Отзиви за Ford Focus
- gurcayy
- потребител
- Мнения: 235
- Регистриран: 11 май 2011, 23:16
- Модел на автомобила: Focus, 307
- Местоположение: София
- Status: Извън линия
Re: Отзиви за Ford Focus
Колега, ако ми покажеш безпроблемна кола веднага ти давам от ключовете от моята. Ако купуваш кола с нагласа да не правиш нищо по нея, по-добре се откажи!В крайна сметка и Опел, БМВ или Мерцедес да си купиш, все ще опреш до някакъв проблем.Не може от кола на 10+ години да очакваш да е в заводско състояние .Пожелавам ти късмет в избора и непременно да се похвалиш! 

-
- потребител
- Мнения: 137
- Регистриран: 04 ное 2007, 20:08
- Модел на автомобила: Focus 1.8 TDDI `00
- Местоположение: pleven/sofia
- Status: Извън линия
Re: Отзиви за Ford Focus
Купи си алди и не влизай във филми с тези фордове. Не се чупи и не вибрира. Какво му трябва на човек.
- Yamato
- потребител
- Мнения: 271
- Регистриран: 03 юни 2011, 00:48
- Модел на автомобила: Ford Focus 1.8 TDDI '01 (коНби)
- Местоположение: ШОПландия
- Status: Извън линия
Re: Отзиви за Ford Focus
Ти какво правиш тоагва във форум на Форд?petarrs написа:Купи си алди и не влизай във филми с тези фордове. Не се чупи и не вибрира. Какво му трябва на човек.

-
- потребител
- Мнения: 137
- Регистриран: 04 ное 2007, 20:08
- Модел на автомобила: Focus 1.8 TDDI `00
- Местоположение: pleven/sofia
- Status: Извън линия
Re: Отзиви за Ford Focus
Ми имам форд и мои харесва да бъда във форума. Винаги съм имал фордове - цели 4 на брой. От последния съм направо очарован. Обслужвам си го навреме, когато се счупи нещо го поправям. Преди месец ми изгоря помпата - някъде в твоята тема видях , че пишеш за тоя проблем. Ми за 300 лв колата си е пак в движение. Съвета ми е - щом харесваш фокус купи си , и тогава решавай проблемите с него ако имаш естествено. Успех с покупката на каквото и да е.
А по въпроса за обслужването - ремък ангренаж с ролка 75 лв. Пистов ремък 25 лв. Масло 5 литра форд 65 лв с филтър маслен 8 лв. Въздушен филтър 10 лв, на купето 20 лв с активен въглен. Горивен филтър 20 лв. Цена за работа е спорно. Повече от нещата и сам може човек да си ги смени. Сменял съм и полуоски с карета 330 лв. Много съм доволен от цените.
А по въпроса за обслужването - ремък ангренаж с ролка 75 лв. Пистов ремък 25 лв. Масло 5 литра форд 65 лв с филтър маслен 8 лв. Въздушен филтър 10 лв, на купето 20 лв с активен въглен. Горивен филтър 20 лв. Цена за работа е спорно. Повече от нещата и сам може човек да си ги смени. Сменял съм и полуоски с карета 330 лв. Много съм доволен от цените.
- Yamato
- потребител
- Мнения: 271
- Регистриран: 03 юни 2011, 00:48
- Модел на автомобила: Ford Focus 1.8 TDDI '01 (коНби)
- Местоположение: ШОПландия
- Status: Извън линия
Re: Отзиви за Ford Focus
Просто ми прозвуча все едно си обиден едва ли не и аз, едва ли не, трябва на сляпо да купя набелязания TDDI с 90 коня без да съм критичен и внимателенpetarrs написа:Ми имам форд и мои харесва да бъда във форума. Винаги съм имал фордове - цели 4 на брой. От последния съм направо очарован. Обслужвам си го навреме, когато се счупи нещо го поправям. Преди месец ми изгоря помпата - някъде в твоята тема видях , че пишеш за тоя проблем. Ми за 300 лв колата си е пак в движение. Съвета ми е - щом харесваш фокус купи си , и тогава решавай проблемите с него ако имаш естествено. Успех с покупката на каквото и да е.


