Отзиви за Ford Focus

Всички въпроси свързани с вашия автомобил, за които няма конкретна тема.
Потребителски аватар
gurcayy
потребител
потребител
Мнения: 235
Регистриран: 11 май 2011, 23:16
Модел на автомобила: Focus, 307
Местоположение: София
Status: Извън линия

Re: Отзиви за Ford Focus

Мнение от gurcayy » 14 юни 2011, 23:22

Колега, ако ми покажеш безпроблемна кола веднага ти давам от ключовете от моята. Ако купуваш кола с нагласа да не правиш нищо по нея, по-добре се откажи!В крайна сметка и Опел, БМВ или Мерцедес да си купиш, все ще опреш до някакъв проблем.Не може от кола на 10+ години да очакваш да е в заводско състояние .Пожелавам ти късмет в избора и непременно да се похвалиш! _friends_

petarrs
потребител
потребител
Мнения: 137
Регистриран: 04 ное 2007, 20:08
Модел на автомобила: Focus 1.8 TDDI `00
Местоположение: pleven/sofia
Status: Извън линия

Re: Отзиви за Ford Focus

Мнение от petarrs » 15 юни 2011, 13:32

Купи си алди и не влизай във филми с тези фордове. Не се чупи и не вибрира. Какво му трябва на човек.
Изображение

Потребителски аватар
Yamato
потребител
потребител
Мнения: 271
Регистриран: 03 юни 2011, 00:48
Модел на автомобила: Ford Focus 1.8 TDDI '01 (коНби)
Местоположение: ШОПландия
Status: Извън линия

Re: Отзиви за Ford Focus

Мнение от Yamato » 15 юни 2011, 13:49

petarrs написа:Купи си алди и не влизай във филми с тези фордове. Не се чупи и не вибрира. Какво му трябва на човек.
Ти какво правиш тоагва във форум на Форд? :roll:

petarrs
потребител
потребител
Мнения: 137
Регистриран: 04 ное 2007, 20:08
Модел на автомобила: Focus 1.8 TDDI `00
Местоположение: pleven/sofia
Status: Извън линия

Re: Отзиви за Ford Focus

Мнение от petarrs » 15 юни 2011, 16:47

Ми имам форд и мои харесва да бъда във форума. Винаги съм имал фордове - цели 4 на брой. От последния съм направо очарован. Обслужвам си го навреме, когато се счупи нещо го поправям. Преди месец ми изгоря помпата - някъде в твоята тема видях , че пишеш за тоя проблем. Ми за 300 лв колата си е пак в движение. Съвета ми е - щом харесваш фокус купи си , и тогава решавай проблемите с него ако имаш естествено. Успех с покупката на каквото и да е.
А по въпроса за обслужването - ремък ангренаж с ролка 75 лв. Пистов ремък 25 лв. Масло 5 литра форд 65 лв с филтър маслен 8 лв. Въздушен филтър 10 лв, на купето 20 лв с активен въглен. Горивен филтър 20 лв. Цена за работа е спорно. Повече от нещата и сам може човек да си ги смени. Сменял съм и полуоски с карета 330 лв. Много съм доволен от цените.
Изображение

Потребителски аватар
Yamato
потребител
потребител
Мнения: 271
Регистриран: 03 юни 2011, 00:48
Модел на автомобила: Ford Focus 1.8 TDDI '01 (коНби)
Местоположение: ШОПландия
Status: Извън линия

Re: Отзиви за Ford Focus

Мнение от Yamato » 15 юни 2011, 17:08

petarrs написа:Ми имам форд и мои харесва да бъда във форума. Винаги съм имал фордове - цели 4 на брой. От последния съм направо очарован. Обслужвам си го навреме, когато се счупи нещо го поправям. Преди месец ми изгоря помпата - някъде в твоята тема видях , че пишеш за тоя проблем. Ми за 300 лв колата си е пак в движение. Съвета ми е - щом харесваш фокус купи си , и тогава решавай проблемите с него ако имаш естествено. Успех с покупката на каквото и да е.
Просто ми прозвуча все едно си обиден едва ли не и аз, едва ли не, трябва на сляпо да купя набелязания TDDI с 90 коня без да съм критичен и внимателен ;) Форда е иначе много запазен и чуден като за Форд. Доста хора го хранят, слагайки го под общ знаменател с лошата слава на марката, но все пак съм избрал Фокуса. Наясно съм че не може да е като нов като за 4 бона и да не се чупи нищо, но все пак съм максимално внимателен да не се счупи нещо скъпо съвсем скоро. Карам го на диагностика В МП тия дни и ако няма нещо което да загатва маховик, помпа или друг скъп и непоправим чарк го взимам. Предупредиха ме че това са слабите места и маховиак струва половин кола ако се пре**е. Както попитах по-рано, единственото ми притеснение е при вибрацията/резонанса на около 1200 оборота на място по купето и на самия двигател в кошницата отпред или както се казва там :) Видимо притриса от 1200 до ок. 1800. Ако не е породена от нещо сериозно тази вибрация плащам и паля >:D<:

petarrs
потребител
потребител
Мнения: 137
Регистриран: 04 ное 2007, 20:08
Модел на автомобила: Focus 1.8 TDDI `00
Местоположение: pleven/sofia
Status: Извън линия

Re: Отзиви за Ford Focus

Мнение от petarrs » 15 юни 2011, 17:25

От скъпи ремонти никой не е застрахован. До колкото знам тдди няма проблем с маховика.
Изображение

Потребителски аватар
Doin
потребител
потребител
Мнения: 1817
Регистриран: 13 мар 2009, 23:18
Модел на автомобила: Ford Focus 1.8 TDdi Ghia '00
Местоположение: Слатина, София
Status: Извън линия

Re: Отзиви за Ford Focus

Мнение от Doin » 15 юни 2011, 17:26

Това за маховика се отнася за Tdci-то, при Tddi-то не да е чак такава драма - не се плаши.
Важното е да харесваш колата която си купуваш, така че - Успех!

