Помощ
-
- потребител
- Мнения: 2
- Регистриран: 09 юни 2011, 08:39
- Модел на автомобила: Форд Мондео Син 1994
- Status: Извън линия
Помощ
Имам нужда от помощ. Наскоро баща ми ми даде Форда си Мондео е, година 1994 след 1 месец получавам следния проблем:
Внезапно губене на мощност оказва се че е от клемите на акумулатора оправихме го поправихме и акумулатора,но след 1-2седмици пак същата работа наново сменихме клеми.Този път се оказа че акумулатора е паднал тотално и него го сменихме не беше чисто нов 2 ръка беше всичко ок за началото 1 седмица пак никакъв проблем 1 ден не я карах и бам акумулатора отново беше умрял тотално.Не мога да разбера от къде е този проблем някъде смуче ток явно но никаква идея от къде.Ако някой може да ми даде някакви насоки ще съм му много благодарен и също така да ми предложи хубав акумулатор.Мерси предварително
Внезапно губене на мощност оказва се че е от клемите на акумулатора оправихме го поправихме и акумулатора,но след 1-2седмици пак същата работа наново сменихме клеми.Този път се оказа че акумулатора е паднал тотално и него го сменихме не беше чисто нов 2 ръка беше всичко ок за началото 1 седмица пак никакъв проблем 1 ден не я карах и бам акумулатора отново беше умрял тотално.Не мога да разбера от къде е този проблем някъде смуче ток явно но никаква идея от къде.Ако някой може да ми даде някакви насоки ще съм му много благодарен и също така да ми предложи хубав акумулатор.Мерси предварително

- Doin
- потребител
- Мнения: 1817
- Регистриран: 13 мар 2009, 23:18
- Модел на автомобила: Ford Focus 1.8 TDdi Ghia '00
- Местоположение: Слатина, София
- Status: Извън линия
Re: Помощ
Разкачваш минусовата клема на акумулатора и с един мултицет между клемата и - на акумулатора мериш за отечки. Ако е повече от допустимото сваляш един бушон и мериш отново, сваляш 2-ри и мериш и т.н. докато не хванеш откъде ти дърпа ток. Като видиш какво предпазва този бушон ще разбереш и откъде ти дърпа тока. И като начало провери алармата. Успех!
- HACKO
- Модератор
- Мнения: 13108
- Регистриран: 24 май 2006, 21:22
- Модел на автомобила: FORD FOCUS 04г/1.6/ X 4696 KK
SUBARU LEGACY 10г/2.0/ СВ 6292 ВК - Местоположение: ХАСКОВО
- Status: Извън линия
Re: Помощ
Ами ако Генератора не работи?Doin написа:Разкачваш минусовата клема на акумулатора и с един мултицет между клемата и - на акумулатора мериш за отечки. Ако е повече от допустимото сваляш един бушон и мериш отново, сваляш 2-ри и мериш и т.н. докато не хванеш откъде ти дърпа ток. Като видиш какво предпазва този бушон ще разбереш и откъде ти дърпа тока. И като начало провери алармата. Успех!
- essex
- потребител
- Мнения: 2401
- Регистриран: 28 окт 2008, 14:15
- Модел на автомобила: Форд Фокус СТ170
- Местоположение: София
- Status: Извън линия
Re: Помощ
хмм интересно, защото аз имах проблем при мен със зареждането, лампата на таблото има степени на сила на светене поне при мен.
По-добре 10мин закъснял, но поне жив и здрав.
- Doin
- потребител
- Мнения: 1817
- Регистриран: 13 мар 2009, 23:18
- Модел на автомобила: Ford Focus 1.8 TDdi Ghia '00
- Местоположение: Слатина, София
- Status: Извън линия
Re: Помощ
Колега, на твое място бих послушал Наско. За толкова време във форума и толкоз изчетени негови постове досега не съм виждал да греши. Така че провери си първо алтернатора!
- essex
- потребител
- Мнения: 2401
- Регистриран: 28 окт 2008, 14:15
- Модел на автомобила: Форд Фокус СТ170
- Местоположение: София
- Status: Извън линия
Re: Помощ
При мен беше следното:
започна да вие алтернатора а и малко от преди това ми посветваше лампата за акумулатора и аз реших да си сменя четките и лагерите , направих го но лампата започна по силно да свети, помислих си че трябва да олегнат четките за 50 км ама не, и малко след това намерих един кабел който беше почти скъсан само на 2 жички се държеше
смених го и от тогава всичко е добре
започна да вие алтернатора а и малко от преди това ми посветваше лампата за акумулатора и аз реших да си сменя четките и лагерите , направих го но лампата започна по силно да свети, помислих си че трябва да олегнат четките за 50 км ама не, и малко след това намерих един кабел който беше почти скъсан само на 2 жички се държеше

По-добре 10мин закъснял, но поне жив и здрав.
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 3 госта