Mondeo 2.0 TDCI 115 кс. 5 ск.
-
- потребител
- Мнения: 46
- Регистриран: 10 апр 2016, 14:47
- Модел на автомобила: Ford, Mondeo, MK3, 2007, 2.0, TDCi, 115 hp
- Местоположение: София
- Status: Извън линия
Mondeo 2.0 TDCI 115 кс. 5 ск.
Здравейте, доста изчетох за покупката на Мондео и навсякъде се препоръчват 6 скоростната кутия и 131 кончета!
Но аз се интересувам от едно Мондео 2.0 TDCI което е 5 скорости и 115 коня - какво може да се каже за този двигател - 2007 година е количката !
Моля за помощ, защото не искам да си вкарвам автогол ако не е добра тази комбинация !
Но аз се интересувам от едно Мондео 2.0 TDCI което е 5 скорости и 115 коня - какво може да се каже за този двигател - 2007 година е количката !
Моля за помощ, защото не искам да си вкарвам автогол ако не е добра тази комбинация !
- ЯЛТА
- Потребител
- Мнения: 10858
- Регистриран: 22 юли 2010, 14:52
- Модел на автомобила: FORD MONDEO 1.8 TD, 90 hp., GHIA, ENDURA D, SW, MK-2, 2000 year.
***********************
Ford Puma, 1.6, 2002 year, 103 hp.
http://clubford.org/forum/viewtopic.php ... __________
АМБИЦИЯТА Е ПОСЛЕДНОТО УБЕЖИЩЕ НА НЕУДАЧНИКА. О.Уайлд - Местоположение: СОФИЯ, и чат пат на луната.
- Контакти:
- Status: Извън линия
Re: Mondeo 2.0 TDCI 115 кс. 5 ск.
Задължително диагностика заради дюзите, и се ослушвай за звуци от съединителя,-демпферен е, и скъп.
Мисли ГЛОБАЛНО действай ЛОКАЛНО
-
- потребител
- Мнения: 46
- Регистриран: 10 апр 2016, 14:47
- Модел на автомобила: Ford, Mondeo, MK3, 2007, 2.0, TDCi, 115 hp
- Местоположение: София
- Status: Извън линия
Re: Mondeo 2.0 TDCI 115 кс. 5 ск.
Има ли как да се хванат тези проблеми без диагностика ?ЯЛТА написа:Задължително диагностика заради дюзите, и се ослушвай за звуци от съединителя,-демпферен е, и скъп.
- ЯЛТА
- Потребител
- Мнения: 10858
- Регистриран: 22 юли 2010, 14:52
- Модел на автомобила: FORD MONDEO 1.8 TD, 90 hp., GHIA, ENDURA D, SW, MK-2, 2000 year.
***********************
Ford Puma, 1.6, 2002 year, 103 hp.
http://clubford.org/forum/viewtopic.php ... __________
АМБИЦИЯТА Е ПОСЛЕДНОТО УБЕЖИЩЕ НА НЕУДАЧНИКА. О.Уайлд - Местоположение: СОФИЯ, и чат пат на луната.
- Контакти:
- Status: Извън линия
Re: Mondeo 2.0 TDCI 115 кс. 5 ск.
Само добър майстор, особено за дюзите. Съединителят като издава звуци, не е на добре.
Мисли ГЛОБАЛНО действай ЛОКАЛНО
-
- потребител
- Мнения: 46
- Регистриран: 10 апр 2016, 14:47
- Модел на автомобила: Ford, Mondeo, MK3, 2007, 2.0, TDCi, 115 hp
- Местоположение: София
- Status: Извън линия
Re: Mondeo 2.0 TDCI 115 кс. 5 ск.
Съединителят е тихичък, а за дюзите навсякъде го пише, че трябва да се внимава!ЯЛТА написа:Само добър майстор, особено за дюзите. Съединителят като издава звуци, не е на добре.
