Помощ ТД
-
- потребител
- Мнения: 38
- Регистриран: 30 юли 2007, 12:17
- Модел на автомобила: Escort 1.8TD, 97, Duratec-intercooler
- Местоположение: UK
- Status: Извън линия
Помощ ТД
Здравейте братлета,
вчера се наложи да си купя един Ескорт Джия ТД с интеркулер. Прави ми впечатление много високите обороти, който прави за секунди при ускорение на 5 та. Значи карам 110-120 малко преди 3000 оборота. Изпреварвам и давам рязко газ, за 1-2 секунди оборотомера е вече на 5000 оборота и съответно залепен за седалката за 3-4 секунди съм вече на 140 км. Оборотите след като престана да натискам газта се успокояват и падат съответно на 3500 някъде. Кажете нормално ли е това за този вид автомобил и не са ли прекалено много 5000 оборота за дизел? Оборотомера ми е до 7000 като в него няма червена зона. Благодаря на всички предварително.
вчера се наложи да си купя един Ескорт Джия ТД с интеркулер. Прави ми впечатление много високите обороти, който прави за секунди при ускорение на 5 та. Значи карам 110-120 малко преди 3000 оборота. Изпреварвам и давам рязко газ, за 1-2 секунди оборотомера е вече на 5000 оборота и съответно залепен за седалката за 3-4 секунди съм вече на 140 км. Оборотите след като престана да натискам газта се успокояват и падат съответно на 3500 някъде. Кажете нормално ли е това за този вид автомобил и не са ли прекалено много 5000 оборота за дизел? Оборотомера ми е до 7000 като в него няма червена зона. Благодаря на всички предварително.
- ofeto
- потребител
- Мнения: 128
- Регистриран: 29 май 2007, 18:55
- Модел на автомобила: форд мондео 1.8tdi
- Местоположение: БЛАГОЕВГРАД
- Status: Извън линия
май май съединителя ти е за смяна!най-добре запъни колата на някой тротоар или ако ти държи добре ръчната я дърпаш!вкючваш на трета скорост вдигаш оборотите до 2500-3000 и почваш леко да пускаш съединителя!ако колата почне да заглъхва и в последствие загасне значи съединителя ти е добре,ако продължи обаче да работи бегай към сервиза!
-
- потребител
- Мнения: 38
- Регистриран: 30 юли 2007, 12:17
- Модел на автомобила: Escort 1.8TD, 97, Duratec-intercooler
- Местоположение: UK
- Status: Извън линия
Не
Не е съединител колега, колата нито буксува, нито да не тегли. Просто след 90 на 5та е като стрела, вдига за секунди оборотите и скороста съответно, а нямам предишен опит от турбодизел, затова и питам. Просто дори и за секунди 5000 и нагоре обороти на дизел ми се струват страшно много, но го прави. Какъв е режима на работа на турбото? Струва ми се, че започва да се усеща едва след 2000 оборота На по-ниска предавка не може да го направи същото, тоест ускорява и оборотомера работи като на всяка друга кола. Само на 5та когато карам магистрала и трябва да изпреварвам (движението тук е много натоварено и за да не преча, а и да се пазя) давам рязко газ, колата подскача оборотите за 1-2 секунди удрят 4500-5000 и колата съответно се ускорява за 2-3 секунди с още 20-30 км най-малко, ако си задържа педала на газта в положението, в което е достигнала 5000 оборота, само за секунди те падат докъм 3000-3500, а ако не спра да натискам педала на газта имам чувството, че ще стигне за секунди и до 7000 оборота. Дайте идея?
- tomny
- потребител
- Мнения: 129
- Регистриран: 25 юли 2006, 09:09
- Модел на автомобила: Sierra 2.0 DOHC EFI
- Местоположение: София
- Status: Извън линия
Re: Не
Според мен, при тези симптоми, няма какво друго да е, освен приключил живота си съединител.shark4uk написа: давам рязко газ, колата подскача оборотите за 1-2 секунди удрят 4500-5000 и колата съответно се ускорява за 2-3 секунди с още 20-30 км най-малко, ако си задържа педала на газта в положението, в което е достигнала 5000 оборота, само за секунди те падат докъм 3000-3500, а ако не спра да натискам педала на газта имам чувството, че ще стигне за секунди и до 7000 оборота. Дайте идея?
