Мондео
Публикувано: 04 юли 2007, 18:09
След няколко дена ще ходим с един приятел да му купуваме кола от Дупница и може да взема и аз една. Това което съм сигурен, че искам за сега е да е Мондео 1995-98 година, да е 2.0 бензин и да е хечбек. От Ескорта съм доволен и ще си го запазя за резерва за да не остана без кола ако се наложат някакви големи ремонти по Мондеото. Веднага ще му сложа газова уредба, и то обикновена. Евентуалният пластмасов колектор не ме притеснява. Основно ме вълнуват две неща:
1. От коя година точно започват да слагат по-слабите клапани и само в клапаните ли е разликата? Възможно ли е също така и главата да е температурно изчислена да има по-малък запас с цел икономия/олекотяване? Защото ако са само клапаните, предполагам трябва да може да се сложат такива от по-стар Зетек.
2. Виждал съм макар и малко Мондео МК 1/2 с ръждясали задни вежди, но това се прави лесно. На Ескортите масово гният гредите на задният мост, особено ако колата е карана в Швейцария като моята и това е сериозен проблем. Мондео гние ли там където са захванати задните носачи и въобще има ли проблеми с гниене на носещи елементи?
Мерси предварително за евентуалните мнения
1. От коя година точно започват да слагат по-слабите клапани и само в клапаните ли е разликата? Възможно ли е също така и главата да е температурно изчислена да има по-малък запас с цел икономия/олекотяване? Защото ако са само клапаните, предполагам трябва да може да се сложат такива от по-стар Зетек.
2. Виждал съм макар и малко Мондео МК 1/2 с ръждясали задни вежди, но това се прави лесно. На Ескортите масово гният гредите на задният мост, особено ако колата е карана в Швейцария като моята и това е сериозен проблем. Мондео гние ли там където са захванати задните носачи и въобще има ли проблеми с гниене на носещи елементи?
Мерси предварително за евентуалните мнения
