Страница 1 от 1

Проблем с парното след байпас...

Публикувано: 03 дек 2016, 21:13
от hristov008
Здравейте, колеги! След монтиране на газов инжекцион Фокуса започна да прави проблеми с температурата... както на всички е известно за този проблем. Намерих решението, като поставих байпас на охладителната система. Процедурата беше успешна и проблема със загряването се оправи. Това беше през лятото. Сега, като дойде зимата обаче забелязвам следното. Колата загрява нормално и достига сравнително бързо работна температура. Парното обаче е много слабо. Имам предвид, че си духа нормално, но не духа топло. Трябва да мина 15-20 км. за да започне да духа топло както си трябва. Имате ли и вие подобен проблем? Аз си обяснявам с байпаса. Вие какво мислите?
Колата е Фокус 1.6, газов инжекцион, 2000г.

Re: Проблем с парното след байпас...

Публикувано: 03 дек 2016, 21:48
от Forester
А изпарителя как ти е свързан? Последователно на радиаторчето за парното или с тройници на двата маркуча? Моя фокус е с байпас, изпарителя си го преправих с тройници, защото газаджиите го бяха свързали последователно, и парното си е добре.

Re: Проблем с парното след байпас...

Публикувано: 04 дек 2016, 09:55
от hristov008
Трябва да погледна...

Re: Проблем с парното след байпас...

Публикувано: 04 дек 2016, 12:48
от aspasia
Forester написа:А изпарителя как ти е свързан? Последователно на радиаторчето за парното или с тройници на двата маркуча? Моя фокус е с байпас, изпарителя си го преправих с тройници, защото газаджиите го бяха свързали последователно, и парното си е добре.
Колега да те питам защото и аз искам да си монтирам ГИ значи изпарителя се монтира паралелно на маркучите на парното с тройници+байпас а не последователно ако съм те разбрал?

Re: Проблем с парното след байпас...

Публикувано: 04 дек 2016, 20:42
от Forester
Да, точно така, с тройници е правилно да се свърже изпарителя. Защото ако е последователно, той ограничава дебита в малкия кръг. Скоро това беше обсъждано в една тема за нагревател на антифриза.

Re: Проблем с парното след байпас...

Публикувано: 05 дек 2016, 19:37
от aspasia
Forester написа:Да, точно така, с тройници е правилно да се свърже изпарителя. Защото ако е последователно, той ограничава дебита в малкия кръг. Скоро това беше обсъждано в една тема за нагревател на антифриза.
А байпас трябва ли да се да се прави или няма смисъл ако е вързан паралелно изпарителя с тройници?

Re: Проблем с парното след байпас...

Публикувано: 06 дек 2016, 20:40
от Forester
Ако си късметлия, може и да ти се размине, но почти всеки Фокус МК1 1.6 почва да прегрява след газифициране.