Питане за турбо и преден нагревател на escort 1.8 td 98-ми
- mi6o
- потребител
- Мнения: 773
- Регистриран: 11 авг 2007, 10:20
- Модел на автомобила: Мондео МК3, 2.2 ТДЦИ, 2005 г., 155 к.с. (коНби), Мондео МК 2 (коНби) / 1.8 ТД / 98 г. /90 к.с. ( бивш Ескорт 1.8 ТД / 98 г. / 90 к.с. , още по-бивша Фиеста 1.25 / 16 кл. / 75 к.с. / 96 г. )
- Местоположение: София
- Status: Извън линия
Питане за турбо и преден нагревател на escort 1.8 td 98-ми
Здравейте колеги. Първо да се извиня ако дублирам тема ама не можах да намеря отговор на моите проблеми. Те са 2-колата ми е escort 1.8 td ghia 98г. с двигател RFS. Значи като ускорявам още на 1500 об. се чува един звук като жужене и то доста силно,а иначе си въврви яко-след 2000 об. си дърпа доста прилично.Първо мислех че е от гарнитурата между изпускателния колектор и турбото. Да ама не-смених я (беше изгоряла) и нищо не се промени. Като и сменях съединителя свалях турбината и освен тая гарнитурка друга не видях а тя (турбината) беше много омаслена на студения охлюв. Докато беше свалена и проверих оста (мръдах я с пръст) и имаше съвсем малък луфт. Та дали е тръгнало турбото или е нещо по елемантарно ми е питането. И другото нещо е нагревателя на предния прозорец грее само от ляво (шофьорското място),а по другите теми не можах да намеря отговор за мойта колица. От там разбрах за бушоните и релетата обаче за мондео. При мене има 2 бушона или релета (не знам точно) и се намират зад акумулатора. Проверих ги с мултицет и уж работят, а в купето при другите бушони има бушон само за задния прозорец. Благодаря ви предварително
- ЯЛТА
- Потребител
- Мнения: 10865
- Регистриран: 22 юли 2010, 14:52
- Модел на автомобила: FORD MONDEO 1.8 TD, 90 hp., GHIA, ENDURA D, SW, MK-2, 2000 year.
***********************
Ford Puma, 1.6, 2002 year, 103 hp.
http://clubford.org/forum/viewtopic.php ... __________
АМБИЦИЯТА Е ПОСЛЕДНОТО УБЕЖИЩЕ НА НЕУДАЧНИКА. О.Уайлд - Местоположение: СОФИЯ, и чат пат на луната.
- Контакти:
- Status: Извън линия
Re: Питане за турбо и преден нагревател на escort 1.8 td 98-ми
Щом има луфт , в оста на турбото-тръгнало си е, все пак се върти с 120 000 оборота в минута, и сигурно харчи масло . Караш,пък ако започне много масло да харчи-смяна . А нагревателя, сигурно е изгорял, те не карат много, ново стъкло с нагревател е около 400 лв., и мисля не си заслужава, освен ако имаш каско .
Мисли ГЛОБАЛНО действай ЛОКАЛНО
- mi6o
- потребител
- Мнения: 773
- Регистриран: 11 авг 2007, 10:20
- Модел на автомобила: Мондео МК3, 2.2 ТДЦИ, 2005 г., 155 к.с. (коНби), Мондео МК 2 (коНби) / 1.8 ТД / 98 г. /90 к.с. ( бивш Ескорт 1.8 ТД / 98 г. / 90 к.с. , още по-бивша Фиеста 1.25 / 16 кл. / 75 к.с. / 96 г. )
- Местоположение: София
- Status: Извън линия
Re: Питане за турбо и преден нагревател на escort 1.8 td 98-ми
Благодаря колега. Днес свалих blow-off клапана (мисля че така се казваше) и той се движеше на ръка много трудно,та утре мисля да отида до real турбо и да вида там какво ще ми кажат и така. В крайна сметка ще я карам така и това е. А имаш ли идея по моргите какви са цените на турбо-тата щото за нова турбина сигурно ще ми искат я некои бъбрек я некои орган по мене дето бачка
Поздрави

- ЯЛТА
- Потребител
- Мнения: 10865
- Регистриран: 22 юли 2010, 14:52
- Модел на автомобила: FORD MONDEO 1.8 TD, 90 hp., GHIA, ENDURA D, SW, MK-2, 2000 year.
***********************
Ford Puma, 1.6, 2002 year, 103 hp.
http://clubford.org/forum/viewtopic.php ... __________
АМБИЦИЯТА Е ПОСЛЕДНОТО УБЕЖИЩЕ НА НЕУДАЧНИКА. О.Уайлд - Местоположение: СОФИЯ, и чат пат на луната.
- Контакти:
- Status: Извън линия
Re: Питане за турбо и преден нагревател на escort 1.8 td 98-ми
Клапана, направо можеш да го затапиш, ще надува постоянно турбокомпресора , но колата не е в първа младост, и не е страшно. А може и да го раздвижиш. Турбото, ако не харчи много масло, не го закачай, около 300 лв. е , най много, но трябва да го избере човек, който разбира, за да не те успиват, разни търговци,и после да си биеш главата .




