Страница 1 от 1

ГУБЕШЕ МАСЛОТО-КЪДЕ ЛИ?вече не

Публикувано: 04 яну 2008, 13:21
от elido
Много ми се ще да споделя и да си обясня с Ваша помощ.
След закупуване на Ескорта,макар и да ме уверяваха,че всичко е ок,предпочетох да си му сменя масло,филтър спирачни маркучи и други такива "дреболии".След смяна на маслото-1000-1200 км по-късно долях и отидох на сервиза за консултация.Казаха ,че го гори(ужас).Е да ама в друг сервиз казаха,че ауспуха ми е идеален,замерваха нещо си,проверка и по двигатвля някаква-не го гори.Автомобилчето си работи идеално,междувременно долях пак,но... след второто доливане вече над 2000 км -на щеката все показва max.Някой може ли да подскаже къде ми се губеше преди това маслото?

Публикувано: 04 яну 2008, 13:32
от orlinm
ами ако си доливал на топъл двигател може от това да е. То да има масло, но да не се е оттекло още всичкото в картера и ти да си мислиш, че липсва масло и да доливаш.

Публикувано: 04 яну 2008, 13:38
от elido
Ами знам,че маслото не се проверява на топъл двигател и го правя например сутрин преди да тръгна за работа(след престой от цяла нощ)незнам дали е правилно,но така го правя.Ако е грешно кажете как?

Публикувано: 04 яну 2008, 13:57
от Conan_1
А колега отчиташ ли факта че след като си сменил маркучите,филтара част от количеството на новоналятото масло е отишло там и след като си проверил нивото там ти е дало отражение първият път и пак си доналял.Може би е нещо такова а не проблем с колицата! :idea:

Публикувано: 04 яну 2008, 14:02
от elido
Чакай сега...
Аз наистина съм абсолютен невежа(признавам),затова съм и във форума -поне на теория да понауча едно -друго ,но ето идва и другия въпрос след твоя постинг:Каква работа има масло в спирачните маркучи.Аз си мисля,че там е мястото на спирачната течност.ОСВЕТЛЕТЕ МЕ ,МОЛЯ ВИ!!!

Публикувано: 04 яну 2008, 14:09
от Conan_1
Ееее спокойно не се хвърляй в паника!Явно несъм те разбрал по-горе!В смисъл разбрал съм че става въпрос за маркучи по пътя на маслото извън и към двигателя!!Но е нормално след смяна на масло да ти падне пържоначално нивото както предполагам- филтър ,маслопровоти които се оттичат при смяната и тн.Щтом е спряла да сваля маслото всичко е 6 :roll:

Публикувано: 20 яну 2008, 20:35
от dimitardima
И моята беше така,след като и смених маслото.Долях малко след смяната и сега си е на средата :D Аз си я държа на средата,щото знам ,че не е добре да е на МАХ.

Публикувано: 10 фев 2008, 07:29
от Stefan Hadjov
dimitardima написа:И моята беше така,след като и смених маслото.Долях малко след смяната и сега си е на средата :D Аз си я държа на средата,щото знам ,че не е добре да е на МАХ.

Много ми е интересно да ми обясниш защо не е добре маслото да е на мах и как фирмата производител не се е сетила да тури чертичката на пръчката малко по надолу.

Публикувано: 10 фев 2008, 08:04
от dimitardima
Не мога да ти дам,научно обоснован отговор,просто така съм чувал.Ако можеш да разясниш темата,ще е интересно за незапознатите. :D