Мен ме интересува по скоро дали тези 115 коня не са малко за това купе или големия двигател компенсира и това че е с 5 предавки проблем ли е !
Абе с други думи да си търся ли друга
- ЯЛТА
- Потребител
- Мнения: 10858
- Регистриран: 22 юли 2010, 14:52
- Модел на автомобила: FORD MONDEO 1.8 TD, 90 hp., GHIA, ENDURA D, SW, MK-2, 2000 year.
***********************
Ford Puma, 1.6, 2002 year, 103 hp.
http://clubford.org/forum/viewtopic.php ... __________
АМБИЦИЯТА Е ПОСЛЕДНОТО УБЕЖИЩЕ НА НЕУДАЧНИКА. О.Уайлд - Местоположение: СОФИЯ, и чат пат на луната.
- Контакти:
- Status: Извън линия
Re: Mondeo 2.0 TDCI 115 кс. 5 ск.
Реално и на мен 115 коня ми се струват малко, но пък си е комфортна. Не съм карал такава, ако поизчакаш може да се включат по в час хора.
Мисли ГЛОБАЛНО действай ЛОКАЛНО
-
- потребител
- Мнения: 46
- Регистриран: 10 апр 2016, 14:47
- Модел на автомобила: Ford, Mondeo, MK3, 2007, 2.0, TDCi, 115 hp
- Местоположение: София
- Status: Извън линия
Re: Mondeo 2.0 TDCI 115 кс. 5 ск.
Ще изчакам, бърза работа нямам пък и няма да вземам кола всеки месец Я
Наистина се надявам да се включат хора които са карали този вариант на Мондео-то да кажат личните си впечатления
Наистина се надявам да се включат хора които са карали този вариант на Мондео-то да кажат личните си впечатления
-
- потребител
- Мнения: 348
- Регистриран: 24 май 2010, 14:49
- Модел на автомобила: '04 Mondeo Mk3 2.0 TDCI estate
- Местоположение: Димитровград, Харманли
- Status: Извън линия
Re: Mondeo 2.0 TDCI 115 кс. 5 ск.
Здравей, моето Мондео е с 6 скорости и е 115 коня. Не те знам преди каква кола си карал но, при мен в сравнение с предишното ми мондео мк2 ТД, сегашното има доста по добра динамика. Основната тазлика между 130 и 115 коня е турбината. При 130-то коня е с променлива геометрия. Това спомага колата да тръгва още от 1500 оборота и има овърбууст. След 2200 оборота изтеглянето е почти еднакво. При 130 коня и управлението на самата турбина е по сложно. Дори и с 115 коня колата не е мудна, но си иска да е над 1800 оборота. Разлика в разхода почти няма между двете версий. Единствен минус поне при мен е че на 6-та по мудно ускорява - предполагам при 5 стапенна кутия няма да се усеща толкова. Така сега по другия въпрос слаби места на модела при оглед:
- колата е Евро4 - електрическо управление на ЕГР-а - по скъп е от на Евро3 мотора.
- Мисля че при Евро4 разтоварващият клапан на турбината е електрически
Иначе 2007 година Мк3 са последен фейслифт и са изчистени всички детси болести на модела.
Проверка на възлите преди покупка:
- проверка на количеството на излишното гориво - така се разбира дюзите дали са в добро здраве
- проверка на маховика за излишни шумове
- проверка на ходовата част, стандартните неща, и да се обърне внимание на хидравличната рейка ( луфтове или течове) и проверка на лагер главините.
Като цяло модела е със здраво окачване - взаимствано от предните поколения Мондео но по - масивно и усилено.
В заключение ще кажа ако колата е читава, мен не би ме спряло да я закупя че е 115 коня и 5 скорости. Преди покупка задължително диагностика, тест на обратното гориво.
П.п. И ако купиш колата, задължително я карай с качетвен горивен филтър, не напразно оргиналния е 120 лева.
