Впечетления от Ескорт 1,6 105 к.с.

Всички въпроси свързани с вашия автомобил, за които няма конкретна тема.
Потребителски аватар
mrdds
потребител
потребител
Мнения: 3127
Регистриран: 23 фев 2006, 12:26
Модел на автомобила: S max 2.0 Diratec HE 2007 titanium
Местоположение: Пловдив
Status: Извън линия

Мнение от mrdds » 01 мар 2006, 17:36

и аз бях така зимата.И намерих проблема.Когато ще я гасиш вечер превключи на бензин и след 2,3 подавания на газ към 1500 об я изгаси.Сутринта пали на 2-ра сек.Това се обяснява от замръзването на газта в цилиндъра.Тоест като я изгасиш в цилиндрите остава някаква остатъчна газ,която замръзва и всеедно да палиш някои стар москвич забравен в гаража.

Потребителски аватар
kEFi
потребител
потребител
Мнения: 2863
Регистриран: 17 яну 2005, 13:19
Модел на автомобила: Eskort 1.6 16V EFi
Местоположение: София
Status: Извън линия

Мнение от kEFi » 01 мар 2006, 22:14

Момчета, покарвайте през месец-два само на бенз поне 100-200км с добавка за почистване на инжекцион.... позапушват (спичат) се инжекторите, затова сутрин си иска подаване на газ.....
Последна промяна от kEFi на 02 мар 2006, 09:17, променено общо 1 път.

Потребителски аватар
paci
Модератор
Модератор
Мнения: 7883
Регистриран: 18 яну 2005, 07:52
Модел на автомобила: Fiesta MK4 Zetec-S 1.4 16V 90 коня
Местоположение: Плевен
Status: Извън линия

Мнение от paci » 01 мар 2006, 23:39

kEFi написа:.... позапушват (спичат) се инжекторите.....
И не само инжекторите.
Моя се държше много зле на бензин явно щото беше каран само газ и тази зима покарах малко повече на бензин и в момента се държи много по-добре дори и на газ. А мислех, че карба е за ремонт но се оправи.

qwert
потребител
потребител
Мнения: 69
Регистриран: 17 ное 2005, 21:48
Модел на автомобила: ford escord 1991 77k.w./ 1.6 EFI с АГУ
Местоположение: Видин/ София
Status: Извън линия

Мнение от qwert » 02 мар 2006, 08:37

ОК запушени или спечени дюзи, но защо не го прави на загрял двигател?
Мислех си да не е стъпковия механизъм, не ли от него регулирането на оборотите?
Чел съм и по други форуми, че при каране на газ се осеща, защото при газ се осещат и най малките проблеми който има колата.
Но пък може и да си прав за спичането на дюзите, макар че аз винаги паля на бензин, слагам си добка за почистване, но пък не съм карал доста отдавна само на бензин, като се вземе в предвид разликата в цената.

Потребителски аватар
kEFi
потребител
потребител
Мнения: 2863
Регистриран: 17 яну 2005, 13:19
Модел на автомобила: Eskort 1.6 16V EFi
Местоположение: София
Status: Извън линия

Мнение от kEFi » 02 мар 2006, 09:21

Както се казва - Вервайте ми! Повече от 3 години съм на газ с моето зверче и му знам кътните зъби :wink:
Не забравяйте, че двигателите Ви НЕ СЕ управляват ръчно или с врътки на разни работи...(става въпрос за ЕFi-тата)

Потребителски аватар
mrdds
потребител
потребител
Мнения: 3127
Регистриран: 23 фев 2006, 12:26
Модел на автомобила: S max 2.0 Diratec HE 2007 titanium
Местоположение: Пловдив
Status: Извън линия

