тракане на двигателя след стартиране-решен
- Xplod
- потребител
- Мнения: 527
- Регистриран: 19 ное 2007, 20:31
- Модел на автомобила: Форд
- Местоположение: Dobrich
- Контакти:
- Status: Извън линия
тракане на двигателя след стартиране-решен
ZDraveite wsi4ki! Predi mesec si kupih Ford Eskort Ghia 1.6 16V '96g.Kogato smenih w serwiz maslo ,anfrenajen remak i filtri zapo4na edno trakane na dwigatelq pri wsqko palene. ot serwiza mi kazah 4e hidraw4linata mi pompa po4nala da zaminawa.sega towa trakane e postoqnno.konsultirah se s mnogo hora i wseki mi kazwa 4e ne e normalno towa i da ne karam kolata si w takowa systoqnie.a ot serwiza w koito smenih wsi4ko mi kazaha 4e nqma problem prosto da karam dokato hidrawlikata sawsem izdahne.mislq 4e ne e normalno towa.kajete mi orientirowa4no kolko struwa edna hidrawlina pompa 2ra upotreba i dali nqkoi e imal podoben problem.qsno mi e 4e 6e se izrasq stabilna suma no pone da znam struwa li si ili da se orientiram kam drug awtomobil.A ina4e za kolata nqmam zabelejki.warwi dobre.. ima dosta ekstri i ne mi se 6te da se razdelqm s neq.
-
- потребител
- Мнения: 607
- Регистриран: 15 ное 2006, 10:56
- Модел на автомобила: Сеат Леон 2002 1.6, 16v 77kw/105 к.с.
- Местоположение: София
- Status: Извън линия
Това е превод с кирилизатора от форума, дано някой помогне на колегата.
ЗДражеите вси4ки! Преди месец си купих Форд Ескорт Гхиа 1.6 16Ж '96г.Когато смених в сервиз масло ,анфренайен ремак и филтри запо4на едно тракане на двигателq при всqко палене. от сервиза ми казах 4е хидрав4лината ми помпа по4нала да заминава.сега това тракане е постоqнно.консултирах се с много хора и всеки ми казва 4е не е нормално това и да не карам колата си в такова състоqние.а от сервиза в които смених вси4ко ми казаха 4е нqма проблем просто да карам докато хидравликата савсем издахне.мислq 4е не е нормално това.кайете ми ориентирова4но колко струва една хидравлина помпа 2ра употреба и дали нqкои е имал подобен проблем.qсно ми е 4е 6е се израсq стабилна сума но поне да знам струва ли си или да се ориентирам кам друг автомобил.А ина4е за колата нqмам забелейки.варви добре.. има доста екстри и не ми се 6те да се разделqм с неq.
ЗДражеите вси4ки! Преди месец си купих Форд Ескорт Гхиа 1.6 16Ж '96г.Когато смених в сервиз масло ,анфренайен ремак и филтри запо4на едно тракане на двигателq при всqко палене. от сервиза ми казах 4е хидрав4лината ми помпа по4нала да заминава.сега това тракане е постоqнно.консултирах се с много хора и всеки ми казва 4е не е нормално това и да не карам колата си в такова състоqние.а от сервиза в които смених вси4ко ми казаха 4е нqма проблем просто да карам докато хидравликата савсем издахне.мислq 4е не е нормално това.кайете ми ориентирова4но колко струва една хидравлина помпа 2ра употреба и дали нqкои е имал подобен проблем.qсно ми е 4е 6е се израсq стабилна сума но поне да знам струва ли си или да се ориентирам кам друг автомобил.А ина4е за колата нqмам забелейки.варви добре.. има доста екстри и не ми се 6те да се разделqм с неq.
- venom4o
- потребител
- Мнения: 2793
- Регистриран: 07 авг 2006, 18:26
- Модел на автомобила: Subaru Legacy GTB 2.0 turbo ,Volvo 960 3.0
- Местоположение: София- Банкя
- Status: Извън линия
след смяна на маслото неможе да ти трака хидравличната помпа защото тя е на друго масло не е това от двигателя.. Попринцип тракат хидравличните повдигачи на клапаните когато си с по рядко масло. Провери какво масло си сипал и пиши тук и някой колега с ескорт да намери в книжката с какво трябва да се кара
- Xplod
- потребител
- Мнения: 527
- Регистриран: 19 ное 2007, 20:31
- Модел на автомобила: Форд
- Местоположение: Dobrich
- Контакти:
- Status: Извън линия
Ами маслото е някакво LG.Било уж много хубаво и ми стои едно бистро.А аз тази кола ходих до Германия да си я купувам и като я вземах нямаше почти никакво масло в двигателя.на място налях някакво което ми даде мангала от автокъщата и така се прибрах.
