Connect with your social network account
Всички въпроси свързани с вашия автомобил, за които няма конкретна тема.
-
DigiPro
- потребител

- Мнения: 4337
- Регистриран: 08 фев 2005, 23:15
- Модел на автомобила: C-Max 1,0 EcoBoost
ex служебен B-Max 1,0 EcoBoost
ex служебен Fusion 1,4 Duratec 16V.
ex Fiesta Si 1,6 16V MK3,5
ex Fiesta 1,1i MK3
- Местоположение: Велико Търново
-
Контакти:
-
Status:
Извън линия
Мнение
от DigiPro » 11 ное 2007, 18:56
Видях в Практикер на промоция за 19лв. калорифер за кола който се включва към гнездото на запалката. Някой ползвал ли е такова нещо и дали върши работа? Смятам, че за хора като мен които карат предимно градско на къси разстояния ще има полза. Не ми стана много ясно как и къде се монтира в колата. Има ключ за включване, но според мен трябва да му се добави и едно реле да може да работи само на контакт. Дават му мощност 150W и няма да е добре да го забравиш включено и после да ти падне акумулатора.
-
Прикачени файлове
-

-
L&R
- потребител

- Мнения: 11
- Регистриран: 27 окт 2007, 13:00
- Модел на автомобила: MK2
-
Status:
Извън линия
Мнение
от L&R » 11 ное 2007, 19:35
Все едно да се топлиш на дълги светлини, това е майтап 150W

Пари на вятъра

-
HACKO
- Модератор

- Мнения: 13108
- Регистриран: 24 май 2006, 21:22
- Модел на автомобила: FORD FOCUS 04г/1.6/ X 4696 KK
SUBARU LEGACY 10г/2.0/ СВ 6292 ВК
- Местоположение: ХАСКОВО
-
Status:
Извън линия
Мнение
от HACKO » 11 ное 2007, 19:57
След като пише регулиране на 360градуса, значи е достатъчно малко за да се закрели на таблото и да се насочва в желаната посока. Колкото да не ти залепват ръцете на заледения волан, както казват по нашия край паратька работа (нищо не върши).
-
la4o
- потребител

- Мнения: 2269
- Регистриран: 19 яну 2005, 10:59
- Модел на автомобила: Mondeo '07 2.0 TDCi
- Местоположение: София, център
-
Контакти:
-
Status:
Извън линия
Мнение
от la4o » 11 ное 2007, 20:42
митко (S@sel@) има таквоз

май каза хубави думи...
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 10 госта