макс. скорост
- sashos
- потребител
- Мнения: 199
- Регистриран: 05 авг 2006, 18:04
- Модел на автомобила: FORD ESCORT1.8TD
- Местоположение: БУРГАС
- Status: Извън линия
макс. скорост
колко време(км) би издържала една кола при максимална скорост без да получи някаква повреда.аз лично повече от 10-15мин не задържам(ужисточен спор с един колега
моята теза е 30-40мин.(100-150км)

- Gate
- потребител
- Мнения: 553
- Регистриран: 25 авг 2006, 19:58
- Модел на автомобила: MONDEO MK 1 - 2.0GHIA ; 1.8 16v;
SierraXR4 2.0I; - Местоположение: София
- Status: Извън линия
Зависи от самия двигател и амортизацията му. Нормалните двг. не са създадени да работят дълго време в такива режими!Аз съм карал няколко коли на макс. повече от 30-40 мин.и то не еднократно
и след това не е имало последици,е поне до сега не са се изразили де!
Иначе с точност никой не може да ти каже.Гледах един филм за Формула 1 и там да речем ако двг.то не гръмне за(не помня
) да речем две състезания,значи има проблем или може още да се олекоти!Та така. 




- Brock
- потребител
- Мнения: 2226
- Регистриран: 15 фев 2005, 11:49
- Модел на автомобила: Mondeo 1.6 16V - 94г. - комби АГУ
- Местоположение: София, Гео Милев
- Контакти:
- Status: Извън линия
Аз си мисля, че ако не влизаш в червената зона на оборотомера, можеш да си я караш колкото си искаш на макс. скорост. За ДВГ е едно и също, дали ще работи на 4000об. на 3-та с 80км/ч или с 4000об на 5-та със 140км/ч.
Поне така разсъждавам аз. А и никъде в книжките не е упоменато, да не се кара продължително време с макс. скорост.

Поне така разсъждавам аз. А и никъде в книжките не е упоменато, да не се кара продължително време с макс. скорост.

- venom4o
- потребител
- Мнения: 2793
- Регистриран: 07 авг 2006, 18:26
- Модел на автомобила: Subaru Legacy GTB 2.0 turbo ,Volvo 960 3.0
- Местоположение: София- Банкя
- Status: Извън линия
амм не е точно така.. при по -високата скорост се напряга повече защото има по-голямо въздушно съпротивление.. съответно и изразходва повече гориво.... не е точно същото .. Надявам се да не греша.. поправете ме ако бъркам...Brock написа:Аз си мисля, че ако не влизаш в червената зона на оборотомера, можеш да си я караш колкото си искаш на макс. скорост. За ДВГ е едно и също, дали ще работи на 4000об. на 3-та с 80км/ч или с 4000об на 5-та със 140км/ч.
Поне така разсъждавам аз. А и никъде в книжките не е упоменато, да не се кара продължително време с макс. скорост.
-
- потребител
- Мнения: 689
- Регистриран: 24 юли 2006, 18:49
- Модел на автомобила: Escort 1.6 16v '95
- Местоположение: София/Варна
- Контакти:
- Status: Извън линия
И аз мисля така, при условие, че червената зона почва на 5500 или 6000 оборота можеш да си караш с 5000 оборота докато ти свърши бензина няма проблем. Ако мотора работи с хубаво масло и охлаждането му е наред даже и няма да загрее.Brock написа:Аз си мисля, че ако не влизаш в червената зона на оборотомера, можеш да си я караш колкото си искаш на макс. скорост. За ДВГ е едно и също, дали ще работи на 4000об. на 3-та с 80км/ч или с 4000об на 5-та със 140км/ч.
Поне така разсъждавам аз. А и никъде в книжките не е упоменато, да не се кара продължително време с макс. скорост.
Не! Не съм пиян - аз така си карам!
-
- Status: Извън линия
- sashos
- потребител
- Мнения: 199
- Регистриран: 05 авг 2006, 18:04
- Модел на автомобила: FORD ESCORT1.8TD
- Местоположение: БУРГАС
- Status: Извън линия
почти всяка кола може да вдигне 200км (не и моита
)но производителя не е направил колите да подържат такива скорости дълго време затова си има спортни коли;6ц. двг. а 70% от форума караме коли до 2000куб. и мах.150кс. а и консумативите с които подържаме колите си не са предназначени за прекалено големи натоварвания примерно скоростния индекс на моите гуми е 190км 


- chains
- потребител
- Мнения: 1161
- Регистриран: 08 мар 2005, 23:25
- Модел на автомобила: Mondeo 1.8 TDI `94 CLX Turnier & Focus 1.6 V16 `00 Turnier
- Местоположение: Sofia
- Status: Извън линия
Дизелите не обичат системното поддържане на свръх високи обороти, което се дължи на значително по-тежките чугунени части и по-високата компресия /тоест карантията на двг е подложена на по-сериозно натоварване/!
пп: порови се малко в БМВ форума и ще разбереш колко хора са ронили кървави сълзи след екшън изпълнения с дизелови Е 34!
пп2: малко коли до 2000см. могат да вдигнат реално над 200км/ч. /на БМВ 320 Е 36 му се здира задника докато премине 200 - мерено с GPS/. И това се дължи на един феномен в механиката на флуидите - при преминаването на 180км/ч. натиска, който въздушното съпротивление оказва се удвоява /а разхода отива в небесата/!
"Това за моя голф с 1.8, че вдига 220" съм го слушал и аз, но реално не е така - преди време имах Голф 2.0 16V с Г60 - колата наистина беше звяр и неистово набираше, но 200 умираше; като няма да споменавам, какво ставаше с пътното поведение и разхода на гориво!
пп: порови се малко в БМВ форума и ще разбереш колко хора са ронили кървави сълзи след екшън изпълнения с дизелови Е 34!
пп2: малко коли до 2000см. могат да вдигнат реално над 200км/ч. /на БМВ 320 Е 36 му се здира задника докато премине 200 - мерено с GPS/. И това се дължи на един феномен в механиката на флуидите - при преминаването на 180км/ч. натиска, който въздушното съпротивление оказва се удвоява /а разхода отива в небесата/!
"Това за моя голф с 1.8, че вдига 220" съм го слушал и аз, но реално не е така - преди време имах Голф 2.0 16V с Г60 - колата наистина беше звяр и неистово набираше, но 200 умираше; като няма да споменавам, какво ставаше с пътното поведение и разхода на гориво!
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 21 госта