А иначе се чудя как така може това тракане да се появи от хидравличната помпа.щото така поне ми казват от сервиза.двигателя ми е двувалка Зетек 1.6.
И нещо друго... когато купих колата ми направи впечатление че когато е запалена и въртя волана на място оборотите се качват за секунда.това нормално ли е?
Е сега това вече го няма но тракането не спира .. шума е такъв че все едно мотора е дизел
А иначе се чудя как така може това тракане да се появи от хидравличната помпа.щото така поне ми казват от сервиза.двигателя ми е двувалка Зетек 1.6.
И нещо друго... когато купих колата ми направи впечатление че когато е запалена и въртя волана на място оборотите се качват за секунда.това нормално ли е?
Е сега това вече го няма но тракането не спира .. шума е такъв че все едно мотора е дизел
- momo76
- потребител
- Мнения: 533
- Регистриран: 21 окт 2006, 16:11
- Модел на автомобила: Фиеста 1.25 2001г.
- Местоположение: Sofia
- Status: Извън линия
По принцип за този двигател дават масло 5W30, най-добре от Мото Пфое, но е доста редичко и е възможно да го гори. Зависи от състоянието на двигателя. Мочта като я взех и в сервиза ми сипали минерално 15W40 и за 5000км изгори почти 1.5л. Сега вече е с 5W30 и за 6000км е изгорила около 0.2л масло и повдигачите не тракат, само при палене сутрин се чуват леко.
- Xplod
- потребител
- Мнения: 527
- Регистриран: 19 ное 2007, 20:31
- Модел на автомобила: Форд
- Местоположение: Dobrich
- Контакти:
- Status: Извън линия
Ама това тракане започна в деня когато изкарах колата от сервиза .. там ми смениха андренажен ремък въздушен и маслен филтър и масло..
Тракането отначало беше при самото палене на двигателя ... като поработеше малко спираше или почти не се чуваше , а сега вече не спира... а от 2 дни дори сутрин като отивам да я изкарвам от гаража при палене ми присвирва и ремъка.
иначе маслото уж био много хубаво .. много ми го хвалеха..дори отидох в тоз сервиз защото собственика е свако на мой приятел.. уж сигурни хора ама знам че вече не може да се разчита на това..освен ако сервизния техник не е баща ми или аз самия!
Тракането отначало беше при самото палене на двигателя ... като поработеше малко спираше или почти не се чуваше , а сега вече не спира... а от 2 дни дори сутрин като отивам да я изкарвам от гаража при палене ми присвирва и ремъка.
иначе маслото уж био много хубаво .. много ми го хвалеха..дори отидох в тоз сервиз защото собственика е свако на мой приятел.. уж сигурни хора ама знам че вече не може да се разчита на това..освен ако сервизния техник не е баща ми или аз самия!
- nikolovvd
- потребител
- Мнения: 4952
- Регистриран: 15 май 2006, 16:18
- Модел на автомобила: Mitsubishi X
- Местоположение: Видин
- Status: Извън линия
Напълно е възможно да ти тракат хидравличните повдигачи от начало, но защо продължават - със сигурност е от маслото. Свиренето на пистовия ремък може да се дължи на не добро опъване или на ролка или шайба на генератора, или водна помпа, или хидравлична помпа, или компресора на климатика, която да има повреден лагер..
Според мен през зимата можеш да си караш колата, но на пролет я закарай в МП да ти сменят масло и маслен филтър. Следи нивото на маслото и си води бележки колко и кога доливаш.
Има вероятност да са ти объркали масления филтър. В него има клапъни, които не позволяват на маслото да се върне в картера. Може да е с по-малък дебит, а двувалките изискват по-голям дебит на маслото и съответно по-голям филтър.
Интересен е факта, че си я купил с много ниско ниво на маслото от Германия, което поражда ред въпроси, как се е стигнало до този факт.
Възможно е да гори масло и предишния собственник да не й е обърнал внимание. Може да има и по сериозен проблем, който за 2-3 месеца ще стане ясен.
Според мен през зимата можеш да си караш колата, но на пролет я закарай в МП да ти сменят масло и маслен филтър. Следи нивото на маслото и си води бележки колко и кога доливаш.