1.6/105

Мнение от mrdds » 02 мар 2006, 09:31

верно сие.....тея ефита....
аз докато намеря маистор в пловдив да ми монтира газова станах половин маистор.Повечето викаха:Пълна инжекция ли е?МАаани,остави.Нема да върви на газ.Ще пука ще гори.....а и трябва да лъжим компа.
Ама аз се оказа че 90%от газ-маисторите са пълни некадИрници.Нема никакви проблеми,върви си колата даже и без емулатор е.Е на бензинче гори повечко,ама компа е в сервизен режим и е пълен с грешки.
Вашите имат ли емулатори? Споделятемоля !!!!

qwert
потребител
потребител
Мнения: 69
Регистриран: 17 ное 2005, 21:48
Модел на автомобила: ford escord 1991 77k.w./ 1.6 EFI с АГУ
Местоположение: Видин/ София
Status: Извън линия

Мнение от qwert » 02 мар 2006, 09:44

ОК сипвам повечко бензин и ще карам :D , а каква марка добавка ползваш, доста са и незнам като качество коя си заслучава :?:

qwert
потребител
потребител
Мнения: 69
Регистриран: 17 ное 2005, 21:48
Модел на автомобила: ford escord 1991 77k.w./ 1.6 EFI с АГУ
Местоположение: Видин/ София
Status: Извън линия

Мнение от qwert » 02 мар 2006, 09:56

Моят е EFI - 91, няма емулатор, не гърми и вървеше без проблем, бензиновата помпа не е изключена, а само дюзите, за емулатор ми каза майстора който ми е сложи, че няма нужда / между другото карам на газ от 2 години/, но проблема с оборотите си още от слагането на газта, но се оправя от време на време.

Потребителски аватар
mrdds
потребител
потребител
Мнения: 3127
Регистриран: 23 фев 2006, 12:26
Модел на автомобила: S max 2.0 Diratec HE 2007 titanium
Местоположение: Пловдив
Status: Извън линия

Мнение от mrdds » 02 мар 2006, 10:00

защо казваш "вървеше",сега не върви ли????

qwert
потребител
потребител
Мнения: 69
Регистриран: 17 ное 2005, 21:48
Модел на автомобила: ford escord 1991 77k.w./ 1.6 EFI с АГУ
Местоположение: Видин/ София
Status: Извън линия

Мнение от qwert » 02 мар 2006, 10:05

Върви, но не е работа, гасне по светофарите и не е много приятно, всепак не съм сам на пътя :(

Потребителски аватар
mrdds
потребител
потребител
Мнения: 3127
Регистриран: 23 фев 2006, 12:26
Модел на автомобила: S max 2.0 Diratec HE 2007 titanium
Местоположение: Пловдив
Status: Извън линия

Мнение от mrdds » 02 мар 2006, 10:11

ааа лошо.И на мен ми сее случвало.Ще се оправи,иди в сервиз......

qwert
потребител
потребител
Мнения: 69
Регистриран: 17 ное 2005, 21:48
Модел на автомобила: ford escord 1991 77k.w./ 1.6 EFI с АГУ
Местоположение: Видин/ София
Status: Извън линия

Мнение от qwert » 02 мар 2006, 10:14

A kakво ти казаха в сервиза?

Потребителски аватар
mrdds
потребител
потребител
Мнения: 3127
Регистриран: 23 фев 2006, 12:26
Модел на автомобила: S max 2.0 Diratec HE 2007 titanium
Местоположение: Пловдив
Status: Извън линия

Мнение от mrdds » 02 мар 2006, 10:22

аз не ходих в сервиза,оправих си го сам.При мен беше тръбата за въздух под капака с въздушния филтър.В сервиза ги ражат и ги обръщат назад за да не влиза струя въздух,ама аз свалях после кутията с филтъра че имаше ръжда и после като я слагах бях бутнал въздуховода напред и като го върнах назад се оправи.Но същия проблем имах.Като давам газ върви,вдигна ли крака-гасне.И като спирам на светофара пак така става.Няколко дни бях така и карах като на рали(десен крак на газ и на спирачка едновременно).

qwert
потребител
потребител
Мнения: 69
Регистриран: 17 ное 2005, 21:48
Модел на автомобила: ford escord 1991 77k.w./ 1.6 EFI с АГУ
Местоположение: Видин/ София
Status: Извън линия

Мнение от qwert » 02 мар 2006, 10:31

Е при мен е второто, но незнам на какво се дължи.

