какъв е проблемът на двувалките?
- balkics
- потребител
- Мнения: 49
- Регистриран: 02 мар 2009, 20:16
- Модел на автомобила: Ford Escort Ghia combi 1.8 16v zetec
Ford Focus 1.6 16V Zetec-s 74 KW 100hp - Status: Извън линия
какъв е проблемът на двувалките?
чувал съм много за някои майстори, които и не искат да чуват за винтилирани двигатели... какво им е по-сложното и по-неприемливото от другите двигатели?
Имах преди година Форд Ескорт 1.6 EFI, сега мисля да взимам друг, но повечето са винтили, ще сбъркам ли и какви са усложненията при винтилите?
Мерси предварително
Имах преди година Форд Ескорт 1.6 EFI, сега мисля да взимам друг, но повечето са винтили, ще сбъркам ли и какви са усложненията при винтилите?
Мерси предварително
- pepy1
- Модератор
- Мнения: 4787
- Регистриран: 18 май 2005, 22:38
- Модел на автомобила: бивш форд ескорт 1.6i 16v zetec Ghia Combi'96
бившо пежо 306 комби 1,9 ТД пак комби и Сеат ибиза 3 цилиндров 1.4 дизел - Местоположение: шоп от Младост-4
- Контакти:
- Status: Извън линия
Re: какъв е проблемът на двувалките?
с риск да се обидиш ще ти отговоря директно на въпроса от темата
проблем с двувалките няма,проблема е в майстора
много са малко обикновенните двигатели
ако не са 12 в са 16в или 20 в
проблем с двувалките няма,проблема е в майстора
много са малко обикновенните двигатели
ако не са 12 в са 16в или 20 в
времето е като парите-никога не стига
- Cougar
- потребител
- Мнения: 590
- Регистриран: 14 яну 2008, 09:34
- Модел на автомобила: Ford Probe GT '93 2.5 V6 EB9003AH, Ford Cougar '00 2.0 16V EB9950AH
- Местоположение: Габрово
- Status: Извън линия
Re: какъв е проблемът на двувалките?
Имаме нужда от обновление на майсторите в БГ
Точно по тази причина и на Форд им се носи лоша слава от майсторите, понеже не са така лесни за обслужване като СУПЕР МАСОВИЯ 1.8 8в при ФВ Ауди и Опел
Но това в никакъв случай не е кусур, напротив, а и клапаните стават повече и повече

Точно по тази причина и на Форд им се носи лоша слава от майсторите, понеже не са така лесни за обслужване като СУПЕР МАСОВИЯ 1.8 8в при ФВ Ауди и Опел

Но това в никакъв случай не е кусур, напротив, а и клапаните стават повече и повече

Продавам си колата !
- ivailo rachev
- потребител
- Мнения: 429
- Регистриран: 04 авг 2008, 22:37
- Модел на автомобила: ford scorpio 2,0 89' OHC 77kw/105hp-бивша,fiat bravo 97' 1,6 103++hp
- Местоположение: габрово
- Status: Извън линия
Re: какъв е проблемът на двувалките?
аз съм сменял ангренажен ремък на ескорт двувалка и е много трудно.та това е проблема на двувалките и като цяло на форд.както каза колегата и от там тръгва името на форд.за да сваля един стартер на 1,6 zetek разглобих половината двигател,за това се чуват тези небивалици за форд.
-
- потребител
- Мнения: 689
- Регистриран: 24 юли 2006, 18:49
- Модел на автомобила: Escort 1.6 16v '95
- Местоположение: София/Варна
- Контакти:
- Status: Извън линия
Re: какъв е проблемът на двувалките?
Никакъв не им е проблема на двувалките. Аз нигога през живота си ангренажен ремък не бях сменял, за първи път смених на моята кола а тя е двувалка. Сменихме го двамата с баща ми, той също никога не е сменял на двувалка, нито някога е бил автомонтьор.
Относно това, че БГ майсторите се правят на луди - така е, освен че не разбират също и ги мързи. Разбира се има и доста изключения, но болшинството са некадърни неможачи. А толкова много литература има (че и със снимки) за смяната на всяко нещо, за което се сети човек. То иска четене, не чесане по главата....
Относно това, че БГ майсторите се правят на луди - така е, освен че не разбират също и ги мързи. Разбира се има и доста изключения, но болшинството са некадърни неможачи. А толкова много литература има (че и със снимки) за смяната на всяко нещо, за което се сети човек. То иска четене, не чесане по главата....
Не! Не съм пиян - аз така си карам!
- pepy1
- Модератор
- Мнения: 4787
- Регистриран: 18 май 2005, 22:38
- Модел на автомобила: бивш форд ескорт 1.6i 16v zetec Ghia Combi'96
бившо пежо 306 комби 1,9 ТД пак комби и Сеат ибиза 3 цилиндров 1.4 дизел - Местоположение: шоп от Младост-4
- Контакти:
- Status: Извън линия
Re: какъв е проблемът на двувалките?
взимай като си решил,ако е нов внос сменяш всички ремъци и ролки ,ако не е нов внос можеш да разбереш от стария собственик кога са сменяни(км,години) ако не са минати км. все пак гумата и пластмасата стареят
колата е като жената ,поддържаш ли я ще те слуша
колата е като жената ,поддържаш ли я ще те слуша
времето е като парите-никога не стига
- HACKO
- Модератор
- Мнения: 13108
- Регистриран: 24 май 2006, 21:22
- Модел на автомобила: FORD FOCUS 04г/1.6/ X 4696 KK
SUBARU LEGACY 10г/2.0/ СВ 6292 ВК - Местоположение: ХАСКОВО
- Status: Извън линия
Re: какъв е проблемът на двувалките?
Ха-ха, любимия ми пример някой замислял ли се е защо това е НАЙ-ДОБРИЯ мотор според старите майстори. Ами единствената разлика между него и мотора на Жигулата е, че делкото на Аудито е до 4ти цилиндър а на Жигулата до 1ви.Cougar написа:Имаме нужда от обновление на майсторите в БГ![]()
Точно по тази причина и на Форд им се носи лоша слава от майсторите, понеже не са така лесни за обслужване като СУПЕР МАСОВИЯ 1.8 8в при ФВ Ауди и Опел
Но това в никакъв случай не е кусур, напротив, а и клапаните стават повече и повече
- kEFi
- потребител
- Мнения: 2863
- Регистриран: 17 яну 2005, 13:19
- Модел на автомобила: Eskort 1.6 16V EFi
- Местоположение: София
- Status: Извън линия
Re: какъв е проблемът на двувалките?
Когато бях на 6 години помагах на баща ми в оправянето на колата с чука - думках си тук-там.
На 12 вече свалях и качвах двигател и каквото още се сетите. Жигули, Лада (все тая), Москвич, Шкода 120л, трабант, Фиат 126p........ т.е. нищо сложно няма!
Затова и "майсторите" не харесват двувалките - запазили са детското в себе си и не искат да порастнат
На 12 вече свалях и качвах двигател и каквото още се сетите. Жигули, Лада (все тая), Москвич, Шкода 120л, трабант, Фиат 126p........ т.е. нищо сложно няма!
Затова и "майсторите" не харесват двувалките - запазили са детското в себе си и не искат да порастнат

Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 16 госта