- dimbatami
- потребител
- Мнения: 387
- Регистриран: 31 яну 2007, 20:38
- Модел на автомобила: Orion 1.8EFI 16V 105конйе и мондео 1.8 tdi 90 конйе
- Местоположение: ПЛЕВЕН
- Status: Извън линия
и на мен ми отделаше високо и като го свалих бяха останали само нитовете а и примен при усорение мидигаше оборотите въобще преди да сменя съединитела колата работише в по висок диапазон но като го смених колата варвеше вече с по ниски обороти а и при фордовете това са признаците за отишал си амбриаж
-
- потребител
- Мнения: 38
- Регистриран: 30 юли 2007, 12:17
- Модел на автомобила: Escort 1.8TD, 97, Duratec-intercooler
- Местоположение: UK
- Status: Извън линия
Да братлета, явно съединителчето е сдало багажа, сега я разходих отново и като настроен да внивавам върху поведението на съединителчето забелязах, че има едни малко странни придъпвания при смяна на ниски предавки. Тва педалче дето я купих от него ми я даде с 6 месеца гаранция и се надявам тва съединителче да влиза в нея, че тука са едни майстори и цени. Половината лампички ми светеха като ми я извади от преглед, викам що бе, дигат рамене. Смених бушоните и се оправиха. Но с тва съединителче явно ще има проблеми. А и на тоя двигател като гледам как е наблъскан... Имате ли представа, отдолу ли се сваля Пфу в България за половин ден и почти без пари щеше да стане.
-
- потребител
- Мнения: 38
- Регистриран: 30 юли 2007, 12:17
- Модел на автомобила: Escort 1.8TD, 97, Duratec-intercooler
- Местоположение: UK
- Status: Извън линия
Направих малко консулнацийки междувременно и се оказа, че съединителя не влиза в гаранцията и е едни дебели пари, тоест няма да го сменям съм решил. Понеже тази кола ми трябва само за около 5-6000 км, дори и да е тръгнал съединителя, мисля ще издържи. Дори и с риск да надраска огледалния, ще я карам така. Гледам последните двама колеги с основание задават въпроси и аз също много мислих, що само на пета, но пък върви и то много добре. Просто като я ръчна и гледам как този зад мен чувствително изостава, но пък оборотомера ще се пръсне. Знае ли все пак някой какви са оптималните обороти за тая кола и къде започва червената зона?
-
- потребител
- Мнения: 1004
- Регистриран: 29 яну 2005, 12:06
- Модел на автомобила: Мондео 1.8 TD 94'
- Местоположение: някъде в BG ВТ
- Контакти:
- Status: Извън линия
Re: Не
Съединителя се натоварва мах на най-високата предавка, защото скоростната кутия вече предава директно или повишаващо към задвижващите колела.shark4uk написа:.................... ако си задържа педала на газта в положението, в което е достигнала 5000 оборота, само за секунди те падат докъм 3000-3500, ............................
Така бе при соц-возилата, така ще да е и при форд.
Ако не я юркаш/настъпваш по гореописания начин ще те изкара за 5-6000 км
Колко коня е това ескорче, че прави такива неща:
shark4uk написа: давам рязко газ, колата подскача оборотите за 1-2 секунди удрят 4500-5000 и колата съответно се ускорява за 2-3 секунди с още 20-30 км най-малко,
Небойте се роби Спартак е с вас!
- nikolovvd
- потребител
- Мнения: 4952
- Регистриран: 15 май 2006, 16:18
- Модел на автомобила: Mitsubishi X
- Местоположение: Видин
- Status: Извън линия
Според описаните признаци една от причините наистина може да е тръгнал съединител. Тръгнал, защото го прави на 5-та скорост, която е повишаваща, а не директна.
Много вероятно е да е блокирал механизма за автоматичното настройване на педала на съединителя. Пък и защо винаги се съмняваме в по-скъпото устройство.
Миналата година бях писал за смяната на моя съединител, но той си боксуваше много здраво. Въпреки това минах 2500 км преди смяната.
Много вероятно е да е блокирал механизма за автоматичното настройване на педала на съединителя. Пък и защо винаги се съмняваме в по-скъпото устройство.
Миналата година бях писал за смяната на моя съединител, но той си боксуваше много здраво. Въпреки това минах 2500 км преди смяната.
-
- потребител
- Мнения: 38
- Регистриран: 30 юли 2007, 12:17
- Модел на автомобила: Escort 1.8TD, 97, Duratec-intercooler
- Местоположение: UK
- Status: Извън линия
А има ли възможност да се провери - разблокира този миханизъм? Спомням си, че на предния ми автомобил VW имаше автоматичен обтегач на жилото на съединителя и той се настройваше според степента на износване. Предполагам и тук ще да е нещо подобно или греша?nikolovvd написа:Много вероятно е да е блокирал механизма за автоматичното настройване на педала на съединителя. Пък и защо винаги се съмняваме в по-скъпото устройство.
-
- потребител
- Мнения: 38
- Регистриран: 30 юли 2007, 12:17
- Модел на автомобила: Escort 1.8TD, 97, Duratec-intercooler
- Местоположение: UK
- Status: Извън линия
Re: Не
Мисля, че е 90кс - ТД с интеркулер, 97г Ескорт, който отзад си е чист Орион. На тия овчовци тука документите на колата са по-различни и поне на това, което получих досега не пише. Тия дни трябва да получа останалите по пощата и може евентуално да пише. Аз я купих преди 3 дни, трябваше ми спишно, с уговорката след 6 месеца да я върна срещу процент от сумата - зависи и от състоянието в което я връщам. Води се Джиа Х, но е на 70 000 км и добре запазен.aaleks написа:
Колко коня е това ескорче, че прави такива неща:
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 16 госта