Закупуване на Мондео
-
- потребител
- Мнения: 5
- Регистриран: 17 фев 2011, 22:12
- Модел на автомобила: FORD MONDEO 1.8 TDI
- Status: Извън линия
Закупуване на Мондео
Здравейте,
Моля да ми се даде съвет искам да си взема едно Мондео мк1 1993 2.0 16в 136 коня автоматик,но се притеснявам че може да гори много.Като цяло колата е много запазена няма ръжди и тем подобни двигателя е като часовник.Много ми хареса ноооо.....
разхода ме притеснява.
Благодаря ви предварително!!!
Моля да ми се даде съвет искам да си взема едно Мондео мк1 1993 2.0 16в 136 коня автоматик,но се притеснявам че може да гори много.Като цяло колата е много запазена няма ръжди и тем подобни двигателя е като часовник.Много ми хареса ноооо.....

Благодаря ви предварително!!!
- ЯЛТА
- Потребител
- Мнения: 10865
- Регистриран: 22 юли 2010, 14:52
- Модел на автомобила: FORD MONDEO 1.8 TD, 90 hp., GHIA, ENDURA D, SW, MK-2, 2000 year.
***********************
Ford Puma, 1.6, 2002 year, 103 hp.
http://clubford.org/forum/viewtopic.php ... __________
АМБИЦИЯТА Е ПОСЛЕДНОТО УБЕЖИЩЕ НА НЕУДАЧНИКА. О.Уайлд - Местоположение: СОФИЯ, и чат пат на луната.
- Контакти:
- Status: Извън линия
Re: Закупуване на Мондео
При автоматик е много важно да се научиш да го караш, без излишно подаване на газ, плавно. Естествено и усет трябва да има човек за това. Иначе кефа е голям.
Успех.
Успех.
Мисли ГЛОБАЛНО действай ЛОКАЛНО
-
- потребител
- Мнения: 5
- Регистриран: 17 фев 2011, 22:12
- Модел на автомобила: FORD MONDEO 1.8 TDI
- Status: Извън линия
Re: Закупуване на Мондео
Благодаря,Колега горе долу мисля че ще се справя но за разхода нещо ако можеш да ми кажеш
-
- потребител
- Мнения: 175
- Регистриран: 15 яну 2011, 01:02
- Модел на автомобила: Форд Мондео 1,8 16v zetec , 95г.
- Местоположение: Пазарджик
- Status: Извън линия
Re: Закупуване на Мондео
Колега, ами не очаквай да е икономичен,все пак е 2000куб. и най-вече автоматик.Ще си предоволен ако в града ти дава 12/100,а на дълъг път около 8/100,а зимата с 2-3 литра нагоре при интензивен трафик в града.
- imarh
- потребител
- Мнения: 271
- Регистриран: 15 ное 2007, 10:09
- Модел на автомобила: Mondeo 2.0 16V 95г. автоматик, комби с теглич
Grand Cherokee 2.7 CRD 2004 - Местоположение: София
- Status: Извън линия
Re: Закупуване на Мондео
Карам именно такова Мондео.
На дълго при 2-3 човека и не много багаж, по магистрала ~110км/ч дава около 8/100. Клматика не оказва голямо влияние на разхода.
В градът и то в София сутрин по 6-7км и вечер обратно под 14/100 (по книжка е 13.2) е иситнско чудо и то ако няма много тръгни-спри. Автоматикът дава по-големия разход само в градът при чести смени, защото е само с 4 скорости. Но на дълго е по-икономичен от ръчно Мондео заради предавателното съотношение на кутията. Когато съм празен и на равен път при 100км/ч съм на 2к оборота. Много приятели се чудят дали не е дизел.
Кутията има спортен и икономичен режим. Разликата е че при икономичен превключва на горна предавна между 2-3к оборота (зависи от моментната скорост и колко рязко натиснеш педала). Ако дадеш газ до ламарината превключва малко преди червеното.
На спортен режим превключва на 3-4к оборота.
Кутията също така разполага с overdrive (повищаваща предавка или 4тата скорост). Добре на градско да го изключваш (зеления бутон под лоста, на таблото свтва O/D Off). Така караш само до 3та скорост и в София поне при скорост до 60-70км/ч е абсолютно достатъчно. Иначе при 50км/ч на 4та си с под 1500 оборота което не е добре за кутията, поради често превключване.
Това от мен. Ако имаш питания - питай.
На дълго при 2-3 човека и не много багаж, по магистрала ~110км/ч дава около 8/100. Клматика не оказва голямо влияние на разхода.
В градът и то в София сутрин по 6-7км и вечер обратно под 14/100 (по книжка е 13.2) е иситнско чудо и то ако няма много тръгни-спри. Автоматикът дава по-големия разход само в градът при чести смени, защото е само с 4 скорости. Но на дълго е по-икономичен от ръчно Мондео заради предавателното съотношение на кутията. Когато съм празен и на равен път при 100км/ч съм на 2к оборота. Много приятели се чудят дали не е дизел.
Кутията има спортен и икономичен режим. Разликата е че при икономичен превключва на горна предавна между 2-3к оборота (зависи от моментната скорост и колко рязко натиснеш педала). Ако дадеш газ до ламарината превключва малко преди червеното.
На спортен режим превключва на 3-4к оборота.
Кутията също така разполага с overdrive (повищаваща предавка или 4тата скорост). Добре на градско да го изключваш (зеления бутон под лоста, на таблото свтва O/D Off). Така караш само до 3та скорост и в София поне при скорост до 60-70км/ч е абсолютно достатъчно. Иначе при 50км/ч на 4та си с под 1500 оборота което не е добре за кутията, поради често превключване.
Това от мен. Ако имаш питания - питай.
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 2 госта