
Status: Извън линия

Мнение от cocoff » 27 дек 2006, 14:51

Ко се чудиш, брат'чед:)
Ти задаваш отговори...Хващай мултицета и по жицата, по жицата...
Явно от влагата някъде нещо се замасява, занулява, окъсява :)

Потребителски аватар
ewgeny
потребител
потребител
Мнения: 1639
Регистриран: 23 фев 2005, 18:03
Модел на автомобила: Sierra 1,6 OHC
Местоположение: Варна (... и няма гараж)
Status: Извън линия

Мнение от ewgeny » 27 дек 2006, 18:46

Ааааа, не така :P :P , не е толкова лесно! Говоря за механиката, тръгват да се заклучват, но се отклучват, все едно е отворена предна врата. С прости думи, виждат зор да се заклучат, и се врущат в стартово положение. Мислех си ако няква грес, като се навлажни, да става по гъста, поне ас така си мисля!
Sierra 1,6 OHC из дупките си карам!

Потребителски аватар
ru2sf
потребител
потребител
Мнения: 72
Регистриран: 07 окт 2005, 11:15
Модел на автомобила: FordFiesta 1,3i 93г
Местоположение: София
Status: Извън линия

Мнение от ru2sf » 15 яну 2007, 15:13

При мен е обратния проблем.Като цъкна дистанционното вратите се отключват и веднага се заключват.Аз обаче му хванах цаката.Като се отключат бързо отварям задната врата и после от там се протягам за да отваря предната/от нея се отварят всички врати/
Никой не се ражда знаещ!
БОГ направи хората различни - КОЛТ ги направи равни
ru2sf

Любо
Администратор
Администратор
Мнения: 2511
Регистриран: 01 ное 2005, 13:48
Модел на автомобила: Мондео 2,0i; 107kW, 2006г.
Ford Ka 1,3 DuraTec 51kW 2003г.
Местоположение: София - Надежда 1
Контакти:
Status: Извън линия

Мнение от Любо » 15 яну 2007, 15:16

Щом въпросът е до механика и смазване, защо не напръскаш с нещо смазващо - например WD40 или нещо друго от този сорт... имаше една литиева смазка и тя така се пръска. Мисля, че и тя е подходяща.

Потребителски аватар
nikolovvd
потребител
потребител
Мнения: 4952
Регистриран: 15 май 2006, 16:18
Модел на автомобила: Mitsubishi X
Местоположение: Видин
Status: Извън линия

Мнение от nikolovvd » 15 яну 2007, 15:28

Проблема ти е в микроконтокта в самата брава. Когато подадеш команда за заключване вратите не се заключват (поскоро се закрючват и после веднага се отключват), но плафона не свети. Това е така, защото плафона се задейства от ключето на купето между пантите на вратата, а микроконтакта е в самата брава и се задейства от езичето, което заключва. Много е вероятно да е на шофьорската врата, но не е 100 % сигурно. Ще трябва да провериш всички като започнеш от предните.

dreidrei
потребител
потребител
Мнения: 432
Регистриран: 26 юли 2006, 15:11
Модел на автомобила: притежавал Ескорт 1.8TD ENDURA-DE, 66kW, '98г, хечбек, Ghia
Местоположение: София
Status: Извън линия

Мнение от dreidrei » 15 яну 2007, 16:21

А в моменти, когато от алармата не искат да се заключват вратите работи ли централното директно от вратата (трябва да си вътре ;)?
Аз имах подобен проблем - от бравата на вратите се заключаше, а от алармата - не. Алармаджиите ми казаха, че сигналът, който подава алармата бил по-къс отколкото му трабва за да заключи вратите, направиха нещо за сигнала и сега си е ок.

Потребителски аватар
nikolovvd
потребител
потребител
Мнения: 4952
Регистриран: 15 май 2006, 16:18
Модел на автомобила: Mitsubishi X
Местоположение: Видин
Status: Извън линия

Мнение от nikolovvd » 15 яну 2007, 16:57

Независимо от къде подаваш команда за заключване, щом не са затворени всички брави (респективно микроконтакти на бравите) вратите веднага се отключват. Ако е подаден сигнала от алармата, то тя ще пази отключена кола, което е някакво успокоение.

cecipi4a
потребител
потребител
Мнения: 133
Регистриран: 19 яну 2006, 22:34
Модел на автомобила: FORD SIERRA 1.8TD...Opel Vectra.-Skoda Favorit
Местоположение: bulgaria,kozloduy
Status: Извън линия

даи да видим....

Мнение от cecipi4a » 15 яну 2007, 20:15

Колега,влаз вътре в колата и заключваи и отключваи докато забележиш кои палец на коя врата не прибира докраи в заключено положение.Като установиш коя врата не заключва разглабваш и смазваш всичко механично де се движи.

Потребителски аватар
nikolovvd
потребител
потребител
Мнения: 4952
Регистриран: 15 май 2006, 16:18
Модел на автомобила: Mitsubishi X
Местоположение: Видин
Status: Извън линия

Мнение от nikolovvd » 16 яну 2007, 09:53

А бе тази работа стана като да лекуваш болен по телефона. Я свали една брава (тази на шофьорската врата ще е по-добре) и я огледай. А ако направиш снимки ще е най-добре.

Отговори

Върни се в “КУПЕ”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 13 госта