защо казват, че форд са лоши коли?
Публикувано: 02 ное 2007, 18:08
Решил съм да си отговоря на този въпрос - ЗАЩО казват за форд, че е лош и лоши коли ли са?
Днес оглеждах разни коли - ауди а6 2.5тди за 6000, ксантиа дизел за 5900, мондео тд 97 г, поддържано, от една година в бг - 4500, пежо 405 1.9д 97 г - 6000 и т.н.
Защо мондеото е толкова ефтино, след като май е в отлично състояние, и 3 човека (от 4 попитани) казват "не си купувай форд"??!!
Аз имам опит с пасат 1.8тди, с балено бензин, с ескорти дизел/бензин, мазда 626, лада, рено канго, хюндай Н1, транзит 2.5тд, корола 1.3 93 г, шкода октавиа 1.8 тди 97 г... с пасата не беше живот - ами че дадохме над 3000 лева за ремонти по двигателя и спирачките (с abs). Падаше шайбата на ангренажа на кол вал и всичко леш
. Абс пък не можаха да диагностицират 3 месеца - гълташе въздух отнейде.. е блъснаха я накрая
.Баленото, и маздата - японски са. Добри са. На маздата смачках вратата с ръка, че е фина ламарината. Королата - това е най-здравото окачване, което съм виждал някога (само амортисьорите се повреждат).
Кангото е дизел, който гори като бензинова
. И не вървеше...
Хюндая - предпочитам Транзит. Мнооого шумен беше и груб отвсякъде.
Шкодатда - е това е хубава кола, защото ми гори 4 на сто от Пловдив до варна през Троян, със ср скорост към 100. Има и голям обем вътре. Да, ама и тя се окоти - някаква идиотска ролка ни доставиха (уж добра) и ... всичко леш. А и ангренажа струва 400+ лв.
Цените на частите за ескорт са поносими, при положение, че ходова част правя по на 50-100ккм, сменям ремъка и някой лагер на колело еднократно след купуването.
Сега ме интересуват мондео и ескорт до 97 г - защо са обявени за ефтини и лоши коли?
обикновено ми препоръчват фолксваген, ауди, .. добре, но защо?
Моля, нека да не се надсмиваме над човешката глупост, ами ако може да изброим какви проблеми in general има форд.
За мен са проблем многото модификации на база собствени разработки по горивната апаратура - карбуратори, помпи, инжекциони, регулатори и датчици. Не е мое впечатление, майсторите са казвали, че трудно намират инфо.
Другото - преди 90 година е проблем ръждатда, но това е отминало и не е важно.
Някои ранни модели ескорти возят ужасно, когато заминат амортисьрите и впоследствие се смачкват и пружините. Това и ръждата май е направило лошо име на фордьовете.
Днес оглеждах разни коли - ауди а6 2.5тди за 6000, ксантиа дизел за 5900, мондео тд 97 г, поддържано, от една година в бг - 4500, пежо 405 1.9д 97 г - 6000 и т.н.
Защо мондеото е толкова ефтино, след като май е в отлично състояние, и 3 човека (от 4 попитани) казват "не си купувай форд"??!!
Аз имам опит с пасат 1.8тди, с балено бензин, с ескорти дизел/бензин, мазда 626, лада, рено канго, хюндай Н1, транзит 2.5тд, корола 1.3 93 г, шкода октавиа 1.8 тди 97 г... с пасата не беше живот - ами че дадохме над 3000 лева за ремонти по двигателя и спирачките (с abs). Падаше шайбата на ангренажа на кол вал и всичко леш



Кангото е дизел, който гори като бензинова

Хюндая - предпочитам Транзит. Мнооого шумен беше и груб отвсякъде.
Шкодатда - е това е хубава кола, защото ми гори 4 на сто от Пловдив до варна през Троян, със ср скорост към 100. Има и голям обем вътре. Да, ама и тя се окоти - някаква идиотска ролка ни доставиха (уж добра) и ... всичко леш. А и ангренажа струва 400+ лв.
Цените на частите за ескорт са поносими, при положение, че ходова част правя по на 50-100ккм, сменям ремъка и някой лагер на колело еднократно след купуването.
Сега ме интересуват мондео и ескорт до 97 г - защо са обявени за ефтини и лоши коли?
обикновено ми препоръчват фолксваген, ауди, .. добре, но защо?
Моля, нека да не се надсмиваме над човешката глупост, ами ако може да изброим какви проблеми in general има форд.
За мен са проблем многото модификации на база собствени разработки по горивната апаратура - карбуратори, помпи, инжекциони, регулатори и датчици. Не е мое впечатление, майсторите са казвали, че трудно намират инфо.
Другото - преди 90 година е проблем ръждатда, но това е отминало и не е важно.
Някои ранни модели ескорти возят ужасно, когато заминат амортисьрите и впоследствие се смачкват и пружините. Това и ръждата май е направило лошо име на фордьовете.