Потребителски аватар
Salti
потребител
потребител
Мнения: 54
Регистриран: 04 авг 2010, 13:57
Модел на автомобила: Focus
Status: Извън линия

Re: Отзиви за Ford Focus

Мнение от Salti » 17 юни 2011, 12:50

Това за вибрациите и лоша работа при ниски обороти може да е свързано с тъй наречения клапан за рециркулация на изгорелите газове (EGR - Exhaust Gas Recirculation). Може да тестваш някой, като му исключиш буксата и остане затворен, има доста теми по въпроса за клапана, потърси.

Потребителски аватар
Yamato
потребител
потребител
Мнения: 271
Регистриран: 03 юни 2011, 00:48
Модел на автомобила: Ford Focus 1.8 TDDI '01 (коНби)
Местоположение: ШОПландия
Status: Извън линия

Re: Отзиви за Ford Focus

Мнение от Yamato » 17 юни 2011, 13:15

Salti написа:Това за вибрациите и лоша работа при ниски обороти може да е свързано с тъй наречения клапан за рециркулация на изгорелите газове (EGR - Exhaust Gas Recirculation). Може да тестваш някой, като му исключиш буксата и остане затворен, има доста теми по въпроса за клапана, потърси.
Казано с прости думи за лаик като мен, тази част би ли създала много проблеми и би ли струвала много като се скапе? Понеденик, най-късно вторник сме на МФ и там сигурно ще покаже, но аз искам да си знам домашното :D: ;;):

Потребителски аватар
Salti
потребител
потребител
Мнения: 54
Регистриран: 04 авг 2010, 13:57
Модел на автомобила: Focus
Status: Извън линия

Re: Отзиви за Ford Focus

Мнение от Salti » 17 юни 2011, 14:08

Yamato написа:
Salti написа:Това за вибрациите и лоша работа при ниски обороти може да е свързано с тъй наречения клапан за рециркулация на изгорелите газове (EGR - Exhaust Gas Recirculation). Може да тестваш някой, като му исключиш буксата и остане затворен, има доста теми по въпроса за клапана, потърси.
Казано с прости думи за лаик като мен, тази част би ли създала много проблеми и би ли струвала много като се скапе? Понеденик, най-късно вторник сме на МФ и там сигурно ще покаже, но аз искам да си знам домашното :D: ;;):
Основната идея на този клапан е "Зелена" екологична гледна точка, другата важна функция за работата му е на ниски обороти и подаването на рязко газ. Връща топли неизгорели газове и дообогатяването на горивната смес вместо чист свеж въздух. При празен ход или малко натоварване на мотора ЕГР клапана е отворен. Колкото повече мотора се товари толкова повече ЕГРа затваря. Като при рязко натискане на газ или постоянно натоварване на мотора ЕГРа е затворен.
Държанието на колата при рязко ускорение (тоесто голямо натоварване) си е едно и също както със затапен ЕГР така и със функциониращ ЕГР (стига да не е повреден ЕГРа и да не затваря) защото и в двата случая клапанът е затворен. Тоест всичките тия приказки и така наречени трикове, че от затапването на ЕГР клапана се печели мощност за 100% глупости ! Ако обаче някой си е купил кола на старо и тя е с нефункциониращ ЕГР (незатварящ хубаво) то след затапването му се чувсtва значителен прираст на мощност която в никакъв случай не надминава мощността на същия автомобил с изрядно функционираща ЕГР система.Това което може да се наблюдава като положителен ефект след затапването на ЕГР клапана е следното. При затапен ЕГР не трябва да се чака клапана да затвори (щото вече е затворен) и съотвено дебитомера дава в ниските обороти по високи стойности което води по-голямо количество гориво и по рязка реакция на педала. Тоест колата става малко по нервна в ниските обороти. Една секунда по-късно обаче мощността и реакцията на мотор със затапен ЕГР е същата като на мотор с изправно функциониращ ЕГР. Тоест разликата е минимална. Други „тунинг“ резултати немогат да с еполучат чрез затапване на ЕГР клапана.При затапен клапан има по-високи температури в горивната камера и от това може съвсем малко да се подобри разхода на гориво. Тези температури обаче НЕ са опасни за мотора или турбината защото все още лежат под температурите при максимално натоварване на мотора. След затапване на ЕГР клапана по закон нямаме право да караме колата на обществени улици защото не отговаря на законните изисквания за екологичност (които във всяка държава са различни)
Цялата тема

Един клип в YouTube за да се ориентираш къде е този клапан на Focus 18. tddi.

Отговори

Върни се в “ДРУГИ ВЪПРОСИ”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 3 госта