Страница 1 от 1
					
				Ключалка на резервоара
				Публикувано: 13 фев 2007, 18:42
				от Teon
				Здравейте колеги,
Подхващам 1 тема за слабото място на ключалката на резервоара  за ескорт и орион (може би и за други Форд-чета). Днес след като не успях да я затворя прословутата капачка на бензиностанцията (заяжда и не може да се завърти ключа) и след като счупих 1 ключ (превъртя пластмасата), реших да я отворя за пореден път, след като я бях смазвал вече 3-4 пъти и ефекта беше временен. Пускам снимков материал за да може темата да е полезна за други с подобни проблеми.
(Работа - 30 мин., инструменти - отверка, спрей, смазка) Стъпките за изпълнение са отгоре надолу -> Следвайте имената на снимките: F1, F2, F3 и т.н.
			 
			
					
				
				Публикувано: 15 фев 2007, 09:24
				от Антон Маринов
				И при мене така се получи на Шела в Русе около час си играх да я отворя накрая успях. И като се прибрах в Търново разглобих я и премахнах пластините на секрета сега с каквото искаш се отваря!
			 
			
					
				RE:
				Публикувано: 15 фев 2007, 16:29
				от Teon
				Не трябваше да махаш пластините!
Както писах горе - много лесно се поправя - не повече от 30-тина 40 мин. Сега работи като нова, все едно е в масълце.
Няколко пъти ходих да го отключвам без да има нужда  
 
А ме бяха уплашили. Няколко души с ескорт ми казаха - доста зор ще береш с резервоара. Започне ли да ти заяжда, трябва патрон да се сменя, а от друга кола не става да си свалиш че с два ключа ще трябва да ходиш - ама ето че има лек.
 
			
					
				
				Публикувано: 16 фев 2007, 12:28
				от kEFi
				...моя проблем го реших на място (в бензиностанцията) с няколко капки масло и търпеливо връткане наляво-надясно, докато отвори. После почистване на налепите по двете крачета на заключването и оста, още малко масълце и...от година няма ядове 

 
			
					
				
				Публикувано: 16 фев 2007, 15:02
				от MegatroniC
				Моята пък има друг проблем - вади и се патрона когато е отключена, но отдолу не е така със зегерка, а защото не се показва извън пластмасата, та сега търся решение го застопоря някак си  

 
			
					
				
				Публикувано: 14 май 2007, 20:12
				от Vencito
				След многобройните напъни с ключа,преди да го счупя, ме осени идеята да ползвам дезодорант.Открехнах леко капачето и напръсках здраво вътре.Стана!
Като се прибрах - разглобих и промих с нафта.Засега е супер... 

 
			
					
				
				Публикувано: 20 май 2007, 20:29
				от navi74
				Българите сме измислили какво ли не , но от както ползвах wd40 нямам нужда от дезодоранти и кока кола.
			 
			
					
				
				Публикувано: 22 май 2007, 10:07
				от George
				И аз с WD40 си лекувам капачката и съм доволен. 
Но все пак от няблюденията, които имам се оказва, че един път тръгнала ли е да прави проблем трябва поне веднъж два пъти в госината да се промива и смазва. 
Преди повече от година я направих тази процедура и преди месец пак ми заяде на бензиностанцията. След промиване и смазване пак си работи.
Извода - два пъти в годината е добре дори и без да се разглобява обилно да се промие с WD40 докато почне да изтича чисто.
			 
			
					
				
				Публикувано: 31 окт 2007, 23:33
				от paci
				Съвсем случайно лятото ли беше кво се въртях около фиестата, бутнах капачката на резервоара и я отвих без да я отключвам  
 
 
От тогава като зареждам си проверявам дали се е заключила.
Не че ще ме спаси ако някой има интерес да я напъва но ме дразни да има проблем.
Начи не винаги прави така но тази вечер голямо въртене падна докъто се разбрахме.
Гледах я на осветлението на бензиностанцията ама си изглежда перфектна. Няма счупено няма нищо което да ме дразни на външен вид. Ключа не запъва, върти си се идеално и в двете посоки. Патрона не се вади от капачката.
MegatroniC го е написал, че капачката е различна от тази на картинката.
 
			
					
				
				Публикувано: 01 ное 2007, 07:47
				от Sound`of`GB
				15 лв струва нова кофтито е ,че ще имате друг ключ 

 аз съм така  

 
			
					
				
				Публикувано: 02 ное 2007, 00:37
				от licho
				на един приятел наскоро му бяха източили бензина. отключили си капачката и свършили работа. колата е фиат
			 
			
					
				
				Публикувано: 05 яну 2008, 16:08
				от paci
				Май се сприятелихме 

Завъртам ключа на заключено преди да я завия и сега слушка.
Да не би това да е правилния подход към нея?
 
			
					
				
				Публикувано: 06 яну 2008, 20:26
				от Kocko
				Що си мисля, че не може да се точи горивото от нашите резервоари?
			 
			
					
				
				Публикувано: 09 яну 2008, 18:50
				от veselinp
				ами вижте, аз го имах тоя проблем с заяждането и да ви кажа от друг колега тук в форума взех съвет ето го: просто извадете щеката на маслото и вкараите няколко капки, развартете търпеливо и повторете процедурата още веднъж. след 10 мин игра и 10тина капки масло гарантирам ви че капачката ще е като нова. аз на коледа на омв го брах тоя яд в студа не иска да се затвори и това е, а наи лошото е че фиестата я взех само с 1 ключ! дано съм бил полезен 

 
			
					
				
				Публикувано: 12 яну 2008, 09:34
				от u`F`o
				Sound`of`GB написа:15 лв струва нова кофтито е ,че ще имате друг ключ 

 аз съм така  

 
 И аз така направих - една нова за 15- 20 лв и проблема се реши 

 
			
					
				
				Публикувано: 27 фев 2008, 09:33
				от Rotting
				Малко да ъпдейтна темата. Благодаря на Teon за доброто описание и решение на проблеми. Като виждам, че и други са закъсвали по същия начин, значи проблема е масов. И мойта изяде псувни и ругатни 10-тина пъти по бензиностанциите. 
Изваждане на ключалката, после и патрона, накисване в бензин, измиване с вряла вода, изсъхване и после яко ръгане на графитна грес. В началото си мислиш, че това чудо няма да има оправия, но просто иска малко търпение и въртене. 10-тина минути и е като нова.
 