Има вероятност да са ти объркали масления филтър. В него има клапъни, които не позволяват на маслото да се върне в картера. Може да е с по-малък дебит, а двувалките изискват по-голям дебит на маслото и съответно по-голям филтър.
Интересен е факта, че си я купил с много ниско ниво на маслото от Германия, което поражда ред въпроси, как се е стигнало до този факт.
Възможно е да гори масло и предишния собственник да не й е обърнал внимание. Може да има и по сериозен проблем, който за 2-3 месеца ще стане ясен.
- Xplod
- потребител
- Мнения: 527
- Регистриран: 19 ное 2007, 20:31
- Модел на автомобила: Форд
- Местоположение: Dobrich
- Контакти:
- Status: Извън линия
Ами аз от германия като си налях и докато я докарам до България постоянно следя нивото на маслото и не мръдна въобще.Това естествено ме зарадва.Но може и наистина да се окаже че маслото не е подходящо.
Утре съм си запазил час за МП да я погледнат и да ми кажат с сигурност щото от много сервизи в Добрич всеки с различно мнение и всеки по различен начин гледа на колата.Половината ми казаха абе момче продавай го да ти е мирна главата.Все пак аз съм отишъл за консултация по автомобила а не за тяхното лично мнение относно форд.както и да е .
стискайте палци утре да има добри новини и скоро да си подкарам колата като бял човек.
Ще споделя утре какво е положението.
П.С. Някой иначе да знае колко върви една хидравлична помпа 2ра ръка?
Утре съм си запазил час за МП да я погледнат и да ми кажат с сигурност щото от много сервизи в Добрич всеки с различно мнение и всеки по различен начин гледа на колата.Половината ми казаха абе момче продавай го да ти е мирна главата.Все пак аз съм отишъл за консултация по автомобила а не за тяхното лично мнение относно форд.както и да е .
стискайте палци утре да има добри новини и скоро да си подкарам колата като бял човек.
Ще споделя утре какво е положението.
П.С. Някой иначе да знае колко върви една хидравлична помпа 2ра ръка?
- pepy1
- Модератор
- Мнения: 4787
- Регистриран: 18 май 2005, 22:38
- Модел на автомобила: бивш форд ескорт 1.6i 16v zetec Ghia Combi'96
бившо пежо 306 комби 1,9 ТД пак комби и Сеат ибиза 3 цилиндров 1.4 дизел - Местоположение: шоп от Младост-4
- Контакти:
- Status: Извън линия
избора на автомобил не е лош ама май си сгрешил в избора на масло
за сведение само ти казвам че в МП 5 л. 5в30 масло струва 55 лв. пък и филтъра не е скъп трябвало е от там да си вземеш консумативите и после да сменяш където и да е
това че от Германия до тук не е горила масло според мен значи че ДВГ-то е наред ,помпата също
в Добрич незнам за помпа ама ако ти се разхожда до Варна което не е чак толкова далеч преди да излезеш за София след Метро има 5-6 автокъщи в които има и катастрофирали автомобили -явно освен като автокъщи се ползват и като морги
за сведение само ти казвам че в МП 5 л. 5в30 масло струва 55 лв. пък и филтъра не е скъп трябвало е от там да си вземеш консумативите и после да сменяш където и да е
това че от Германия до тук не е горила масло според мен значи че ДВГ-то е наред ,помпата също
в Добрич незнам за помпа ама ако ти се разхожда до Варна което не е чак толкова далеч преди да излезеш за София след Метро има 5-6 автокъщи в които има и катастрофирали автомобили -явно освен като автокъщи се ползват и като морги
времето е като парите-никога не стига
- Xplod
- потребител
- Мнения: 527
- Регистриран: 19 ное 2007, 20:31
- Модел на автомобила: Форд
- Местоположение: Dobrich
- Контакти:
- Status: Извън линия
Колеги проблема ми е решен.Днес бях от сутринта в МП и чаках докато ми прегледат колата. Излезе че когато са ми сменили ремък,масло и т.н. не са ми пристегнали шайбите и от движението на ремъка се образува това тракане.излезе ми 39лв цялата работа.не било страшно ама като не знае човек.успокоих се вече и се надявам занапред да нямам сериозни проблеми.благодаря на всички за отговорите ви и за проявеното разбиране.успешен и безавариен зимен сезон ви желая!
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 13 госта