Проблем с парното след байпас...

Екстериор и интериор.
hristov008
потребител
потребител
Мнения: 84
Регистриран: 31 юли 2014, 09:41
Модел на автомобила: ford focus estate 1.6 ztec 2000
Местоположение: Пловдив
Status: Извън линия

Проблем с парното след байпас...

Мнение от hristov008 » 03 дек 2016, 21:13

Здравейте, колеги! След монтиране на газов инжекцион Фокуса започна да прави проблеми с температурата... както на всички е известно за този проблем. Намерих решението, като поставих байпас на охладителната система. Процедурата беше успешна и проблема със загряването се оправи. Това беше през лятото. Сега, като дойде зимата обаче забелязвам следното. Колата загрява нормално и достига сравнително бързо работна температура. Парното обаче е много слабо. Имам предвид, че си духа нормално, но не духа топло. Трябва да мина 15-20 км. за да започне да духа топло както си трябва. Имате ли и вие подобен проблем? Аз си обяснявам с байпаса. Вие какво мислите?
Колата е Фокус 1.6, газов инжекцион, 2000г.

Forester
потребител
потребител
Мнения: 82
Регистриран: 09 авг 2012, 20:34
Модел на автомобила: Ford Focus 1.6 Zetec S 2000г. комби
Местоположение: София
Status: Извън линия

Re: Проблем с парното след байпас...

Мнение от Forester » 03 дек 2016, 21:48

А изпарителя как ти е свързан? Последователно на радиаторчето за парното или с тройници на двата маркуча? Моя фокус е с байпас, изпарителя си го преправих с тройници, защото газаджиите го бяха свързали последователно, и парното си е добре.

hristov008
потребител
потребител
Мнения: 84
Регистриран: 31 юли 2014, 09:41
Модел на автомобила: ford focus estate 1.6 ztec 2000
Местоположение: Пловдив
Status: Извън линия

Re: Проблем с парното след байпас...

Мнение от hristov008 » 04 дек 2016, 09:55

Трябва да погледна...

aspasia
потребител
потребител
Мнения: 1090
Регистриран: 30 ное 2010, 19:10
Модел на автомобила: форд фокус-2000 1.6 16v
Местоположение: София
Status: Извън линия

Re: Проблем с парното след байпас...

Мнение от aspasia » 04 дек 2016, 12:48

Forester написа:А изпарителя как ти е свързан? Последователно на радиаторчето за парното или с тройници на двата маркуча? Моя фокус е с байпас, изпарителя си го преправих с тройници, защото газаджиите го бяха свързали последователно, и парното си е добре.
Колега да те питам защото и аз искам да си монтирам ГИ значи изпарителя се монтира паралелно на маркучите на парното с тройници+байпас а не последователно ако съм те разбрал?

Forester
потребител
потребител
Мнения: 82
Регистриран: 09 авг 2012, 20:34
Модел на автомобила: Ford Focus 1.6 Zetec S 2000г. комби
Местоположение: София
Status: Извън линия

Re: Проблем с парното след байпас...

Мнение от Forester » 04 дек 2016, 20:42

Да, точно така, с тройници е правилно да се свърже изпарителя. Защото ако е последователно, той ограничава дебита в малкия кръг. Скоро това беше обсъждано в една тема за нагревател на антифриза.

aspasia
потребител
потребител
Мнения: 1090
Регистриран: 30 ное 2010, 19:10
Модел на автомобила: форд фокус-2000 1.6 16v
Местоположение: София
Status: Извън линия

Re: Проблем с парното след байпас...

Мнение от aspasia » 05 дек 2016, 19:37

Forester написа:Да, точно така, с тройници е правилно да се свърже изпарителя. Защото ако е последователно, той ограничава дебита в малкия кръг. Скоро това беше обсъждано в една тема за нагревател на антифриза.
А байпас трябва ли да се да се прави или няма смисъл ако е вързан паралелно изпарителя с тройници?

Forester
потребител
потребител
Мнения: 82
Регистриран: 09 авг 2012, 20:34
Модел на автомобила: Ford Focus 1.6 Zetec S 2000г. комби
Местоположение: София
Status: Извън линия

Re: Проблем с парното след байпас...

Мнение от Forester » 06 дек 2016, 20:40

Ако си късметлия, може и да ти се размине, но почти всеки Фокус МК1 1.6 почва да прегрява след газифициране.

Отговори

Върни се в “КУПЕ”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 1 гост