какъв е проблемът на двувалките?

Всички въпроси свързани с вашия автомобил, за които няма конкретна тема.
Потребителски аватар
balkics
потребител
потребител
Мнения: 49
Регистриран: 02 мар 2009, 20:16
Модел на автомобила: Ford Escort Ghia combi 1.8 16v zetec
Ford Focus 1.6 16V Zetec-s 74 KW 100hp
Status: Извън линия

какъв е проблемът на двувалките?

Мнение от balkics » 02 мар 2009, 20:44

чувал съм много за някои майстори, които и не искат да чуват за винтилирани двигатели... какво им е по-сложното и по-неприемливото от другите двигатели?
Имах преди година Форд Ескорт 1.6 EFI, сега мисля да взимам друг, но повечето са винтили, ще сбъркам ли и какви са усложненията при винтилите?
Мерси предварително

Потребителски аватар
pepy1
Модератор
Модератор
Мнения: 4787
Регистриран: 18 май 2005, 22:38
Модел на автомобила: бивш форд ескорт 1.6i 16v zetec Ghia Combi'96
бившо пежо 306 комби 1,9 ТД пак комби и Сеат ибиза 3 цилиндров 1.4 дизел
Местоположение: шоп от Младост-4
Контакти:
Status: Извън линия

Re: какъв е проблемът на двувалките?

Мнение от pepy1 » 02 мар 2009, 20:58

с риск да се обидиш ще ти отговоря директно на въпроса от темата
проблем с двувалките няма,проблема е в майстора
много са малко обикновенните двигатели
ако не са 12 в са 16в или 20 в
времето е като парите-никога не стига

Потребителски аватар
Cougar
потребител
потребител
Мнения: 590
Регистриран: 14 яну 2008, 09:34
Модел на автомобила: Ford Probe GT '93 2.5 V6 EB9003AH, Ford Cougar '00 2.0 16V EB9950AH
Местоположение: Габрово
Status: Извън линия

Re: какъв е проблемът на двувалките?

Мнение от Cougar » 03 мар 2009, 08:26

Имаме нужда от обновление на майсторите в БГ :)
Точно по тази причина и на Форд им се носи лоша слава от майсторите, понеже не са така лесни за обслужване като СУПЕР МАСОВИЯ 1.8 8в при ФВ Ауди и Опел :)
Но това в никакъв случай не е кусур, напротив, а и клапаните стават повече и повече :D
Продавам си колата !

Потребителски аватар
ivailo rachev
потребител
потребител
Мнения: 429
Регистриран: 04 авг 2008, 22:37
Модел на автомобила: ford scorpio 2,0 89' OHC 77kw/105hp-бивша,fiat bravo 97' 1,6 103++hp
Местоположение: габрово
Status: Извън линия

Re: какъв е проблемът на двувалките?

Мнение от ivailo rachev » 03 мар 2009, 08:39

аз съм сменял ангренажен ремък на ескорт двувалка и е много трудно.та това е проблема на двувалките и като цяло на форд.както каза колегата и от там тръгва името на форд.за да сваля един стартер на 1,6 zetek разглобих половината двигател,за това се чуват тези небивалици за форд.

orlinm
потребител
потребител
Мнения: 689
Регистриран: 24 юли 2006, 18:49
Модел на автомобила: Escort 1.6 16v '95
Местоположение: София/Варна
Контакти:
Status: Извън линия

Re: какъв е проблемът на двувалките?

Мнение от orlinm » 04 мар 2009, 15:59

Никакъв не им е проблема на двувалките. Аз нигога през живота си ангренажен ремък не бях сменял, за първи път смених на моята кола а тя е двувалка. Сменихме го двамата с баща ми, той също никога не е сменял на двувалка, нито някога е бил автомонтьор.
Относно това, че БГ майсторите се правят на луди - така е, освен че не разбират също и ги мързи. Разбира се има и доста изключения, но болшинството са некадърни неможачи. А толкова много литература има (че и със снимки) за смяната на всяко нещо, за което се сети човек. То иска четене, не чесане по главата....
Не! Не съм пиян - аз така си карам!

Потребителски аватар
pepy1
Модератор
Модератор
Мнения: 4787
Регистриран: 18 май 2005, 22:38
Модел на автомобила: бивш форд ескорт 1.6i 16v zetec Ghia Combi'96
бившо пежо 306 комби 1,9 ТД пак комби и Сеат ибиза 3 цилиндров 1.4 дизел
Местоположение: шоп от Младост-4
Контакти:
Status: Извън линия

Re: какъв е проблемът на двувалките?

Мнение от pepy1 » 04 мар 2009, 21:33

взимай като си решил,ако е нов внос сменяш всички ремъци и ролки ,ако не е нов внос можеш да разбереш от стария собственик кога са сменяни(км,години) ако не са минати км. все пак гумата и пластмасата стареят
колата е като жената ,поддържаш ли я ще те слуша
времето е като парите-никога не стига

Потребителски аватар
HACKO
Модератор
Модератор
Мнения: 13108
Регистриран: 24 май 2006, 21:22
Модел на автомобила: FORD FOCUS 04г/1.6/ X 4696 KK
SUBARU LEGACY 10г/2.0/ СВ 6292 ВК
Местоположение: ХАСКОВО
Status: Извън линия

Re: какъв е проблемът на двувалките?

Мнение от HACKO » 04 мар 2009, 22:58

Cougar написа:Имаме нужда от обновление на майсторите в БГ :)
Точно по тази причина и на Форд им се носи лоша слава от майсторите, понеже не са така лесни за обслужване като СУПЕР МАСОВИЯ 1.8 8в при ФВ Ауди и Опел :)
Но това в никакъв случай не е кусур, напротив, а и клапаните стават повече и повече :D
Ха-ха, любимия ми пример някой замислял ли се е защо това е НАЙ-ДОБРИЯ мотор според старите майстори. Ами единствената разлика между него и мотора на Жигулата е, че делкото на Аудито е до 4ти цилиндър а на Жигулата до 1ви.

Потребителски аватар
kEFi
потребител
потребител
Мнения: 2863
Регистриран: 17 яну 2005, 13:19
Модел на автомобила: Eskort 1.6 16V EFi
Местоположение: София
Status: Извън линия

Re: какъв е проблемът на двувалките?

Мнение от kEFi » 19 мар 2009, 22:50

Когато бях на 6 години помагах на баща ми в оправянето на колата с чука - думках си тук-там.
На 12 вече свалях и качвах двигател и каквото още се сетите. Жигули, Лада (все тая), Москвич, Шкода 120л, трабант, Фиат 126p........ т.е. нищо сложно няма!
Затова и "майсторите" не харесват двувалките - запазили са детското в себе си и не искат да порастнат :D:

Отговори

Върни се в “ДРУГИ ВЪПРОСИ”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 16 госта