Sent from my LG-D290 using Tapatalk
- колата е Евро4 - електрическо управление на ЕГР-а - по скъп е от на Евро3 мотора.
- Мисля че при Евро4 разтоварващият клапан на турбината е електрически
Иначе 2007 година Мк3 са последен фейслифт и са изчистени всички детси болести на модела.
Проверка на възлите преди покупка:
- проверка на количеството на излишното гориво - така се разбира дюзите дали са в добро здраве
- проверка на маховика за излишни шумове
- проверка на ходовата част, стандартните неща, и да се обърне внимание на хидравличната рейка ( луфтове или течове) и проверка на лагер главините.
Като цяло модела е със здраво окачване - взаимствано от предните поколения Мондео но по - масивно и усилено.
В заключение ще кажа ако колата е читава, мен не би ме спряло да я закупя че е 115 коня и 5 скорости. Преди покупка задължително диагностика, тест на обратното гориво.
П.п. И ако купиш колата, задължително я карай с качетвен горивен филтър, не напразно оргиналния е 120 лева.
Sent from my LG-D290 using Tapatalk
-
- потребител
- Мнения: 46
- Регистриран: 10 апр 2016, 14:47
- Модел на автомобила: Ford, Mondeo, MK3, 2007, 2.0, TDCi, 115 hp
- Местоположение: София
- Status: Извън линия
Re: Mondeo 2.0 TDCI 115 кс. 5 ск.
Много благодаря за изчерпателния отговор колега това мнение съм сигурен че ще е полезно не само на мен !
Последен въпрос , как да проверя количеството на излишното гориво - т.е. какво точно трябва да направя
P.P. До сега не съм имал честта да карам Форд и на първо четене ми допада като возия, динамика и комфорт !
Последен въпрос , как да проверя количеството на излишното гориво - т.е. какво точно трябва да направя
P.P. До сега не съм имал честта да карам Форд и на първо четене ми допада като возия, динамика и комфорт !
- ЯЛТА
- Потребител
- Мнения: 10858
- Регистриран: 22 юли 2010, 14:52
- Модел на автомобила: FORD MONDEO 1.8 TD, 90 hp., GHIA, ENDURA D, SW, MK-2, 2000 year.
***********************
Ford Puma, 1.6, 2002 year, 103 hp.
http://clubford.org/forum/viewtopic.php ... __________
АМБИЦИЯТА Е ПОСЛЕДНОТО УБЕЖИЩЕ НА НЕУДАЧНИКА. О.Уайлд - Местоположение: СОФИЯ, и чат пат на луната.
- Контакти:
- Status: Извън линия
Re: Mondeo 2.0 TDCI 115 кс. 5 ск.
Излишното гориво от дюзите се проверява, като от всяка дюза с маркуче се събира в отделен съд за примерно една минута, или определено време. Количеството излишна нафта трябва да е еднакво от всичките четири дюзи. Има ли осезаема разлика, там където е най много-съответната дюза не е добре. И въпроса е че като се ремонтират, се правят и четирите, в противен случай ремонтираната дюза започва да товари другите...........
Мисли ГЛОБАЛНО действай ЛОКАЛНО
-
- потребител
- Мнения: 348
- Регистриран: 24 май 2010, 14:49
- Модел на автомобила: '04 Mondeo Mk3 2.0 TDCI estate
- Местоположение: Димитровград, Харманли
- Status: Извън линия
Re: Mondeo 2.0 TDCI 115 кс. 5 ск.
Мисля че всеки един дизел сервиз ще могат да нсправят теста. Напоследък доста се спекулира с "рециклиране" на дюзите. Предвид че тепърва ще я купуваш една диагностика или тест са по приемливи от цената на ремонт на дюзи, помпа и т.н. Ако нещо не е наред просто не е твоята кола.
Sent from my LG-D290 using Tapatalk
Sent from my LG-D290 using Tapatalk
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Google [Bot] и 8 госта