Ескорт 1.8 ТД

Всички въпроси свързани с вашия автомобил, за които няма конкретна тема.
mond3o
потребител
потребител
Мнения: 1
Регистриран: 24 ное 2009, 21:12
Модел на автомобила: Brava 1.4 12v
Punto 1.2i 16v Sporting
Status: Извън линия

Ескорт 1.8 ТД

Мнение от mond3o » 30 ное 2009, 11:27

Колеги,смятам да взимам едни Ескорт 1.8 ТД 97г.Може ли да ми дадете съвети на какво най-вече да обърна внимание като го оглеждам?Благодаря предварително

Потребителски аватар
Conan_1
потребител
потребител
Мнения: 1457
Регистриран: 26 яну 2007, 14:10
Модел на автомобила: Escort 1,8D 93г,Escort 1,8TDI 96г,Focus 1,8 TDCi 2002, Focus 1,8 TDCi 2003 estate, Wauxhall Astra 1,4i Auto 93, Jeep Cherokee 2.5 Sport 1994, Fiesta Zetec 2013 1.0 econetic.
Местоположение: Plovdiv
Status: Извън линия

Re: Ескорт 1.8 ТД

Мнение от Conan_1 » 02 дек 2009, 10:26

_friends_ Добре си решил колега !

1- лягаш отзад и гледаш в какво състояние са гредите че са им слабо място
2- оглеждаш всички видими детайли за ръжда (всяко петно намерена такава е повод да смъкнеш от цената)
3- огледай фугите между панелите на купето да са еднакви навсякаде + предната греда под капака дали не е боядисана в друг цвят (да няма челен удър)
4- внимавай за неравности по боята и ако забележиш такива чукни с пръст да видиш дали бие на ламарина или е китосвана.
5- провери амортесиорите дали са в час и не клати по 10 секунди нагоре надолу след като ги натиснеш и пуснеш
6- провери (доколкото можеш) да нямаш спукани спирачни дискове отпред !!! мойта така я взех и щях да се пребия
7- ауспусите им гният доста така че виж го и него, не е болка за умиране но ще смъкне цената.
8- хващаш всяка гума и я разклащаш силно в четирите посоки и се ослушваш за чукане,хлопчене и луфт,виж гумите дали са прави и са равномерно износени!!!
9- провери ръчната до колко държи и да хваща от първоте няколко зъба още (мойта я нямаше никаква)
10- съединителят на тея ескорти си е тежичък освен ако не е нов, но ако хрущи и ти дава зор значи си заминава и мн внимавай при покупката
11- провери всичко ел. в купето дали работи (всяка светлина и прочие), лафове от сорта на еми до вчера бачкаше ама сега като се качи ти и незнам защо не работи да са ти ясни!!!
12- натисни съединителя и изреди вс скорости на сухо
13- гледай капаците на еарбаговете да са плътно към таблото, и волана и да не са отваряна при удър(да нямаш еарбагове)!!
14- провери дали се отварят с лостчетата вратите на багажника и превния капак.
15- стигаме до ддвигателя - тук първото нещо което гледаш е да няма просълзила гарнитура на главата(да е омаслен), ако е перфектно измит и лъснат също не е на добре.
16- отвий капачката на казанчето за водата и провери дали не е смесил водата с масло(ако е така бегай далеч)
17- отвий капачката на главата и виж маслото преди да я запалиш да не е пресечено или да смърди кофти не на масло.
18- провери картера от долу да не е в масло и да не капе
19- накарай да ти я запалят и стой до двигателя да чуеш евентоално ако има някви аномалии или ако се тресе много(запален само трепери и почти не мърда) и дали стартера върти бързо, че ако е мудно че береш ядове зиме!!Помоли като я палят да е без газ за да видиш дали не пали с давене и кашляне, бял пушек отзад.(подгрява се 7-10 сек. моя де)
20- отвори капачката на маслото при запален двиг - не трябва да духа фрапиращо много или да духа с лек дим.
21- постави капачката обратно без да я завиваш и форсирай двигателя да видиш дали я залепа на място, при високи обороти трябва да я залепа а не да продължада да подскача.
22- отиваш отзад и слягаш ръка пред ауспуха за 10-20 сецунди на обороти докато е колата да видиш дали хвърля масло на черни капчици(лафове от сорта ми тя стои тъка в салона от мн време и трябва да се продуха са глупости)
23- накарай да я настъпят и виж дали пуши яко черен дим или бял такъв (лошо бегай далеч), може да изпуши черно или кафеникаво докато начи оборотите но да не е постоянно така при високи обороти.
24- сядаш и я караш (гледай основно рапотата на двигателя, ослушвай се за звуци на счупено или хлопане като минаваш през дупки, до 2000 оборота някаде трябва да си набира равномерно като чист дизелат, след което скача изведнаж и залепя за седалката, пробвай ръчната дали кове докато се движиш бавно, спирачките да не са много твърди, вдигни високи обороти на 3-та и пусни педала на газста рязко да видиш дали ще забие муцуната(има ли компресия) и така.
25- след като спреш излез веднага и помириши да не смърди на съединител и пипни дискове и барабани да не задържа някой - трябва да са топли но не и да парат яко и недай боже да излиза мараня чак!!!

_friends_ успех с покупката , и незабравяй че го има и момента на компромисите!!
Ние, можещите, водени от незнаещите,
вършим невъзможното за кефа на неблагодарните.
И сме направили толкова много с толкова малко,
за толкова дълго време,
че вече сме квалифицирани да правим всичко от нищо!!! ...

Отговори

Върни се в “ДРУГИ ВЪПРОСИ”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 4 госта