Предложете ми Форд Фиеста :)
- zombajo_
- потребител
- Мнения: 112
- Регистриран: 17 апр 2010, 20:35
- Модел на автомобила: Ford Fiesta MK2 - 50h.p. 1.1 (1987г.) PB4905TM
Ford Mondeo MK1 - 115h.p 1.8 (1993) - Местоположение: Пловдив
- Status: Извън линия
Предложете ми Форд Фиеста :)
Здравейте колеги,бих искал да си купя Форд Фиеста,защото имам такъв и ми харесват. Причината е защото моята бегачка е развалих: съединителя си замина,скоростите хъркат 1ва,2ра ,зимно време вижда зор с паленето, стар акумолатор и.т.н Та стои от 1 месец в гаража,всеки ден е паля да не вземе да забрави какво е това
и ми е мъчно да я давам за желязо да му се невиди.Ако имам излишни кинти ще си я оправя ,но през това време е време да реша какво е добре да си купя след нея. Та бих искал да ми предложете някакъв от по новите модели Фиеста след 90г. 


- Alexi
- потребител
- Мнения: 1559
- Регистриран: 18 май 2008, 22:50
- Модел на автомобила: '06 Mondeo 2.2 TDCI Ghia ,'08 Transit Connect 1.8 TDCI
- Местоположение: Шумен
- Контакти:
- Status: Извън линия
Re: Предложете ми Форд Фиеста :)
какви са тез по новите модели след 90та ,20 годишни
то аз не се сещам фиеста преди 90та как изобщо изглежда ...

- Pyrhel
- потребител
- Мнения: 1559
- Регистриран: 12 авг 2010, 20:51
- Модел на автомобила: няколко други марки +
Mondeo Titanium X 2.2 TDCi - Местоположение: София
- Контакти:
- Status: Извън линия
Re: Предложете ми Форд Фиеста :)
Ето преди фейслифта:

Ето и след него:


Ето и след него:

- zombajo_
- потребител
- Мнения: 112
- Регистриран: 17 апр 2010, 20:35
- Модел на автомобила: Ford Fiesta MK2 - 50h.p. 1.1 (1987г.) PB4905TM
Ford Mondeo MK1 - 115h.p 1.8 (1993) - Местоположение: Пловдив
- Status: Извън линия
Re: Предложете ми Форд Фиеста :)
Хахаха, благодаря ти за забавните снимки
Всъщност имах предвид кои от моделите от МК3 или 4: карбураторните или моно-инжекциите са по одачни,двигателите- алуминиеви или чугунови. Затова говоря 


Последна промяна от zombajo_ на 29 окт 2010, 13:35, променено общо 1 път.
- Pyrhel
- потребител
- Мнения: 1559
- Регистриран: 12 авг 2010, 20:51
- Модел на автомобила: няколко други марки +
Mondeo Titanium X 2.2 TDCi - Местоположение: София
- Контакти:
- Status: Извън линия
Re: Предложете ми Форд Фиеста :)
Снимките бяха към Алекси, дето му се губели спомени 
Иначе, какви са тия каучукови двигатели? Моето мнение - колкото по-ново, толкова по-добре. MK3 също има с инжекция, не са само карбуратори, имай го и това предвид

Иначе, какви са тия каучукови двигатели? Моето мнение - колкото по-ново, толкова по-добре. MK3 също има с инжекция, не са само карбуратори, имай го и това предвид

- zombajo_
- потребител
- Мнения: 112
- Регистриран: 17 апр 2010, 20:35
- Модел на автомобила: Ford Fiesta MK2 - 50h.p. 1.1 (1987г.) PB4905TM
Ford Mondeo MK1 - 115h.p 1.8 (1993) - Местоположение: Пловдив
- Status: Извън линия
Re: Предложете ми Форд Фиеста :)
Ами моята МК2 е от 87г. и е карбуратор 1.1 с чугунен двигател. Да виждал съм само МК3 1.1 с карбуратор.Ами щото гледам за разни модели от МК3 като:(фиеста ц),(1.1i),(1.4i) всичките ли са моно-инжекции или има и пълни?
Та според теб са защо са добри модели ? Щото бая хора по сервизите са ми казвали че този модел двигател като моя е по добър от по новите-демек МК3 с алуминиевите,и бая хора се мъчат да ме разубеждават да си взимам форд какъвто и да е било
Та според теб са защо са добри модели ? Щото бая хора по сервизите са ми казвали че този модел двигател като моя е по добър от по новите-демек МК3 с алуминиевите,и бая хора се мъчат да ме разубеждават да си взимам форд какъвто и да е било