-
- потребител
- Мнения: 137
- Регистриран: 04 ное 2007, 20:08
- Модел на автомобила: Focus 1.8 TDDI `00
- Местоположение: pleven/sofia
- Status: Извън линия
Re: Отзиви за Ford Focus
От скъпи ремонти никой не е застрахован. До колкото знам тдди няма проблем с маховика.
- Doin
- потребител
- Мнения: 1817
- Регистриран: 13 мар 2009, 23:18
- Модел на автомобила: Ford Focus 1.8 TDdi Ghia '00
- Местоположение: Слатина, София
- Status: Извън линия
Re: Отзиви за Ford Focus
Това за маховика се отнася за Tdci-то, при Tddi-то не да е чак такава драма - не се плаши.
Важното е да харесваш колата която си купуваш, така че - Успех!
Важното е да харесваш колата която си купуваш, така че - Успех!
- Salti
- потребител
- Мнения: 54
- Регистриран: 04 авг 2010, 13:57
- Модел на автомобила: Focus
- Status: Извън линия
Re: Отзиви за Ford Focus
Това за вибрациите и лоша работа при ниски обороти може да е свързано с тъй наречения клапан за рециркулация на изгорелите газове (EGR - Exhaust Gas Recirculation). Може да тестваш някой, като му исключиш буксата и остане затворен, има доста теми по въпроса за клапана, потърси.
- Yamato
- потребител
- Мнения: 271
- Регистриран: 03 юни 2011, 00:48
- Модел на автомобила: Ford Focus 1.8 TDDI '01 (коНби)
- Местоположение: ШОПландия
- Status: Извън линия
Re: Отзиви за Ford Focus
Казано с прости думи за лаик като мен, тази част би ли създала много проблеми и би ли струвала много като се скапе? Понеденик, най-късно вторник сме на МФ и там сигурно ще покаже, но аз искам да си знам домашнотоSalti написа:Това за вибрациите и лоша работа при ниски обороти може да е свързано с тъй наречения клапан за рециркулация на изгорелите газове (EGR - Exhaust Gas Recirculation). Може да тестваш някой, като му исключиш буксата и остане затворен, има доста теми по въпроса за клапана, потърси.


- Salti
- потребител
- Мнения: 54
- Регистриран: 04 авг 2010, 13:57
- Модел на автомобила: Focus
- Status: Извън линия
Re: Отзиви за Ford Focus
Основната идея на този клапан е "Зелена" екологична гледна точка, другата важна функция за работата му е на ниски обороти и подаването на рязко газ. Връща топли неизгорели газове и дообогатяването на горивната смес вместо чист свеж въздух. При празен ход или малко натоварване на мотора ЕГР клапана е отворен. Колкото повече мотора се товари толкова повече ЕГРа затваря. Като при рязко натискане на газ или постоянно натоварване на мотора ЕГРа е затворен.Yamato написа:Казано с прости думи за лаик като мен, тази част би ли създала много проблеми и би ли струвала много като се скапе? Понеденик, най-късно вторник сме на МФ и там сигурно ще покаже, но аз искам да си знам домашнотоSalti написа:Това за вибрациите и лоша работа при ниски обороти може да е свързано с тъй наречения клапан за рециркулация на изгорелите газове (EGR - Exhaust Gas Recirculation). Може да тестваш някой, като му исключиш буксата и остане затворен, има доста теми по въпроса за клапана, потърси.![]()
Цялата темаДържанието на колата при рязко ускорение (тоесто голямо натоварване) си е едно и също както със затапен ЕГР така и със функциониращ ЕГР (стига да не е повреден ЕГРа и да не затваря) защото и в двата случая клапанът е затворен. Тоест всичките тия приказки и така наречени трикове, че от затапването на ЕГР клапана се печели мощност за 100% глупости ! Ако обаче някой си е купил кола на старо и тя е с нефункциониращ ЕГР (незатварящ хубаво) то след затапването му се чувсtва значителен прираст на мощност която в никакъв случай не надминава мощността на същия автомобил с изрядно функционираща ЕГР система.Това което може да се наблюдава като положителен ефект след затапването на ЕГР клапана е следното. При затапен ЕГР не трябва да се чака клапана да затвори (щото вече е затворен) и съотвено дебитомера дава в ниските обороти по високи стойности което води по-голямо количество гориво и по рязка реакция на педала. Тоест колата става малко по нервна в ниските обороти. Една секунда по-късно обаче мощността и реакцията на мотор със затапен ЕГР е същата като на мотор с изправно функциониращ ЕГР. Тоест разликата е минимална. Други „тунинг“ резултати немогат да с еполучат чрез затапване на ЕГР клапана.При затапен клапан има по-високи температури в горивната камера и от това може съвсем малко да се подобри разхода на гориво. Тези температури обаче НЕ са опасни за мотора или турбината защото все още лежат под температурите при максимално натоварване на мотора. След затапване на ЕГР клапана по закон нямаме право да караме колата на обществени улици защото не отговаря на законните изисквания за екологичност (които във всяка държава са различни)
Един клип в YouTube за да се ориентираш къде е този клапан на Focus 18. tddi.
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 4 госта