Ръчна спирачка
Публикувано: 16 окт 2017, 21:48
Здравейте,от месец имам Форд кънект 1.8 TDCI първа рег.2010 г.инъче дата на производство 27. 10.2008 г. подменил съм доста неща за тоя месец.
Гарнитури всмукателни колектори,гарнитура изпускателни колектори ,гарнитура фланец към катализатор, шлайф (челосване) изпускателни колектори,нови тръбички обратна нафта от дюзите,купих си кабели и софт за да си обуча ЕГР-а,биалетки,нови масла хидравлика,нов лагер на предно дясно колело,нов тампон отдолу на мотора,така наречената лъжица,нови болтове на джантите днес.
Казвам всичко това ,защото аз съм майстора но не виждам от къде да обера луфта на ръчната спирачка.Отзад е с дискове,свалих едното колело ,няма клиясало или откачено,жилото дърпа един лост който напъва накладките,там всичко работи,жилото се движи под купето и над него има алуминиева ламарина която не искам да развалям без причина,та къде да търся механизъм за регулиране.
Гарнитури всмукателни колектори,гарнитура изпускателни колектори ,гарнитура фланец към катализатор, шлайф (челосване) изпускателни колектори,нови тръбички обратна нафта от дюзите,купих си кабели и софт за да си обуча ЕГР-а,биалетки,нови масла хидравлика,нов лагер на предно дясно колело,нов тампон отдолу на мотора,така наречената лъжица,нови болтове на джантите днес.
Казвам всичко това ,защото аз съм майстора но не виждам от къде да обера луфта на ръчната спирачка.Отзад е с дискове,свалих едното колело ,няма клиясало или откачено,жилото дърпа един лост който напъва накладките,там всичко работи,жилото се движи под купето и над него има алуминиева ламарина която не искам да развалям без причина,та къде да търся механизъм за регулиране.