Последна промяна от zombajo_ на 29 окт 2010, 13:35, променено общо 1 път.
- HACKO
- Модератор
- Мнения: 13108
- Регистриран: 24 май 2006, 21:22
- Модел на автомобила: FORD FOCUS 04г/1.6/ X 4696 KK
SUBARU LEGACY 10г/2.0/ СВ 6292 ВК - Местоположение: ХАСКОВО
- Status: Извън линия
Re: Предложете ми Форд Фиеста :)
Да нямаш предвид Чугунен двигател?zombajo_ написа:Ами моята МК2 е от 87г. и е карбуратор 1.1 с каучуков двигател.... (
Всички мотори са чугунени, само на някои главите са алуминиеви. И сега за да не ме оплюят много хора ще уточня, че алуминиеви блокове се използват рядко, предимно във екзотични спортни автомобили.
Твоя мотор, с кубатура 1.1 и 1.3, се вгражда във МК3 с карбуратор до 91г след това със моно. Във Мк4 и Ка, със пълна инджекция. Мотора си е същия независимо от горивната система, щом караш такъв, няма защо да ти обясняваме предимствата и недостатъците му.
- Alexi
- потребител
- Мнения: 1559
- Регистриран: 18 май 2008, 22:50
- Модел на автомобила: '06 Mondeo 2.2 TDCI Ghia ,'08 Transit Connect 1.8 TDCI
- Местоположение: Шумен
- Контакти:
- Status: Извън линия
Re: Предложете ми Форд Фиеста :)
бъркаш ,много от новите коли са с алуминиеви блокове особено мотори измислени след 2002-2003г
- HACKO
- Модератор
- Мнения: 13108
- Регистриран: 24 май 2006, 21:22
- Модел на автомобила: FORD FOCUS 04г/1.6/ X 4696 KK
SUBARU LEGACY 10г/2.0/ СВ 6292 ВК - Местоположение: ХАСКОВО
- Status: Извън линия
Re: Предложете ми Форд Фиеста :)
Не споря, твоите Фордове със какви блокове са?
- Alexi
- потребител
- Мнения: 1559
- Регистриран: 18 май 2008, 22:50
- Модел на автомобила: '06 Mondeo 2.2 TDCI Ghia ,'08 Transit Connect 1.8 TDCI
- Местоположение: Шумен
- Контакти:
- Status: Извън линия
Re: Предложете ми Форд Фиеста :)
кънекта е със стария блок ендура който е чугунен ,дори главата май е чугунена ... но мондеото е с изцяло алуминиев мотор ,бензиновите duratec също
- zombajo_
- потребител
- Мнения: 112
- Регистриран: 17 апр 2010, 20:35
- Модел на автомобила: Ford Fiesta MK2 - 50h.p. 1.1 (1987г.) PB4905TM
Ford Mondeo MK1 - 115h.p 1.8 (1993) - Местоположение: Пловдив
- Status: Извън линия
Re: Предложете ми Форд Фиеста :)
Извинявам се за глупавата грешка.Наско благодаря ти за отговора.А би ли казал какво знаеш за проблемите на моно-инжекциите? Че изобщо нищо незная за тях.Благодаря ти предварително. 

- bateto_toshko
- потребител
- Мнения: 1216
- Регистриран: 01 юни 2008, 16:57
- Модел на автомобила: Fiesta 1.4 Ghia '96
(Zetec-SE,16V, 90PS) - Местоположение: Бургас
- Status: Извън линия
Re: Предложете ми Форд Фиеста :)
Това е за фиеста мк4 (1996-2001г.)
http://www.autoprospect.ru/ford/fiesta/ ... eniya.html" onclick="window.open(this.href);return false;
....Блок цилиндров и головка блока цилиндров, а также корпуса большинства дополнительных узлов и агрегатов выполнены из специального алюминиевого сплава.....
Крышка клапанов изготовлена из магния, а всасывающая труба — из пластика. Двигатели имеют два расположенные сверху распределительных вала (DOHC) и оснащены многоклапанным механизмом — по четыре клапана на цилиндр. Ряд конструктивных решений сделал работу двигателя более бесшумной, уменьшил его вибрацию и выброс вредных веществ с отработавшими газами, минимизировал время технического обслуживания. Благодаря гидравлической компенсации зазоров клапанов проверка зазоров клапанов в автомастерской проводится только каждые 150 000 км пробега автомобиля. Зазор клапанов на холодном двигателе 0,17–0,23 мм для впускных и 0,27–0,33 мм для выпускных клапанов. Замена свечей зажигания проводится после каждых 45 000 км, замена моторного масла и масляного фильтра — после 15 000 км пробега автомобиля.
http://www.autoprospect.ru/ford/fiesta/ ... eniya.html" onclick="window.open(this.href);return false;
....Блок цилиндров и головка блока цилиндров, а также корпуса большинства дополнительных узлов и агрегатов выполнены из специального алюминиевого сплава.....
Крышка клапанов изготовлена из магния, а всасывающая труба — из пластика. Двигатели имеют два расположенные сверху распределительных вала (DOHC) и оснащены многоклапанным механизмом — по четыре клапана на цилиндр. Ряд конструктивных решений сделал работу двигателя более бесшумной, уменьшил его вибрацию и выброс вредных веществ с отработавшими газами, минимизировал время технического обслуживания. Благодаря гидравлической компенсации зазоров клапанов проверка зазоров клапанов в автомастерской проводится только каждые 150 000 км пробега автомобиля. Зазор клапанов на холодном двигателе 0,17–0,23 мм для впускных и 0,27–0,33 мм для выпускных клапанов. Замена свечей зажигания проводится после каждых 45 000 км, замена моторного масла и масляного фильтра — после 15 000 км пробега автомобиля.
сърцето ми обича форд мустанг , а джоба фиеста 
Една кола не може да се оправи докато не се счупи

Една кола не може да се оправи докато не се счупи
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 13 госта