Потребителски аватар
mrdds
потребител
потребител
Мнения: 3127
Регистриран: 23 фев 2006, 12:26
Модел на автомобила: S max 2.0 Diratec HE 2007 titanium
Местоположение: Пловдив
Status: Извън линия

Мнение от mrdds » 02 мар 2006, 10:34

затова иди в сервиз да ти го погледнат,те си знаят какво да пипнат,нали това им е работата.За гасненето има мноооого възможности.

qwert
потребител
потребител
Мнения: 69
Регистриран: 17 ное 2005, 21:48
Модел на автомобила: ford escord 1991 77k.w./ 1.6 EFI с АГУ
Местоположение: Видин/ София
Status: Извън линия

Мнение от qwert » 02 мар 2006, 14:26

Мисля, че намерих от какво е проблема след дълго ровене из форумите, Racer 11 е писал за него, явно всички ескорчета си патят от едно и също, добре че го е сменил, незнам на по-новите пак толкова много ли са и болежките.
Ако не се бъркам ще пробвам след работа датчика на празния ход, но не ми стана ясно как се сваля, два винта който са в посока от купето така ли е или се бъркам?

qwert
потребител
потребител
Мнения: 69
Регистриран: 17 ное 2005, 21:48
Модел на автомобила: ford escord 1991 77k.w./ 1.6 EFI с АГУ
Местоположение: Видин/ София
Status: Извън линия

Мнение от qwert » 02 мар 2006, 14:28

Извинявам се че пак пиша, но забравих да БЛАГОДАРЯ на всички който писаха.

Потребителски аватар
mrdds
потребител
потребител
Мнения: 3127
Регистриран: 23 фев 2006, 12:26
Модел на автомобила: S max 2.0 Diratec HE 2007 titanium
Местоположение: Пловдив
Status: Извън линия

Мнение от mrdds » 02 мар 2006, 14:34

радваме се че си открил проблема

Потребителски аватар
kEFi
потребител
потребител
Мнения: 2863
Регистриран: 17 яну 2005, 13:19
Модел на автомобила: Eskort 1.6 16V EFi
Местоположение: София
Status: Извън линия

Мнение от kEFi » 02 мар 2006, 21:51

qwert написа:ОК сипвам повечко бензин и ще карам :D , а каква марка добавка ползваш, доста са и незнам като качество коя си заслучава :?:
Използвам STP.
Проблема ти НЕ Е във стъпковото моторче.
Би ли обяснил по подробно в какво се изразява и разликите при работа на бензин?

Vandala
потребител
потребител
Мнения: 8
Регистриран: 28 фев 2006, 22:36
Модел на автомобила: Eskort 92
Местоположение: Asenovgrad
Контакти:
Status: Извън линия

Re: Впечетления от Ескорт 1,6 105 к.с.

Мнение от Vandala » 05 мар 2006, 22:40

racer11 написа:Имам такъв Ескорт произведен '91 година. карам го от 5 години и имам доста впечетления а пък и опит по поддръжката му.Така че ако някой има въпроси - към мен. Интересно ще ми е също да видя и чужд опит и впечетления ат тази кола.така че не знам каво още чакате - ПИШЕТЕ!

Моя двигател е същия и засега най много съм разочарован от разхода
за тоя двигател удря между 12 и 15 градско :cry: а пак най доволен съм от парното зимата при най големият студ за няколко минути прави температура като в тропика 8) :lol:

Отговори

Върни се в “ДРУГИ ВЪПРОСИ”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 22 госта