Мисли ГЛОБАЛНО действай ЛОКАЛНО
- mi6o
- потребител
- Мнения: 773
- Регистриран: 11 авг 2007, 10:20
- Модел на автомобила: Мондео МК3, 2.2 ТДЦИ, 2005 г., 155 к.с. (коНби), Мондео МК 2 (коНби) / 1.8 ТД / 98 г. /90 к.с. ( бивш Ескорт 1.8 ТД / 98 г. / 90 к.с. , още по-бивша Фиеста 1.25 / 16 кл. / 75 к.с. / 96 г. )
- Местоположение: София
- Status: Извън линия
Re: Питане за турбо и преден нагревател на escort 1.8 td 98-ми
Мерси колега. Утре пак ще пиша какво са ми казали от real турбо и ще го мисля. Поздрави


- escorttd1
- потребител
- Мнения: 227
- Регистриран: 06 юни 2009, 13:04
- Модел на автомобила: Escort 1.8TD'97 Estate, ABS, SRS Airbags, PSA, AC
- Местоположение: Под капака
- Status: Извън линия
Re: Питане за турбо и преден нагревател на escort 1.8 td 98-ми
А сигурен ли си, че маслото е точно от турбото? Там влиза маркуча за отвеждане на картерните газове и е нормално да има малко масло в тях.
Провери добре преди да предприемеш нещо.
Провери добре преди да предприемеш нещо.
Акълът е единственото нещо, което можеш да даваш без да го имаш!
- форд мк2
- потребител
- Мнения: 828
- Регистриран: 11 фев 2005, 12:24
- Модел на автомобила: ex. Escort VII Turnier 1.8 td 90hp; ex. Renault 19 TD;
Skoda Octavia 1.9TDI; Skoda Fabia 1.9 SDI; Fiat Multipla JTD - Местоположение: София
- Контакти:
- Status: Извън линия
Re: Питане за турбо и преден нагревател на escort 1.8 td 98-ми
преди време имах такъв джам с отопление. давам ти една идея. като свалиш предната пластмасова решетка, която е на чистачките ще видиш буксите и кабелите захранващи реотаните. виж как са да няма нещо прекъснато.
ако ли не както е в повечето случай просто нов ПРОЗОРЕЦ.
за турбото щом го има не те съветвам нищо да пипаш.
ако ли не както е в повечето случай просто нов ПРОЗОРЕЦ.
за турбото щом го има не те съветвам нищо да пипаш.

Be happy
- mi6o
- потребител
- Мнения: 773
- Регистриран: 11 авг 2007, 10:20
- Модел на автомобила: Мондео МК3, 2.2 ТДЦИ, 2005 г., 155 к.с. (коНби), Мондео МК 2 (коНби) / 1.8 ТД / 98 г. /90 к.с. ( бивш Ескорт 1.8 ТД / 98 г. / 90 к.с. , още по-бивша Фиеста 1.25 / 16 кл. / 75 к.с. / 96 г. )
- Местоположение: София
- Status: Извън линия
Re: Питане за турбо и преден нагревател на escort 1.8 td 98-ми
Благодаря на всички колеги. Утре мисля да свалям турбото и да го нося на пичовете от real турбо,щото като ходих сложиха клапана (blowoff-a) на един компресор и той си работи и ми казаха да занеса цялата турбина при тях за диагностика. Просто има едно щуцерче от което трябва да излиза яко налягане за да движи тоя клапан , ама от там духа едвам едвам. Аз си мисля че тва каналче е запушено от масло,защото има един маркуч който излиза от капака на клапаните и влиза в турбото точно пред перката на студения охлюв и омаслява яко (вентилация на картера предполагам),ама що така са решили да го направят в завода нямам идея. Най-тъпото е че не харчи масло таа гад и тва си е. Та ако трябва да се ремонтира турбото ще ми излезе между 300 и 700 лв. , обаче аз нямам работа от 4 месеца и тоя ремонт отпада автоматично. Сега я карах малко без blowoff-a,е така да вида как ще върви,и разликата е голяма-няма го тва дърпане след 2000 об. и нормално,все пак половината изгорели газове минават покрай лопатките на топлия охлюв и няма налягане. Аз май се поувлякох с писането за това ще спирам. Като оправя проблема ще опиша как,къде,колко,кой и така. Поздрави на всички


- mi6o
- потребител
- Мнения: 773
- Регистриран: 11 авг 2007, 10:20
- Модел на автомобила: Мондео МК3, 2.2 ТДЦИ, 2005 г., 155 к.с. (коНби), Мондео МК 2 (коНби) / 1.8 ТД / 98 г. /90 к.с. ( бивш Ескорт 1.8 ТД / 98 г. / 90 к.с. , още по-бивша Фиеста 1.25 / 16 кл. / 75 к.с. / 96 г. )
- Местоположение: София
- Status: Извън линия
Re: Питане за турбо и преден нагревател на escort 1.8 td 98-ми
Здравейте колеги. Да ви кажа какво направих с моя проблем с турбото-абсолютно нищо. Аз си мислех че ще мога сам да сменя втулките на оста и семерингите на турбото и така да я постегна малко,ама както разбрах от много хора е по-добре тая работа да си я направят хората в сервиза,а не аматьори като мене. Поне сега го оттренирах и свалям и качвам турбо за нула време (добрата новина),та поне като си взема друго турбо ще ги сменя бързо и без да давам пари в сервизи за работа. Благодаря на всички колеги за съветите и ако мога да помогна на някои с нещо с радост ще го направя. Поздрави и послушни коли


Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 4 госта